جهانگیری: ایران مصمم به استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در همه ابعاد است - ایسکانیوز

ایسکانیوز ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۷

جهانگیری: ایران مصمم به استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در همه ابعاد است

معاون اول رییس جمهور گفت: ایران ضمن تداوم پایبندی کامل به تعهدات بین المللی خود تحت پیمان عدم اشاعه سلاح های هسته ای، به تلاش جهت استفاده از انرژی هسته ای برای مقاصد صلح آمیز در همه ابعاد آن از جمله پزشکی، کشاورزی، صنعتی و تولید برق ادامه خواهد داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)