نمایشگاه"طرح ضیافت" در شهرستان لنده برپا شد - آوای دنا

آوای دنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۹

نمایشگاه"طرح ضیافت" در شهرستان لنده برپا شد

آوای رودکوف:برای اولین بار نمایشگاه طرح ضیافت به منظور عرضه کالاهای پرمصرف خانوار در ایام ماه مبارک رمضان در شهر لنده گشایش یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، خسرو ارشاد رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در حاشیه افتتاح رسمی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 71 غرفه ، شامل مواد پروتئینی، مواد غذایی و خوارو بار از قبیل حبوبات، روغن و دیگر کالاهای اساسی ، غرفه سوغات و شیرینی جات ،کیف کفش و پوشاک و غرفه های متفرقه راه اندازی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)