یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 25 فروردین 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 5 فروردین 1397 بورس نیوز 6 فروردین 1397 بورس نیوز 7 فروردین 1397 بورس نیوز 8 فروردین 1397 بورس نیوز 10 فروردین 1397 بورس نیوز 11 فروردین 1397 بورس نیوز 12 فروردین 1397 بورس نیوز 14 فروردین 1397 بورس نیوز 15 فروردین 1397 بورس نیوز 16 فروردین 1397 بورس نیوز 17 فروردین 1397 بورس نیوز 18 فروردین 1397 بورس نیوز 19 فروردین 1397 بورس نیوز 20 فروردین 1397 بورس نیوز 21 فروردین 1397 بورس نیوز 22 فروردین 1397 بورس نیوز 23 فروردین 1397 بورس نیوز 24 فروردین 1397 بورس نیوز 25 فروردین 1397 بورس نیوز 26 فروردین 1397 بورس نیوز 27 فروردین 1397 بورس نیوز 28 فروردین 1397 بورس نیوز 29 فروردین 1397 بورس نیوز 30 فروردین 1397 بورس نیوز 31 فروردین 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
نرخ جهانی نفت افزایش یافته و قیمت شاخص نفت خام برنت در معاملات بازارهای جهانی نفت در روزهای گذشته از مرز 70 دلار برای هر بشکه نیز گذشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۲    
بورس تهران در هفته گذشته معاملات پر تلاطمی را به نمایش گذاشت. شاخص کل این بازار طی رفت و برگشت نسبتا پرنوسانی در نهایت افت 864 واحدی (معادل 9/ 0 درصد) را به نمایش گذاشت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۲    
معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی گفت: بانک ها مکلفند سپرده های ارزی را با همان ارز به مشتریان بازگردانند، ضمن اینکه سود پرداختی نیز ماهیانه خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۸    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران، با بیان اینکه اصولا با فروش اوراق تسهیلات مسکن مخالفم گفت: افزایش قیمت تسه، حباب بوده و تا دو هفته آینده کاهش می یابد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۸    
پس از جلسه دادرسی زاکربرگ در کنگره، گمانه زنی ها حکایت از تکرار چنین جلساتی با دیگر مدیران ارشد سیلیکون ولی دارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۸    
واردات و فروش کالا هایی با نشان تجاری عربستان سعودی و امارات عربی متحده در هرمزگان ممنوع اعلام شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۳    
بانک مرکزی نحوه تأمین ارز برای حواله ها و اعتبارات اسنادی مربوط به قبل از تاریخ 97/1/21 را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۸    
قطعنامه پیشنهادی روسیه در شورای امنیت درباره محکومیت حمله به سوریه با کارشکنی آمریکا و متحدانش رای نیاورد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۸    
بانک مرکزی کلیات تأمین ارز برای واردات کالا و خدمات از خارج از کشور به مناطق آزاد تجاری – صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۸    
بزرگترین پالایشگاه لهستان اعلام کرد 130 هزار تن نفت خام ایران به بندر گدانسک در دریای بالتیک رسیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۳    
داوود هرمیداس باوند؛ تحلیلگر روابط بین الملل می گوید: درباره حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، ایران در همین حد که محکوم کند و یا به درستی بگوید این موضوع ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۸    
سفیر آمریکا در روسیه می گوید برای پرهیز از افزایش تلفات نیروهای روس مستقر در سوریه، پیش از حمله به مواضع دمشق، مسکو را در جریان تصمیم خود قرار دادیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۸    
بانک مرکزی سیاست های جدید ارزی برای تأمین ارز برای واردات کالا و خدمت به کشور را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۳    
در هفته ای که گذشت بازار طلا با تغییر و تحولاتی همراه بود به طوری که هر گرم طلای 18 عیار حدود 14 هزار تومان نوسان قیمت پیدا کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۳    
بانک مرکزی عملیات مجاز صرافی ها را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۸    
پس از جهش قیمت دلار تا محدوده 6000 تومان که همین روزهای آخر نرخ آن لحظه ای بالا می رفت، اوضاع بازار ارز کاملا آرام است؛ چرا که با تک نرخی شدن نرخ ارز که از 21 فروردین ماه اجرایی شده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۸    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین در جریان است و به مرور خودروها در حال عبور از این محورها هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۳    
معاملات فرابورس در هفته منتهی به 24 فروردین ماه در حالی پایان یافت که در مقایسه با هفته پیشین، حجم، ارزش و تعداد دفعات داد و ستدها رشدی و شاخص کل کاهش یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۳    
مقررات مربوط به شرایط و نحوه تأمین ارز برای موارد زیر توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تنظیم و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۸    
در بیانیه سپاه آمده است: سوری های مقاوم با همراهی متحدان راهبردی دمشق دست از ادامه راه تا پیروزی کامل نخواهند کشید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۳    
یک شرکت بزرگ و استراتژیک روس از این پس استفاده از سیستم نقل و انتقال پولی سوئیفت را کنار گذاشته و از جایگزین بومی آن استفاده می کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۳    
دولت فرانسه امروز (شنبه) اعلام کرد: اگر سوریه بار دیگر از "خط قرمز شیمیایی" عبور کند، در حمله به اهداف در این کشور تردید نمی کنیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۸    
ترامپ درباره حمله موشکی به سوریه در توییتی نوشت: شب گذشته حمله تمام عیاری صورت گرفت. از فرانسه و بریتانیا برای خرد ورزی و قدرت ارتش خوبشان متشکرم. بهتر از این نمی شد. ماموریت انجام شد!
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۳    
گمرک ایران، از حذف بارگذاری تصویر اسناد در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال اطلاعات همه اسناد ضمیمه فقط الکترونیکی دریافت می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۸    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز، مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس، باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج هستیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۳    
رییس کل بانک مرکزی در کانال تلگرام خود نوشت: به کمک نمایندگان محترم برای ایجاد همدلی بیشتر در مردم نیازمندیم ولی دریغا که نه حرمت مهمان نگاه داشته شد و نه مجال بیان کامل سخن داده شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۸    
چین بزرگ ترین شریک تجاری روسیه به شمار می رود و کنار گذاشتن دلار در مبادلات تجاری با آن باعث کاهش وابستگی روسیه به دلار خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی از پرداخت وام 4 میلیونی به 25 هزار نفر از بازنشستگان کشوری در هر ماه خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۸    
با آغاز بهره برداری از اولین سکوی دریایی فاز 14 و دو ردیف شیرین سازی گاز در فازهای 13، 22 تا 24 پارس جنوبی و یک خط لوله جدید ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۲    
دلیل اصلی که این ماجرا را می توان یک آبروریزی بزرگ خواند این بود که هدف اصلی موشک باران دمشق نبود بلکه هدف غربی ها این بود که با این موشک باران زمینه عملیات داعش به دمشق را فراهم کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۲    
یک کارشناس بازار انرژی گفت: تشدید تنش ها در خاورمیانه می تواند قیمت نفت را به 100 دلار در هر بشکه افزایش دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۷    
مقامات هندی تصمیم گرفتند از افراد ثروتمندی که قصد مهاجرت با روش سرمایه گذاری به کشورهای دیگر را دارند، مالیات بگیرند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۲    
طی هفته جاری اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه سرمایه داران روس باعث شد، تا ارزش فرانک سوئیس در برابر یورو به کمترین میزان خود از ژانویه سال 2015 برسد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۲    
حسن روحانی تجاوز نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه را به شدت محکوم و بر حمایت ایران از سوریه و مردم این کشور تاکید کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۷    
مردم دمشق ساعاتی پس از تجاوز نظامی سه کشور غربی به سوریه، با تجمع در خیابان ها حمایت شان از نظام کشورشان را مورد تأکید قرار دادند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهوری آمریکا در توضیح دلیل تهاجم نظامی علیه سوریه مدعی شد خواستم ضمن تاکید بر منع استفاده از تسلیحات شیمیایی، پیامی هم به 2 کشور حامی بشار اسد بدهم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۲    
ستاد نیروهای مسلح روسیه از احتمال ارسال اس300 به سوریه خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۲    
شاعری، تأکید کرد: دولت باید مشوق های صادراتی را در دستور کار قرار دهد تا کالا های ایرانی در بازار های بین المللی قابل عرضه باشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۷    
یک مقام مسئول در سازمان بورس، اقتصاد ایران را نیازمند هم افزایی در بخش مالی دانست و گفت: آینده اقتصاد، متکی به رشد دانش بنیان ها است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۳    
پایگاه خبری النشره لبنان با تاکید بر اینکه هدف تجاوز نظامی آمریکا به سوریه صرفا برای حفظ آبروی به خطر افتاده ترامپ بوده است، گفت: آمریکا از بیم مقابله به مثل قوی ائتلاف روسیه، ایران و سوریه ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۸    
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند که رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایتکارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: بازار سرمایه، پول و بیمه سه رکن اصلی بازارهای مالی هستند که طراحی ساز و کار لازم برای هماهنگی بین آنها یک ضرورت است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۳    
معاملات جمعه بازارهای جهانی در حالی پایان یافت که پس از عملکرد ضعیف بانک ها، سهام شرکت های مالی به شدت سقوط کرد و با نگرانی از درگیری سوریه، وال استریت به افت خود ادامه داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
با توجه به اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز و تغییر روش تامین نیازهای ارزی، فعلا بانک مرکزی هیچ ارزی به بازار و صرافی ها تزریق نخواهد کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
مسئولیت هیات مدیره بانک های دچار مشکلات مالی یا سایر ناشران بورسی و فرابورسی در قبال مشمولیت ماده 141 قانون تجارت نیز از منظر حقوقی چالشی جدید در بازار سرمایه به شمار می رود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۳    
تلویزیون رسمی سوریه در خبری فوری حمله آمریکا به این کشور را تایید و اعلام کرد: واشنگتن به همراه پارس و لندن، سوریه را هدف قرار دادند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی دولت گفت: شکی در این نیست که می خواهیم دلار را از محاسباتمان کنار بگذاریم و در حوزه یورو کار کنیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به وارد مدار شدن فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۳    
سود مشمولان سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را بعد از مرحله تقسیم سود، در سامانه سهام وارد کردند پس از تایید شماره حسابشان توسط بانک مرکزی، یکجا پرداخت می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۸    
محکومیت محمودرضا خاوری مدیرعامل پیشین بانک ملی که از متهمان پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیاردی به شمار می رود و از کشور متواری شده، قطعی شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۸    
حسینی مقدم با تاکید بر لزوم نقد شوندگی سهام در بازار سرمایه برای همه سهامداران،در مورد عرضه های جدید شرکت بورس نیز گفت: امسال 12 عرضه اولیه سهام در بورس تهران خواهیم داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۳    
بخشنامه دستمزد 97 فردا (یکشنبه) با امضای وزیر کار ابلاغ می شود و تمام کارفرمایان ملزم به اعمال مصوبه جدید شورای عالی کار در مزد فروردین کارگران هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۸    
معاون ارزی بانک مرکزی گفت: از این پس، صدور حواله ارزی خارج از شبکه بانکی، ممنوع خواهد بود و همچنین بانک ها ملزم به خرید اسکناس خرد افراد هستند و صرافی ها نمی توانند خرید و فروش اسکناس انجام دهند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۳    
در پی حمله مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس که در ساعات اولیه صبح امروز شنبه روی داد و اهدافی در سوریه هدف گرفته شد، وزیر دفاع و خارجه فرانسه درباره حملات خود در سوریه کنفرانس خبری برگزار کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۸    
رییس مرکز سرمایه گذاری خارجی اتاق تهران می گوید بیشتر بانک های سوئدی سهامداران آمریکایی دارند یا در بورس آمریکا سرمایه گذاری کرده اند و به همین دلیل نگرانی هایی از بابت همکاری با بانک های ایرانی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 56 سنت افزایش به 72 دلار و 58 سنت رسید و رشد هفتگی 5 دلار و 48 سنتی یعنی 8 درصدی را به ثبت رساند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۳    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، بمباران دمشق در لحظه ای اتفاق افتاد که این کشور فرصت تحقق صلح و آینده مسالمت آمیز را داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۳    
با مداد امروز شنبه فرودگاه مزه، مرکز پژوهش ها در برزه، جمرایا و مصیاف در سوریه مورد حملات هوایی و موشکی سه کشور آمریکا،انگلیس و فرانسه قرار گرفتند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۳    
نخست وزیر انگلیس امروز (شنبه) اعلام کرد که به نیروهای کشورش این اختیار را داده که دست به حملات هوایی با موشک های کروز علیه سوری بزنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۸    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد و نسبت به آثار و تبعات منطقه ای و فرامنطقه ای آن هشدار داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۸    
منابع محلی از حملات سه گانه آمریکا و متحدانش به سوریه خبر دادند. متجاوزان این حملات را "هدفمند و محدود" خوانده اند.