چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۳۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آخرین نیوز 31 شهریور 1397 - akharinnews.com

آخرین نیوز 29 اسفند 1393 آخرین نیوز 29 اسفند 1394 آخرین نیوز 30 اسفند 1395 آخرین نیوز 27 اسفند 1396 آخرین نیوز 31 فروردین 1397 آخرین نیوز 31 اردیبهشت 1397 آخرین نیوز 31 خرداد 1397 آخرین نیوز 31 تیر 1397 آخرین نیوز 30 مرداد 1397 آخرین نیوز 30 مهر 1397 آخرین نیوز 30 آبان 1397 آخرین نیوز 28 آذر 1397 آخرین نیوز 30 دی 1397 آخرین نیوز 30 بهمن 1397 آخرین نیوز 28 اسفند 1397 آخرین نیوز 2 شهریور 1397 آخرین نیوز 3 شهریور 1397 آخرین نیوز 4 شهریور 1397 آخرین نیوز 5 شهریور 1397 آخرین نیوز 6 شهریور 1397 آخرین نیوز 7 شهریور 1397 آخرین نیوز 9 شهریور 1397 آخرین نیوز 10 شهریور 1397 آخرین نیوز 11 شهریور 1397 آخرین نیوز 12 شهریور 1397 آخرین نیوز 13 شهریور 1397 آخرین نیوز 14 شهریور 1397 آخرین نیوز 16 شهریور 1397 آخرین نیوز 17 شهریور 1397 آخرین نیوز 18 شهریور 1397 آخرین نیوز 19 شهریور 1397 آخرین نیوز 20 شهریور 1397 آخرین نیوز 21 شهریور 1397 آخرین نیوز 23 شهریور 1397 آخرین نیوز 24 شهریور 1397 آخرین نیوز 25 شهریور 1397 آخرین نیوز 26 شهریور 1397 آخرین نیوز 27 شهریور 1397 آخرین نیوز 30 شهریور 1397 آخرین نیوز 31 شهریور 1397 
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان ایران تصور نکنند که با این حرکت ددمنشانه می توانند برای خود کسب حیثیت کنند و بدانند که ملت و نیرو های مسلح ما پاسخگوی این اقدامات خواهند بود.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح ، در تماسی تلفنی با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۴    
در جریان حمله تروریستی صبح امروز به مردم و مهمانان مراسم رژه نیروهای مسلح، یک جانباز 75 درصدجنگ تحمیلی به نام حاج حسین منجزی (نفر سمت چپ در عکس اول) که از روستای بدیل، بخش عقیلی ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۳    
تصویری از سرهنگ امید فرخی یکی از شهدای امروز حمله تروریستی اهواز در کنار فرزندش را می بینید.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از هلاکت هر 4 تروریست حمله تروریستی امروز اهواز خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولان ( نسبت ظالم دادن به رئیس قوه قصاییه) در شعبه 1059 دادگاه کارکنان دولت محاکمه به 6 ماه حبس محکوم شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به بازداشت دو دانشجوی این دانشگاه در جریان حوادث خیابان پاسداران گفت: پرونده این دانشجویان فراتر از بحث های سیاسی است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
پسر و همسرم که نظاره گر رژه بودند در این حادثه تیر خوردند؛ پسرم را جلوی چشمم کشتند و همسرم اکنون در اتاق عمل است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۸    
یک منبع آگاه گفت: تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت، گفت: هدف مهاجمان جایگاه مسئولان بود اما موفق نشدند به این سمت مسئولان شلیک کنند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
رضا رشیدپور در واکنش به حادثه تروریستی که امروز صبح در شهر اهواز رخ داد، ضمن انتشار تصویری از یک جانباز، یک بیت شعر نوشت و این حادثه تلخ را تسلیت گفت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
پس از گذشت 10 ماه از زلزله کرمانشاه و خسارات ناشی از این زلزله 5.9 ریشتری در ساختمان ها و مدارس سرپل ذهاب، هنوز بسیاری از این مردم در کانکس و چادر زندگی می کنند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان به حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز واکنش نشان داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه مسئولیت حمله تروریستی صبح امروز در اهواز را به عهده گرفت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مسعود ده نمکی در واکنش به حادثه تروریسی صبح امروز در شهر اهواز در اینستاگرام نوشت: داعش های وحشی وطنی فاجعه آفریدند. حمله مسلحانه به تماشاچیان و رژه نیروهای مسلح در اهواز.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مراسم آغاز سال تحصیلی غنچه ها و شکوفه های امید 97 در مدرسه شهید امیری کیا با حضور سید محمد بطحائی برگزار شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
در جریان حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهوازدست کم 11 نفر از نیروهای نظامی شهید و بیش از 30 نفر مجروح شده اند. تروریست ها 4 نفر بوده اند که 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شده اند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: حادثه تیراندازی در اهواز نشان دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت دشمن و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
رسانه های عربی وابسته به عربستان سعودی در حالی خبر حمله تروریستی صبح امروز به رژه روز ارتش در اهواز را مورد توجه قرار داده اند که این حادثه را با حمله سال گذشته داعش به مجلس و مرقد امام ارتباط داده ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
خبر حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز در توئیتر واشنگتن پست
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
اولین تصویر منتشر شده از دو عضو گروهک تروریستی الاحواز که توسط نیروهای نظامی کشته شدند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
یکی از حاضران در رژه روز ارتش در اهواز مشاهدات خود را از حادثه تروریستی صبح امروز در جریان این رژه شرح داده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
وقتی العربیه حادثه تروریستی را حمله مسلحانه می خواند؛ حمایت تلویحی از گروه های تروریست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای به وزیر کشور استدلال های حقوقی اعضای شورای شهر پایتخت مبنی بر ضرورت ادامه فعالیت شهردار تهران را تشریح کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی در واکنش به حمله تروریستی در اهواز گفت که ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی شان برای چنین حملاتی مسئول می داند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
یک مقام مسئول با ابراز نگرانی از ورود موج جدید جمعیت به تهران، گفت: در شرق تهران گسترشی که در پردیس، رودهن و بومهن اتفاق افتاد، تهران را شبیه یک اختاپوس کرده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن حدود 10 نفر و مجروح شدن بیش از 60 نفر در حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد: تیم تروریستی امروز اهواز 4 نفر بودند که جنازه 3 نفر در اختیار نیروهای امنیتی است و نفر چهارم نیز دستگیر شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف حدود سه میلیارد ریال کالای احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
پیکر شهدا و مجروحین حملات تروریستی صبح امروز به بیمارستان شهید سرلشکر منفرد نیاکی اهواز منتقل شدند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
حاشیه ای سوزناک از حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
استاندار خوزستان جزییاتی از حادثه تروریستی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اهواز را تشریح کرد .
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
مقامات پارلمانی روس با اشاره به اینکه تحریم آمریکا علیه چین، تاثیری بر خرید تسلیحات روسی ندارد، تاکید کردند، آمریکا دیگر یک قدرت جهانی محسوب نشده، بلکه به یک مشکل بین المللی تبدیل شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
تیراندازی یک گروه تروریستی به رژه صبح امروز نیروهای مسلح در اهواز، مرکز استان خوزستان، باعث شهادت شماری از حاضران در مراسم شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
عکس مهدی پدرامخو از عکاس زن حاضر در حادثه تروریستی اهواز که در شرایط دشوار به وظیفه اش عمل می کند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
وزیر امور خارجه آمریکا با تکیه بر ادعاهای بی اساس و خصمانه این کشور علیه ایران گفت: هر حمله ای که توسط نیروهای مورد حمایت ایران علیه آمریکا در عراق انجام شود تهران پاسخگو خواهد بود.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر روز بر قدرت دفاعی خود خواهیم افزود و با فشارهای شما، قدر موشک های خود را بیش از گذشته می دانیم، تصریح کرد: عشق ما کربلا و درس ما از عاشورا ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
اولین آمار از شمار شهدا و مجروحان حمله تروریستی به رژه اهواز منتشر شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
لحظه مطلع کردن روحانی از حمله تروریستی اهواز هنگام سخنرانی امروز در مراسم رژه تهران
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
امروز( شنبه 31 شهریور) در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی فرد یا افرادی ناشناس تیراندازی شد ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
یک روزنامه آمریکایی می گوید به دنبال افزایش تنش میان واشنگتن- پکن، چین مذاکرات تجاری که قرار بود هفته آینده میلادی میان 2 کشور انجام شود را لغو کرده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۰    
در مراسم امروز رژه های نیروی مسلح چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند. گزارش های اولیه از این حادثه حاکی است شماری به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
اولین گوینده زن اخبار در شبکه اول تلویزیون عربستان جلوی دوربین رفت. در یکی دوسال اخیر آزادیهایی به زنان در کشور عربستان داده شده که حق رانندگی نیز یکی از آنهاست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورت هر نوع تجاوزگری آمریکا در منطقه دهان آنها را خرد خواهند کرد.