خود را برای ازدواج به هم معرفی می کردند. معمولا پس از معرفی اولیه، دختر و پسر چند جلسه صحبت می کردند و بعد در صورت توافق، خانواده ها برای مراحل بعد دخالت می کردند. این شیوه شاید در ادامه فضای باز قبل از انقلاب بود که اکنون در چارچوب اسلام و شئونات اسلامی به آن عمل می شد. صحبت ها هم در منزل دوستان انجام می شد؛ نه در داخل لانه؛ زیرا روابط در داخل لانه کاملا بسته و رسمی بود. چطور
حضور آنها در این فعالیت ها نگران نبودند و حمایت می کردند. همان شب اول هم حضرت امام مطلع شدند که گروه اشغال کننده، مرکب از دختران و پسران دانشجو است که قرار است آن شب را در سفارت بمانند. بااین حال این اتفاق نیفتاد که ایشان پیام بفرستند که دختران بعد از این مرحله به وظیفه خود عمل کرده اند و تشریف ببرند منزل! که اگر چنین چیزی هم می فرمودند، بدون چون و چرا انجام می شد؛ چون دانشجویان نسبت به فرمایش
تابناک فارس به نقل از ایسنا:افروز سال 1352 با استفاده از بورس تحصیلی دانشگاه تهران، دوره کارشناسی ارشد و دکتری روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی را در دانشگاه ایالتی میشیگان گذراند و نخستین فارغ التحصیل ایرانی در این رشته بود که در دانشگاه میشیگان، موفق به اخذ مدرک دکتری شد. او بعد از آن سابقه فعالیت های علمی و پژوهشی زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده و حالا که در آستانه 65 سالگی است و می گوید: از زندگی ام راضی ام، اما دغدغه من، نهاد خانو