دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 آبان 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 آبان 1395 آفتاب نیوز 2 آبان 1395 آفتاب نیوز 3 آبان 1395 آفتاب نیوز 4 آبان 1395 آفتاب نیوز 5 آبان 1395 آفتاب نیوز 6 آبان 1395 آفتاب نیوز 7 آبان 1395 آفتاب نیوز 8 آبان 1395 آفتاب نیوز 9 آبان 1395 آفتاب نیوز 10 آبان 1395 آفتاب نیوز 11 آبان 1395 آفتاب نیوز 12 آبان 1395 آفتاب نیوز 13 آبان 1395 آفتاب نیوز 14 آبان 1395 آفتاب نیوز 15 آبان 1395 آفتاب نیوز 16 آبان 1395 آفتاب نیوز 17 آبان 1395 آفتاب نیوز 18 آبان 1395 آفتاب نیوز 19 آبان 1395 آفتاب نیوز 20 آبان 1395 آفتاب نیوز 21 آبان 1395 آفتاب نیوز 22 آبان 1395 آفتاب نیوز 23 آبان 1395 آفتاب نیوز 24 آبان 1395 آفتاب نیوز 25 آبان 1395 آفتاب نیوز 26 آبان 1395 آفتاب نیوز 27 آبان 1395 آفتاب نیوز 28 آبان 1395 آفتاب نیوز 29 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۷    
انتخاب دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا که به رغم بسیاری از گمانه زنی ها و نظرسنجی ها رخ داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۶    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک کلاه بردار میلیاردی خبر داد و گفت: این کلاه بردار با سرقت میلیاردی ده ها تریلی گندم که با جعل کارت های هوشمند از 6 استان انجام داده بود دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۷    
دادستانی بلژیک اعلام کرد دستور اجرای حمله های تروریستی پاریس و بروکسل، از سوی مقام های ارشد داعش صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از یک روز اقامت در رومانی و انجام دیدارهای فشرده با مقامات عالیرتبه این کشور، بخارست را به مقصد براتیسلاوا، پایتخت جمهوری اسلواکی ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۶    
دور دوم گفت وگوهای ایران و اتحادیه اروپا، معروف به گفت وگوها در سطح بالا، به ریاست مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه و هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۳    
مدیرکل مرکز مدیریت بحران استانداری یزد گفت: پیکرهای جان باختگان اتوبوس زئران یزدی کربلا فردا / پنجشنبه/ بعد از نماز ظهر و عصر تشییع می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۶    
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان گفت: امروز خیلی ها در آمریکا غافلگیرشدند به خاطر اینکه واقعیت امروز جهان را نشناخته و تصور کردند دستگاه سیاسی است که آینده را تعیین می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۷    
عناصر داعش با حفر تونل های متعدد بین خانه های موصل، در مقابل پیشروی نیرو های عراقی و پیشمرگه مقاومت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۸    
باراک اوباما در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی ترامپ گفت: ترامپ را به کاخ سفید دعوت کرده ام تا با هم در مورد برنامه های آینده صحبت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۶    
سومین گزارش جدید مدیرکل آژانس درباره اجرای برجام عصر روز چهارشنبه به طور غیر رسمی در اختیار 35 عضو شورای حکام قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
دومین رام از قطار کربلا سه شنبه هفته آتی از تهران به مقصد کربلا سیر خود را آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کد رشته محل های جدید آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1395 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 شنبه 22 آبان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۲    
نوه ماهاتما گاندی که چند سال را به عنوان مهندس ناسا گذرانده بود، در فقر جان سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۹    
باراک اوباما در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی ترامپ گفت: ترامپ را به کاخ سفید دعوت کرده ام تا با هم در مورد برنامه های آینده صحبت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۳    
سازمان عفو بین الملل از رییس جمهوری جدید آمریکا حمایت از حقوق بشر را خواستار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۴    
تارنمای روزنامه فرانسوی لوفیگارو از اعتراض شمار زیادی از کاربران توئیتر به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۸    
تیم صالحین ورامین پرحاشیه ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر را به نفع خود به پایان رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۲    
معاون امور مجلس رئیس جمهور طی حکمی ایرج حسینی صدرآبادی را به سمت قائم مقامی این معاونت منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هدف نهایی دشمن ایران اسلامی است اما هیچ گاه این جرات را به خود نداده و نمی دهد که کوچکترین تحرکی علیه ما داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۵    
بازی های لیگ و جام حذفی یونان به خاطر تیراندازی به منزل رییس کمیته داوران تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
محمد جواد ظریف که برای دیداری رسمی در رومانی بسر می برد، عصر امروز به وقت بخارست با فلورین یورداکه رئیس مجلس رومانی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
لازلو کوور رییس مجلس مجارستان وارد تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۱    
بسیاری از افراد انرژی پاک را در کنار پانل های خورشیدی و توربین های بادی تصور می کنند، اما این انرژی را می توان با گام های عابران در خیابان نیز تولید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اصل ممنوع التصویری و این که نقل مطلبی از ایشان ممنوع باشد، قانونی نیست و اساساً نمی توان بدون رسیدگی و صدور حکم قضایی چنین تصمیمی گرفت و بنابر این دانشجویان باید به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۸    
وزیر ارتباطات معتقد است صحبت هایی که دونالد ترامپ پیش از این مطرح کرده بیشتر مواضع او در هنگام رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
دیده بان هسته ای سازمان ملل متحد در گزارش اخیر خود، بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات تحت توافق برجام مجددا تأیید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۲    
رئیس فراکسیون امید با اشاره به مدیریت شهری تهران گفت: پایتخت یک کشور باید نماد هویتی آن کشور باشد اما متاسفانه تهران، شهر بی هویتی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۶    
نیویورک تایمز دونالد ترامپ' را نا آماده ترین رئیس جمهور منتخب در تاریخ معاصر آمریکا می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۱    
بدمینتون باز شایسته ایران در جریان مسابقات قهرمانی جوانان جهان برابر بازیکن سوییس که در رده چهل و هفتم رنکینگ جهان قرار دارد، به برتری دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۵    
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش با فلورین یورداکه رئیس مجلس نمایندگان رومانی دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه تحلیلی از اوضاع اقتصادی و صنعتی کشور در 10 سال گذشته گفت: از اول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۳    
قطر کشور کوچکی است که 80 درصد جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری آن را کارگران خارجی تشکیل می دهند اما همین کشور که 38 بار از حیث مساحت و 20 بار از حیث جمعیت کوچکتر ازعراق است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۹    
علی جنتی یک روز پس از تودیع اش از مقام وزارت ارشاد به تماشای نمایش سردار نشست؛ او درباره ی حضورش در تئاتر و افسوس از کاری که علاقه داشته انجام بدهد،سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۶    
مراسم معارفه ناصر همتی رییس جدید بیمه مرکزی با حضور علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی رییس بیمه مرکزی می گوید اگر مبلغ دیه افزایش یابد بیمه نامه های قبلی تا پایان دوره شان اعتبار خواهند داشت و نیازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۶    
یک منبع محلی در استان نینوا روز چهارشنبه گفت که گروه تروریستی داعش 30 شهروند عراقی ساکن موصل را با جریان برق اعدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۹    
دو کودک سه و چهار ساله به مدت بیست و چهار ساعت با مادر مرده شان زندگی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۶    
بابک زنجانی از بیژن زنگنه وزیر نفت شکایت کرد. رسول کوهپایه زاده در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: موکل از زندان علیه وزیر نفت تحت عنوان افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۲    
گروه طالبان پس از پیروزی ترامپ در انتجابات ریاست جمهوری آمریکا از وی خواست، واشنگتن نیروهای نظامی خود را از افغانستان خارج کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۷    
باران تهران کولاک کرد، به ساعت نکشیده ترافیک و طغیان جوی های آب، اهالی این شهر را که مدت ها منتظر باران بودند را کلافه کرد و انواع و اقسام حادثه شعف بارش پربار باران را تحت الشعاع قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۲    
رییس سازمان بهزیستی کشور از ساماندهی 2640 کودک کار و خیابان طی دو ماه گذشته در تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۱    
رای دهندگان در ایالت "کلرادو"ی آمریکا قانونی را تصویب کردند که به موجب آن از این پس در این ایالت نیز مبتلایان به بیماری های درمان ناپذیر می توانند با کمک پزشکان به زندگی خود پایان دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۹    
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با تشریح چگونگی تهیه طرح حذف اعدام قاچاقچیان موادمخدر گفت: در حال حاضر نظرات کارشناسی اتخاذ و جمع بندی می شود تا بتوانیم در کمیسیون قضایی آن را به موقع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۶    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص اخبار منتشر شده درباره تعطیلی آکادمی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۲۴    
تارنمای روزنامه فرانسوی لوفیگارو اعلام کرد: دونالد ترامپ جمهوریخواه با 70 سال سن در زمان تحلیف، پیرترین رئیس جمهوری آمریکا خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۴    
وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سابق کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت ملی و معاون وزیر اطلاعات در دولت اصلاحات می گوید که ایران در زایشگاه تروریسم زیست می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۳    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ، انتخاب وی را تبریک گفت و او را برای دیدار در فردا پنج شنبه (دهم نوامبر) به کاخ سفید دعوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۱    
مک فول سفیر سابق آمریکا در روسیه که پیش از این گفته بود پس از رئیس جمهور شدن هیلاری کلینتون، برخورد با مسکو در دستور کار قرار می گیرد، اعلام کرد: پیروزی دونالد ترامپ پایانی بر آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۰    
آئودی Q5 ، با 10 هزار کیلومتر کارکرد ، به مبلغ 389 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۹    
همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت که از عکس عباس جدیدی ناراحت نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۸    
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار و از بین دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، ترامپ نامزد جمهوری خواه به عنوان رئیس جمهور آمریکا برای چهار سال آینده انتخاب شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۷    
چه عصر زیبا و مهمی! مرد و زن فراموش شده هرگز بار دیگر فراموش نخواهند شد، ما گرد هم خواهیم آمد آنگونه که هرگز پیش از این نبود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۲    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، با بیان برخی از بندها و امتیازات برجام، به عضویت ایران در گروه کشورهای فعال در صنعت ایتر اشاره کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۶    
دفتر شهردار تهران در نامه ای به احمد توکلی آورده است: گرچه در اعلام نتایج تحقیق توسط احمد توکلی، مواردی بیان شد که بعضا دارای اشکالات حقوقی یا عددی است اما بنا بر نظر دادستان سکوت می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۵    
معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جرایم پولی و بانکی ابراز داشت: نگاه سودآوری صرف به بانک ها نادرست است و بانک ها فقط بنگاه اقتصادی صرف نیستند بلکه وظیفه بهبود متغیرهای کلان اقتصادی را بر عهده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۵    
وی افزود:در حال حاضر حداقل مستمری پرداختی به خانواده دارای یک معلول 530 هزار ریال،برای خانواده دارای 2 معلول 600 هزار ریال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۰    
مقامات کشورهای عرب نسبت به پیروزی 'دونالد ترامپ' در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، واکنش مثبتی نشان دادند، در حالی که تا پیش از رای گیری در این کشور نسبت به انتخاب وی ابراز نگرانی می کردند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۸    
فرمانده عملیات سامراء از بازداشت یک گروهک تروریستی در شرق سامراء و 9 فرد تحت تعقیب در منطقه ای در نزدیکی این شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۶    
دولت قطر مصرف مشروبات الکلی در خیابان ها و اطراف ورزشگاه های این کشور در جام جهانی 2022 را ممنوع اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۶    
گرچه ترامپ مواضع ضد و نقیضی در مورد برجام داشته و از گذر همین مواضع متفاوتش جایی حرف از لغو برجام زده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۴    
یک دستگاه آپارتمان 4 سال ساخت ، 90متری در فلکه دوم تهرانپارس، 3 اتاق خواب با قیمت 585میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۳    
یک پسر بچه هندی که در فیلم شیر در کنار نیکول کیدمن بازی کرده، نتوانست از دولت آمریکا برای حضور در نمایش فیلمش ویزا بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۲    
"فروشنده" به کارگردانی "اصغر فرهادی" عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۹    
یک اقتصاددان با بیان اینکه "پیروزی ترامپ خطری برای توافق هسته ای و قرارداد خرید هواپیماهای جدید ندارد" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۹    
آفتاب نیوز : لیدی گاگا خواننده مشهور امرکیایی در نیویورک در آغازین ساعات روز چهارشنبه با در دست گرفتن نوشته ای اعتراضی نفرت خود را از ترامپ و هواداران او اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۹    
باشگاه استقلال خوزستان مخالف انتقال ستاره های خود به دو تیم استقلال و پرسپولیس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۷    
به دنبال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گروه تروریستی طالبان افغانستان نیز امروز (چهارشنبه) به این پیروزی واکنش نشان داده و از ترامپ خواست سربازان آمریکایی را از افغانستان خارج ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۶    
نتایج پنجاه و هشتمین دوره انتخابات آمریکا نیز مشخص شد. در سال 2016 بعد از دو دوره حاکمیت دمکرات ها بر کاخ سفید، یک جمهوری خواه به نام دونالد ترامپ راهی کاخ سفید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۶    
آفتاب نیوز : پس از اعلام نتایج تعدادی از هواداران هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده دموکرات ها در انتخابات امریکا در مقابل کاخ سفید با طرفداران ترامپ وارد دعوا و برخورد فیزیکی شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۴    
آفتاب نیوز : در پی پیروزی دونالد ترامپ، کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی، به رسم همیشه، با طنز به استقبال این رویداد رفتند که برخی از آنها را می خوانید: ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۲    
همایش روسای شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ با محوریت نظارت و بازرسی صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1395 با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیات مدیره بانک، قدرت الله عبداللهی رییس اداره کل بازرسی و حسابرسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۸    
دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دقیقا همان کاری را کردند که مورد نیاز ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بود. سایت یو اس نیوز امریکا پوتین را بزرگترین برنده انتخابات اخیر امریکا می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۷    
نشست دو روزه آموزشی - تخصصی گروه های مالی بانک کشاورزی با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک ، دکتر سید رضا حسینی مدیرامور مالی و پشتیبانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۷    
روزنامه بریتانیایی دیلی میل با انتشار مجموعه تصاویری از اتاق خواب تا بغل کردن فرزندان ترامپ نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۹    
طنز/ عملکرد روسای جمهور آمریکا
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۶    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۵    
سرپرست بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان اقلید گفت: وضعیت 2 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی در این بیمارستان، خوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۴    
5 مرد و 4 زن زائر ایرانی در حملات تروریستی در ترمینال اتوبوسرانی سامرا به شهادت رسیدند که پیکر هشت تن از آنها به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شد و یک شهیده نیز هنوز در پزشک قانونی کشور عراق است که پس از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۰    
حجت الاسلام هادی صادقی (معاون فرهنگی قوه قضائیه) معتقد است که نباید برخی اتفاقات در حوزه فرهنگ را با هدف سیاسی بزرگنمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۹    
فیلمبرداری بیست و یک روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان به نیمه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷    
قائم مقام وزیر نیرو گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون فقط 10 میلیمتر بارش در سطح کشور داشتیم، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 40 میلیمتر بارش در سطح کشور ثبت شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۶    
آسمان تهران برای ششمین روز در ماه آبان میزبان آلودگی هوا شد و بر اساس پیش بینی ها، آلودگی هوا تا پایان هفته در پایتخت باقی می ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۵    
پادشاه عربستان سعودی امروز پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۳    
در حالکیه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظهر امروز مشخص و ترامپ به عنوان پیروز این رقابت به عنوان رئیس جمهوری منتخب امریکا معرفی شد روزنامه خبر جنوب چاپ شیراز که یکی از پر تیراژ ترین روزنامه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۶    
تصویر عجیب ترین خودروی فورد منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۸    
ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا و دونالد توسک رئیس شورای اروپا، از دونالد ترامپ دعوت کردند در نشست اتحادیه اروپا- آمریکا شرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰    
رییس جمهوری حادثه تلخ و مرگبار واژگونی اتوبوس در جاده اقلید به یاسوج که حامل زائران کربلای معلی بود را به ملت ایران و به ویژه خانواده های داغدار تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۷    
معاون گردشگری درخواست پلیس امنیت از انجمن صنفی دفاتر خدماتی مسافرتی را برای در اختیار گذاشتن اطلاعات مسافران تور به مقصد شیراز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۶    
فرمانده پلیس راه سلماس خوی گفت: تصادف سنگین دو خودروی پراید و وانت نیسان در محور سلماس-خوی موجب کشته و زخمی شدن 4نفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۴    
اگرچه در دنیای واقعی بسیاری از رای دهندگان از اعلام نتیجه انتخابات امریکا شوکه شده اند در فضای مجازی بسیاری از کاربران با لحنی طنزآمیز به موضوع اعلام نتایج پرداخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۲    
رییس شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه "امروز دیگر آمریکا به هیچ وجه بیش از گذشته توانایی استفاده از ایران هراسی و ایجاد اجماع جهانی بر علیه ایران را ندارد" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۱    
بزخی از مردم کشورمان مانند اکثر وقایع بین المللی مهم که به سراغ صفحه اینستاگرام چهره های مطرح می روند، بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به سراغ صفحه اینستاگرام هیلاری کلینتون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۰    
لیونل مسی طرح جالبی را روی پای خود در آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۸    
نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش حدود 900 هزارتومانی قیمت این محصول طی 10 روز اخیر خبر داد و گفت: همزمان با برداشت این محصول، جولان دلالان در بازار افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
وکیل بابک زنجانی از ممنوع الملاقات شدن متهم پرونده نفتی خبر داد و گفت: دو ماه است که از موکلم خبری ندارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۶    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۸    
از اورگان و کالیفرنیا آمریکا خبر رسیده که به دنبال انتشار خبر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات، حامیان هیلاری کلینتون به خیابان ها آمده و آشوب به پا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۴    
پایگاه خبری-تحلیلی آفتاب نیوز قصد دارد در راستای ارج نهادن به تمامی مخاطبان خود، انشاء های خوب دانش آموزانی را که در مقطع دبستان و دبیرستان تحصیل می کنند، به همراه عکس شان منتشر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۴    
چرا ترامپ پیروز شد؟ این قطعا سوالی است که هر ناظر انتخابات امریکا پس از اعلام نتایج شوکه آور آن انتخابات از خود مطرح می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۷    
علیرضا گلعلی زاده، فعال حوزه اقتصادی و صنعتی در بخش خصوصی گفت: در شرایط پسابرجام گشایش های مهمی در زمینه اقتصاد روی داده است که بدون تردید موجب تسریع رشد کشور می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
اظهارات جنجالی ترامپ علیه مهاجران غیر قانونی و وعده او برای کشیدن دیوار در مرز امریکا و مکزیک می تواند نشانه هایی را در اختیار تحلیلگران سیاسی قرار دهد تا متوجه شوند که او در صد روز نخست ریاست جمهوری ...