2 مدیر گمرگ رشوه چند ده میلیونی گرفتند - خط نیوز

خط نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۹

2 مدیر گمرگ رشوه چند ده میلیونی گرفتند

دو تن از مدیران ارشد گمرک ایران متهم به دریافت چند ده میلیون تومان رشوه از افرادی بوده اند که برای کارکنان گمرک ایران البسه و مواد غذایی در قبال اخذ وجه تأمین می کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)