جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 1 مرداد 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 2 مرداد 1399 بازار نیوز 3 مرداد 1399 بازار نیوز 4 مرداد 1399 بازار نیوز 5 مرداد 1399 بازار نیوز 6 مرداد 1399 بازار نیوز 7 مرداد 1399 بازار نیوز 8 مرداد 1399 بازار نیوز 9 مرداد 1399 بازار نیوز 10 مرداد 1399 بازار نیوز 11 مرداد 1399 بازار نیوز 12 مرداد 1399 بازار نیوز 13 مرداد 1399 بازار نیوز 14 مرداد 1399 بازار نیوز 15 مرداد 1399 بازار نیوز 16 مرداد 1399 بازار نیوز 18 مرداد 1399 بازار نیوز 19 مرداد 1399 بازار نیوز 20 مرداد 1399 بازار نیوز 21 مرداد 1399 بازار نیوز 22 مرداد 1399 بازار نیوز 23 مرداد 1399 بازار نیوز 24 مرداد 1399 بازار نیوز 25 مرداد 1399 بازار نیوز 26 مرداد 1399 بازار نیوز 27 مرداد 1399 بازار نیوز 28 مرداد 1399 بازار نیوز 29 مرداد 1399 بازار نیوز 30 مرداد 1399 بازار نیوز 31 مرداد 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۷    
فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 9هزار نفر در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال1399 ثبت نام کرده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۷    
قیمت انواع تلفن همراه امروز در اکثر اقلام با تغییرات روبه رو شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۱    
بر اساس اعلام بانک مرکزی امروز در سامانه نیما، 160 میلیون دلار با نرخ 18 هزار و 500 تومان به ازای هر دلار (نرخ میانگین موزون معاملات) عرضه شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۶    
به گفته سخنگوی گمرک، در 3 ماهه اول سال جاری، صادرات پسته بیش از 154 میلیون دلار برای کشور درآمد داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۸    
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، با اشاره به برنامه افتتاح طرح انتقال آب از خلیج فارس به سه استان جنوبی در ماه های آتی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۸    
نقض قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی توسط دولت باعث شده است تا 36 نفر از نمایندگان مجلس از معاون اول رئیس جمهور شکایت کنند، شکایتی که اگر به نتیجه برسد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۳    
مطابق قوانین و مقررات بانکی، وام ودیعه مسکن به مستاجر تعلق می گیرد، اما به موجر پرداخت می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
نحوه تأمین پاداش بازنشستگی و افزایش 50 درصدی حقوق در دستگاه های استانی مشخص شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۸    
مهدی شکوری از واریز بیمه بیکاری کرونا برای 90 درصد از مشمولان در کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۳    
در سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عقد ازدواج یک زوج قمی با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و توجه به آموزه های دینی در تشکیل و آغاز زندگی مشترک در کتابفروشی تخصصی زن و خانواده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۳    
حسن روحانی روز گذشته در جلسه هیأت دولت، جزئیات کمک ودیعه مسکن و کمک دولت به مستأجران را در تهران، شهرهای بزرگ و سایر شهرها اعلام کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۸    
رئیس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از انجام 6 هزار و 135 متر حفاری جهت دار در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور از سوی این شرکت در چهار ماه نخست امسال خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی و هیئت امنایی هنگام ثبت نام مجاز به دریافت شهریه نیستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۳    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: واکسن ایرانی ساخته شده توسط همکاران دارویی ستاد با موفقیت تست حیوانی خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون درحال آماده سازی مقدمات تست انسانی پس از تأیید وزارت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۳    
در بازار آزاد قیمت دلار 21 هزار و 960 تومان اعلام شده است. احتمالاً قیمت ارز در بازار کاهش بیشتری داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۳    
بانک مرکزی طی اطلاعیه ای دستورالعمل بازگشت ارز حاصل از صادرات را منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۱:۰۸    
قیمت کلیه محصولات شرکت زامیاد به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۰:۵۸    
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: فعلا خانواده های 5 نفره و تازه ازدواج کرده ها در اولویت دریافت تسهیلات ودیعه اجاره مسکن هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۰:۵۳    
با توجه به گفته های پیش از این قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا، خط تولید پراید 131 اواخر تیر امسال متوقف خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۰:۴۸    
ظهر دیروز نخست وزیر عراق وارد ایران شدند و در فرودگاه مهرآباد با حضور وزیر نیرو و چند تن از مسئولین مورد استقبال قرار گرفتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۸    
علاءالدین ختایی، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان، از ساخت مسکن ارزان قیمت با مکانیسم تهاتری و توافق با بنیاد مسکن برای تهاتر سیمان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۸    
سرهنگ مجید کریمی، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا برخی از دلایل افزایش قیمت موادمخدر را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۳    
حسن روحانی در جلسه هیئت دولت گفت: دولت به خانواده هایی که دارای حقوق ثابت یا تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند و در تهران زندگی می کنند می توانند 50 میلیون تومان از بانک با سود 13 درصد وام بگیرند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات آتش سوزی یک واحد آپارتمان در سعادت آباد توضیحاتی داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۸    
طبق تحلیل رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با کنترل بازار ارز طی روزهای اخیر، روند بازار سکه و طلا نیز نزولی بوده است اما همچنان حباب سکه در محدوده 800 هزار تومان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۸    
برخی از خودرو های شخصی به علت استفاده نکردن از سهمیه بنزین ماهانه 60 لیتری خود از ابتدای سهمیه بندی بنزین تاکنون و با توجه به اینکه امکان ذخیره سازی بیش از 9 ماه سهمیه بنزین در کارت های سوخت وجود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۳    
بر اساس گزارش ارسالی دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور، میزان تولید خودرو تا 24 تیرماه سال 99 بیش از 18 درصد رشد تولید داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۳    
به گفته شهردار تهران؛ زمانی که پرونده ناایمنی ساختمانی به قوه قضاییه می رود، از تمام نهادهای ذی نفع سوال پرسیده می شود و از وزارت بهداشت هم درباره این اتفاق سوال پرسیده شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۳    
اولین روز از ماه ذی الحجه به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) روز ازدواج نام گذاری شده است. متاهل شدن، اتفاقی است که با تصمیم گیری درست و اصولی به خوشبختی دختر و پسرها ختم خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۳    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی یکم مردادماه 99 صبح امروز چهارشنبه به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه انتخاب رئیس دیوان محاسبات مورد رسیدگی قرار گرفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۳    
بیش از 30 بازیکن ایرانی در لیگ های مختلف جهان بازی می کنند. هرچند تعداد لژیونرهای ایرانی هر روز بیشتر می شود اما همه این بازیکنان نتوانستند به موفقیت چشمگیری برسند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸    
نماینده مردم قم، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸    
لواسان؛ منطقه ای خوش آب و هوا، محبوب و گران قیمت در نزدیکی تهران که حالا بیشتر از آنکه به کیفیت هوا و زمینش معروف باشد، نامش به فساد و غارت و تخلف اقتصادی گره خورده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۸    
وزیر کشور درباره برگزاری مراسم عزاداری محرم، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و کنکور توضیحاتی ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، در صورتی که هر کشوری از جمله چین بتواند اول به تولید موفقیت آمیز واکسن کووید-19 دست یابد، دولتش آماده همکاری با آن است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۸    
دکتر سیماسادات لاری از شناسایی 2586 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه 219 بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۸    
بهارستان نشینان با 171 رای موافق علی کامیار را به عنوان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه یکم مردادماه 1399 در صرافی های بانکی به روند نزولی خود ادامه داد و برای فروش به 20 هزار و 350 تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
در روز هایی که آمار فوتی ها و مبتلایان کرونایی بالا رفته است و نیاز به ماسک بیش از پیش نمایان شده، دلالان این کالا را گران کرده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۸    
معاون رئیس جمهور از اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر به دستور رئیس جمهور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۸    
مهرداد بذرپاش در رای گیری امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۳    
روحانی در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: ارزی که در کشور های دیگر به عنوان ذخیره داریم از آن ارز باید استفاده کنیم، حداقل با سه کشور در روز های اخیر اقداماتی انجام شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۳    
شاخص بورس تهران برای دومین روز پیاپی سرخ پوش شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی از عرضه دومین صندوق ETF دولتی در مرداد خبر داد و گفت: صندوق دارا سوم و دارا چهارم نیز به این ترتیب با حضور شرکت های بزرگ بازار سرمایه در آینده ای نزدیک پذیره نویسی خواهند شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۳    
روحانی گفت:در مسئله وام ازدواج تسهیلات بهتری را در اختیار خانه اولی ها قرار دادیم. 30 هزار میلیارد تومان وام در اختیار این عزیزان قرار گرفت و امسال هم همین روند ادامه خواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۸    
رئیس اتحادیه کیلکاگیران مازندران از توقف صید ماهیان کیلکا در استان به دلیل فصل تخم ریزی ماهیان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۸    
پورابراهیمی گفت : در توافقی که با وزیر اقتصاد در طی همین چند روز اخیر داشتیم، قرار شد متن اصلاح قانون مالیات های مستقیم که بخش های آن به همین ایجاد پایه های جدید مالیاتی اشاره دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۳    
تولید ناخالص داخلی در کره جنوبی طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی 2.4 درصد نسبت به سه ماهه اول کاهش یافته است. به این ترتیب، اقتصاد کره جنوبی برای اولین بار از 2003 وارد رکود شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۸    
مصرف برق کشور شب گذشته برای چهارمین بار از مرز 58 هزار مگاوات عبور کرده و در ساعت 21 و 25 دقیقه به عدد58 هزار و 254 مگاوات رسید .
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۸    
ترمیم نظام رتبه بندی فرهنگیان از ابتدای سال 99 در دستور کار قرار گرفته و احکام جدید معلمان صادر شد و حالا نیز تغییرات جدید رتبه بندی ابلاغ شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، روابط ایران و عراق را به پشتوانه اشتراکات فراوان تاریخی، مذهبی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۷    
با وجود چالش های ارزی در دو سال اخیر، دانشگاه ها تحرک علمی خاصی در این زمینه نداشتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
قیمت وکیوم باتوم (ماده اولیه قیر) در بورس کالا، حدودا کیلویی 3 هزار تومان است، درحالی که قیمت این کالا در بازار جهانی (طبق آمار سایت علی بابا) حدودا 605 دلار به ازای هر تُن است ...