سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۶:۴۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری آنا - آنا (ana.ir)

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1403 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1403 
  ۱ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
وزارت آموزش فلسطین از شهادت بیش از 15 هزار کودک ساکن نوار غزه در تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
  ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
تیم ملی والیبال ایران در مصاف با ژاپن پنجمین شکست را در پنجمین دیدارش در لیگ ملت ها متحمل شد.
  ۷ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
عصر امروز ملی پوشان فوتبال ایران در هنگ کنگ به تمرین پرداختند.
  ۲۱ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اگر رژیم اسرائیل خواسته باشد وارد جنگی فراگیر شود، ما برای آن آماده ایم.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای سوری خود گفت: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار مقاومت و در برابر جنایت و اشغالگری صهیونیست ها ایستاده است.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه ایران با رئیس جمهور سوریه دیدار و رایزنی کرد.
  ۵۵ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین در یادداشتی نظرات و ملاحظات ایران در مورد گزارش مدیرکل آژانس به شورای حکام را اعلام کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد با بیان اینکه شهید رئیسی ذوب در ولایت بود، ساده زیستی و صداقت را ویژگی مهم رئیس جمهور شهید عنوان کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دبیر کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به آثار و برکات شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: این اتفاق هر چند ناگوار بود اما به دمیدن خون جدید در رگ های انقلاب و امت اسلامی منجر شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان ملاک برای ما در خصوص فعالیت های هسته ای و برجام، قانون اقدام راهبردی مجلس است، گفت: اکنون در فاز کاهش تعهدات برجامی هستیم.
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دبیر شورای نگهبان از همه کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری نقش آفرین هستند، درخواست کرد که رفتار و اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و برای تحقق یک حماسه ماندگار ملی تلاش کنند.
  ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
مشاور سیاسی رهبر انقلاب نوشت:همه کاندیداها و هوادارانشان باید به یاد داشته باشند که ادب مرد به زِ دولت اوست.
  ۱ ساعت پیش    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد که یکی از ویژگی هایی که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) برای دنیا به دنبال آورد ...
  ۱ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
دانشگاه فرهنگیان هر ساله به پذیرش دانشجو اقدام می کند، اما امسال این آزمون با کمی تغییراتی رو به رو بود که داوطلبان علاقه مند بهتر است با آن بیشتر آشنا شوند.
  ۱ ساعت پیش    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد: انقلاب اسلامی روحیه شجاعت، مقاومت و مبارزه را به سراسر دنیا پمپاژ کرد و این جرئت و قدرت مقابله مسلمانان در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی برخاسته از اندیشه ...
  ۲ ساعت پیش    
کاوشگر رباتیک چین که برای نخستین بار در تاریخ توانسته سمت دور ماه را کاوش کند امروز عملیات نمونه برداری در عمق دو متری قمر زمین را به پایان می رساند و آماده برگشت به زمین می شود.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مزار شهدای اُحد، مکانی که در آن شهدای جنگ اُحد، به خاک سپرده شده اند و زائران به هنگام حضور در شهر پیامبر به زیارت آن می روند.
  ۲ ساعت پیش    
رئیس دانشگاه نیما محمودآباد عنوان کرد: بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار جهانی، حفظ استقلال و خودکفایی ملت ایران است.
  ۳ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جریان سفر به سوریه، با وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
  ۳ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
معاون نمایندگی ایران در ژنو به انتخاب دولت های عضو سازمان بین المللی کار (ILO) رئیس کمیته امور عمومی صد و دوازدهمین کنفرانس بین المللی کار شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
تعرفه برق تجدیدپذیر برای اعمال در قبوض برق دوره خرداد صنایع مشمول ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان اعلام شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل توانیر گفت: اگر امسال مشترکان صنعت برق 10 درصد مصرف خود را مدیریت کنند از جوایزی مثل خودرو برخوردار می شوند.
  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه ادامه دارد و شماری دیگر بر اثر این حملات به شهادت رسیدند.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به تداوم آتش سوزی در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت اسلامی لبنان، به زخمی شدن 16 صهیونیست و انتقال آنها به بیمارستان خبر دادند.
  ۳ ساعت پیش   + ۷۸ سایت دیگر  
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: از روز چهارشنبه 16 خرداد 1403 متروی تهران یک ساعت زودتر کار خود را آغاز می کند .
  ۴ ساعت پیش    
یک اپیدمیولوژیست با اشاره به ورود تب دنگی به کشور علائم ابتلا به این بیماری را تشریح کرد.
  ۴ ساعت پیش    
عملکرد و اقدامات دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز جهانی محیط زیست از جمله ساخت دیوار سبز تا کاهش آلودگی هوای پایتخت و اندازه گیری آلاینده های هوای منازل تهرانی ها تشریح شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۳۲ سایت دیگر  
کمیته انضباطی از احضار مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
کمیته انضباطی فدراسیون از احضار امیر عرب براقی داور بازی پرسپولیس و مس رفسنجان خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
نایب رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی ایران گفت: از خاصیت های ذاتی بنگاه های کوچک می توان به سرعت بخشی در احداث، احیا ...
  ۳ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
تلاوت قاریان کاروان قرآنی نور اعزامی به سرزمین وحی در محافل انس و معرفت ویژه زائران اهل سنت با استقبال این گروه از هموطنانمان مواجه شده است.
  ۶ ساعت پیش   + ۳۱ سایت دیگر  
شورای تامین مالی تولید به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد؛ ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین نهادهای متولی تامین مالی، توسعه الگوهای سرمایه گذاری ...
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت های مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادراری را در راستای انجام پژوهش های کاربردی در زمینه تشخیص و درمان سرطان های دستگاه ادراری بسیار موثر دانست.
  ۴ ساعت پیش    
محمد نصر (کسرا) سازنده مجسمه یوز ایرانی که برای این اثر نشان هویت ملی دریافت کرد، از چالش های خلق آثار هنری در کشور می گوید.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1403 فردا پایان می یابد و تاکنون بیش از 63 هزار داوطلب در این زمینه اقدام کرده اند.
  ۴ ساعت پیش    
باور به علم بعد از انقلاب اسلامی تعریف تخصصی و دینی پیدا کرد و دولت های مختلف در حوزه علمی در استان های مختلف اقداماتی انجام دادند ...
  ۵ ساعت پیش    
دولت ها باید نقش اساسی پژوهش علمی را در کسب معلومات، تعلیم دانشمندان و آموزش عمومی به رسمیت بشناسند. پژوهش علمی در بخش خصوصی، عامل تعیین کنده توسعه اقتصادی–اجتماعی شده ولی در بخش های دولتی ...
  ۵ ساعت پیش    
امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی در حال برگزاری است و در این گزارش می توانید از برنامه امتحانات نهایی مطلع شوید.
  ۴ ساعت پیش    
ورزش هایی هستند که در مقایسه با سایر فعالیت ها در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارند.
  ۴ ساعت پیش    
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تاأکید کرد: برگزاری رویدادها نیازهای جامعه را احصاء و نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند.
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
توافقنامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با هدف بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های مهارتی این سازمان و تعامل با شرکت ها ...
  ۵ ساعت پیش    
ایستادگی کشور در جنگ هشت ساله تحمیلی با امکانات ضعیف و شرایط خاص کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را از نمونه های مدیریت انقلابی حضرت امام(ره) دانست.
  ۶ ساعت پیش    
مینی سریال 8 قسمتی زیر پل با بازی لیلی گلداستون در حالی به پایان رسید که در سایت های امتیازدهی مخصوص منتقدان و مخاطبان عمومی با استقبال خوبی مواجه شد.
  ۵ ساعت پیش    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بر ضرورت سوق دادن رویکرد برنامه های فرهنگی به سمت رفع چالش ها و نیاز های اجتماعی جوانان و جامعه تأکید کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۰۱ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ساعت اجرای طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعت کار ادارات بر اساس مصوبه هیئت دولت، توضیحاتی ارائه داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس ستاد مرکز پزشکی حج وزیارت با اشاره به وضعیت پزشکی حجاج ایرانی گفت: بیش از صد هزار مورد خدمات پزشکی به زائران سرزمین وحی ارائه شده است.
  ۷ ساعت پیش    
محمدعلی عباسی اقدم گفت: حضرت امام (ره) یک چهره جامع الاطراف و چند وجهی بودند. منتهی وجه سیاسی ایشان بر سایر وجوه این شخصیت استثنایی سایه انداخته است.
  ۵ ساعت پیش    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: مهاجرت یا تبادل علمی، فرهنگی و اطلاعاتی با دنیا ارزشمند است، اما جذب فرهنگ دیگر و غفلت از اصالت خود درست نیست.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال خبر داد.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری، شهید امیرعبداللهیان را دیپلماتی اتقلابی و وزیر خارجه جبهه مقاومت دانست و گفت: ان شاءالله ثمره مجاهدت های شهید دیپلمات ما، آزادی قدس شریف خواهد بود.
  ۶ ساعت پیش   + ۲۹ سایت دیگر  
ملی پوشان فوتبال ایران امروز صبح به وقت محلی در هتل خود به تمرین پرداختند.
  ۶ ساعت پیش    
زهرا سلامتی هرمزی بازیگر تئاتر گفت: جزیره هرمز یک جزیزه گردشگری است که بیشتر اوقات سال مردم آن میهماندار هستند ...
  ۷ ساعت پیش    
با توجه به اینکه ترویج علم یکی از زیر بخش های، نظام علم و فناوری است. اما در عرصه سیاست گذاری علم و فناوری، موضوع ترویج علم مورد اقبال قرار نگرفته ...
  ۷ ساعت پیش    
مربی برزیلی استقلال خوزستان گفت: برای رسیدن به هدف مان از جنگیدن دست نکشیدیم تا اینکه در نهایت به هدف خود رسیدیم و در لیگ برتر ماندیم.
  ۷ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در حرم نبوی با جلوه هایی ازجنس وحدت و ابراز محبت زائران پیامبر مهربانی ها همراه بوده است.
  ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: فناوری های امروز و اعتماد به نفس جوانان از خاطر مکتب امام (ره) نشأت گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۱:۰۲   + ۳۷ سایت دیگر  
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از استقرار تیم های تخصصی بازجویی و تشکیل پرونده سرقت در قرارگاه عملیاتی پلیس آگاهی در صحن مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۱:۱۱    
مجری برنامه رادیویی جوان ایرانی سلام معتقد است که خطوط قرمز و حساسیت های سازمانی برای مجریان رادیو چندان شفاف نیست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۱:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خبر داد که نکونام طبق قراردادی که دارد ماندنی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۳۵    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: زمانی که مدعی شدم فوتبال کثیف است هیچ کس من را صدا نکرد که کجای فوتبال کثیف و ناپاک است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر گفت: اگر ریل گذاری قانونی اعضای هیئت علمی فناوری محور شود آن انقلابی که در چاپ مقاله در کشور اتفاق افتاد در توسعه فناوری نیز رخ می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۵۳   + ۶ سایت دیگر  
زائرانی که پیش یا پس از ایام تشریق و انجام اعمال در مدینه حضور پیدا می کنند، در یکی از روزهای حضورشان به زیارت دوره می روند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۴۵   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) 393 هزار و 501 نفر با مترو جابه جا شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۱۰    
اکنون در سال 1403 و با حرکت جوانان دانشجوی آمریکایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی و گرایش آنان به اسلام، بیش از پیش مفهوم صدور انقلاب روشن شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۵    
متخصص تغذیه با اشاره به این که مصرف نمک ید دار تصفیه شده به میزان کافی، می تواند باعث عملکرد طبیعی سلول های تیروئید شود، گفت: نمک های دریا، آلودگی های متعددی از جمله آلودگی رادیواکتیو دارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۵    
توسعه بومی مدل های بزرگ زبانی در کشور ها بسیار جدی شده است و چین با توسعه یک مدل زبانی در این زمینه پیشرو بوده و با ساخت یک مدل جدید به زبان چینی به رقیبی جدی برای چت جی پی تی تبدیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۰۰:۰۵    
یار دیرینه امام راحل گفت: از جمله خصوصیات بی نظیر شخصیتی امام استفاده بهینه از زمان بود و یک لحظه از عمر خود را تلف نمی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نوشت: در عرصه مدیریت کشور، این رئیس جمهور است که در نهایت باید با مهارت و تجربه کار را تمام کند و تلاش های بقیه را با مسئولیت پذیری و راهبری درست ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز اعلام کرد در انتخابات پیش رو سلایق مختلف حضور خواهند داشت، با نگاهی اجمالی بر آمار داوطلبانی که این دوره ثبت نام کردند، سوابق و گرایش آنها را مرور می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۲    
رئیس دانشگاه پیام نور بر لزوم توجه به رهنمودهای امام(ره) برای دستیابی به دانشگاه تمدن ساز و انسان ساز تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۰   + ۱۵ سایت دیگر  
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور باید پرچمدار تولید باشد، گفت: بدانید که رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است و شاخص های رشد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۵   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: برای سال تحصیلی جدید 9 رشته کارشناسی ارشد به رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اضافه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۸    
دستیار فرماندار رودسر در امر مردمی سازی دولت تأکید کرد که معرفی استعدادهای موجود در این شهرستان زمینه ساز شکوفایی اقتصاد مردمی خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
سید تقی شاهچراغی گفت: مراجعه کنندگان و داوطلبان از این نوع نام نویسی راضی بودند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۵   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده هوافضای سپاه گفت: مردم فلسطین باید بدانند که مقاومت امروز آنها، مسیر تاریخ را تغییر می دهد، آنها بدانند که کار بزرگی را آغاز کرده اند و ما در درد و رنج های آنها شریک هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۵    
احمد وحیدی با حضور در ستاد انتخابات گفت: این مرحله از انتخابات با نظم ارزشمندی صورت گرفت و داوطلبان هم فرصت پیدا کردند به شکل مختصر حرف ها و برنامه های خود را ارائه دهند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۶   + ۲۰ سایت دیگر  
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم در مسیر پیشرفتی مشابه مسابقه با آرژانتین قرار داشته باشیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۵   + ۳۰ سایت دیگر  
وزیر راه وشهرسازی دولت سیزدهم پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما پای وعده های رئیس جمهور شهیدمان ایستاده ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۳    
نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: درصد کمی از دانش آموختگان دانشگاه ها جذب بازار کار مرتبط با رشته خود می شوند و این آسیب بزرگی محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۵   + ۶ سایت دیگر  
وزیر سابق مسکن و شهرسازی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نظریه پرداز نیستم، مهندس عمران و آبادانی هستم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۰    
رئیس دفتر ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از روند ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۲   + ۴۳ سایت دیگر  
مرحله نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از پنج شنبه 10 خرداد شروع شده بود، ساعت 18 امروز به پایان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۱    
وزیر سابق مسکن و شهرسازی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نظریه پرداز نیستم، مهندس عمران و آبادانی هستم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۵   + ۹ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۳   + ۲۴ سایت دیگر  
محسن رضایی با صدور اطلاعیه ای از انصراف کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری 1403 خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۰   + ۵ سایت دیگر  
مدیر سیاسی تشکل دانشجویی گام دومی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی برای دنیا غیرمنتظره بود، گفت: فلسطین دوباره مسئله اصلی جهان اسلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۱   + ۳۳ سایت دیگر  
یک منبع آگاه به تسنیم گفت که محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری قطعاً کاندیدا نمی شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۵   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر آموزش و پرورش گفت: در نگاه امام (ره) نظام تعلیم و تربیت راهبردی ترین عنصر تاریخ ساز نظام اسلامی و پیشران آن هست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۵   + ۱۹ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع تاکنون 59 داوطلب ثبت نام شده داشتیم و مجموعأ 213 نفر در این پنج روز به ستاد انتخابات مراجعه کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع تاکنون 59 داوطلب ثبت نام شده داشتیم و مجموعأ 213 نفر در این پنج روز به ستاد انتخابات مراجعه کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۵   + ۵۳ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام وجود پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا دوره دیگری از رکود همانند دهه نود در کشور حاکم نشود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۵   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر اسبق کشور، دادگستری و اطلاعات پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نام دولت چهاردهم دولت قرار است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۰   + ۴ سایت دیگر  
وزیر علوم در دولت نهم پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شناخت کامل از ظرفیت ها و توامندی های کشور پا به عرصه گذاشتم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۰    
هاجر چنارانی نماینده اسبق مجلس برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت بحران برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۹   + ۱۰۲ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای انتخابات پیش رو را کاری بزرگ و پدیده ای پر دستاورد دانستند و گفتند: اگر ان شاءالله این انتخابات به خوبی و باشکوه برگزار شود و بعد از این حادثه تلخ ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۲   + ۱۳ سایت دیگر  
ویژه برنامه زمانه با محوریت موضوع انتخابات ریاست جمهوری هرشب حوالی ساعت 23 روانه آنتن شبکه دو می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۶   + ۲ سایت دیگر  
نماینده مجلس دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نام دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از افزایش 12 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای واحد های این دانشگاه برای نیمسال آینده خبر داد.
مشاهده نتایج بیشتر...