سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصادگردان ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۵

پاسخ وزیر به حاشیه های صنعت نفت؛ توقع از کشورهای دیگر نداشته باشیم، جلوی ...

بیژن زنگنه وزیر نفت در نشستی خبری در پاسخ به این پرسش که آیا از مسیری که ایران در صنعت نفت در این 4 دهه از سر گذرانده رضایت دارد یا نه عنوان کرد: ما خیلی بهتر از این می توانستیم باشیم. اگر با هم دوست بودیم و با هم می ساختیم و تلاش نمی کردیم به اسم دوستی و اسلام و انقلاب ریشه یکدیگر را بزنیم، می توانستیم خیلی فراتر از اتفاقی که تا به امروز در صنعت نفت افتاده پیش برویم، اما هر آنچه تاکنون به دست آمده است، با زحمت فراوان به دست آمده و کار بزرگی بوده است ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)