دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۱۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 25 دی 1395 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 31 فروردین 1395 9صبح 31 اردیبهشت 1395 9صبح 31 خرداد 1395 9صبح 31 تیر 1395 9صبح 31 مرداد 1395 9صبح 31 شهریور 1395 9صبح 30 مهر 1395 9صبح 30 آبان 1395 9صبح 30 آذر 1395 9صبح 1 بهمن 1395 9صبح 2 اسفند 1395 9صبح 1 دی 1395 9صبح 2 دی 1395 9صبح 3 دی 1395 9صبح 4 دی 1395 9صبح 5 دی 1395 9صبح 6 دی 1395 9صبح 7 دی 1395 9صبح 8 دی 1395 9صبح 9 دی 1395 9صبح 10 دی 1395 9صبح 11 دی 1395 9صبح 12 دی 1395 9صبح 13 دی 1395 9صبح 14 دی 1395 9صبح 15 دی 1395 9صبح 16 دی 1395 9صبح 17 دی 1395 9صبح 18 دی 1395 9صبح 19 دی 1395 9صبح 20 دی 1395 9صبح 21 دی 1395 9صبح 22 دی 1395 9صبح 23 دی 1395 9صبح 24 دی 1395 9صبح 25 دی 1395 9صبح 26 دی 1395 9صبح 27 دی 1395 9صبح 28 دی 1395 9صبح 29 دی 1395 9صبح 30 دی 1395 
9صبح   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۳    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: هفتاد و دومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 روز سه شنبه 26 بهمن ماه واریز می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶    
در بازار امروز پنج شنبه 30 دی ماه 95 بهای دلار آمریکا به 3875 تومان رسید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۷    
روزنامه کیهان در شماره امروز خود حمله تندی را به علی مطهری نماینده تهران کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۶    
جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب پیام تسلیتی را به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی(ره) صادر کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۶    
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۴    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک سپه به دلیل حمایت این بانک از پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند 2 تقدیر کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۸    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با موافقت اعضای کمیسیون مشترک برجام معادل 130 تن اورانیوم به زودی وارد کشور می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۹    
نحوه برگزاری و سخنرانی در مراسم یادبود مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در قم، با ناراحتی برخی از بزرگان حوزه و مراجع مواجه شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۹    
ذوق زدگی برخی دولتمردان از تحویل فقط یک فروند ایرباس نه فقط تعجب آور بلکه خنده دار نیز هست و از آنجا که این اندازه از کم هوشی باور کردنی نیست ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۰    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید کمک کنیم که بقیه یاران نظام را از نظام جدا نکنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۷    
روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در پی پرسش خبرنگاران رسانه ها در خصوص علت لغو گفت وگوی تلویزیونی سیدعباس عراقچی، که قرار بود شنبه شب انجام شود، توضیحاتی را ارائه کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۵    
سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به اعلام خبر انتصاب وی به عنوان سفیر کشورمان در عراق گفت: اصل این خبر صحت دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۶    
کارشناسان حقوقی صهیونیستی می گویند که در صورت اثبات اتهامات نسبت داده شده به نتانیاهو، طبق قانون اسرائیل اقدام وی به منزله دریافت رشوه تلقی شده و 10 سال حبس خواهد داشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۰    
عربستان اعلام کرده در سال 2017 دست کم 800 هزار نفر بر شمار افرادی که می توانند در مراسم حج شرکت کننده افزوده خواهد شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۵    
فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اگر همدردی ملت بزرگ ایران نبود، فقدان آیت الله هاشمی برای خانواده ایشان بسیار سخت می شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۶    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اعلام کرد: به سبب اجرای پروژه عمرانی در تونل امیر کبیر ، جاده کرج- چالوس از ساعت 21 امشب مسدود شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۳    
هزاران نفر از مردم شهر واشنگتن در اعتراض به اظهارات، عملکرد و سیاست های ترامپ و درحالیکه تنها یک هفته تا روز ورود وی به کاخ سفید باقی مانده، دست به تظاهرات زدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به عقد قرارداد احداث 2 نیروگاه هسته ای جدید در بوشهر گفت: با احداث این نیروگاه ها سالیانه شاهد صرفه جویی 22 میلیون بشکه نفت در کشور خواهیم بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۵    
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای از تسویه بدهی های خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران و انصراف این سازمان از فسخ قرارداد منعقده خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۷    
مرکزاطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در واکنش به خبرسازی برخی رسانه ها اطلاعیه ای صادر و تاکید کرد: وزارت کشور فضای بداخلاقی و حاشیه سازی را مضر در انتخابات آینده می داند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف به استخدام تمام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر در طول برنامه ششم کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۳    
10 قانون گذار دموکرات آمریکا تحریم مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب این کشور که قرار است 6 روز دیگر برگزار شود را اعلام کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۷    
سفارت مسکو در صنعاء خبر برخی رسانه ها مبنی بر ترور سفیر این کشور در یمن را تکذیب کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۷    
مشاور رسانه ای دولت احمدی نژاد محتوای فایل صوتی منتشر شده از سوی فردی به نام م-م را بی اساس دانست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مبنای محاسبه مستمری بازنشستگی، میانگین حقوق دو سال آخر منتهی به درخواست بازنشستگی باشد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که به مرحوم هاشمی اهانت کردند باید توبه کنند گفت: آن هایی که قصدشان حذف هاشمی از نظام بود هم باید توبه کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۱    
با اعلام مدیر تیم های ملی با استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صورت کتبی مخالفت شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۹    
با تصویب مجلس در قالب برنامه ششم به منظور سیاست گذاری و هماهنگی برنامه ها و نظارت بر عملکرد کلیه دستگاه های اجرایی که در زمینه آسیب های اجتماعی وظایفی بر عهده دارند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۳    
ترامپ می گوید شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در داووس خیانت به آرمان هایی است که بر اساس آن مردم آمریکا وی را برای ریاست جمهوری انتخاب کرده اند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۴    
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در توئیتی تاریخ زندگانی هاشمی رفسنجانی را از زاویه نگاه صدا و سیما ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که با آمریکا مشکلات بسیاری داشته و داریم گفت: برای مقابله بیشتر با بدعهدی های آمریکا طراحی کرده ایم و آن ها نیز می دانند که دست ایران در این زمینه بسته نیست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۲    
هفتمین همایش غزه نماد مقاومت با حضور وزیر اطلاعات و زهرا مصطفوی دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۳    
سازمان های حقوق بشری بحرین با ارسال نامه ای فوری به دبیرکل سازمان ملل خواستار دخالت فوری سازمان ملل و آزادی سه زندانی محکوم به اعدام شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۴    
معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: حضور معنادار خود پاسخ همه بداخلاقی ها و بدسیرتی ها را دادند و بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی را با هویت واقعی سال 57 ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۱    
با در گذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلح نظام، این سوال پیش می آید که پس از ایشان چه کسی بر مسند ریاست این نهاد خواهد نشست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف کشور در روزهای آینده را تشریح کرد و از شروع بارش باران در نوار غربی کشور از روز آینده خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۹    
منابع خبری اردن روز شنبه از استعفای وزیران کابینه هانی ملقی نخست وزیر این کشور خبر دادند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۳    
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله هاشمی، شهید بهشتی، شهید مطهری و آیت الله موسوی اردبیلی واقعا جاودانه تاریخ هستند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۵    
وزیر اطلاعات گفت: در صحبت هایی که میان من و آیت الله هاشمی مطرح می شد ایشان همواره بر حمایت از ولایت تاکید می کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۳    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آسیب های اجتماعی طی سه جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور نمایندگان 30 نهاد مورد بررسی قرار گرفت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۷    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی به منظور صیانت از تاریخ انقلاب اسلامی بخشی از گفت وگوی اختصاصی با آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که در این گفت وگو وی به صراحت می گوید برای ترور منصور من اسلحه ای نداده ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۱    
همسر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره اینکه انقلاب به دستان آیت الله هاشمی و آیت الله خامنه ای گره خورده است گفت ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۵    
گرچه سیاست های اقتصادی ترامپ به روشنی مشخص نیست ولی طبق آنچه وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری گفته است می توان تحلیلی از وضعیت تجارت، سیاست پولی و مالی آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ ارایه کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمالا تا 10 روز آینده نتیجه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اعلام می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۱    
سعید حجاریان، خاطره ای ناگفته از یک جلسه خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی را روایت کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۴    
هیات دولت در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع و ترحیم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از عموم علاقه مندان برای شرکت در مراسم هفتمین روز ارتحال آن یار وفادار امام و رهبری در حرم ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۵    
نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع اجرای احکام، با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۰    
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه، با با قائم مقام مقام وزیر خارجه سوریه به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۷    
مسئولان متروی تهران می گویند باید تعداد واگن های موجود در خطوط مختلف دوبرابر شود تا مشکل ظرفیت برای این وسیله نقلیه پیش نیاید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۴    
دقایقی پیش یک دستگاه اتوبوس وارد پیاده رویی در خیابان مطهری تهران شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
امضای قرارداد واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان از سوی بانک ملی ایران به وزارت راه و شهرسازی با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی، زرگر استاندار اصفهان و حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
سم هفتمین روز درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
برنامه متن و حاشیه دعوت خود از سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای حضور در برنامه امشب را پس گرفت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مراسم هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی اطلاعیه ای صادر کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان این که برجام به ما حق انتخاب داد، گفت: با تحولات صنعت نفت بعد از برجام ضریب امنیت ملی افزایش پیدا کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در هر مناسبتی سعی می کنند که از دل مشغولی مردم و مسئولین سوء استفاده کنند و به اصطلاح خودشان از "فرصت استفاده کنند" که سربازان گمنام امام زمان(عج) چنین فرصتی به آنها نخواهند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید به سرمایه گذار خارجی که می خواهد از ظرفیت و بازار ایران برای سرمایه گذاری استفاده کند، به چشم غارتگر ثروت ملی نگاه کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسات با رهبری، تصویب وظایف شورای عالی اجتماعی و همچنین سازمان اجتماعی مورد بحث قرار گرفت ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۵    
وزیر دادگستری گفت: اساس حل مشکل امروز قوه قضاییه، چیزی جز کاهش ورودی پرونده ها نیست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: ابلاغیه وزارت کشور به استانداری ها جنبه انتخاباتی ندارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۷    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در هفته های آینده نتیجه قطعی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک اعلام می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۴    
در نخستین سالگرد اجرای تو افق هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5، مدیرعامل بانک تجارت عملکرد این بانک در توسعه خدمات ارزی و ارتقاء استانداردهای کنترلی در یکسال گذشته را تشریح کرد .
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۱    
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه 45500 تومانی دی ماه فرداشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۱    
عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از بکارگیری اقدامات مقطعی جهت رفع آلودگی هوا، گفت: فرماندهی واحد برای هماهنگی دستگاه های متولی برای رفع آلودگی هوا ضروری است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۹    
عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اصلی ترین مانع سرمایه گذاری خارجی در کشور را باقی ماندن تحریم های بانکی عنوان کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در دولت یازدهم توانستیم نگاه های تقابلی به محیط زیست را به نگاه های تعاملی تبدیل کنیم با اشاره به مصوبه های اخیر مجلس شورای اسلامی اظهار ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۳    
اکنون نگاه ها به آیین نامه مجمع است که آیا تغییر کرده و غیر رییس جمهوری می تواند رییس مجمع شود یا هاشمی رفسنجانی مستثنا بود؟
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۷    
قیمت نفت ایران در بازارهای جهانی پس از چند هفته روند افزایشی درپی توافق کشورهای عضو و غیرعضو اوپک در هفته نخست سال 2017، اندکی کاهش یافت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۵    
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 197 هزار تومان و دلار آمریکا 3974 تومان عرضه می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۲    
بر اساس قانون مجمع تشخیص مصلحت نظام هرگونه تصمیم گیری در مورد ریاست این مجمع برعهده مقام معظم رهبری خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اظهارات اخیر مقامات کویتی مبنی بر اینکه قرار است پیام شورای همکاری خلیج فارس را به ایران منتقل کنند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 2 هزار تومانی شقه بدون دنبه نسبت به هفته گذشته خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۴    
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه هیات رییسه مجلس خبرگان زمان برگزاری انتخابات برای تعیین عضو جدید این مجلس پیشنهاد داده می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۳    
وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده موسوم به فساد نفتی (حمید فلاح هروی) گفت: همچنان منتظر هستیم تا پرونده به شعبه هم عرض ارجاع شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۳    
تجمع بازنشستگان در مقابل مجلس موجب تذکر قاضی پور شد و در نهایت رئیس مجلس از این نماینده خواست تا خودش مأمور رسیدگی به این موضوع شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۰    
علی طیب نیا گفت: خدمات اقتصادی آیت الله هاشمی رفسنجانی به کشور قابل شمارش نیست و امروز با درگذشت ایشان خلاء بزرگی به وجود آمده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۷    
اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان تهران مشخص شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی 45500 تومانی دی ماه فردا یکشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۲    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مخالف آزادی بیان و حقوق شهروندی هستند، یا اصل ولایت فقیه را عملاً مخالف آزادی بیان جلوه می دهند و یا معتقدند که در انتخابات باید فرد مورد نظر ولی فقیه رأی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۶    
وزیر کشور در سی و سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، گفت: پسابرجام شرایط دسترسی تولیدکنندگان به بازارهای جهانی را تقویت و فراهم کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۳    
نمایندگان مجلس دستگاه های نظامی و غیرنظامی زیر نظر مقام رهبری را مکلف کردند استعلام دارایی های منقول و غیرمنقول شامل ملک، وسایل نقلیه و اوراق بهادار اشخاص را به صورت الکترونیکی انجام دهند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۷    
اولین جلسه کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور تشکیل شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اداره جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام در شرایط فعلی و با توجه به درگذشت آیت الله هاشمی بر عهده روسای قوا است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۷    
صالحی امیر معتقد است نمی توان از ایجاد فرصت و توانمندسازی برای حذف مظاهر نابرابری حرف زد و به توانمندسازی زنان نیندیشید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل ایران ایر از آغاز پروازهای خارجی ایرباس ای 321 از دو ماه آینده خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۵    
برادر و رییس دفتر آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تخریب کنندگان هاشمی در طول این سال ها نتیجه ای عایدشان نشد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۹    
سازمان صداوسیما کاملاً علیه دولت گام برداشته و شاهد هستیم که بحث های منفی را در این خصوص مطرح می کند و دیگر نمی توان آن را رسانه ملی تلقی کرد بلکه به یک رسانه افراطی در جبهه اصولگرا تبدیل شده است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برخی رسانه های که از حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و روی کار آمدن جریان عقلانیت و اعتدال راضی نیستند و کاری خلاف مسئولیت رسانه ای خود می کنند گفت: به جای نقد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۳    
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام می گوید: خبر فوت آقای هاشمی را که شنیدم خیلی مرد بودم یا خیلی کم غیرت داشتم که سکته نکردم.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۳    
روحانی و ناطق نوری اما به دلایل خاصی نمی توانند محوریت جریان اعتدال را به عهده بگیرند. در مورد حسن روحانی باید گفت او رییس جمهور اعتدال است و اگر هم بخواهد مجال و فرصت ندارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۰    
نماینده سابق مجلس از محوربودن جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای فعالیت انتخاباتی اصولگرایان خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۴    
فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی با تاکید براینکه ایشان همواره خود را فردی فراجناحی می دانستند و ما نیز چنین برداشتی از شخصیت ایشان داشته ایم ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۴    
در پی تجمع جمعی از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان، نماینده مردم ارومیه خواستار رسیدگی به وضعیت تجمع کنندگان شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با حمایت از برجام از رئیس جمهوری جدید این کشور خواست تا آن را حفظ کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۳    
عباس آخوندی در یک برنامه تلویزیونی گفت:این افتخار را دارم که یک روز هم با دولت احمدی نژاد همکاری نکردم.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۰    
یک روزنامه آمریکایی از دعوت تیم ترامپ به مذاکرات روسیه درباره بحران سوریه که ایران نیز در آن حضور خواهد داشت خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۵    
جبار کوچکی نژاد (رئیس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و پایگاه های خبری مجلس شورای اسلامی) با اشاره به حکم چهل ضربه شلاق خبرنگار نجف آباد بیان داشت ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۳    
شامگاه یکشنبه 19 دی ماه 95، ایران با مردی وداع کرد که جدای از کارنامه پر و پیمان سیاسی او، عملکرد اقتصادی اش نیز بخشی لاینفک از تاریخ کشور به شمار می رود.
  • ۱