چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای 8 صبح 31 فروردین 1394 - 8sobh.ir

8 صبح 29 اسفند 1393 8 صبح 30 اردیبهشت 1394 8 صبح 31 خرداد 1394 8 صبح 31 تیر 1394 8 صبح 31 مرداد 1394 8 صبح 31 شهریور 1394 8 صبح 30 مهر 1394 8 صبح 30 آبان 1394 8 صبح 30 آذر 1394 8 صبح 30 دی 1394 8 صبح 28 بهمن 1394 8 صبح 29 اسفند 1394 8 صبح 1 فروردین 1394 8 صبح 2 فروردین 1394 8 صبح 3 فروردین 1394 8 صبح 4 فروردین 1394 8 صبح 5 فروردین 1394 8 صبح 6 فروردین 1394 8 صبح 7 فروردین 1394 8 صبح 8 فروردین 1394 8 صبح 9 فروردین 1394 8 صبح 10 فروردین 1394 8 صبح 11 فروردین 1394 8 صبح 12 فروردین 1394 8 صبح 13 فروردین 1394 8 صبح 14 فروردین 1394 8 صبح 15 فروردین 1394 8 صبح 16 فروردین 1394 8 صبح 17 فروردین 1394 8 صبح 18 فروردین 1394 8 صبح 19 فروردین 1394 8 صبح 20 فروردین 1394 8 صبح 21 فروردین 1394 8 صبح 22 فروردین 1394 8 صبح 23 فروردین 1394 8 صبح 24 فروردین 1394 8 صبح 25 فروردین 1394 8 صبح 26 فروردین 1394 8 صبح 27 فروردین 1394 8 صبح 28 فروردین 1394 8 صبح 29 فروردین 1394 8 صبح 30 فروردین 1394 8 صبح 31 فروردین 1394 
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۸    
حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حضور وزیر ارشاد در کمسیون فرهنگی مجلس و پاسخ به برخی سوالات نمایندگان پارلمان بویژه درباره حضور خبرنگار رژیم صهیونیستی در تهران طی ایام نوروز ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۲    
سازمان پزشکی قانونی با تکذیب مرگ مجری معروف و پسر قلعه نویی اعلام کرد: طی دو حادثه شب گذشته نه مجری معروفی کشته شده و نه پسر قلعه نویی فوت کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهوری سوریه در سخنانی عنوان داشت که سازمان اطلاعات فرانسه با سازمان اطلاعات سوریه در ارتباط است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
وزارت خارجه اتریش امروز دوشنبه اعلام کرد که مدیران کل سیاسی ایران و 1+5 قصد دارند پس از چندین دور نشست کارشناسی ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر آرامش در بازار ارز، پیشنهاد ایجاد مرکز آموزش منطقه ای صندوق بین المللی پول در ایران را مطرح کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به اظهارات وزیر انرژی آمریکا در رابطه با اجرای پروتکل الحاقی گفت:پروتکل الحاقی در چارچوب اختیارات دولت و مجلس شورای اسلامی در مذاکرات هسته ای مورد بحث قرار می گیرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۸    
جهانگیری با بیان اینکه در شرایط رفع تحریم ها فرصت سرمایه گذاری به وجود می آید اما برای حل مشکلات به زمان نیاز است گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳    
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که خبر اختصاص 50 میلیارد دلار به ایران در روزاول بعد از توافق هسته ای، دروغ است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۵    
کتائب حزب الله از جمله گروه های منسوب به الحشد الشعبی عصر امروز (دوشنبه) جنازه منتسب به عزت الدوری را در مراسمی رسمی تحویل مراجع ذیصلاح دولت عراق داد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
وزیر انرژی آمریکا در اظهاراتی مدعی دسترسی بدون محدودیت بازرسان آژانس به همه سایت های ایران در راستای دستیابی به توافق هسته ای شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۸    
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه فرآیند حذف یارانه افراد پردرآمد شروع شده است، در عین حال گفت: تعداد حذف شدگان از لیست یارانه بگیران قابل ملاحظه نیست.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش ماهانه خود بر پایبندی ایران به همه تعهدات توافق ژنو تاکید کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۲    
حمیدرضا سیاسی درباره شایعه تغییرات دوباره روی نیمکت پرسپولیس و برکناری برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار مقابل لخویا اظهار داشت ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۸    
مصطفی عبدالهی بازیگر با سابقه تئاتر، رادیو و تلویزیون که سال های متمادی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، به دلیل وخیم شدن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۸    
مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: آرم های ورود به محدوده طرح ترافیک سال 93 از فردا(اول اردیبهشت) فاقد اعتبار است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
دادستانی تهران با صدور کیفرخواست خبرنگار واشنگتن پست، جیسون رضائیان را به جاسوسی از طریق جمع آوری تصمیمات کشور در خصوص مسائل سیاست داخلی و خارجی و همکاری با دول متخاصم از طریق ارائه این اطلاعات طبقه ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: خیرین سلامت برای فعالیت مشکلی ندارند و اگر مشکلی داشته باشند وزارت بهداشت مشکلات آنها را برطرف می کند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۷    
مرضیه افخم با اشاره به اینکه کارداراز سوی رئیس اداره خلیج فارس احضار شده است , اضافه کرد : مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به کاردار ابلاغ و خواستار توضیح روشن دولت عربستان سعودی می باشیم.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۶    
یک دانش آموز با تیرو کمان خود یک معلم را کشت و چند تن را مجروح کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۵    
رسانه های مطرح پاکستان عصر روز دوشنبه گزارش دادند که محمد نواز شریف نخست وزیر این کشور برای گفت و گو با عالی ترین مقامات عربستان درباره مساله یمن، در روزهای پایانی هفته جاری به ریاض سفر خواهد کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
خانم دلسی رودریگز وزیر امور خارجه ونزوئلا با حضور در ساختمان وزارت خارجه با همتای ایرانی اش محمدجواد ظریف دیدار کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه از برخورد راکت یا موشکی به نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا در پیش از ظهر امروز خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اصابت راکت طی حملات هوایی به نزدیکی سفارت کشورمان در صنعا گفت: خوشبختانه هیچگونه آسیبی به همکاران سفارت وارد نشده است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸    
سهمیه بنزین یارانه ای اردیبهشت ماه خودروها و موتورسیکلت ها ساعت 24 امشب شارژ خواهد شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۰    
صفار هرندی گفت: تعابیری همانند رژیم سرکوب گر و رژیمی که مردم ها را به زندان ها می اندازد و حقوق مردم را ضایع می کند در طول تاریخ انقلاب از سلطنت طلبان و ضد انقلاب ها شنیده شده است اما اکنون از بزرگان ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به ادامه توزیع بسته های امنیت غذایی در سال جاری گفت: تعداد افراد مشمول و همچنین کیفیت طرح نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
گران فروشی امروزه دیگر پدیده ای آشناست که هر از گاهی دامن اقلام مختلفی را می گیرد، اما این بار سر از قبرستان ها در آورده است و خانه های آخرت را نشانه رفته است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: همیشه رابطه خوبی با تایلند داشته ایم و از این کشور در انتخابات ای اف سی حمایت می کنیم.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
یک عکاس پاکستانی حاضر شد برای گرفتن یک عکس بسیار زیبا از یک شیر نر از فاصله بسیار نزدیک جان خود را به خطر بیندازد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۰    
هر روز آمارهای تازه ای درباره طلاق در ایران منتشر می شود و هر جا که حرف از آسیب ها و مشکلات اجتماعی است، پای طلاق هم در میان است ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
1.2 میلیون درس خوانده بیکار و5.7 میلیون نفر که فقط برای مدرک درس خوانده اند. بیشترین بیکاران در رشته های کامپیوتر، صنعت و فناوری، معماری و ساختمان، محیط زیست، کشاورزی، جنگلداری و شیلات هستند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۸    
مشاور سازمان خصوصی سازی با اعلام جزئیات مزایده سوم سرخابی ها و شرایط واگذاری به لیگ برتری ها، گفت: پیش بینی می شود مزایده سوم با حضور خریداران و قیمت های پیشنهادی آنها برگزار شود.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۰    
خبر ماندگاری اکبر عبدی در کشور ترکیه انتشار برخی از اخبار به نقل از رسانه های این کشور، هرچند که به فاصله چند روز تکذیب شد و به نقل از یکی از نزدیکان اکبر عبدی ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: بر اساس تصمیمات تیم کارشناسی انجمن بیماران کلیوی، مقرر گردید در سال 94 هر اهداکننده کلیه مبلغ 15 تومان دریافت نماید.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۵    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، جزییات ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان پیش دانشگاهی برای دریافت کتب درسی را اعلام کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان غذا و دارو سه داوری پُرمصرف کشور را عنوان کرد و گفت: در سال 94 کنترل هزینه ها در این حوزه بسیار جدی خواهد بود و سیاست دولت عدم افزایش قیمت ها در حوزه دارو است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
سفر سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام به ترکیه سؤالات بسیاری را درباره اهداف وی از این سفر مطرح کرده و احتمالاً مرحله تازه ای از همکاری عربستان و ترکیه برای ضربه زدن به سوریه است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
فریبرز گلبن گفت: خبر فوت فرزاد حسنی در حین رانندگی دروغ است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
من اولین صحنه ای که از حضور ایشان در ارتش به یاد دارم، زمانی بود که ایشان در یک مکان نظامی حاضر شدند و با خبردار و ادای احترام گروهانی که در آن جا مستقر بود، مواجه شدند ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت کشور عربستان از آماده باش همه نیروهای امنیتی در این کشور خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با ابراز تاسف از جنایات آل سعود در یمن، گفت: اگر ذره ای از اسلام، غیرت عربی و وجدان بشری در وجود آل سعود بود ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
وزیر امورخارجه ایران در نشست مشترک خبری با وزیر خارجه ونزوئلا با محکوم کردن اقدامات آمریکا در معرفی ونزوئلا به عنوان یک تهدید گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق درباره بحران جاری در یمن دوشنبه 31 فروردین با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفتگوی تلفنی کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
وزیر دفاع گفت: تهاجم نظامی عربستان به یمن که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته در همین راستا است که منجر به افزایش وخامت و پیچیده تر شدن وضعیت خاورمیانه شده است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
معاون طرح های آماری مرکز آمار ایران گفت: کسی با ما مشورت نکرد؛ بعد از تشکیل سازمان هدفمندی، در پرداخت یارانه نقدی شناسایی دهک های کم درآمد، نقش مرکز آمار ایران توسط دستگاه های مسئول حذف شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده در خدمت دادستان است و هنوز به دادگاه نرفته است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۹    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: دور بعدی مذاکرات هسته ای از چهارشنبه در وین آغاز می شود.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
معاون وزیر امور خارجه در نشست بررسی مذاکرات هسته ای لوزان از دیدگاه علوم سیاسی با حضور منتقدان و موافقان گفت: ما دنبال مخفی کاری و سلاح نیستیم.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
یک مقام حزب الله لبنان با اشاره به اینکه جنایات آل سعود در یمن از جنایت های صهیونیست ها فراتر رفته، گفت: مشکل عربستان با ما این است که نمی تواند حزب الله را تطمیع و تهدید کند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۳    
افشارزاده در مورد اولتیماتوم به قلعه نویی گفت: قرار شد هیئت مدیره در خصوص اینکه اگر تیم موفق نشد امتیازات لازم و سهمیه را کسب کند تصمیماتی را به صورت ویژه اتخاذ کند ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه صحت فکت شیت منتشر شده از سوی آمریکا درباره توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 را تایید کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
یکی از سرکرده های داعش در نوار ویدیویی اعدام حدود سی مسیحی ، مسیحیان جهان را تهدید کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور امروز به صورت هوایی در جریان آرایش استقرار و فعالیت دکل های حفاری ایران در میدان مشترک نفتی آذر و در نزدیکی مرز با عراق قرار گرفت.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
انفجار بمب در اتوبوس حامل کارکنان سازمان ملل متحد در شمال سومالی جان شش نفر را گرفت و تعداد بسیاری را نیز زخمی کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با پرداختن به طرح سناتور کورکر درباره نظارت کنگره بر توافق هسته ای آن را فاجعه بارتر از به توافق نرسیدن توصیف کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که اگر به گذشته برگردد باز هم علی دایی را از سرمربیگری پرسپولیس برکنار می کند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر در خصوص تخریب پاساژ علاالدین گفت: چند بار به صورت جدی به شهرداری تهران برای تخریب این پاساژ تذکر داده ایم ولی تاکنون طبقه هفتم این پاساژ تخریب نشده است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲    
رئیس جمهور کشورمان، رژیم صهیونیستی را خطر اصلی منطقه در زمینه سلاح های کشتار جمعی دانست و گفت: همه کشورها باید به فشارهای سیاسی خود با هدف سرفرود آوردن این رژیم در برابر قوانین بین المللی و پذیرش این ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۶    
سرپرست دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأیید حذف یارانه برخی سرپرستان پردرآمد از ابتدای سال 94 درباره نحوه تعیین افراد گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: افراط گری و جریان های تکفیری هم برای کشورهای اسلامی و هم برای امنیت جهانی یک تهدید محسوب می شود.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار آزاد کاهش یافته است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۲    
یک فرد مشکوک اواخر روز یکشنبه با یک بسته مشکوک در حین بالارفتن از نرده های کاخ سفید توسط مأموران امنیتی دستگیر شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۹    
بخشنامه میزان حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی و خارجی در سال 1394 ابلاغ شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: نتیجه رسیدگی کمیسیون اصل 90 به پرونده های بورسیه ها به وزیرعلوم اعلام شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۸    
برخی گزارش های خبری حاکی از توافق مقامات ترکیه و قطر برای اعزام گروه های تکفیری از عراق و سوریه به یمن برای مقابله علیه انصار الله است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۲    
مالک شرکت استیل آذین ایرانیان در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا، هدیه ویژه ای را به ملی پوشان افتخارآفرین اهداء کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: برای دیدار با لخویا همه بازیکنان را در اختیار داریم اما گابریل در این بازی نیمکت نشین خواهد بود!
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰    
وزیر نفت درحالی خطاب به برخی از کشورهای عربی از به پایان رسیدن دوره کاهش قیمت نفت در بازار خبر داده که فعالیت چراغ خاموش برای ازسرگیری نظام سهمیه بندی وکاهش تولید نفت اوپک با مدیریت ایران آغاز شده ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۷    
وزیر امور خارجه فرانسه از تصمیم روسیه به لغو ممنوعیت فروش موشک های اس 300 به ایران انتقاد کرد. فابیوس با اعلام هشدار به روسیه گفت تامین این تسلیحات برای ایران باعث تقویت مخالفت با توافق هسته ای با ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۱    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد که تفاهم هسته ای لوزان یک پیشرفت مهم بود و ایران و 1+5 بر روی پارامترهایی به توافق رسید تا تردیدها درباره ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران از بین برود و تحریم های بین ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۹    
معاون وزیر خارجه گفت: ما یک توافق در یک مرحله خواهیم داشت که اگر بشود آخر ماه ژوئن یا شاید زودتر صورت گیرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۹    
معاون بین الملل سازمان انرژی اتمی گفت: وجود دلواپسی کاملاً طبیعی است ولی اگر دلواپسی از دل باشد به دل هم می نشیند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران صبح امروز وارد باکو شد و از سوی معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، مورد استقبال قرار گرفت.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
هشدار رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی حق ارسال سلاح تهاجمی به اوکراین را ندارد به منزله سیلی محکمی بود در رد کارآمدی سیاست مداراجویانه ای که دولت تل آویو در قبال مسکو اتخاذ کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در کنفرانس باندونگ فردا به اندونزی سفر می کند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۰    
یکی از فرماندهان امنیتی انصار الله یمن از دستگیری شماری از مزدوران و جاسوسان سرویس های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد که قصد انجام عملیاتی نظامی در یمن را داشتند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۸    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز دوشنبه خود در لوکزامبورگ در خصوص اوضاع لیبی و یمن و همچنین مذاکرات هسته ای با ایران گفتگو خواهند کرد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه استعفایش از این پُست صوری نبوده است، گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم به جز اینکه باشگاه را تا زمان واگذاری هدایت کنم.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
نگاه مردم برایم مهم نیست مهم درآمد بالاست. در مترو برای خود پاریس کوچولو راه انداخته و کاسبی می کند. دیگری با فلاکسی در دست فال قهوه می گیرند و به زنان می گوید کارت خوان دارم ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
کنترل ارتش بر مناطقی در أبین و مأرب، بمباران مناطق مختلف استان صعده و موشک باران مناطق مرزی از جمله خبرهای مربوط به تحولات یمن به شمار می رود.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۴    
هر چقدر این روزها صحبت درباره پول های کثیف زیاد است، اظهارنظر درباره مصادیق آن کم است. در حالی که وزیر کشور برای چندمین بار اعلام آمادگی کرده تا درباره پول های کثیف و نقش آن در سیاست برای مجلسی ها ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۶    
بانک جهانی با رده بندی 143 کشور جهان از نظر نرخ تورم در سال 2014 اعلام کرد ایران پس از مالاوی و ونزوئلا بالاترین نرخ تورم را در این سال داشته است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نتایج آزمایش های کتائب حزب الله عراق، مرگ عزت ابراهیم الدوری معاون دیکتاتور معدوم این کشور را تایید می کند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: دو خودروی BMW و پورشه بامداد امروز در بزرگراه های تهران حادثه ساز شدند و در اثر این حوادث 3 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل ...
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۲    
یک مجله آلمانی اعلام کرد که اطلاعاتی به دست آورده که هویت رهبر استراتژیک و مغز متفکر داعش در تصرف شمال سوریه و بخش های وسیعی از عراق را افشا می کند.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۷    
منابع آگاه میدانی مستقر در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق با اشاره به عقب نشینی داعش از این اردوگاه تاکید کردند که عملیات بیرون راندن داعش تا پاکسازی کامل اردوگاه ادامه خواهد یافت.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۵    
علی قنبری - معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: پس از رتبه بندی نانوایی ها جوایز و امتیازاتی مانند افزایش سهمیه آرد برای برترین های کشوری و استانی در نظر گرفته می شود.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲    
وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی اعلام کرد این کشور خواستار دستیابی به توافق هسته ای با ایران است اما این توافقنامه باید قوی و قابل راستی آزمایی باشد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر خارجه دولت مستعفی یمن با تکرار ادعاها درباره ایران گفته جایی برای بحث درباره طرح صلح 4 ماده ای پیشنهادی این کشور وجود ندارد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق التدریس فرهنگیان تا هفته معلم خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
از فروردین ماه امسال یارانه نقدی 5گروه درآمدی به تشخیص دولت حذف شده و در ماه های آینده احتمال حذف تعداد بیشتری از یارانه نقدی بگیران با درآمد بالا وجود دارد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت خودرو بیش از یک درصد افزایش پیدا نکرده است، گفت: افزایش اخیر قیمت خودرو قانونی است.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
فرماندار تهران از ارسال طرحی به وزارت کشور برای تشکیل 9 بخشداری در شهر تهران خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به سفر هیاتی از تجار آمریکایی به ایران که در نوع خود اولین مورد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، پرداخت.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور سوریه سربریدن انسانها را میراث عربستان سعودی دانست و گفت، سیاستهای این کشور در حمایت از تروریسم به خودش باز خواهد گشت.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۴    
امروز در بازار تهران قیمت هر سکه تمام بهار 9 میلیون و 690 هزار ریال، نیم سکه 5 میلیون ریال و ربع سکه نیز 2 میلیون ریال به فروش رسید، هرگرم طلای 18 عیار نیز به قیمت 040 ,991 خرید و فروش شد.
8 صبح   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی پیشنهاد مصالحه احتمالی در مورد تحریم های اعمال شده علیه ایران را داد.
  • ۱