پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۳۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عرش نیوز 6 مرداد 1394 - arshnews.ir

عرش نیوز 28 اسفند 1393 عرش نیوز 30 فروردین 1394 عرش نیوز 30 اردیبهشت 1394 عرش نیوز 31 خرداد 1394 عرش نیوز 31 تیر 1394 عرش نیوز 31 شهریور 1394 عرش نیوز 30 مهر 1394 عرش نیوز 30 آبان 1394 عرش نیوز 30 آذر 1394 عرش نیوز 30 دی 1394 عرش نیوز 30 بهمن 1394 عرش نیوز 22 اسفند 1394 عرش نیوز 1 مرداد 1394 عرش نیوز 2 مرداد 1394 عرش نیوز 3 مرداد 1394 عرش نیوز 4 مرداد 1394 عرش نیوز 5 مرداد 1394 عرش نیوز 6 مرداد 1394 عرش نیوز 7 مرداد 1394 عرش نیوز 9 مرداد 1394 عرش نیوز 10 مرداد 1394 عرش نیوز 11 مرداد 1394 عرش نیوز 12 مرداد 1394 عرش نیوز 13 مرداد 1394 عرش نیوز 14 مرداد 1394 عرش نیوز 15 مرداد 1394 عرش نیوز 16 مرداد 1394 عرش نیوز 17 مرداد 1394 عرش نیوز 18 مرداد 1394 عرش نیوز 19 مرداد 1394 عرش نیوز 20 مرداد 1394 عرش نیوز 21 مرداد 1394 عرش نیوز 22 مرداد 1394 عرش نیوز 23 مرداد 1394 عرش نیوز 24 مرداد 1394 عرش نیوز 25 مرداد 1394 عرش نیوز 26 مرداد 1394 عرش نیوز 27 مرداد 1394 عرش نیوز 28 مرداد 1394 عرش نیوز 29 مرداد 1394 عرش نیوز 30 مرداد 1394 عرش نیوز 31 مرداد 1394 
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۹    
جنگ ترکیه علیه داعش پوششی برای سرکوب کردها/ 1 موشک به سوی داعش و 7 موشک به سوی کردها
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۶    
سعید لک مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری با تأکید بر پیگیری مجدانه این سازمان بر انجام بازدیدهای مکرر و اعمال نظارت موسسه کارآفرینان آوا سلامت بر روند استخدام پرستاران شرکتی و رضایت شغلی آنها ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۳    
طبیعی است که همه انسان ها دوست دارند لبخندی زیبا و دلنشین داشته باشند، لبخندی که بدون داشتن دندان هایی سفید و سالم میسر نمی شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در اتحادیه آفریقا گفت صدها میلیون مسلمان در آفریقا می دانند که اسلام به معنای صلح است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۰    
فرمانده انتظامی نطنز گفت: سارقانی که در این منطقه طلاجات زنان سالخورده را سرقت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۷    
با وجود جنگ داخلی سوریه، غیرنظامیان همچنان به کار در کارخانه ها، بانک ها و مغازه در سراسر کشور ادامه می دهند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۷    
در هر تیمی، بعضی شماره پیراهن ها خاص هستند و این مساله در باشگاه هایی که پیشینه قوی تر و افتخارات و هواداران بیشتری دارند، توجه افزون تری را جلب می کند که به چند مورد از آن می پردازیم.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۴    
فهرستی که در گفت و گو با سرمربیان لیگ گرفته شده ، شامل بازیکنانی است که پیش از این سابقه چندانی در لیگ نداشته انداما شاید همه را انگشت به دهان کنند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۸    
وحید حسینی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، غلظت تمام آلاینده ها به جز ازن نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۸    
مدیریت هم از جهاتی شبیه دوچرخه سواری است. توجه و تمرکز دائم به جزئیات، جز سرگیجه و از دست دادن زمان و درجا زدن نتیجه دیگری ندارد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۸    
گفته شده است دراین تجمع مسلمانان حدود دویست هزار نفر شرکت داشته اند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۵    
این عکس سال 1378 گرفته شده، در روزهایی که علی کریمی جوان به خاطر کتک زدن داور بازی تیم امید ایران دو سال محروم شده بود.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۵    
دادگاه استیناف طرابلس حکم اعدام پسر قذافی دیکتاتور سرنگون شده لیبی و 2 تن دیگر از سران رژیم سابق را به اعدام محکوم کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی بر تلاش تمام بانک های کشور برای استفاده حداکثری از ظرفیت دستاوردهای اقتصادی توافق هسته ای تاکید کرد و گفت: دیگر با شرایط گذشته نمی توانیم به بانکداری بین المللی بپیوندیم.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۳    
سناتور جمهوری خواه آمریکا، اوباما را به مناظره درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 دعوت کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۳    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به منظور حمایت از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای، تمهیدات ویژه بیمه تکمیلی را اعلام کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۴    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه امیدواریم با روش همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی و همکاری آمریکا برای رفع تحریم ها برجام جنبه اجرایی به خودش بگیرد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۱    
در خصوص سفر قریب الوقوع لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان بازخوانی اتفاقات پس از ماجرای میکونوس قابل توجه و پند آموز است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۱    
روستای قصرچم در 10 کیلومتری شهرضا قرار دارد، اما با ورود به آن می توان سایه سنگین فقر و محرومیت مردم را دید که سالهاست به حال خود رها شده اند ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۱    
عناصر داعش، چند کارمند عراقی را که قبلا با کمیساریای عالی مستقل انتخابات همکاری کرده بودند، اعدام کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در مجلل ترین هواپیمای شخصی رویت شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نیامدن کی روش ربطی به قسط عقب افتاده او ندارد و او در حال پیگیری برنامه های تیم ملی است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در این تیم ماندنی شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۵    
امروز قیمت نفت در بازارهای جهانی به کمترین میزان 6 ماه گذشته و کمتر از 53 دلار در هر بشکه رسید.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۵    
فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه نتوانسته است نگرانی خویش را نسبت به نارضایتی ایرانی ها از سفر فابیوس به ایران کتمان کند و اعلام کرده است که شیوه برخورد ایرانیان با وی را دقیقا رصد خواهد کرد!
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۲    
تماشاگران می توانند از طریق اینترنت بلیت تمام مسابقات لیگ برتر فوتبال که در ورزشگاه آزادی برگزاری می شود را خریداری کنند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه من از حمایت 28 قدرت اروپا برخوردار هستم تا بگویم می توانیم توافق را پیش ببریم، گفت: ماموریت من است تا بتوانیم توافقنامه را از کل جنبه ها بررسی کنیم.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۹    
آدریان موتو، ستاره رومانیایی سابق یوونتوس که بین سال های 2004 تا 2006 با زلاتان در یووه همبازی بود، از ستاره سوئدی به عنوان باکیفیت ترین هم تیمی خود یاد کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۹    
خوزه کایخون، بازیکن سابق رئال مادرید که در حال حاضر برای ناپولی بازی می کند، مورد توجه آرسنال و چلسی قرار گرفته است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۵    
ساناز نوروززاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار معروف سینما و تلویزیون در اولین حضور جلوی دوربین در مجموعه تنهایی لیلا ایفای نقش کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۲    
طی سال های گذشته تاکنون زبان فرانسه جایگاه ویژه ای در مدارس انگلیس داشته و در چند سال اخیر نیز اقبال به آن در مدارس متوسط رشد پیدا کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۲    
بروجردی درخصوص درگیری ها و اتفاقات رخ داده میان تیم مذاکره کننده کشورمان و هیأت های غربی، گفت: در یکی از جلسات مذاکرات هسته ای میان تیم مذاکره کننده کشورمان با مقامات آمریکایی که وزرای خارجه دو کشور ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۲    
به گزارش فردا ، صفحه توئیتر وابسته به گردان های عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس برای اولین بار تصاویری از یکی از یگان های خمپاره انداز زیر مجموعه نیروی توپخانه را منتشر کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۹    
نیروهای مردمی سوریه ضربه سنگینی را به گروه تروریستی داعش وارد کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۶    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه روز گذشته با ریاض یاسین وزیر امور خارجه دولت مستعفی و فراری یمن در پاریس دیدار و گفتگو کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۶    
یک زن سوری که از داعش جدا شده، تاکید کرد که عناصر این گروهک تروریستی متجاوز و دزد هستند که برای "طلا ،شهوت و برده جنسی" به این گروه تروریستی ملحق شده اند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۰    
دریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز وارد تهران شد و با محمدجواد ظریف وزر امور خارجه کشورمان دیدار کرد
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۰    
یک فروند موشک ضد هوایی SM-2 در هنگان شلیک آزمایشی از ناوشکن آمریکایی USS The Sullivans در سواحل ویرجینیای آمریکا بر فراز ناو منفجر شد. کسی در این حادثه آسیب ندیده است ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۰    
یه نشریه فرانسوی در گزارشی با عنوان: از داخل ایران دیده میشود، فابیوس در تهران مورد استقبال قرار نمی گیرد به بررسی مخالفت های رسانه ای به سفر وزیرخارجه کشورشان به ایران می پردازد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۷    
به گزارش عرش نیوز جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حواشی زیادی همراه بود. اعتراض دو تن از نمایندگان معترض به ترجمه متن توافق، برای دقایقی جلسه علنی امروز را به تشنج کشید. ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۴    
کشتار بی رحمانه صدها شهروند بی دفاع در یکی از مناطق ساحلی یمن، عربستان را برای تحریف افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر آن و دور کردن رسانه ها از توجه به این جنایت، به تکاپو انداخته است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۴    
با توجه به نزدیک بودن انتخابات خبرگان اصلاح طلبان و برخی عوامل فتنه قصد بهره برداری از این دفتر شیخ یوسف صانعی و ساماندهی و جذب برخی افراد برای انتخابات خبرگان را دارند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۱    
استان صعده واقع در شمال یمن و همجوار مرزهای عربستان سعودی برای اجرای گزینه های راهبردی خود علیه تجاوزهای چند روز اخیر علیه ملت یمن آماده می شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۸    
بازگشت بهنام صفوی به شرایط عادی، چند ماهی به طول می انجامد
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۸    
ارزش توافق هسته ای بیشتر از تمامی کمک های آمریکا به اسرائیل از سال 1948 تاکنون می باشد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه استان ها سه شنبه 6 مرداد ماه را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران مشاهده کنید.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۵    
ترجمه "برجام" جلسه علنی امروز خانه ملت را با حاشیه های جالب و داغی همراه کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وارد تهران شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس گفت: یکی از برادران گفته است آقای لاریجانی نمی گذارد مسائل هسته ای در مجلس مطرح شود بدلیل اینکه آقای هاشمی رفسنجانی و روحانی، لاریجانی را رئیس مجلس کرده است، آیا این توهین به نمایندگان نیست؟
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۸    
مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: مرخصی کی روش تمدید نشده بلکه قرار است که وی بعد از اجلاس مالزی به ایران باز گردد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۸    
نماینده دفتر یونیسف در تهران با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در آموزش کودکان کشورهای همسایه ، گفت: فتوای آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران در این خصوص بسیار زیبا و نمونه ای از همبستگی جهانی است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۵    
شاعر قربون کبوترای حرمت امام رضا(ع) شاعر روضه های حاج منصور ارضی بود و از دوستان سعید حدادیان. خیلی ها می گویند غلامعلی همه را غلامِ علی کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۵    
نرم افزارهای غیر ضروری گوشی های هوشمند، نه تنها حافظه ی ذخیره سازی آن را پر می کنند؛ بلکه تاثیر بسزایی بر روی ضعف عملکرد گوشی و کاهش شارژدهی باتری هم دارند ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۲    
سیاستمداران احزاب مختلف در پارلمان آلمان در واکنش به حملات هوایی ترکیه علیه "پ ک ک" خواستار خروج موشک های پاتریوت آلمان که به منظور حمایت از ترکیه در برابر حملات هوایی سوریه در خاک این کشور مستقر شده ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۲    
مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان خود با معرفی پروژه ی اَستوریا (Astoria) اجرای اپلیکیشن های اندرویدی را در ویندوز 10 برای موبایل بدون نیاز به تغییرات نوید داد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۹    
باشگاه ذوب آهن اصفهان با تغییر تاریخ دیدار مقابل سپاهان مخالفت کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۹    
کامران دانشجو در خصوص نظر رئیس جمهور مبنی بر بُرد 3-2 ایران در مذاکرات هسته ای، گفت: اینجا میدان بازی فوتبال نیست. ممکن است 4 امتیاز هم جلو باشیم ولی یک آن بر اثر غفلت، ضربه فنی شویم.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۹    
علیرضا فغانی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان بعد از انجام سفری سه روزه به کویت، قطر و عراق صبح امروز(سه شنبه) به تهران بازگشت.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۶    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت داوطلبانه و در قالب کمیته بررسی تخصصی، اولین گزارش کارشناسی خود را با عنوان "واکاوی برجام" منتشر کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۳    
برخی معتقدند معدود افرادی در دولت بر خلاف منویات تیم مذاکره کننده، به دنبال وقت کشی برای عدم بررسی دقیق برجام توسط مجلس بوده و در این راستا با انواع کارشکنی ها ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۰    
با پررنگتر شدن تدریجی نقش عروسک جناب خان در خندوانه ، این طور که از شواهد امر پیداست، رامبد جوان و دیگر سازندگان برنامه ترجیح داده اند آرام آرام او را جایگزین کاراکتر نیما با حضور نیما شعبان نژاد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۰    
هر گرم طلای 18 عیار بیش از 89 هزار تومان فروخته می شود.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۰    
احتمالا تاکنون بارها شنیده اید که امواج حاصل از تلفن های همراه برای سلامتی انسان مضر است، اما شاید اطلاع چندانی از جزئیات آسیب هایی که امواج گوشی های همراه بر بدن ما تحمیل می کنند، نداشته باشید.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۷    
لیست بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای حضور در لیگ پانزدهم مشخص شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۴    
تردد یک بازرگان عربستانی در سرزمین های اشغالی توجه خبرنگاران اسرائیلی را به خود جلب کرده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۴    
سرمربی پرتغالی چلسی با تمجید فراوان از هافبک بلژیکی تیمش نظر خود را در باب مقایسه ستاره پرتغالی رئال مادرید و سوپراستار آرژانتینی بارسلونا گفت.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۴    
ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی شهر المخا در استان تعز واقع در مرکز یمن را بمباران کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۱    
وضعیت بدنی بازیکنان تراکتورسازی تبریز پیش از دیدار مقابل نفت تهران مورد بررسی قرار گرفت.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: دولت به دنبال ایجاد کشمکش در مورد تخلفات گسترده دولت قبل نیست، ولی تا جایی که امکان داشته باشد آنها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد و رئیس جمهور سابق باید در مورد تخلفات صورت ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۹    
شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که بعد از مطالعه بسیار اکنون گوشی هوشمند بعدی خود را انتخاب کرده و ظرف چند روز یا چند هفته آینده قصد خرید آن را دارید ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۹    
زیر آسمان این شهر زن و کودک 5 ساله ای زندگی می کنند که به دلیل بیماری و ناتوانی مالی هر شب را با ترس تخلیه زیرزمین 40 متری شان به صبح می رسانند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۶    
لباس مشکی به تن داشت و سطل زباله ای را با یک دست حمل می کرد. او همان مردی است که ساعت هفت صبح پنجشنبه، خبر خودکشی را از اهالی شنید اما نمی دانست وقتی به پارک برسد ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۴    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم های بدهکار برای حضور در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۴    
رسانه های لبنانی از هلاکت یکی از سرکردگان جبهه تروریستی النصره در عملیات انتحاری که خود در منطقه سهل الغاب انجام داد، خبر دادند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۱    
بارش شدید باران همراه با طوفان باعث قطع برق در شهرهای شارجه و الذید امارات شد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که برای دریافت حق پخش تلویزیونی باید با صداوسیما تعامل داشت و دور شدن یا برخورد راهکار مناسبی برای این کار نیست.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۸    
بازیکن محبوب پرسپولیسی ها که زننده گل آخرین قهرمانی سرخپوشان بود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۵    
نیمار، ستاره برزیلی بارسا، تاکید کرد کرد پشت سر گذاشتن لیونل مسی در جمع بهترین های دنیای فوتبال، جزو اهدافش نیست.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که همکاری خود را با شرکت رنو در قالب شرکت رنو پارس قطع کرده ایم و به صورت مستقیم با این شرکت در حال مذاکره ایم گفت ...
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۶    
رسانه های ایتالیایی از توافق تیم های فوتبال اینتر و گالاتاسرای برای انتقال هافبک برزیلی تیم ترکیه ای به ایتالیا خبر داده اند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۶    
گروهک تروریستی داعش در اقدامی جدید با ربودن اسب های اصیل و گران قیمت عراق و فروش آن به دلالان خارجی در پی کسب درآمد است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۶    
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۳    
همزمان با تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با توافق هسته ای ایران در واشنگتن، برخی مقامات صهیونیستی عازم آمریکا شده اند تا سازمان های یهودی را در جریان مخالفت خود با این توافق قرار دهند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۳    
بازیکن پیشین تیم استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در توفیق هسته ای همه دولت ها شریک هستند گفت: حتی آقای احمدی نژاد در این توفیق شریک است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۵    
همیشه عدم وجود آمارهای دقیق و درست باعث به وجود آمدن اختلالات زیادی در امور شده است تا حدی که گزارشات صحیح جز آرزوهای محال ما شده است. ظاهرا این معضل گریبان نظام پزشکی را هم گرفته است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۲    
مهدی کوچک زاده و کاظم جلالی در جلسه علنی امروز درباره ترجمه متن توافق هسته ای با یکدیگر بحث کردند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۶    
بازی های رایانه ای ،تبلت ها و وسایل دیجیتالی این روز ها نقش های مهمی در زندگی کودکان پیدا کرده است، لذا نمی توان در عصر دیجیتال از این مهم چشم پوشی کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۶    
نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان جوان سینمای ایران، این روزها مشغول انجام مراحل فنی فیلم نفس است. اما آبیار ظاهرا پروژه دیگری را هم در ذهن دارد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۴    
متخصصان و پژوهشگران قدیمی ترین شرکت داروسازی کشور، برای نخستین بار موفق به تولید پُرمصرف ترین داروی بیماران دیابتی به صورت ترکیبی شدند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۴    
وزیر اسبق نفت گفت: زنگنه با طرح ماجرای دکل دولت دهم به دنبال سرپوش گذاشتن بر ماجرای کرسنت است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۴    
وزیر کشور در آستانه سفر دولت به استان کردستان در صفحه اینستاگرام خود پیامی را خطاب به مردم این استان منتشر کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۱    
منابع آگاه در وزارت خارجه ترکیه از اعلام حمایت سران فرانسه، عربستان و قطر از تجاوز اخیر ترکیه به سوریه و عراق خبر دادند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۱    
به گفته ناظران سیاسی، روسیه با ارسال بمب افکن های خود به نزدیکی حریم هوایی آمریکا قصد دارد تا بر قدرت نظامی جهانی خود تاکید کند.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه دیدار های خود با مقامات بلند پایه عراقی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه و منطقه ای گفتگو کرد.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۸    
لیپالا، رقص سنتی کنیاست که از سالیان دور توسط قبیلهٔ لوهیا حفظ و اجرا شده است.
عرش نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۸    
احزاب سیاسی یمن با اعلام حمایت از جنبش انصارالله، از راهبرد این جنبش در مقابله با حملات رژیم سعودی به یمن، حمایت کردند.