شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 29 اسفند 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 بهار نیوز 1 اسفند 1393 بهار نیوز 2 اسفند 1393 بهار نیوز 3 اسفند 1393 بهار نیوز 4 اسفند 1393 بهار نیوز 5 اسفند 1393 بهار نیوز 6 اسفند 1393 بهار نیوز 7 اسفند 1393 بهار نیوز 10 اسفند 1393 بهار نیوز 11 اسفند 1393 بهار نیوز 12 اسفند 1393 بهار نیوز 13 اسفند 1393 بهار نیوز 14 اسفند 1393 بهار نیوز 15 اسفند 1393 بهار نیوز 16 اسفند 1393 بهار نیوز 17 اسفند 1393 بهار نیوز 18 اسفند 1393 بهار نیوز 19 اسفند 1393 بهار نیوز 20 اسفند 1393 بهار نیوز 21 اسفند 1393 بهار نیوز 22 اسفند 1393 بهار نیوز 23 اسفند 1393 بهار نیوز 24 اسفند 1393 بهار نیوز 25 اسفند 1393 بهار نیوز 26 اسفند 1393 بهار نیوز 27 اسفند 1393 بهار نیوز 28 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
گروه علمی: بر اساس یک پژوهش جدید، افرادی که در دوره نوزادی شیر مادر می خورند، در بزرگسالی باهوش تر می شوند و درآمد بیشتری کسب می کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
گروه جامعه: طبق نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی کشور و بتدریج در بخش هایی از شرق و جنوب شرق ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
گروه جامعه: محمدهادی ملکیان از دانش آموزان مصدوم شده در انفجار مین درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
گروه ورزشی: ظهر امروز جمعه قرعه کشی دیدارهای دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های فوتبال اروپا انجام شد که بایرن مونیخ در این مرحله به مصاف تیم پورتو پرتغال و رئال مادرید هم به دیدار اتلتیکو ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
گروه بین الملل: مقام های امنیتی افغانستان می گویند تا بحال 6 تن به اتهام دست داشتن در قتل و سوزاندن یک زن افغان در شهر کابل بازداشت شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا، در یک پیام تلویزیونی در آستانه سال نو هجری خورشیدی، عید نوروز را به همه کسانی که این مناسبت را جشن می گیرند، تبریک گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
گروه بین الملل: شاهدان عینی در یمن اعلام کردند که سه انفجار مساجدی در صنعاء را هدف قرار دادند و این حملات دستکم 55 قربانی برجای گذاشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۹    
گروه سیاسی: در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، والده مومنه و مجاهده حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به رحمت الهی پیوست.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۳    
گروه سیاسی: یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: برای هماهنگی های بیشتر و رایزنی وزیران خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکرات چهارشنبه هفته آینده از سر گرفته می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
گروه بین الملل: در پاسخ به حملات هوایی ائتلاف بین المللی علیه داعش این گروه تروریستی دست به جنایت وحشیانه ای در موصل زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
گروه جامعه: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه ها عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
گروه ورزشی: بر اساس توافق رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی، کارلوس کی روش پس از دیدار با سوئد و شیلی از تیم ملی ایران جدا می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
گروه سیاسی: صبح روز چهارشنبه کمی سبا (kemi seba) رهبر جریان وحدت تمدن آفریقا به همراه نادر طالب زاده (فیلمساز حامی احمدی نژاد) با او دیدار و گفتگو کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
گروه جامعه: رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران، با انتقاد از رسانه ملی در پخش یک گزارش خلاف واقع، تاکید کرد: حیثیت پزشکان عمومی کشور بازیچه زیاده خواهی سودجویان نخواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
گروه بین الملل: آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که موضع خود را در مقابل این رژیم در سازمان ملل بازنگری خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
گروه بین الملل: نخست وزیر فرانسه ضمن اعلام قوانین جنجالی جدیدی که به جاسوسان اجازه استفاده از شنود تلفن و استفاده از داده های اطلاعاتی شبه نظامیان مظنون را می دهد اعلام کرد که این کشور تا به حال با ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
گروه بین الملل: پوتین شمار سربازان خود را که قرار است این هفته در مانورهایی نظامی شرکت کنند به 80000 تن افزایش می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
گروه فرهنگی: هرساله تعداد زیادی مسابقه ادبی در سرتاسر دنیا برگزار می شود که اهدای این جوایز نقش بسزایی در ارتقای ادبیات خواه در حوزه شعریا در حوزه ادبیات داستانی دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
گروه بین الملل: با گذشت بیش از دو هفته از آغاز عملیات نیروهای عراقی برای بازپس گیری تکریت، بخش هایی از این شهر همچنان در دست داعش است و ارتش عراق تا رسیدن نیروهای متخصص به ناچار پیشروی را متوقف کرده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
گروه سیاسی: حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسمه تعالی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۸    
سید محمد هادی شریعتی گروه جامعه: برخورد قهر آمیز ماموران شهرداری ها با کودکان کار و دستفروش ها تبدیل به یک روال اداری و عادی شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۳    
گروه علمی: تماشاگران فیلم های احساسی و رمانتیک بیش از دوستداران فیلم های کمدی تمایل به خوردن تنقلات دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
گروه فرهنگ و هنر: نورمحمد دُرپور که یکی از بزرگان دوتارنوازی خطه خراسان محسوب می شد، از دنیا رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۶    
گروه جامعه: معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس از امشب تا فردا خبر داد و گفت: این اعمال محدودیت برای تخلیه بار ترافیکی این محور است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
گروه علمی: عکاسی، بر خلاف ظاهر شیک و تر وتمیزش، کاری بسیار خطرناک است که گاهی باعث مرگ عکاس می شود. البته این بستگی به عکاس و شرایط گرفتن عکس دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۳    
گروه حوادث: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اعلام کرد : واژگونی و تصادف دو اتوبوس درمسیرهای مواصلاتی این استان ، 24 مجروح برجای گذاشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۷    
گروه سیاسی: مادر رئیس جمهور درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
گروه علمی: بر اساس مطالعات جدید محققان در دانشگاه مک گیل کانادا، مردان دارای انگشت اشاره کوتاه و انگشت حلقه بلند به طور متوسط رفتار بهتری با زنان دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
گروه فناوری: پس از شش ماه انتظار، اپل سرانجام ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ را به طور کامل معرفی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
گروه سیاسی: تصویری از تیم مذاکره کننده ایران در لوزان را مشاهده می کنید که در آن محمد جواد ظریف و محمد علی صالحی در حال گفتگو هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
گروه اقتصادی: با تایید بودجه سال 94 توسط شورای نگهبان، از اول فروردین ماه سال 94 نرخ ارسال پیامک تلفن همراه یک تومان گران می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به باراک اوباما گفت: مردم ایران تصمیم خود را گرفته اند؛ تعامل با عزت .
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
گروه سلامت: آناناس دارای ویتامین ث است و این ویتامین پیش ساز ماده ای به اسم کلاژن است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
گروه حوادث: در این جنایت ها دو خواهر دوقلو در تصادف عمدی و دختر هفده ساله ای با ضربه چاقو در جیرفت کشته شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
گروه علمی: مطالعات محققان دانشگاه دلاور در امریکا نشان می دهد، مصرف بیش از حد نمک نه تنها با مشکلاتی مانند فشار خون، تهدید سلامت قلب، کلیه و ... در ارتباط است بلکه تاثیر مخربی نیز بر مغز انسان دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
گروه سیاسی: در حالی که مذاکرات هسته ای میان ایران و 5+1 به لحظات حساس خود نزدیک می شود، برخی اقدامات تخریبی و مشکوک در حال شکل گیری است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
گروه فناوری: شرکت سرویس دهنده پست الکترونیک یاهو اعلام کرد که با توجه به اینکه هیچکس نمی تواند کلمه عبور یاهوی خود را به خاطر بسپارد، قصد دارد کلمه عبور را به طور کلی حذف کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
گروه بین الملل: مدیر کل امور ایزدیها در استان دهوک آمار آوارگان و کشته شدگان کردهای ایزدی را در جریان حمله تروریستهای تکفیری داعش به منطقه سنجار اعلام کرد و افزود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
گروه اقتصادی: طبق گفته صاحبان ویلا ارزش گذاری ویلاها و سوئیت بر اساس متراژ، کیفیت بنا، نوع امکانات رفاهی، میزان مسافت تا دریا، جنگل و مراکز خرید، عمر بنا و مبله بودن است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
گروه اقتصادی: ثبت شدن یا نشدن نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسنادرسمی موضوعی است که در چند سال اخیر به محل اختلاف نیروی انتظامی و دفاتر اسنادرسمی تبدیل شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
گروه جامعه: ساعت رسمی کشور از فردا شب یک ساعت به جلو کشیده می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
گروه ورزشی: سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد پس از اتمام کارش در این تیم از دوره مربیگری خداحافظی خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
گروه جامعه: وزیر بهداشت در حکمی پس از تغییر معاونت آموزشی، دکتر ضیایی را به عنوان مشاور و نماینده خود در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی تعیین کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
گروه سیاسی: وزیران خارجه سه کشور اتحادیه اروپا عضو گروه 1+5 روز شنبه به مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس می پیوندند
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
گروه جامعه: براساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی ، امروز ( 29 اسفند 93) و فردا ( اول فروردین 94 ) استان تهران بارش باران و وزش باد خواهد داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
گروه اقتصادی: نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: یکی از آسیب های جدی اقتصاد کشور که سال هاست با آن مواجه هستیم وابستگی بودجه به نفت است که باید این سیاست غلط با اتکا به اقتصاد مقاومتی شکسته شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
میلاد دهقان گروه جامعه: وطن یعنی سرود رقص آتش * به استقبال نوروزی فَرَه وَش همه ساله ایرانیان و ایرانی تباران چند ماه مانده به نوروز بزرگ ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
گروه فرهنگ و ادب: چند کتاب ترجمه در حوزه داستان منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
گروه جامعه: فرمانده ناجا از ثبت بیش از 37 میلیون تردد خودرو طی روزهای اخیر در جاده های کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
گروه جامعه: معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توصیه ها و هشدارهایی را برای داشتن سفری ایمن به شهروندان و رانندگان ارائه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
گروه فرهنگ و هنر: پرده های روایت گر قهرمانی اسطوره های شاهنامه و مصیبت های کربلا با صدای گرم نقالان شان بخشی از مهم ترین خاطره ی مردم این سرزمین هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
گروه اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی محدودیت در جایگاه رفیع نظام بانکی را سخت ترین و موفقیت علی رغم فشار بر بانک مرکزی و شبکه بانکی را از شیرین ترین لحظات در سال 1393 عنوان کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال بارسلونا از لباس های ورزشی دارای دوربین حمایت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
سهیل فارسی گروه مقالات: روزنامه کیهان که سالهاست با مدیر مسئولی آقای شریعتمداری اداره می شود بارها و بارها نه توافق ژنو بلکه ذات مذاکره را هدف قرار می دهد و به یک دو جین از مدیران جمهوری اسلامی در ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
گروه سلامت: پژوهش محققان امپریال کالج لندن نشان می دهد قهوه علاوه بر نشاط زنان می تواند خطر ابتلا به سرطان مخاط رحم را نیز کاهش دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
گروه فرهنگ و هنر: یک طنز پرداز که این روزها درصدد آماده سازی مجموعه قند پهلو برای نوروز است ، درباره ی ویژه برنامه های تحویل سال و همچنین سریال های نوروزی اظهار نظر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
گروه ورزشی: ولفسبورگ با پیروزی 2-1 در خانه اینتر و برتری 5-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هفته گذشته که آخرین هفته سال 1393 بود یکی از پرنوسان ترین هفته ها را در بازار طلا و سکه شاهد بودیم و قیمت سکه تمام در طول هفته گذشته حدود15تا18هزار تومان و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۲    
گروه اقتصادی: اولین سهمیه 60 لیتری بنزین 700 تومانی خودروهای شخصی تا ساعت 24 امشب در حالی در کارت های سوخت شارژ می شود که سهمیه ویژه بنزین برخی از وانت بارها از امشب می سوزد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۲    
گروه سیاسی: وزیر خارجه ایران در آستانه سال نو شمسی در صفحه توییتر خود سال نو را به همه ایرانیان و مردم دنیا که روز اول بهار را جشن می گیرند تبریک گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
گروه سیاسی: پادشاه اردن با ارسال پیام رسمی به رهبر معظم انقلاب عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
گروه سیاسی: فقط از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
گروه بین الملل: رییس جمهور آمریکا در باره مذاکرات هسته ای گفته است که امسال بهترین فرصت پس از چندین دهه برای دنبال کردن یک رابطه متفاوت بین دو کشور ( ایران و امریکا ) ایجاد شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
مصطفی چهارلنگ گروه سیاسی: حجت الاسلام علی یونسی اخیرا در اظهاراتی از کشور عراق به عنوان "پایتخت" ایران یاد کرده و گفته بود: عراق نه فقط حوزه تمدنی نفوذ ماست، بلکه هویت، فرهنگ ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳    
گروه ورزشی: کمیته اجرایی فیفا اعلام کرد که دیدار فینال جام جهانی 2022، روز 18 دسامبر (27 آذر) برگزار خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳    
گروه فناوری: مایکروسافت اعلام کرده است سیستم عامل جدید خود٬ ویندوز 10 را به طور رایگان در اوایل تابستان ارایه خواهد کرد. ویندوز 8 که پیش از این ارایه شده بود ناموفق بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۲    
گروه فرهنگی: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در مطلب زیر مشاهده می کنید.