به تازگی ناشر، سازنده و صاحب امتیاز مجموعه بازی های Disgaea یعنی شرکت Nippon Ichi اعلام کرده است که قصد دارد نخستین عنوان از این مجموعه که حدود 12 سال قبل با نام ساعت تاریکی یا Disgaea: Hour of Darkness بر روی کنسول پلی استیشن 2 منتشر شده بود را با یک سری تغییرات تحت عنوان Disgaea PC برای پلتفرم PC منتشر سازد. از آن جایی که این بازی قرار است از طریق شبکه ی استیم در اختیار دارندگان پلتفرم PC قرار گیرد، طیف گسترده ای از تغییرت این بازی مبتنی بر ویژگی های انحصاری استیم خواهد بود ... ... ادامه خبر