جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۳:۲۴Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلدیه 16 خرداد 1395 - baladiye.com

بلدیه 28 اسفند 1394 بلدیه 31 فروردین 1395 بلدیه 31 اردیبهشت 1395 بلدیه 31 تیر 1395 بلدیه 31 مرداد 1395 بلدیه 31 شهریور 1395 بلدیه 30 مهر 1395 بلدیه 30 آبان 1395 بلدیه 1 آذر 1395 بلدیه 12 دی 1395 بلدیه 1 خرداد 1395 بلدیه 2 خرداد 1395 بلدیه 3 خرداد 1395 بلدیه 4 خرداد 1395 بلدیه 5 خرداد 1395 بلدیه 6 خرداد 1395 بلدیه 8 خرداد 1395 بلدیه 9 خرداد 1395 بلدیه 10 خرداد 1395 بلدیه 11 خرداد 1395 بلدیه 12 خرداد 1395 بلدیه 13 خرداد 1395 بلدیه 16 خرداد 1395 بلدیه 17 خرداد 1395 بلدیه 18 خرداد 1395 بلدیه 19 خرداد 1395 بلدیه 22 خرداد 1395 بلدیه 23 خرداد 1395 بلدیه 24 خرداد 1395 بلدیه 25 خرداد 1395 بلدیه 26 خرداد 1395 بلدیه 28 خرداد 1395 بلدیه 29 خرداد 1395 بلدیه 30 خرداد 1395 بلدیه 31 خرداد 1395 
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درگذشت قهرمان اسطوره ای ورزش دنیا خواستار نام گذاری معبری به نام وی شد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۲    
ساختمان سبز ساختمانی است که با محیط زیست و حفظ منابع زمین در طول عمر ساختمان سازگار بوده و کل چرخه حیات آن از مکان یابی تا طراحی، ساخت وساز، بهره برداری و نگهداری با محیط زیست همگام باشد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۳    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با اشاره به مشکلات انتقال پایتخت پیشنهاد ساخت تهران جدید را مطرح کرد و گفت: غالب برجها و آسمانخراشهای تهران جدید اداری خواهند بود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد واگذار نشده و تنها تفاهم نامه ای بین شهرداری و وزارت ارشاد منعقد شده است.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل فروشگاه شهروند تاکید کرد که درخصوص واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی هیچ پاسخ مکتوبی تا این لحظه دریافت نکرده اند.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۳    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران نحوه برخورد شهرداری تهران با تذکر خود درباره طرح "نگارخانه ای به وسعت یک شهر" را به مظلوم کشی تشبیه کرد و خطاب به رییس سازمان زیباسازی گفت ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۹    
معاون فنی و عمران شهرداری تهران در خصوص تخلیه پادگان جی به صورت کامل گفت: اگر تا دو ماه آینده به توافق برسیم بخشی از پادگان که در داخل طرح است تخلیه می شود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۹    
شهردار تهران درباره مهلت 20 روزه برای تجدید نظر حکم دارالقرآن اکباتان، گفت: شهرداری تهران پیگیر است و از فرصت تجدید نظر در دادگاه استفاده خواهد کرد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۴    
لزوم بازنگری قوانین نظارت بر عرضه دخانیات، هشدار نسبت به افزایش مصرف مواد دخانی در تولید آثار سینمایی و تلویزیونی و همچنین اعلام تدوین برنامه جامع پیگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مهم ترین ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۹    
با توجه به اینکه قالیباف شهردار تهران است و فضای جامعه نیز یک فضای سیاسی است اظهارات اخیر وی به 31 نفر اعضای شورای شهر بازمی گردد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر دارایی در ابتدا و انتهای دوران فعالیت در این سمت اموال خود را اعلام کنند.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
شهردار تهران گفت: بحث فقرا و محرومیت زدایی در اولویت کاری شهرداری تهران قرار دارد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۰    
الهه راستگو 3 سال پس از آنکه بی رحمانه ترین توهین ها و اتهامات را از سوی سران و رسانه های جریان اصلاح طلب شنید، حالا لب به سخن گشود و به عنوان یک عضو قدیمی سازمان اصلاحات ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهروندان می توانند از طریق سایت باغ موزه دفاع مقدس برای تهیه بلیط بازدید از سراسر نمای مقاومت، اقدام کنند.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: تهیه شناسنامه قرآنی شهر تهران و برگزاری مسابقات قرآنی، در انتظار تصویب شورای شهر تهران است که امیدواریم این مهم محقق شود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: تکلیف ساخت و ساز بر روی گسل های شهر تهران با تائید و ابلاغ نقشه تدقیق گسل های شهر تهران از سوی وزارت راه ،مسکن و شهرسازی مشخص می شود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد منتظر ابلاغ طرح نهایی توسط سازمان زیبا سازی برای ادامه علمیات احداث خانه شهر در میدان امام خمینی هستیم.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۰    
شهردار منطقه 12 تهران از اجرای بزرگترین ویژه برنامه ی ماه مبارک رمضان پایتخت از 18 خرداد لغایت 18 تیرماه در محله هرندی خبر داد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: اگر قرار است طرح جدیدی در خصوص صیانت از باغات مطرح شود باید کار کارشناسی دقیقی بر روی آن صورت بپذیرد تا در صحن شورا پذیرفته شود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۵    
معاون شهردار تهران با اشاره به تهیه سند راهبردی آموزش های شهروندی گفت: با هماهنگی پلیس راهور ، مربیان آموزش رانندگی پایتخت آموزش می بینند .
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۵    
مشاور عالی شهردار تهران در امور زیربنایی از ارجاع طرح جامع و تفصیلی بوستان ولایت به کمیسیون ماده 5 برای بررسی و تصویب نهایی خبر داد و گفت ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۵    
ایستگاه متروی خواجه عبدالله انصاری در نیمه شمالی خط 3، فردا دوشنبه 17خرداد به بهره برداری می رسد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۵    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران با توجه به افزایش 44 عددی شاخص غلظت آلاینده ها نسبت به روز گذشته، در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۰    
تالاب کویری میقان همچون نگینی در دل طبیعت شهرستان اراک است که در صورت بی توجهی به تهدیدی برای اکوسیستم منطقه و روستاهای اطراف آن تبدیل می شود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۰    
صدای بوق هایی که گاهی نشان از شتاب دارد و گاهی نمادی از کلافگی است، خیابانی که دود اگزوز خودروهای عبوری آن را به سان میدان جنگ کرده و داد و هوارهایی که نشان می دهد راننده عقبی حق نوبت را رعایت نکرده ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رکورد شکنی سرفاصله اعزام حرکت قطارها در خط یک مترو تهران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد .
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما خبر داد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۱    
رئیس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج- قزوین خبرداد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران جزییات دومین نمایشگاه شمیم وحی را تشریح کرد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۶    
شهردار وین گفت: اگر بتوانیم اقتصاد دانش بنیان را بیشتر از آنچه که هست در شهر تهران توسعه دهیم، اعتقاد دارم ساختار شهری در تهران ثبات بیشتری خواهد یافت.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۶    
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: نظارت مکاتبه ای برای ایمنی پارک ها مناسب نیست.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۱    
طرح شهرداری بزک کردن مجموعه است،پیاده راه 17 شهریور به لحاظ کارشناسی مشکل دارد چرا که نمی شود تنها با بستن سر و ته خیابان و حفظ بافت موجود این خیابان را به راسته فرهنگی بدل کرد ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تغییرات در ساعات فعالیت مجموعه های ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان گفت ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۶    
طی روزهای اخیر مجمع نمایندگان شهر تهران با استاندار و معاونان استانداری تهران جلسه ای برگزار کرد که در این جلسه دغدغه ها و معضلات شهر تهران مطرح شد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۱    
گروه مجلس و شورا: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ناوگان تاکسیرانی هم اکنون از ظرفیت خوبی در زمینه شناسایی خودروهای فرسوده برخوردار است ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۶    
معاون شهردار تهران گفت: تاکنون فردی به عنوان سخنگوی شهردار انتخاب نشده است.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۶    
فرماندار شمیرانات با تاکید بر لزوم حمایت از باغداران سطح شهرستان شمیرانات گفت: برگزاری جشنواره گیلاس فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی باغداران شمیرانات خواهد بود و امیدواریم این دوره سکوی پرتابی برای ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۶    
آلوها و آلوچه هایی که با پسوند غیراستاندارد یا سرطان زا در مترو تهران و تفریحگاه های شمالی عرضه می شود هراز چندگاهی پای هشدارهای بهداشتی را به رسانه ها باز می کند و گاه نیز از یادها می رود.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۷    
تصاویر سه بعدی (3DMAPPING show) در جهت حمایت از کمپین آری به تولید ملی روی بدنه برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان به نمایش درآمده و قرار است در ماه مبارک رمضان اذان مغرب و عشاء به صورت ...
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران جزئیات طرح شهرداری برای بهسازی و ساماندهی پیاده راه 17 شهریور را تشریح کرد.
بلدیه   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۲    
کمیسیون ماده 7 در بررسی 217 پرونده درسال 93، 34 رای به باغ بودن و 58 رای به غیرباغ بودن صادر کرده است ...