پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 اردیبهشت 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 31 فروردین 1403 الف 1 اردیبهشت 1403 الف 2 اردیبهشت 1403 الف 3 اردیبهشت 1403 الف 4 اردیبهشت 1403 الف 5 اردیبهشت 1403 الف 6 اردیبهشت 1403 الف 7 اردیبهشت 1403 الف 8 اردیبهشت 1403 الف 9 اردیبهشت 1403 الف 10 اردیبهشت 1403 الف 11 اردیبهشت 1403 الف 12 اردیبهشت 1403 الف 13 اردیبهشت 1403 الف 14 اردیبهشت 1403 الف 15 اردیبهشت 1403 الف 16 اردیبهشت 1403 الف 17 اردیبهشت 1403 الف 18 اردیبهشت 1403 الف 19 اردیبهشت 1403 الف 20 اردیبهشت 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۳    
قیمت خودرو در آخرین روز هفته ثابت ماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
کتاب پلیس تراز با هدف تبیین الگوهای رفتاری و گفتاری پلیس تراز در مواجهه با بی حجابی و دیگر آسیب های اجتماعی به قلم سید حسین اسحاقی از سوی انتشارات خادم الرضا منتشر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
مهلت توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 امروز پایان می یابد و رقابت داوطلبان از فردا آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۹    
ارتش پاکستان به نقل از اظهارات آیت الله رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش آن کشور اعلام کرد: تقویت همکاری ها میان قوای مسلح ایران و پاکستان صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان می آورد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
همراه اول با اعلام بسته های متنوع و به صرفه ویژه حج تمتع 1403 به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۵    
سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
امیر عباس فخرآور فعال اپوزیسیون می گوید: وظیفه ما در اپوزیسیون این است که به ارتش اسرائیل گرای ایران را بدهیم و به یاری دوست و یاور خود بشتابیم!
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
شهرک نشینان صهیونیست مجددا مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
دور جدید برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین آغاز شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد از واژگونی سه دستگاه خودرو سواری 405 شوتی در جاده یاسوج اصفهان حد فاصل روستای میمند خبر داد و در این حادثه سه نفر جان باختند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۷:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت فیلمی مشترک بین ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۳:۴۸    
خبرگزاری رویترز دوشنبه شب گزارش داد که نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۳:۴۱    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
رم با حضور سردار آزمون در بازی خانگی مقابل بولونیا شکست خورد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
کاخ سفید با اعلام گفتگوی تلفنی جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی روسای جمهور آمریکا و اوکراین گفت که رئیس جمهور آمریکا به همتای اوکراینی خود اعلام کرد واشنگتن ب سرعت بسته کمکی امنیتی جدید ارائه خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۸    
حزب الله لبنان در بیانیه ای دوشنبه شب اعلام کرد حمله موشکی گسترده شامگاه امروز دوشنبه به شمال فلسطین اشغالی، پاسخی به نسل کشی و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۲    
رئیس جمهور اسلامی ایران در دیدار با همتای پاکستانی خود با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۸    
نخست وزیر انگلیس باوجود حکم دادگاه این کشور درباره غیرقانونی بودن اخراج پناهجویان به کشور آفریقایی روآندا اعلام کرد که اولین پرواز حامل این افراد، ظرف 10 تا 12 هفته دیگر انجام خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۶    
یک رسانه مصری در تشریح پیام های پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نوشت که پاسخ ایران زلزله ای را در داخل رژیم اشعالگر به وجود آورد و پیام های متعددی به این رژیم و سپس جامعه جهانی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۸    
رئیس باشگاه بارسلونا می گوید اگر خطای کمک داور ویدئویی(VAR) در بازی این تیم مقابل رئال مادرید اثبات شود، ال کلاسیکو نیاز به برگزاری مجدد دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه های امدادی و خدماتی به حالت آماده باش درآمده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۴    
تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که مهدی پاشازاده کاپیتان سابق آبی پوشان به همراه تعدادی از دانش آموزان روستای کنخ، در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۹    
حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) مقر فرماندهی تیپ سوم پیاده، لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه عین زیتیم شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را با شلیک ده ها راکت هدف قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود یک نظام امنیتی قدرتمند امنیت نیروگاه ها و مرکزهای هسته ای کشور اکنون به طور صددرصد برقرار است و در این زمینه جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و فردا در برخی ساعت ها با افزایش سرعت وزش باد، دریا تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز گفت: "گردشگری غذا" امسال در برنامه های و رویدادهای مختلف حوزه گردشگری در این کهن شهر برجسته می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از فوت کودک 6 ساله بر اثر تصادف موتور سیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
باستان شناسان بقایای یک کلاه خود 2500ساله ایلیری (یونان باستان) را در کرواسی کشف کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
باشگاه پرسپولیس خلاف توافقی که با سرمربی سابق این تیم داشت، موفق به پرداخت مطالبات او نشده است اما چرا؟
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان کتابی است که به نیت آشنایی نسل جوان با یکی از مفاخر بازیگری سینما و تئاتر ایران نوشته و منتشر شده واین نکته را خود ناشر نیز در سخن آغازین کتاب مورد تاکید قرار داده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) گفت، پکن به کشورهای عضو گروه هفت (جی7) تاکید دارد تا عادت بد خود را در مقصر دانستن دیگران کنار بگذارند و همکاری با جامعه بین الملل برای حفاظت از صلح و پیشبرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۱    
تلگراف در مطلبی با اشاره به زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نوشت: سیاست دولت جو بایدن در قبال مساله فلسطین و حمایت او از اسرائیل می تواند به احتمال پیروزی وی لطمه وارد کرده و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۸    
رئیس جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم های آمریکایی ها گزینه مقاومت و ایستادگی را ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۹    
شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، کمک های آمریکا به اوکراین به ارزش بیش از 60 میلیارد دلار می تواند به ارتش این کشور جنگ زده اروپایی کمک کند، اما بعید است جریان جنگ را تغییر دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۱    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای گفت: بزودی یکی از یافته های نوین رادیو دارویی که به معنای واقعی کلمه در تراز جهانی قرار دارد رونمایی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۹    
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، حفظ امنیت داده ها و حذف بسترهای فسادزا باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۷    
به گزارش خبرنگار دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم های جدید علیه تهران گنجانده شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه برخی رشته های پزشکی در حال حذف شدن است، گفت: متاسفانه در رشته هایی مانند جراحی کودک، طب اورژانس و بیهوشی با مشکل جذب دانشجو روبه رو هستم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از استعفای آهارون هالیوا رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش این رژیم استقبال کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۸    
بعد از آنکه سال ها رانندگی مهاجران در ایران ممنوع بود خبری منتشر شد که می گفت: اتباع می توانند گواهینامه بگیرند ؛ علیرغم انتشار این خبر، اخذ گواهینامه برای مهاجران شرط و شروط زیادی دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
رئیس جمهور اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان پس از دیدار و رایزنی های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی ترین خیابان های شهر اسلام آباد به نام ایران رونمایی کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی دو هفته آینده وضعیت پلاک گذاری تاکسی های برقی تعیین تکلیف می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
مرد جوانی که همسر خود را به قتل رسانده و با جسدش 2 روز زندگی کرده بود، بازداشت شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
تیم ملی فوتسال ژاپن که عنوان قهرمانی دوره قبل را در اختیار داشت و یکی از رقیبان اصلی تیم ملی فوتسال ایران در این دوره بود، از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا بازماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۳    
مسابقه این روزهای شبکه سه را یک بازیگر شناخته شده سینما اجرا می کند؛ مسابقه ای که برای لحظاتی هم شده مخاطب را از فضای مجازی به سمت فضای حقیقی می کشاند به طوری که یک خانواده را به رقابت پانتومیم وا می ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در صورت درگیری و جنگ بین روسیه و ناتو، تسلیحات هسته ای مستقر در لهستان در فهرست اهداف نظامی مسکو قرار خواهند گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
به تازگی ویدئویی از بارش تگرگ شدید در آرکانزاس آمریکا منتشر شد که درشتی هر دانه از تگرگ ها به اندازه یک توپ پینگ پنگ است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
مهدی الفتی ملی پوش ژیمناستیک ایران با اعلام فدراسیون جهانی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: گستردگی اقدام ایران ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
عملیات وعده صادق و پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل، معادلات منطقه ای را دچار تغییرات اساسی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۴    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
اگر زیرکی شهروند وظیفه شناس و تماس او با پلیس نبود، شاید راز یک آدم ربایی سر به مهر باقی می ماند و گروگان نیز جانش را از دست می داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که لجبازی یک اتوبوس و خودروی سواری را برای سبقت گرفتن نشان می دهد که در نهایت به بک سانحه وحشتناک ختم می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: برای عبور از تنش آبی احتمالی شهرستان کرج در تابستان پیش رو، تلاش خواهیم کرد تا شبکه جدید انتقال آب به کرج، را تکمیل و وارد مدار کنیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
وسیم الاحمر تحلیلگر شبکه فرانس 24: کاری که ایران کرد واقعا بی نظیر بود ایران برای اولین بار حمله مستقیم و با چنین شگردی کرد؛ حمله ای که با مطالعه انجام شد و موفق بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
با اعلام دبیر فدراسیون بسکتبال، سرمربی جدید تیم ملی تا آخر اردیبهشت معرفی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۱    
منبع امنیتی عراق اعلام کرد پایگاه عین الاسد در استان الانبار هدف حمله هوایی قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
نهادهای مربوطه در نوار غزه با اعلام اینکه تلاش ها برای یافتن اجسادی که توسط نظامیان صهیونیست در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر پنهان شده بودند ادامه دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۹    
رئیس سازمان محیط زیست در واکنش به فعالیت تعدادی کامیون و بولدوزر در میانکاله می گوید که آنچه اتفاق افتاده در حیطه مسؤولیت های محیط زیست نیست و وزارت جهاد کشاورزی باید سریعا به این موضوع رسیدگی کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث کار در سال 1402 را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
احیای قرارداد صادرات گاز ایران به پاکستان، پس از سال ها توقف می تواند یکی از مهمترین دستاوردهای دو کشور در سفر امروز رئیس جمهوری ایران به پاکستان باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
علی دایی، سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شایعه بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد ترامپ با حدود 2 درصد نسبت به بایدن پیشتاز است گرچه با احتساب نامزدهای حزب سوم بایدن از رئیس جمهور سابق پیشی می گیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس شورای اسلامی به جای رئیس محوری باید نماینده محور شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۱    
سریال سرزمین مادری که به فصل سوم رسیده این روزها به دلیل انجام مراحل پس از تولید و اصلاحات، با وقفه در پخش مواجه شده و اردیبهشت ماه به آنتن نمی رسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست وزیران امور خارجه و دفاع این نهاد اروپایی با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتی درباره دستورکار جلسه امروز پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۸    
رئیس قوه قضائیه: همه ما باید به فراجا در کلیه مأموریت هایش از جمله این طرحی که به آن ورود پیدا کرده، کمک کنیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
امروزه سپردن امور حسابداری به یک شرکت معتبر و کارآمد، نه تنها باری از دوش صاحبان کسب و کار برمی دارد، بلکه گامی مهم در جهت پیشرفت و سودآوری محسوب می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
یک رسانه عبری گزارش داد رئیس شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به خاطر مسؤولیتش در شکست هفت اکتبر استعفای خود را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
وزارت امور خارجه پاکستان در پیامی از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با رییس جمهور ایران خبر داده و به محورهای گفت وگوی آن دو اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
برای اینکه نتیجه خرید اینترنتی لباس، لبخند رضای روی لب هایتان باشد، لازم است که به برخی معیارها دقت کنید. مثلا اندازه لباس مورد نیازتان را بشناسید، با جنس پارچه ها آشنا شوید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
با انجام معاملات امروز فرابورس، 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
هتل لوکس الماس 2 مشهد را می توانیم یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر مشهد معرفی کنیم که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار دارد و به دلیل ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد خود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اعلام کوه خواری در حریم منطقه 2 گفت: این مجموعه به محض اطلاع از این مسئله، اقدامات لازم برای جلوگیری از این اقدام ناپسند را انجام داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
وزیر خاجه روسیه با انتقاد از رویکرد کشورهای غربی در جنگ اوکراین تأکید کرد که غرب در آستانه درگیری نظامی مستقیم بین قدرت های هسته ای است.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
نماینده نجف آباد در مجلس از ارسال نامه خود به شورای نگهبان درباره مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند و بیشتر خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه پاکستان گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت های متنوع ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
چینی ها مدعی هستند که رادار جدیدشان می تواند جنگنده های رادارگریز F22 آمریکا را 65هزار برابر بهتر تشخیص داده و مختصات دقیق این جنگنده را تنها در 0٫008 ثانیه محاسبه کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص سید حسین حسینی، دروازبان تیم استقلال تهران صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشابه این اقدام ایذایی را در درجات مختلف، پیش از این داشتیم. رژیم صهیونیستی و هیچ طرف دیگری هم مسئولیت این موضوع را قبول نکرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
اگر وزارت راه و شهرسازی معتقد است برای تعبیه سامانه املاک و اسکان برخی نهادها همکاری نمی کنند و دچار ترک فعل شدند باید آن ها را به نهادهای مربوط معرفی کند و در این مسئله مجلس نیز می تواند از بعد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
یک نویسنده صهیونیست امروز (دوشنبه) نخست وزیر رژیم اشغالگر را یک دیکتاتور توصیف کرد که به عقیده وی باعث نابودی این رژیم خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در پی گزارشات مردمی و مشاهدات میدانی در خصوص کم کاری و قصور وی، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در استان گوانگ دونگ چین، مقامات محلی حدود 60 هزار نفر را از منازلشان تخلیه کرده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
شبکه بی بی سی فارسی در گزارشی خسارت های وارده به پایگاه هوایی نواتیم در اثر عملیات وعده صادق را تایید کرده و به دروغ صهیونیست ها در این موضوع اذعان کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 را به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
رییس جمهور کشورمان گفت: سطح روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور، سطح قابل قبولی نیست اما تصمیم گرفتیم این سطح روابط تجاری را در گام اول به 10 میلیارد دلار افزایش دهیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه امنیتی، به این کشور سفر می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
مادر و دختری که قصد داشتند 30 هزار دلار را از کشور خارج کنند، از پرواز آمریکا جا ماندند.
  • ۱