صمد نیکخواه بهرامی: پتروشیمی آماده است - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۸

صمد نیکخواه بهرامی: پتروشیمی آماده است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران شرایط تیم پتروشیمی را مناسب توصیف کرد و گفت: با آغاز نیم فصل دوم کارمان دشوارتر خواهد شد و باید بیشتر تلاش کنیم چرا که همه تیم ها به هماهنگی مطلوبی رسیده اند. صمد نیکخواه بهرامی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ اظهار کرد: خدا را شکر تمرین های خوبی داشتیم و همه بازیکنان با بهترین شرایط کار کردند. همه چیز عالی است و بازیکنان به هماهنگی و آمادگی خوبی رسیده اند و با تمام توان در هفته دهم به میدان می رویم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)