تجربه موفقی در کنترل بیماری ایدز ناشی از تزریق داشتیم - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۰

تجربه موفقی در کنترل بیماری ایدز ناشی از تزریق داشتیم

تجربه موفقی در کنترل بیماری ایدز ناشی از تزریق داشتیم سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص راهکارهای وزارت بهداشت برای کاهش آمار زنان مبتلا به ایدز گفت: خوشبختانه تجربه موفقی در کنترل ایدز ناشی از تزریق داشتیم و اقداماتی را هم در محیط و هم در زندان ها انجام دادیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)