پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 5 اسفند 1401 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 29 اسفند 1396 برترین ها 29 اسفند 1397 برترین ها 29 اسفند 1398 برترین ها 30 اسفند 1399 برترین ها 22 اسفند 1400 برترین ها 31 شهریور 1401 برترین ها 30 مهر 1401 برترین ها 30 آبان 1401 برترین ها 30 آذر 1401 برترین ها 30 دی 1401 برترین ها 30 بهمن 1401 برترین ها 1 اسفند 1401 برترین ها 2 اسفند 1401 برترین ها 3 اسفند 1401 برترین ها 4 اسفند 1401 برترین ها 5 اسفند 1401 برترین ها 6 اسفند 1401 برترین ها 7 اسفند 1401 برترین ها 8 اسفند 1401 برترین ها 9 اسفند 1401 برترین ها 10 اسفند 1401 برترین ها 11 اسفند 1401 برترین ها 12 اسفند 1401 برترین ها 13 اسفند 1401 برترین ها 14 اسفند 1401 برترین ها 15 اسفند 1401 برترین ها 16 اسفند 1401 برترین ها 17 اسفند 1401 برترین ها 18 اسفند 1401 برترین ها 19 اسفند 1401 برترین ها 20 اسفند 1401 برترین ها 21 اسفند 1401 برترین ها 22 اسفند 1401 برترین ها 23 اسفند 1401 برترین ها 24 اسفند 1401 برترین ها 25 اسفند 1401 برترین ها 26 اسفند 1401 برترین ها 27 اسفند 1401 برترین ها 28 اسفند 1401 برترین ها 29 اسفند 1401 
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۷    
سحر رحمانی چندی پیش در یک مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو بر روی استیج آمده و تتلو هم از این مسئله بسیار به وجد می آید
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۳    
اگر فکر می کنید بسیار باهوش و دقیق هستید بگویید احمق ترین و باهوش ترین پسر کدامند؟
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
آناهیتا همتی، بازیگر سریال خانه به دوش با انتشار پستی در اینستاگرام به گرانی های اخیر واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
برخی از ساکنین نیویورک برای پرداخت هزینه اجاره خانه خود هر ماه به مشکل برمی خورند، و از طرف دیگر می توان ثروتمندانی را مشاهده کرد که با پنت هاوس های خود فخرفروشی می کنند
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
آمریکا و ایران در جنگ با یکدیگر هستند. نبردی شبح وار و اعلام نشده که در امتداد سواحل فرات در جنوب شرق سوریه یعنی همان منطقه ای که تا چند سال پیش کانون دولت اسلامی بود، در جریان است ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
شقایق فراهانی سال 1369 زمانی که دختر 19 ساله ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان سام سال 71 به طلاق ختم شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۷    
شیر نر وقتی که متوجه شد اسب آبی از زیستگاه طبیعی خود فاصله گرفته از فرصت استفاده کرد و این حیوان غول پیکر را شکار کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنان به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم شان را در بازی های لیگ برتر همراهی کنند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
جاده ساحلی بندر خمیر - بندر لنگه در هرمزگان از قشنگ ترین جاده های کشور است که کمتر شناخته شده است و در یک جایی دریا و کوه به همدیگر می رسند و همین زیبایی جاده را چند برابر زیبا کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که فناوری مودم استاندارد شده شبکه های غیرزمینی (NTN) به صورت 5G را برای ارتباط مستقیم بین گوشی های هوشمند و ماهواره ها، به ویژه در مناطق دورافتاده، در نظر گرفته است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده ولی توضیح نداده و می توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
حضور سفیر سوئیس در حرم حضرت معصومه سلام الله علی ها در قم، در حالی که چادر بر سر دارد، باعث اعتراض لیدرهای براندازان شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۸    
جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت: در حالی که نزدیک به سه ماه از اولین مورد مسمومیت دختران دانش آموز به تاریخ نهم آذر در هنرستان نور یزدانشهر قم می گذرد ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۸    
این فیلم منتشر شده توسط ارتش اوکراین نشان می دهد که تک تیراندازان اوکراینی نیرو های روسی را در مکانی نامعلوم در اوکراین از پای درمی آورند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۹    
مسابقات بین المللی کشتی جام ابراهیم مصطفی که یکی از رقابت های رنکینگ اتحاد جهانی به حساب می آید از پنجشنبه هفته قبل و با برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در شهر اسکندریه کشور مصر آغاز شد و نمایندگان ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۸    
گروهی از پژوهشگران در حال مطالعه ابزار های بیولوژیکی هستند که به موش حفار برهنه اجازه می دهد تا سنین بالا قابلیت باروری داشته باشند. کشف این موجود می تواند به انسان کمک کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۷:۲۸    
این که مسوولان ایرانی برای حل مشکل "کمی" که مسافران خارجی با وضعیت اینترنت ایران دارند، دغدغه مند هستند، جای خرسندی دارد ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
تصاویری از تعدادی بره که پس از 11 روز از زیر آوار در ترکیه نجات پیدا کردند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۲:۲۰    
سحابی جونز-امبرسون 1 با ارسال باند پهن و عمیق که خود ترکیبی از 22 ساعت نوردهی است، با جزئیات خیره کننده ای نشان داده شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۶    
سردار حاجی زاده گفت:پایگاه های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۱:۱۸    
رئیس پلیس فتای فراجا با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تمایل مردم برای انجام سفر نسبت به کلاهبرداری احتمالی برخی سودجویان در پوشش سفر ارزان، آژانس های مسافرتی خیالی و ... به مردم هشدار داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۸    
مارال فرجاد بازیگر زن ایرانی در پستی اینستاگرامی با انتشار خبری از امیر مقاره خواننده ماکان بند تقدیر کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۲    
مجلس شورای اسلامی درباره بازار ارزی کشور فردا شنبه جلسه غیرعلنی برگزار می کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
امین میری یکی از بازیگران کشورمان در تئاتر، سینما و تلویزیون است که نقش فرمانده داعشی را در جدیدترین کار هنری خود در سریال نمایش خانگی سقوط بازی می کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به خاطر اعتراض بازیکنانشان به داور، جریمه کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
مصطفی کواکبیان در دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب مردمسالاری در حسینیه جماران،گفت: شعاری که برای بیست و یکمین کنگره حزب مردمسالاری برنامه ریزی شد این بود که رفع بن بست های قانون اساسی لازمه برون ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۱    
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است بازی با سپاهان برای آن ها تمام شده و باید روی ادامه لیگ تمرکز کنند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
گالری تصاویر کیت بلانشت، نینا هاس و تاد فیلد، گروه سازنده تار در برلیناله را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
معاون آموزشی دانشگاه تهران درخصوص اینکه از 14 فروردین تا 7 اردیبهشت کلاس های این دانشگاه مجازی برگزار خواهد شد ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه: محدودیت بُرد 2000 کیلومتری موشک های ما به احترام اروپایی هاست، ان شالله احترام خودشان را حفظ کنند
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
مربی دروازه بان های تیم سپاهان بر این عقیده است که سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده است و به وقتش اعلام خواهد شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
مردی که موادمخدر شیشه مصرف می کرد، در اقدامی هولناک، ضرباتی را با چرخ خیاطی به سر مادر خود وارد کرد و او را به قتل رساند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
چندین سال است که با همت سازمان محیط زیست مردم و دوستداران محیط زیست در فصل زمستان علوفه خریداری میشود و با مدیریت و تلاش محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین و سر محیط بانی گلندوک برای قوچ ها و میش ها ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
بالا رفتن سن یک فرایند طبیعی است و شما نمی توانید پروسه پیری را متوقف کنید اما با چند راهکار ساده می توانید کاری کنید که جوان تر از سنتان به نظر برسید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۸    
رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: سخن از اصلاحات گفتن، چنانکه از انقلاب و جمهوری اسلامی در فضای نفس گیر دوقطبی حاکم، بسی دشوار است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
پژو از نسخه فیس لیفت خودروی 508 رونمایی کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۸    
در حالی که اخبار رسمی حکایت از ثبت سفارش 85 هزار دستگاه خودرو دارد، مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته است که در شش ماه حداقل صد هزار دستگاه خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
پوشیدن هودی هایی که چند سایز بزرگ تر از سایز اصلی تان هستند ممکن است شما را درصورتی که با شلوار مناسب ست نکنید شلخته و بدشکل نشان دهد، اما اصولی برای پوشیدن هودی های اورسایز وجود دارد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۳    
وب سایت فوتبالی، ویدئویی از صحبت های سیدمحمد پولادگر، معاون وزیر ورزش پس از انتقال حمید سجادی به تهران را منتشر کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
گوشت قرمز وارداتی 40 درصد چربی دارد و با قیمت 235 هزار تومان توزیع می شود. حالا مردم از حجم زیاد چربی این گوشت ها ناراضی هستند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
ستاره پرتغالی آماده دعوت دادستان تورین برای شهادت علیه یوونتوس است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
آمارها نشان می دهد که مردم هفت کشور جهان از جمله آمریکا و امارات متحده عربی، برای خرید آیفون 14 بخش کوچکی از حقوق سالانه خود را کنار می گذارند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان ساعتی پیش وارد فرودگاه اهواز شدند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۴    
با حکم مهدی نوروزی مدیرعامل باشگاه، جواد زرینچه پیشکسوت سرشناس فوتبال کشور به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال آریو اسلامشهر انتخاب و معارفه شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۱    
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
یکی از گزینه های مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی تأیید کرد به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال مذاکره نشده است و برنامه ای هم از وی خواسته نشده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان مهاجم جوان این تیم بود که توانست زمینه ساز به ثمر رسیدن گل اول تیمش باشد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
رئیس قوه قضائیه در هنگام بازدید از خودروهای ویژه راهسازی در انبارهای گمرک بوشهر به گفت وگوی مستقیم و بی واسطه با صاحبان این ماشین آلات پرداخت و در راستای رفع مشکلات و مسائل آنها دستورات مقتضی را صادر ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
کودک 12 ساله ای که به همراه خانواده جهت بازدید از آبشار سنگان تهران به منطقه سنگان رفته بود حوالی ساعت 10 صبح امروز 5 اسفند دچار حادثه سقوط قندیل از ارتفاعات بالایی آبشار شد و جان خود را از دست داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی تحولات بازار ارز خبر داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
شاید بر روی در و دیوارهای شهر آگهی فروش کلیه دیده باشید، آگهی فروشی که چندان دور از انتظار نیست، حداقل اگر از منظر دستورالعمل های اهدای عضو با مشکل روبه رو باشد اما از حیث علمی و پزشکی کاملا شدنی ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
عباس عبدی به سیم کارت بدون فیلتر توریست ها واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۹    
رسانه اماراتی کلیپی از دیدار ستارگان جهان در مقابل ستارگان آسیا با حضور فرهاد مجیدی منتشر کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
به افرادی که میزان کلسترول بد آن ها بالاست معمولا توصیه می شود از رژیم های کم چربی، کم کلسترول و سرشار از فیبر پیروی کنند که ثابت شده است باعث کاهش میزان کلسترول می شود، اما فقط به مقدار خیلی کم.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
در میان تلاش اسپانیا و صربستان برای تصاحب ستاره نوظهور لیورپول، به نظر می رسد که اسفتان بایچتیچ لاروخا را انتخاب کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 3 اسفند به 23.01 درصد رسید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۴    
تورم نقطه به نقطه مسکن هم که تغییر قیمت در مقایسه با ماه مشابه سال قبل را نشان می دهد از افزایش 41.7 درصد حکایت دارد. ماه گذشته این شاخص 39.5 درصد بود ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۳    
تصویری از وزیر میراث فرهنگی در اختتامیه هفتمین جشنواره سرو سیمین را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
نمایی از فیلم سینمایی یک بار برای همیشه ساخته سیروس الوند در سال 1370 با بازی خسرو شکیبایی و جهانگیر فروهر را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۸    
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظرم می توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا بمانیم و به مراحل بالاتر برسیم.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۸    
کرمان براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور، هم اکنون شاخص کیفیت هوای شهرستان فهرج 500 است لذا افراد باید از فعالیت های خارج از منزل خودداری کنند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
تصویری از میدان تجریش، در سال خرداد 1312 خورشیدی را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته شاهد اتفاقات عجیبی در حوزه اجاره مسکن بودیم از قبیل اجاره پشت بام ها و خانه های اشتراکی و امروز با پدیده اجاره بهای دلاری مواجه هستیم.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۴    
وان تر نشان دادن پوست صورت از دغدغه بسیاری از خانم ها هنگام افزایش سن است. راه های ساده و موثر به پایین آوردن سن افراد کمک بسزایی میکنند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۳    
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد ریکاردو ساپینتو اعتراض کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می گوید رفتن نکونام شوک مثبتی را به تیم داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
پیراهن امضا شده پله، اسطوره فوتبال جهان برای ستاره ایرانی سینماحراج شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه ارائه پهپاد از سوی ایران به روسیه، محدودیت های صادراتی جدید علیه تهران معرفی کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۹    
سرمربی موقت تیم فولاد می گوید این تیم برابر الهلال می توانست شگفتی ساز شود اما بدشانس بودند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
ممکن است برخی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای همراه نداشته باشند، بر این اساس ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
رئیس اورژانس کرمان گفت: باتوجه به اصرار خانواده وزیر ورزش و جونان، او به تهران منتقل می شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۴    
حاتمی نماینده مجلس در تذکر شفاهی دوم اسفندماه مجلس خطاب به رئیسی گفت: آقای رئیس جمهور قیمت گوشت و دلار را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات بسپارید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۴    
دنیا مدنی بازیگر جوان، سینما و تلویزیون درباره خیابان فرشته تهران توئیتی منتشر کرده که در بین کاربران شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
اظهارنظر جدید فرانک هوگربیتس، لرزه شناس هلندی که با زلزله ترکیه تبدیل به سلبریتی فضای مجازی شده، بحث داغی میان کاربران خبرآنلاین راه انداخت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۴    
اگر چه هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نشده اما زمان از سر گیری دوباره تمرینات تیم ملی مشخص شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، آخرین وضعیت جسمانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران را تشریح کرد و گفت: هیچ گونه خطر ضایعه نخاعی، علی جوادی را تهدید نمی کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۴    
سه کشتی گیر اعزامی کشورمان به رقابت های بین المللی کشتی جام ابراهیم مصطفی مصر با کسب 2 مدال طلا به کار خود پایان دادند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها گفت: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
تشخیص ضربات پنالتی تیم حریف در دیدار رن و شاختاردونتسک خبرساز شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
زیبا بروفه که در غم از دست دادن همسرش پیام صابری بود با انتشار یک پست در اینستاگرام خبر از فوت پدرش داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۴    
هاروی واینستین چهره پرنفوذ سابق هالیوود، توسط یک قاضی لس آنجلسی به دلیل تجاوز و سایر جرایم جنسی به 16 سال زندان دیگر محکوم شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
تصویری از قیمت سکه در اسفندماه 1376 را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
5 نفر از مدیران ارشد اجرای در صنایع هوایی قدس، شرکتی که پهپادهای به کار رفته در جنگ اوکراین را تولید می کند، توسط انگلیس تحریم شده اند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
درگیری کارلوس کی روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی روش، یکی از ماجراهای فراموش شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
ستاره ایرانی پورتو در میان 5 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
در سالگرد حمله روس ها به اوکراین، روسیه اکنون با 14 هزار و 81 تحریم، در صدر کشورهایی است که تحت تحریم قرار دارند. این تحریم ها علیه افراد و نهادهای این کشور وضع شده اند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین ماموریت سازمانی تسلیت گفت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
زمان دقیق انتخاب سرمربی تیم ملی و زمان دقیق شروع تمرینات تیم ملی مشخص شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
مدافع راست پرسپولیس که با سرماخوردگی دیدار با سپاهان را به پایان رساند، همچنان وضعیت مبهمی برای تقابل با نفت مسجدسلیمان پیش رو دارد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
در شبکه های مجازی تصویری از قیمت بلیت های کنسرت تتلو منتشر شده که سروصدای زیادی به پا کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
با گذشت چندین ساعت از زلزله تاجیکستان ، هنوز تصویری از خسارات وارد شده به این کشور منتشر نشده بود!
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
سیدحسین حسینی بعد از بازگشت دوباره به ترکیب تیم آبی آمادگی اش را به رخ کشید و نشان داد آماده تاریخ سازی دوباره برای آبی هاست.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
شهریار مغانلو که طی نیم فصل دوم توانسته عملکرد درخشانی در گلزنی و در ترکیب سپاهان به جا بگذارد، همچنان درگیر یک طلسم بزرگ است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
مهدی مهدی پور، هافبک میانی استقلال، هم چنان مصدوم است و در مصاف بعدی استقلال نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان بیاید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
مدافع سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل به اولین باشگاه دوران حرفه ای خود بازگشت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۸    
جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد بعد از دیدار با الفیصلی از سمت خود استعفاء کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
ویدئویی از آخرین لحظات پرواز هلیکوپتر حامل وزیر ورزش که روز گذشته در بافت سقوط کرد در شبکه های اجتماعی منتشر و پربازدید شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۴    
طرح های حمیدرضا عدالت نیا(معمار و طراح) در واکنش به مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر در قم و بروجرد در ساعات گذشته در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است