سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 2 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 3 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 4 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 5 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 6 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 7 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 8 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 9 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 11 اردیبهشت 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه اصولا در مراحل اولیه هپاتیت B و C علامت و نشانه ای ندارد، گفت: گروه های پرخطر، بیماران هموفیلی و تالاسمی که سابقه استفاده از فرآورده های خونی دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۴    
داستان های زیادی در مورد قدرت جادویی سبزیجات وجود دارد که والدین سال ها تلاش می کردند تا با تعریف کردن از آنها کودکان لجباز خود را تشویق به خوردن انواع غذا ها بکنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
سفره سلامت؛ اولین کترینگ تامین غذای بیمار در کشور با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
پژوهشگران استرالیایی با استفاده از نانوذرات طلا که حاوی پوششی از آنتی بادی های مختلف است، ابزاری برای رصد وضعیت سلول های سرطانی گردشی (CTC) در بدن ساختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۶    
صورت خرچنگ هیکه (قبیله ای در ژاپن) یا هیکگانی (Heikegani) به طرز عجیبی شبیه به چهره انسان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
محققان با مهندسی سلول های T سیستم ایمنی بدن و بهره گیری از نانومیله های طلا موفق به هدف گیری سلول های سرطانی توسط سیستم ایمنی بدن شدند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
صدمات ورزشی، تصادفات و به ویژه زمین افتادن در کودکان می تواند منجر به شکستگی و لق شدن دندان شود که اگر به موقع مراجعه شود با طرح درمان های صحیح و یک درمان ریشه خوب می توان جهت حفظ دندان اقدام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۱    
من در زندگی هدف گذاری می کنم و هر چند وقت یک بار اهدافم را نو می کنم. کشتن برادرم هم یکی از اهداف من بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۹    
خشکی و ترک پا که ممکن است گاهی حتی با درد و خونریزی هم همراه باشد .یکی از بهترین راهها درمان ترک پا، استفاده از مواد طبیعی موجود در منزل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۷    
مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: با همکاری جامعه بسیج دندانپزشکی کودکان کار و خیابان تهران خدمات پزشکی دریافت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۷    
میوه ها و سبزی های آبرسان بهترین گزینه برای تابستان هستند که می توانید برای آبرسانی به بدن از آنها استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
هنگامی که بدن ما به وضعیت اسیدوز وارد می شود، مستعد ابتلا به انواع بیماری های مزمن خواهد بود. در این حالت مواد معدنی گرانبها از جمله کلسیم، سدیم، منیزیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۳    
پیشنهاد امیر علی اکبری قهرمان حال حاضر مبارزه سبک آزاد جهان در جواب مبارزه نمادین سعودی ها
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۴    
سیب مقوی معده و حافظ مخاط معده، کاهنده کلسترول خون، مقوی کبد و قلب، دفع کننده اسید اوریک خون، ضد رماتیسم، تصفیه کننده است و سبب موجب جوان ماندن بافت های بدن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
قرص هایی را به شما معرفی میکنیم که خطر سکته مغزی را 80 درصد افزایش میدهند مثلا قرص های ضد افسردگی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام استان های پربارش طی امروز(10 اردیبهشت) گفت: فردا (11 اردیبهشت) در مرکز، بخش هایی از غرب، دامنه های جنوبی البرز در استان های البرز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
با حضور وزیر بهداشت بخش های جدید بیمارستان گلستان اهواز شامل کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز علوم و اعصاب بالینی افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
گروهی از پستانداران بومی جزیره تاسمانی موسوم به "شیطان تاسمانی" طی یک ماموریت حفاظت از طبعیت در جنوب غربی این جزیره در شرایط جسمی سالم توسط دانشمندان زیست محیطی یافت شده اند و این یافته امیدها را ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۲    
علاقه مندان به مصرف گوشت قرمز، کمتر از کسانی که به مصرف هیچ گونه محصول حیوانی علاقه ای ندارند، دچار فقر مواد غذایی از جمله ویتامین ب 12 می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
سیستم ایمنی بدن نقش دیوار حفاظتی بدن شما در برابر تهاجمات خارجی را دارد پس بهتر است در افزایش کارایی و قدرت آن کوشا باشید در این مقاله به بررسی 8 دلیل تضعیف سیستم ایمنی بدن خواهیم پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۲    
وقتی که غذا و اسید معده درست وارد عمل نشده و احساس سوزش در مری ایجاد می شود. می دانید که مانند چیزی که از نامش پیداست عذاب آور است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۶    
شیر موجب تقویت قلب می شود؛ چاق کننده بدن است و برای فراموشی، مالیخولیا، افسردگی، وسواس، خفقان(تپش قلب) و زخم عفونی ریه مفید است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اسید آمینه تریپتوفان موجود در سالاد سبزیجات گفت: این اسید آمینه در ساخت هورمون سروتونین در مغز و ایجاد شادی و نشاط در افراد نقش موثری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۳    
دکتر عتیقی: طبق اعلام FDA داروی لاموتریژین که برای درمان تشنج و اختلال دوقطبی استفاده می شود می تواند باعث بروز یک واکنش نادر ولی بسیار خطرناک در سیستم ایمنی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
یکی از بیماری های شگفت انگیز و نادر سندرم پیری در کودکی است که دانشمندان به تازگی راهکاری برای افزایش طول عمر مبتلایان به آن پیدا کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۲    
کاریکاتوری از بازرسی بدنی برای جلوگیری از ورود زنان به جشن قهرمانی پرسپولیس
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۲    
تصویری از بهنام بانی و خواهرش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۲    
عکسی از مهران مدیری در کنار بازیگران و عوامل سریال ساعت خوش را مشاهده می کنید. در این تصویر مهران مدیری در کنار مرحوم داود اسدی دیده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۲    
عکسی از مریم امیرجلالی و معصومه کریمی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۲    
سیاوش خیرابی عکسی از غواصی اش در جزیره هرمز را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۲    
دستگیری دزدان توسط فرماندار یزد؛ بیش از صد سال پیش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۰    
چند الاغ سوار در حال عبور از دروازه قزوین در حالی که یکی از آنها نیم نگاهی هم به اتومبیلی که در کنار توقف کرده دارد! عکس مربود به حدودا صد سال پیش است.