حالت فوق العاده در خوزستان لغو شد - تابا خبر

تابا خبر ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۸

حالت فوق العاده در خوزستان لغو شد

استاندار خوزستان گفت:حالت فوق العاده در خوزستان با توجه به کاهش دبی سدهای این استان در روزهای اخیر و برطرف شدن خطر سیل و آبگرفتگی از روز چهارشنبه 11 فروردین در این استان لغو شد. به گزارش تابا ؛غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در این باره افزود: با توجه به بارش های قابل توجه در خوزستان و حوضه های بالادست و همچنین افزایش دبی ورودی به مخازن و نزدیک شدن سدها به تراز حداکثری از 10 فروردین در این استان حالت فوق العاده اعلام شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)