چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پژواک اندیشه ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۰۲:۴۳

اقدام به خودکشی یک دخترجوان در تهران+عکس

یک دختر جوان شب گذشته در تهران تصمیم به خودکشی می گیرد . شهروند ی از محل حادثه دیشب گفت: رییس کلانتری گیشا که خود را برای گفت گو به دختری رساند که قصد خودکشی از بالای پل شیخ فضل الله را داشت، توانست ضمن گفت و گوی مناسب، دختر را از فکر خودکشی خارج کرده او را نجات دهد. این دختر در حال حاضر در اختیار ماموران است و خطر خودکشی رفع شده است این اتفاق حدودا ساعت 23 شب گذشته رخ داد. لینک منبع ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)