فرزند قهرمان باید هر روز بنویسد نان شب نداریم؟! - فاش نیوز

فاش نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۴

فرزند قهرمان باید هر روز بنویسد نان شب نداریم؟!

بهرام- چند کلمه عرض داشتم به مسئولین مملکتی که مسئولین سپاه و نمایندها و غیره! ببینید عزیزان ما کسانی بودیم که در اول انقلاب تازه جوان آماده به زندگی که از شانس ما جنگ شروع شد. ما جوان ها از خوش زندگی کردن گذشتیم. چرا؟ چون روزی بود که کردستان جنگ بود، عراق حمله کرده بود، 10 الی 15 تا شهر ما را گرفته بود. دولت شدیدن احتیاج به نیرو داشت. رفتیم بدون یک ریال چشم داشتی از وطن، از ناموس، از آب و خاک، از همه دفاع جانانه کردیم. تعدادی شهید تعدادی جانباز و تعدادی بدون مجروح ولی از داخل مجروح بودیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)