عامل تیراندازی افسریه: اهل دعوا نیستم/ شغلم قصابی است و تازه نامزد کرده ام/ آن شب مست بودم - تیک

تیک ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۶

عامل تیراندازی افسریه: اهل دعوا نیستم/ شغلم قصابی است و تازه نامزد کرده ...

آنها 15 تیر شلیک کردند که در این ماجرا یک راننده اسنپ به قتل رسید. همچنین مرد جوانی داخل قهوه خانه و پسر 13 ساله ای که در حال دوچرخه سواری بود مجروح شدند. با شروع تحقیقات مشخص شد هدف اصلی مردان مسلح فردی به نام سیروس بوده که پاتوقش در قهوه خانه بوده است اما وی آن شب به آنجا نرفته بود.با شناسایی هویت سیروس، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی خانه وی شده و تحقیقات از او صورت گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)