عصبانیت اتحادیه اروپا از افشاگری رسانه ای صداوسیما - کیهان

کیهان ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۲

عصبانیت اتحادیه اروپا از افشاگری رسانه ای صداوسیما

در پی فتنه ها و اغتشاشات اخیر در کشور که توسط استکبار جهانی آمریکا، و برخی از کشورهای اروپایی و با تکیه بر نوکرهای رسانه ای خود، شبکه های معاند فارسی زبان شکل گرفت و جنگ رسانه ای تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند، شبکه های مختلف صداوسیما با پخش برنامه های افشاگرانه از پشت صحنه این صحنه کارزار دشمن به آشکار ساختن چهره پلید دشمنان و ایادی خودفروخته آنان در داخل پرداختند و پرده از جنایات و این فتنه عظیم برداشتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)