میرباقری چطور بود؟ همیشه مشتاق دوباره کار کردن با ایشان هستم به نظرم آقای میرباقری جزو آن دسته از کارگردان هایی هستند که شما فقط در زمان همکاری با او فقط بازیگر هستی و خیالتان از همه چیز راحت است فقط به دنبال خلق نقش هستی و به چیز دیگری فکر نمی کنی. به تعزیه و مقتل خوانی علاقه دارید؟ کار کردید؟ بله، ولی قسمت نشده بازی کنم، تعزیه هنر سختی است تسلط به آواز و دستگاه