دولت احمدی نژاد 700میلیارد دلار صرف اشتغال در چین کرد - آفتاب نیوز

آفتاب نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۵

دولت احمدی نژاد 700میلیارد دلار صرف اشتغال در چین کرد

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که در دو دوره گذشته 700 میلیارد دلار پول مملکت خرج واردات کالا به کشور شد، اظهار کرد: در دو دوره قبل پیش و پس از مصرف 700 میلیارد دلار تعداد شاغلین در کشور 20 میلیون نفر بوده است و این به آن معناست که این میزان پول رفته و موجب اشتغال جوانان چینی و کشورهای دیگر شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)