یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 6 اسفند 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 بهار نیوز 1 اسفند 1393 بهار نیوز 2 اسفند 1393 بهار نیوز 3 اسفند 1393 بهار نیوز 4 اسفند 1393 بهار نیوز 5 اسفند 1393 بهار نیوز 6 اسفند 1393 بهار نیوز 7 اسفند 1393 بهار نیوز 10 اسفند 1393 بهار نیوز 11 اسفند 1393 بهار نیوز 12 اسفند 1393 بهار نیوز 13 اسفند 1393 بهار نیوز 14 اسفند 1393 بهار نیوز 15 اسفند 1393 بهار نیوز 16 اسفند 1393 بهار نیوز 17 اسفند 1393 بهار نیوز 18 اسفند 1393 بهار نیوز 19 اسفند 1393 بهار نیوز 20 اسفند 1393 بهار نیوز 21 اسفند 1393 بهار نیوز 22 اسفند 1393 بهار نیوز 23 اسفند 1393 بهار نیوز 24 اسفند 1393 بهار نیوز 25 اسفند 1393 بهار نیوز 26 اسفند 1393 بهار نیوز 27 اسفند 1393 بهار نیوز 28 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۵    
گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برابر نسف قارشی با شکست به پایان رساند که در نیمه نخست این بازی به برتری رسیده بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
گروه جامعه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان معتقد است: اختلاط دختر و پسر در دانشگاه اشتباه است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز تمامی گروه های اصلاح طلب در سراسر کشور با شورای مشورتی هماهنگ هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۸    
گروه ورزشی: فولاد خوزستان در اولین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 به مصاف السد قطر رفت و به نتیجه 0-0 رضایت داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
گروه اقتصادی: برند لکسوس تویوتا موتور برای سومین سال مالی در گزارش سالانه مجله آمریکایی کانسیومر ریپورتس برترین برند خودرو شناخته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
گروه سیاسی: توجیه این مساله که فروش اس 300 به ایران توسط روسیه ناقض تحریم های بین المللی است چندان قابل قبول نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا مصوبه کنگره درباره احداث خط لوله نفت "کی استون اکس – ال" را وتو کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
گروه سیاسی: یک مرجع تقلید گفت: پول های بیت المال که باید صرف کارهای تولیدی و عمرانی شود صرف یارانه نقدی می شود و در این عرصه کشور دچار خسارت هایی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۱    
آنهایی که مدعی هستند ظریف امتیاز می دهد دقیقا بگویند او چه امتیازی می دهد؟ دولت یازدهم به دنبال حل مشکلاتی است که در اثر سیاست های غلط دولت احمدی نژاد برای کشور ایجاد شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۹    
گروه سیاسی: دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی تاکید کرد: در مواردی که نقض حقوق بشری انجام می شود به دلیل نفوذ عناصر تندرو است که باید از دست آن ها خلاص شد و آن ها را از ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۶    
گروه سیاسی: بعد از اظهارات اخیر وزیر کشور درباره ورود بخشی از پول های کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر به سیاست و استفاده از این پول ها برای تامین هزینه های انتخاباتی برخی از کاندیداها، عوض رحیدرپور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
گروه فرهنگی: آلخاندرو گونزالس ایناریتو به خاطر فیلم سینمایی مرد پرنده ای اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۶    
گروه جامعه: مشاور استاندار خوزستان در امور شیلات و محیط زیست با اشاره به عدم استقبال خوب از کنفرانس ملی کارون ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۶    
گروه اقتصادی: وزیر جهاد کشاورزی گفت: از 20 اسفند در شبکه های توزیع سراسر کشور در سطح استان ها و شهرهای بزرگ ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
گروه جامعه: رییس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم قصاص عاملان قتل های خواهران دوقلو و دختر جوان در شهرستان جیرفت در ملاء عام و محل وقوع جرم خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
گروه ورزشی: با اطمینان می توان گفت سخت ترین رقابت ورزشی، این روزها بین لیونل مسی و کریستین رونالدو در جریان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
گروه بین الملل: عضو فراکسیون الکتائب مجلس لبنان مدعی شد سیاست های ایران، منطقه را به سوی نظامی شدن سوق می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر کمک ایران به سقوط دولت در یمن را فرافکنی و متناقض با اظهارنظرهای پیشین مقام های سیاسی آمریکا خواند و تأکید کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
گروه بین الملل: معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به مشکلات گسترده ای که نوار غزه در سایه اقدامات جائرانه اشغالگران با آن رو به رو است، گفت: دولت توافق ملی از تبعیض میان شهروندان اجتناب ورزد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
گروه فرهنگ و هنر: جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از حضور خلاقانه و تاثیرگذار دکتر اکبر عالمی در عرصه ی هنرهای تصویری تجلیل و قدردانی می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
گروه سلامت: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سرطان را بعد از بیماری های قلبی دومین عامل مرگ و میر عنوان کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
گروه جامعه: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز پنجشنبه(7 اسفندماه) با عبور تدریجی سامانه بارشی از نواحی غربی کشور بارش برف و باران در بخش هایی از مرکز، شمال شرق، شرق ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
گروه بین الملل: دادگاهی در قاهره نخست وزیر و وزیر کشور کابینه حسنی مبارک را از اتهام سوءاستفاده مالی تبرئه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
گروه بین الملل: ماشین آلات زرهی ارتش آمریکا در اقدامی که بیانگر بدتر شدن روابط بین واشنگتن و مسکو است، به رژه و نمایش در یکی از شهرهای استونی هم مرز با روسیه پرداختند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
گروه بین الملل: براساس تازه ترین نظرسنجی ها، در حال حاضر دو سوم از مردم آمریکا با پشتیبانی از کمپین هوایی علیه داعش از جنگ آمریکا با این گروه تروریستی در عراق و سوریه حمایت می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
گروه فرهنگ و هنر: سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: در اولین جلسه شورا در دوشنبه هفته آینده، فیلم های اکران نوروزی مشخص خواهند شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
گروه بین الملل: وزیر امور خارجه آمریکا روسیه را متهم به دروغگویی درباره اوکراین کرد و گفت: فلسطینی ها برای تشکیل کشور مستقل آماده نیستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
گروه بین الملل: امیر قطر در پیامی که برای رئیس جمهوری آمریکا فرستاده اعلام کرد که خاورمیانه در حال حاضر زمان دشواری را سپری می کند اما این اوضاع در آینده نابسامان تر نیز خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
گروه اقتصادی: خشکبار، ادویه جات و آجیل از محصولاتی هستند که این روزها در بازار تهران تقاضای نسبتا خوبی دارند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
گروه بین الملل: یکی از افشاگران جنایت های داعش در شهر رقه تأکید کرد که عناصر داعش به انحرافات شدید اخلاقی و جنون جنسی مبتلا هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۰    
در حالی که برخی رسانه ها از نامه ای 100 امضایی با مضمون انتقاد از رئیس جمهوری خبر داده اند، نشانی از اسامی امضا کنندگان در دست نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
گروه بین الملل: مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا با اشاره به سخنرانی ماه آینده نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره که قرار است در آن علیه مذاکرات هسته ای صحبت کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
گروه ورزشی-رسانه ها: نامه عجیب تاماش آیان ، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری، به مسئولان ورزش ایران در حمایت از رضازاده فرصتی را فراهم کرد تا سراغی از علی مرادی بگیریم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
گروه جامعه: بسیاری از علما و اندیشمندان جهان عرب اعتقاد دارند که فتواهای وهابیون عامل هرج و مرج کنونی در دنیای عرب و ظهور گروه های تروریستی و اعمال خشونت بار آن ها در منطقه شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۸    
گروه اقتصادی: در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام به قیمت 997 هزار تومان عرضه می شود که نسبت به روز گذشته 13 هزار تومان افزایش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۸    
گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی گینس به کارگردانی محسن تنابنده با طی کردن آخرین مراحل فنی متقاضی اکران نوروزی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
گروه سیاسی: رئیس قوه قضائیه با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری سالم و مولد از عزم قوه قضائیه در برخورد جدی با فراریان از پرداخت مالیات خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
گروه فرهنگ و هنر: آیدین آغداشلو گفت: نزدیک به تمامی آثار نقاشی دیواری راه یافته به نمایشگاه شاهدان شهر از کیفیت قابل قبول و بالایی برخوردارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
گروه فرهنگ و هنر: آیین رونمایی از آلبوم جرس در حالی برگزار شد که آهنگساز این اثر گفت: کاش زنگ درس موسیقی به سرفصل درسهای مدارس اضافه شود و از مسئولین کشوری این تقاضا را دارم که نسبت به این موضوع کمی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
گروه اقتصادی: بورس اوراق بهادار تهران در بهمن ماه همانند مابقی ماه های سال کارنامه ضعیفی از خود برجای گذاشت و به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی و نبود چشنم انداز روشن ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
گروه سیاسی: سخنگوی دولت از پرداخت به موقع عیدی و حقوق بهمن ماه کارکنان دولت خبر داد و گفت: علیرغم فشارهایی که به خاطر تحریم های ظالمانه و کاهش قیمت نفت بر کشورمان وارد آمده است اما مقدماتی را تدبیر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
گروه فرهنگ و هنر: گروه موسیقی نهفت از نیم قرن فعالیت هنری زنده یاد محمدرضا لطفی در تالار وحدت تجلیل می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
گروه جامعه: رییس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص عدم تطابق دائمی شدن طرح زوج و فرد با قانون گفت: دائمی شدن طرح زوج و فرد براساس تصمیم شورای شهر در تهران اجرایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۰    
ما وقتی در اعطای برخی آزادی ها و حقوق مشروع به زنان امساک می کنیم، باید قبول کنیم در این حوزه نقطه ضعف داریم. طرف مقابل در رقابت با ماست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۶    
گروه علمی: نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که انتخاب شغلی زنان با اندازه انگشتان آن ها مرتبط است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
گروه فناوری: محققان یک شرکت فرانسوی چمدان هوشمندی طراحی کرده اند که امکان باز کردن قفل چمدان را از طریق حسگر اثر انگشت و تلفن همراه هوشمند فراهم می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
گروه فناوری: گروهی از دانشجویان آزمایشگاه رسانه موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، تی شرت پوشیدنی موسوم به لباس اجتماعی ارائه داده اند که به افراد در ارتقای کیفیت روابط اجتماعی و دوست یابی کمک می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۴    
گروه علمی: پژوهش جدید توسط محققان ژاپنی حاکی از آن است که سگ ها می توانند دروغ را تشخیص بدهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۴    
گروه فناوری: محققان آمریکایی دستگاه رادار دستی طراحی کرده اند که امکان مشاهده آنسوی دیوار را برای پلیس فراهم می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
یکی از اتفاقاتی که در دولت قبل روی داد و اخیرا هم در مورد تحقیق دیگری مطرح شد این بود که نگرش دولت احمدی نژاد نسبت به دولت پیش از خودش اینگونه بود که مبانی نظری دولت پیش از خود را قبول نداشتند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
گروه بین الملل: شورای امنیت تحریم های اعمال شده علیه علی عبدالله صالح و کسانی که در روند سیاسی یمن کارشکنی می کنند برای یک سال دیگر تمدید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۶    
یک بار در دولت قبل برای نوشتن استعفا فشاری به من آمد که من گفتم باشد قبول می کنم ولی عواقب لطماتی که به فوتبال وارد می شود به عهده خودتان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۰    
گروه حوادث: زنی میانسال برای رسیدن به عشق دوران مجردی اش نقشه قتل شوهر خود را طراحی و آن را با کمک همدستش اجرا کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۰    
گروه حوادث: زنی که بعد از سرقت میلیاردی از خواهرزاده اش خودش را جن معرفی و از او اخاذی کرده بود، سرانجام دستگیر شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۰    
گروه حوادث: مدرس دانشگاه وقتی به سر قرار رفت تا با دوستانش سوار بر خودرو به گردش برود هدف تعقیب و گریز مرگبار پلیس قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
گروه اقتصادی: به نقل از موتور جست وجوی املاک ایران فایل یک واحد مسکونی به متراژ 196 متر، 3 سال ساخت در محله فرمانیه، متری 10 میلیون و 900 هزار تومان برای فروش به بازار مسکن معرفی شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
گروه فرهنگ و هنر: رئیس کمیته هنری شورای شهرتهران در پاسخ به برخی انتقادات به عملکرد خانه هنرمندان گفت: برخی مراکز فرهنگی از جمله خانه هنرمندان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
گروه اقتصادی: دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی گفت: با توجه به اینکه قیمت مولفه های تولید آب معدنی تغییر چندانی نداشته، برای اولین بار، در سال آینده قیمت این محصول تغییر نخواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
گروه جامعه: یک جامعه شناس با تاکید بر اینکه شبکه های مجازی هم می توانند تاثیر مثبت و هم منفی داشته باشند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۷    
گروه جامعه: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش قبل از آغاز اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری امتیازاتی را برای معلمان استثنایی قایل بود و این قشر علاوه بر سختی کار ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۷    
گروه حوادث: در نتیجه یک حمله مسلحانه به رستورانی در شرق جمهوری چک، 9 تن کشته شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
گروه جامعه: مدیر ملی کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار از تهیه نقشه جامع منشاءشناسی گرد و غبار در سطح کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۱    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل گفت: بازار خرید و فروش خودرو در مقایسه با سال گذشته رونقی ندارد و مردم تمایلی به خرید ندارند که یکی از دلایل آن در مورد خودروهای ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۱    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعضای شورای سیاست گذاری خودرو خواست در ابلاغ اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو تسریع کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۱    
گروه اقتصادی: در حالی با پرداخت 48 مرحله یارانه نقدی، هزینه دولت در این بخش به 186 هزار میلیارد تومان رسید که قانون تنها پرداخت 64 هزار میلیارد تومان از منابع 127 هزار میلیاردی ناشی از افزایش قیمت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
گروه ورزشی: منچسترسیتی با ارائه نمایشی نه چندان خوب در زمین خود با نتیجه 2-1 از بارسلونا شکست خورد تا امیدهای اندکی برای صعود به مرحله یک چهارم چمپیونزلیگ داشته باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
گروه اقتصادی: بستنی با زعفران ایرانی و مزین شده به طلا در امارات به ارزش سه هزار درهم به نمایش گذاشته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
گروه فرهنگ و ادب: با صدور مجوز نشر کتاب گل دیوید آلموند پس از شش سال انتظار، شهلا انتظاریان از دولت یازدهم برای عمل به وعده های فرهنگی اش تشکر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۹    
گروه فرهنگی: یک تهیه کننده درباره برنامه های تحویل سال تلویزیون چنین اظهار نظر کرد: کاش امسال این حلقه حضور مهمانان کلیشه ای در تلویزیون شکسته شود و مهمانانی بیایند که هر سال به برنامه تحویل سال نمی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۹    
گروه سیاسی: در حالیکه همچون دفعات متعدد قبلی، چند خبرگزاری و سایت افراطیون اصولگرا، با جوسازی مقدمات توقیف نشریات اصلاح طلب را کلید زده بودند این بار قرعه به نام روزنامه اعتماد خورد اما ظاهرا تیر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۹    
گروه بین الملل: نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در یک ماه آینده برای کمک به نیروهای اوکراینی، 75 نیروی نظامی به این کشور اعزام می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
گروه جامعه: مشاور وزیر و سرپرست اداره کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری از انتقال 6 تن از اتباع زندانی ایرانی از قطر به کشورمان خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
گروه فرهنگ و ادب: یک شاعر بی سامانی ادبیات کودک و نوجوان را متأثر از نبودن منتقدان جدی و جریان ساز دانست و تأکید کرد وجود چنین منتقدانی مستلزم شرایطی است که افراد متخصص بتوانند با اتکا به تخصص خود در ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بر اساس اعلام قبلی، فعالیت نمایشگاه های بهاره از امروز - ششم اسفند - آغاز می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
گروه جامعه: یک دکتری جامعه شناسی معتقد است: برای موضوع حاشیه نشینی یک راه حل فوری وجود ندارد و باید کاری کرد که مردم ساکن در حاشیه ها خود به این نتیجه برسند که دیگر باید به این حاشیه نشینی پایان دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
گروه اقتصادی: یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است: اعلام سازمان حمایت مبنی بر واگذاری اختیار قیمت گذاری خودروهای وارداتی به واردکنندگان، اقدامی غیرقانونی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
گروه جامعه: معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به قول های داده برای کامل شدن تخصیص اعتبارات وزارت بهداشت تا پایان سال، در عین حال درباره رشد 3 درصدی بودجه 94 سلامت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۴    
گروه بین الملل: رسانه های محلی نیجریه از کشته شدن 14 تن در پی بمب گذاری انتحاری در شمال این کشور خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۰    
گروه حوادث: 70 سال پس از پایان جنگ جهانی دوم یک پیرمرد 94 ساله آلمانی به اتهام مشارکت در قتل های اردوگاه آشویتس به دادگاه احضار می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۱    
گروه ورزشی: بارسلونا با پیروزی 2-1 در خانه منچسترسیتی، گام بلندی به سوی صعود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برداشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۱    
گروه سیاسی: شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد: مذاکرات هسته ای ژنو هیچ نتیجه و دستاورد مهمی در بر نداشت و اختلافات بر سر مسایل اصلی همچنان ادامه دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۹    
گروه بین الملل: وزیر خارجه آمریکا در سخنانی مقابل قانون گذاران این کشور گفت: به زودی خواهد فهمید که آیا ایران خواستار موافقت با تفاهم نامه هسته ای و ارائه برنامه ای "قابل قبول و باورپذیر" است یا نه.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۳۶    
گروه بین الملل: شامگاه دوشنبه باز هم چند فروند هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پاریس مشاهده شد، که بر فراز مناطق استراتژیک در پایتخت فرانسه، از جمله برج ایفل و سفارت آمریکا به پرواز در آمدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۴    
گروه ورزشی: کارگروه ویژه بزرگان فوتبال جهان به این نتیجه رسیده است که به دلیل هوای داغ قطر در تابستان، جام جهانی فوتبال 2022 در زمستان برگزار شود. این تغییر، برندگان و بازندگان زیادی خواهد داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۱    
گروه بین الملل: وزیر خارجه آمریکا گفت که پشتیبانی ایران از شورشیان حوثی یمن (شیعیان) در تسلط آنان بر کشور و سقوط منصور هادی و دولت یمن قطعی بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۱۵    
گروه حوادث: فردی که گفته می شود در عربستان سعودی، قرآن مجید را پاره و به پیامبر (ص) توهین کرده، توسط دادگاه شریعت عربستان به اعدام محکوم شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۹    
گروه بین الملل: پلیس لندن اعلام کرده است که سه دختر نوجوان که به ترکیه سفر کرده بودند، در عرض چهار-پنج روز گذشته وارد سوریه شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۶    
گروه بین الملل: حالا می توان بنیامین نتانیاهو را دلواپس ترین فرد به خاطر توافق احتمالی هسته ای غرب با ایران نامید ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۲    
  • ۱