سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 1 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 2 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 3 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 4 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 5 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 6 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 7 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 8 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 9 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 10 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 11 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 12 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 13 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 14 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 15 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 16 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 17 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 18 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 19 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 20 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 21 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 22 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 23 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 24 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 25 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 26 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 27 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 28 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 29 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 30 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۸    
فاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نود و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با حضور روسا و دبیران شورای فرهنگی عمومی شهرستان های تابعه اظهار کرد: فرهنگ ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۱    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: متأسفانه در حال حاضر آستانه تحمل در جامعه کاهش یافته و این امر چالش های فراوانی را ایجاد کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۶    
با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته و در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا ستاره موسوی جایگزین لیلا بهرامی در کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۴    
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت آسمانی ها در ایلام/ فعالیت 155 کانون مسجد در مناطق روستایی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۷    
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۲    
مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۸    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید براینکه درجامعه اسلامی کاررسانه فراگیری چون صدا وسیما بسیار سنگین است گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۵    
رئیس رسانه ملی در نشست مشترک با حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی، مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دشمن نقطه کانونی قدرت در جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار گرفته است گفت: گسترش دین ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۶    
استاندار زنجان با بیان اینکه ضروری است تا همیار مبارزه با مواد مخدر در استان، راه اندازی و پایه گذاری شود، گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: سومین فصل کاوش باستان شناسی محوطه تاریخی زلف آباد فراهان روز پنجشنبه کلید خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۷    
مسابقات تنیس روی میز انتخابی هوپس دختران استان مرکزی که در اراک جریان داشت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۸    
امروز شنبه 2 تیرماه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 2 میلیون و 681 هزار تومان داد و ستد می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۵    
استاندار فارس با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام دولتی جهت تکمیل و بهره برداری به بخش خصوص واگذار می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با ابلاغ وزیر کشور، تعداد دهیاری های استان فارس از 2 هزار و 106 دهیاری به 2 هزار و 111 دهیاری افزایش یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف671کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهر با پلیس استان سمنان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۱    
فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 660میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۵    
مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و توسعه استفاده از دستگاه های برودتی برای خنک کردن ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران امام خمینی(ره) در روز هفتم تیر ماه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۶    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اگر رفتارهای غیرمتعارف آمریکا بیشتر و با تحلیل برای مردم بیان شود آن وقت عده ای بلند نمی شوند و نامه نمی نویسند که برویم با ترامپ مذاکره کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۳    
آیت الله یزدی گفت: صدا و سیما باید با استفاده از فناوری های نوین و برنامه سازی مناسب با نیاز مخاطبان برنامه های مناسب تولید و در اختیار مخاطبان قرار دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۹    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی جامعه ایمن و سالم را لازمه توسعه یافتگی دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف، هیچ تأخیری جایز نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در نشست با بازرگانان و سرمایه گذاران خراسان شمالی با بیان این که دولت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در چارچوب قوانین و مقررات حمایت می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با تاکید بر این که باید حمایت های ویژه ای از سرمایه گذاران واقعی انجام شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۴    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی با حضور در نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی، مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان خراسان شمالی بر اهمیت معطوف سازی ذهن جوانان به ورزش و هنر برای کاهش آسیب های ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۴    
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: مناسب سازی مدارس محل تحصیل افراد دارای معلولیت توسط اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان پیگیری و در حد توان اقدامات لازم صورت گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرگان گفت: طرح جابجایی صنوف مزاحم و ناسازگار با محیط زیست شهر بندرعباس که نقش مهمی در زیباسازی این شهر خواهد داشت با یک برنامه زمان بندی مشخص عملیاتی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۵:۴۴    
با دقت به تمرینات پرسپولیس متوجه می شویم برانکو برای تکرار قهرمانی با پرسپولیس فکرهای جدیدی دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۹    
وزیر اطلاعات گفت: این ملت، دشمن را خلع سلاح می کند و عزت او تضمین شده؛ مردم ایران اسلامی نیز از تهدید ابرقدرت ها نمی ترسند و گام در راه رضایت الهی می نهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
مدیر روابط عمومی هیئت کنگ فو و هنرهای رزمی خوزستان از برگزاری مسابقات انتخابی این هیئت در بخش نیمه آزاد (مایانا) خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان گفت: درصد بسیار کمی از آتش سوزی کوه حاتم در حوزه استان خوزستان و حجم عمده آتش سوزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: تا آنجایی که می دانم فرد غیر بومی مطرح نیست و نظر بر این است که از این چهار نفر و چه غیر از این لیست از افراد بومی استفاده شود مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۳    
سرپرست استانداری کرمان با تاکید بر اینکه تصمیمات استانی و ملی در حوزه صادرات را باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: امسال را سال جهش صادراتی در استان قرار دهیم زیرا با توجه به تنوع بازار و تنوع کالا، افزایش قابل توجهی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۳    
برگزیدگان دومین جشنواره بین المللی عکاسی نگاه آبی با محوریت مسایل زیست محیطی معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۳    
حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی برای درگذشت صدرالدین شجره پیامی را منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: 54 درصد نیروهای آموزش و پرورش را زنان تشکیل می دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۴    
دکتر شهرام فرجی، بنیانگذار بنیاد نیکوکاری دست های مهربان، به برنا گفت: به زودی ساخت بیمارستان مخصوص بیماران ایبی و پروانه ای را در مازندران کلنگ می زنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۷    
خواننده مشهور ترکیه ای در کلوب شبانه کشته شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۱    
پایانه جدید فرودگاه بجنورد و یک دهنه پل توسط وزیر کشور افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
استاندار گیلان:در نشست با معاون رییس جمهور اعتبار ویژه برای ترمیم آسیب ها و جبران خسارت های وارده به روستای کاکرود درخواست شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۹    
ارتش و کمیته های مردمی یمن یک هواپیمای جاسوسی امارات را در سواحل جیزان در جنوب عربستان ساقط کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۶    
احتمال وقوع یک جنگ تجاری با اقدام اتحادیه اروپا به اعمال تعرفه های جدید بر واردات آمریکا، جدی تر شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه 40 درصد از تصادفات جاده ای کشور بر اثر خستگی و خواب آلودگی است گفت: این آمار در استان سمنان متاسفانه به 60 درصد می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۹    
رهبر انقلاب در سال 77 از گلی گفتند که ناگهان در تلویزیون دیدند و باعث شد تا آخر بازی فوتبال را که کمتر می دیدند، ببینند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۳    
گروهی از محققان آمریکایی برنامه جدیدی برای کاهش فشار خون بالا بدون نیاز به مصرف دارو ارائه کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۰    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جنگ امروز جنگ آتش ها نیست، جنگ اقتصادی و روانی است، این را که می توانیم اداره کنیم، خطر زیادی ندارد، همت، اراده، عزم، روحیه انقلابی، تدبیر و تفکر ابزار این جنگ است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۰    
پنج ماه بعد از مرگ یک زن در پایتخت مرد گلفروشی به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۴    
نشریه خط حزب الله در هفته ی اول تیرماه 97 به شماره صدوسی وهشتم خود رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۴    
کارلوس سانچس موره نو، هافبک دفاعی 32 ساله تیم ملی کلمبیا به دلیل اخراج در بازی مقابل ژاپن تهدید به مرگ شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۷:۰۰    
جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که مراکز استراتژیک امارات در تیر رس نیروهای یمنی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: پس از برگزاری جلسه با مقامات تصمیم گیر در خصوص نمایش بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه یکصد هزار نفری اطلاع رسانی خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۹    
رکابزنان ملی پوش ایران در پایان تور ترکیه توانستند پیراهن های امتیازی و کوهستان تور را از آن خود کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۶    
ترکیب تیم های ملی آرژانتین و کرواسی برای بازی امشب مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۷    
امباپه به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های فوتبال فرانسه و پرو برگزیده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۵    
تیم ملی فرانسه توانست با یک گل تیم ملی پرو را شکست دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۶    
فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان پیامی را جهت گرامیداشت سالروز ملی اصناف جهت تبریک و تجلیل از اصناف، کسبه و بازاریان گیلان صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۵    
مدیر خانه ایثارگران استان تهران گفت: ایثارگران در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش بی بدیلی ایفا می کنند و نمونه های بی نظیری از شهامت و استقامت هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
حسن فتحی در صفحه شخصی اش نوشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۵    
سه هوادار تیم ملی فوتبال سوئیس برای تماشای بازی تیم ملی کشورشان با تراکتور به روسیه سفر کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹    
امام جمعه باقرشهر در افتتاح پیش دبستانی شکوفه های نور گفت:وجود مراکز تربیتی مانند مهدکودکها فرصتی مغنتم برای والدین است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹    
هنرمندان با انتشار پست های مختلف از مسابقه ایران و اسپانیا در جام جهانی روسیه در صفحه شخصی شان واکنش نشان دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال مراکش ادعایی جنجالی را علیه داور دیدار این تیم برابر پرتغال در جام جهانی 2018مطرح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶    
مدیر خانه ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: ایثارگران بدون توقع و هیچ گونه چشمداشتی همواره با سینه سپرشده مقابل دشمن ایستادگی کردند و مدافع امنیت کشور هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
همایش جهانی ورزش یوگا با حضور سفیر هند و سوزوکی نماینده کشور ژاپن در ایستگاه شماره یک توچال(بام تهران) برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام نمایشی تحسین برانگیز برابر اسپانیا، عصر امروز در کمپ باشگاه لوکوموتیو به تمرین پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۳    
پرهام مقصودلو به عنوان دوازدهمی دور نهم بخش استاندارد رقابت های شطرنج وارونژ روسیه برگزار شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهور صربستان در دیدار با وزیر صنعت،معدن و تجارت کشورمان گفت: به دنبال بهترین مدلهای همکاری برای توسعه روابط با ایران هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان به همراه داورزنی از آخرین مراحل آماده سازی سالن دوازده هزارنفری آزادی برای میزبانی مسابقات جام ملتهای جهان بازدید کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۶    
تیم دانش آموزی کاوش از دبیرستان دانش و دبیرستان قلم، مقام اول بخش اصلی لیگ امدادگر دانش آموزی را از آن خود کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۳    
وزیر کشور با اشاره به بازدید امروز پنجشنبه از مرزهای خراسان شمالی گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در مرزهای این استان حاکم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۲    
سر مربی تیم ملی استرالیاپس از تساوی مقابل دانمارک گفت:ما شایسته کسب نتیجه بهتری برابر بودیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۹    
سر مربی تیم ملی دانمارک پس از تساوی تیمش مقابل استرالیا گفت:بازیکنانی با نشاط داریم که می توانند در تیم صاحب عملکردی بهتر شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۳    
مهدی تاج در گفتگویی تلوزیونی گفت:پیام رهبر بسیار راهگشا بود و باعث خوشحالی آحاد مردم شد. پیام کوتاه رهبر حاوی مطالب مهمی بود. در جامعه مردم فهمیدند که تیم ملی مورد حمایت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های ووشو دانشجویان کشور با قهرمانی تیم سیستان و بلوچستان در زاهدان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۵    
روزنامه ایتالیایی گازتا دلواسپرت از مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی ایران مقابل اسپانیا یاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۶    
نایب رئیس اول مجلس با بیان این که مسوولان باید همچون عموم مردم زندگی کنند گفت: یک مسوول در نظام اسلامی باید بر سر همان سفره ای بنشیند که برای همه مردم پهن شده و نمی شود که مسوولان از بهترین مراکز ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۳    
کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت:مردم ما را برای بازی با پرتغال دعا کنند، ما تمرکز خودمان را برای بازی با پرتغال می گذاریم. کار نشد ندارد و امیدوارم آنجا با دست پر از زمین خارج شویم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اروپا برای کسب اطمینان مردم ایران باید تلاش کند زیرا اکنون اغلب مردم به آنها اطمینان ندارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۰    
سایت صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان گفتگویی با صفر کشکولی، پیشکسوت ورزش و سینما تنجام داده که می بینید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تاکید بر اهمیت تراکنش های مالی و دیگر همکاری های سازمانی بین ایران و اروپا گفت: آماده ایم تا دست در دست کشورهای اتحادیه اروپا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۴    
ترکیب یازده نفره اصلی تیم های ملی فوتبال فرانسه و پرو برای مصاف امروز مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۴    
گلزن دانمارک به عنوان بهترین بازیکن بازی این تیم مقابل استرالیا انتخاب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۱    
استاندارالبرز امروز پنجشنبه راهی شهرستان نظرآباد شد و ضمن بازدید از یک واحد تولیدی، به فرودگاه نظرآباد رفت و ظرفیت های تالاب صالحیه را با رویکرد گردشگری زیر ذره بین قرار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۸    
عبدالرضا باقری گفت: استانداردهای آموزشی دانشگاه لرستان به سرعت در حال رسیدن به سطح قابل قبولی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
یک دستگاه پراید و بیش از 20 دوچرخه و کمک هزینه های سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس به عنوان جوایز همایش پیاده روی در شهرستان خرم دره در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
مراسم معارفه حمید زینالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین و تودیع سید بهمن نقیبی با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی گفت: برای ترویج تبلیغات اسلامی در جامعه، باید از ابزارهای نوین و تاثیر گذار استفاده کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
حمیدرضا خانپور گفت: اولین تور صنعتی عکاسی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در شهرکهای صنعتی قزوین برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
مسیح اله معصومی افزود : امروز مدیریت شهری ؛ شهرها را به عنوان عنصر پویا ، فعال و زنده می شناسد ، چون معتقد است افرادی که در آن فعالیت می کنند دارای حس و عاطفه هستند و شهر در گذر زمان تغییر می کند و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
وزیر ورزش وجوانان بعد از ظهر امروز به منظور بازدید از اردوی تیم ملی والیبال به استادیوم داوزده هزار نفری آزادی رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 5 روستای تاکستان با اعتباری حدود 20میلیارد ریال در حال اجراست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فکوریان بخشدار مرکزی در گفتگو با خبرنگار برنا به حل مشکلات مهم و معیشتی مردم در این بخش اشاره کرد و گفت: حل مشکلات آب ، برق ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت:17 ملوان کنارکی از بند دولت سوالی آزاد شدند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
دو مرزبان جمهوری اسلامی ایران در مرز شمال سیستان و بلوچستان با افغانستان در درگیری با گروهک تروریستی و قاچاقچیان به شهادت رسیدند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
در نشستی مشترک با مجموعه بزرگ دنیای کتاب و اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در برگزاری هر چه باشکوه تر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بحث و گفتگو شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
با پیگیری دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان یکی دیگر از متهمان پرونده منکراتی شهرستان ایرانشهر به دادگستری شهرستان فنوج تحویل داده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۱    
دیدار تیم های دانمارک و استرالیا با تساوی یک - یک به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۸    
جلسه سرمربیان پیکان و پرسپولیس در خصوص وضعیت مهدی شیری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۸    
مطالعات و گزارش ها نشان می دهد، نوجوانان هلندی در سن آموزش در مقایسه با نوجوانان ده کشور پیشرفته ی دیگر جهان شادتر هستند و احساس خوشبختی بیشتری دارند ...