پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۱۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلدیه 27 فروردین 1397 - baladiye.com

بلدیه 28 اسفند 1394 بلدیه 12 دی 1395 بلدیه 26 اسفند 1396 بلدیه 1 اردیبهشت 1397 بلدیه 30 خرداد 1397 بلدیه 30 تیر 1397 بلدیه 30 مرداد 1397 بلدیه 31 شهریور 1397 بلدیه 1 مهر 1397 بلدیه 30 آبان 1397 بلدیه 25 آذر 1397 بلدیه 17 دی 1397 بلدیه 3 بهمن 1397 بلدیه 19 فروردین 1397 بلدیه 20 فروردین 1397 بلدیه 21 فروردین 1397 بلدیه 22 فروردین 1397 بلدیه 23 فروردین 1397 بلدیه 24 فروردین 1397 بلدیه 25 فروردین 1397 بلدیه 26 فروردین 1397 بلدیه 27 فروردین 1397 بلدیه 28 فروردین 1397 بلدیه 29 فروردین 1397 بلدیه 30 فروردین 1397 بلدیه 31 فروردین 1397 
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۸    
در این رابطه شهرداری از صدور هرگونه مجوز، از سالهای گذشته تاکنون خودداری کرده اما برای رفاه شهروندان، مقدار قابل توجهی از استند واتربند را در نقاط مختلف شهر نصب کرده است ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۸    
فرماندار ویژه بروجرد با اشاره به وجود دام در برخی مناطق شهر بروجرد تصریح کرد: این دام ها عمدتاً متعلق به ساکنان روستاهای اطراف شهر است و مقرر شد در صورت مشاهده جمع آوری شوند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۸    
وقتی این آب از جاده نظامی به سمت ورامین می رود، بوی زننده ای از آن به مشام می رسد و در بخش حسن آباد نیز آبی که برای حق آبه این منطقه باید پرداخت کنند، نیز به ورامین می رود.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۹    
به گفته میرلوحی یکی از شکایات مربوط به موسسه شمس الشموس مربوط به فرزند شهردار اسبق است.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۹    
از منظر ما این موضوع متصور نیست که آقای تقی زاده خامسی به شهرداری تهران بروند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۹    
تمامی معاونان شهردار نیز وظیفه دارند حداقل یکی از مدیران کل خود را از میان بانوان انتخاب کنند؛ همچنین تمامی سازمان ها و ادارات کل مکلف هستند برای انتخاب حداقل یکی از معاونان خود ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۹    
او می گوید شورای شهر مکلف به شفافیت است ولی ناظران معتقدند جلسات غیرعلنی، شورای شهر را از شفافیت دور می کند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
متقاضیان استفاده از امتیاز سکونت در طرح، پس از آنکه همانند دیگر شهروندان مشخصات شخصی و اطلاعات خودروی خود را در سامانه my.tehran.ir ثبت کردند، نشانی محل سکونت خود را نیز در این سامانه وارد می کنند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
اگر در متن دستور جلسات سال گذشته دقت کنید می بینید که تنها در مورد دو جلسه از لغت عادی استفاده شده و در شش دستور جلسه نیز از کلمه فوق العاده استفاده شده است.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
بر این اساس با توجه به زیرساخت های مؤثری که در چارچوب قانون و با محوریت بودجه کل کشور در اختیار داریم و البته با تلاش بی شائبه خانواده شهرداری، سالی خوب را پیش رو خواهیم داشت.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
مذاکرات اولیه برای تعیین مصادیق تفاهم نامه انجام شد و در هفته آینده جلسه ای برای تبیین مطالب مشترک برگزار می شود.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
شهروندان تهرانی در صورتی که از نیروهای خاطی شهربان و معبربان شهر تهران شکایتی دارند می توانند در ساعات اداری به آدرس خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، جنب درب اصلی شهرداری تهران ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
از آنجایی که شهروندان ما را یک حوزه اثرگذار می دانند در این حوزه نیز در بحث اجتماعی و فرهنگی اثرگذاری بسیار بالایی داریم؛ چراکه تاکسی های هر شهر، المان و هویت آن شهر محسوب می شوند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
تجربه ای که من از چهارسال حضور در شورای شهر تهران دارم این است که اعضای شورا و کمیسیون ها مبتنی بر مجموعه مشکلات و چالش های اساسی که شهر تهران دارد، اختیارات لازم را ندارند ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
بعد از نهایی شدن ساز و کار انتخاب شهردار در روز سه شنبه، گزینه های پیشنهادی برای شهرداری تهران را بررسی خواهیم کرد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
امدادگران 108 دستگاه خودرو را نیز که در برف گیر کرده بودند را رهاسازی کردند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
برخی به دنبال منافع خودشان هستند و هر زمان خلاف نفع شان باشد، شهر و شهروندان برایشان مهم نیست.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
سرپرست شهرداری تهران با اعلام اینکه این مجموعه را با هزینه ماهانه 470 میلیارد تومان تحویل گرفتیم، از شناسایی مجاری نشتی پول در شهرداری تهران خبر داد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
با اجرای پروژه ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج، جریان آب رودخانه در بخش جنوب غرب بوستان ارم منظم شده و از آب شستگی پایه های پل تقاطع مذکور پیشگیری شده است ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
مدیریت کلان شهر تهران، کار خیلی سخت و مشکلی است و در هر حال مصلحت پایتخت که همانا مصلحت کشور است در اولویت قرار دارد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
جانبازان محترم برای ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه نکنند.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
وی با اشاره به اینکه دو برخورد می توان در برابر این بحران طبیعی کرد، گفت: نخست ترک تهران است و دیگری ساخت و ساز ایمن که خطرات این بحران را به حداقل کاهش دهد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
به تدریج در روز چهارشنبه (29 فروردین ماه) از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثربه بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه و بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می شود.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
خوشبختانه در زمان بررسی بودجه 97 اتفاقات خوبی در حوزه انتشار اوراق مشارکت، فاینانس و مالیات بر ارزش افزوده رخ داد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
اکثر آبگرفتگی های جزیی سطح شهر نیز به دلیل عدم کشش چاه ها بود که با آمادگی نیروها در کمترین زمان ممکن حل و فصل می شد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
خوشبختانه تمامی مسیل ها و معابر پیش از این لایروبی شده و شرایط لازم فراهم است تا مشکلی برای شهروندان تهرانی به وجود نیاید
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
نماینده مردم اردبیل در مجلس تعامل پذیر بودن شهردار جدید را از دیگر شاخص هایی برشمرد که شورای شهر باید در انتخاب شهردار تهران دقت داشته باشد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
تاکنون با مشکل خاصی روبرو نبودیم اما با این وجود آمادگی کامل در شهرداری تهران وجود دارد تا در صورت وقوع هرگونه مشکلی، به سرعت بتوانیم در صحنه حضور پیدا کرده و آن را برطرف کنیم.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
سرپرست شهرداری تهران ضمن بازدید ازبخش های مختلف مرکز کنترل ترافیک و دوربین های ترافیکی، با کارشناسان و مدیران این مرکز به گفت و گو پرداخت.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۰    
محسن هاشمی از جمله گزینه هایی است که نام او به عنوان یکی از پیشنهادها در رسانه ها مطرح شده است و کواکبیان نماینده تهران نیز دیروز وی را بهترین فرد برای شهرداری تهران معرفی کرد.
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
فعلا بیشتر اعضا گزینه های موردنظر خودشان را معرفی می کنند یا روی آنها حرف می زنند، اما روی چند محور مهم یعنی چهره نبودن و پیرنبودن اتفاق نظر داریم و گزینه هایی هم با همین محور معرفی شده اند و در ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
شاید مهم ترین مساله در بحث مدیریت شهری پایتخت این است که مردم در چندسال اخیر در انتخابات پیاپی به طیف و نگاه و رویکردی خاص رای دادند و طبیعتا باید این نگاه که اساس آن ...
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
در تازه ترین نظرسنجی، نام 10 کاندیدای بهشت اعلام شده که ظاهراً هر کدام از آنها به ترتیب احتمال انتخابشان از سوی شورا بیشتر است!
بلدیه   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۰    
بحث آقای نجفی، بحث دوم است و موضوع اول، تضعیف جریان اصلاح طلب است؛ تا جایی که به مردم القا کنند دیگر نباید به این جریان رأی داد.