یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۳:۰۲Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 14 آبان 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 آبان 1395 بولتن نیوز 2 آبان 1395 بولتن نیوز 3 آبان 1395 بولتن نیوز 4 آبان 1395 بولتن نیوز 5 آبان 1395 بولتن نیوز 6 آبان 1395 بولتن نیوز 7 آبان 1395 بولتن نیوز 8 آبان 1395 بولتن نیوز 9 آبان 1395 بولتن نیوز 10 آبان 1395 بولتن نیوز 11 آبان 1395 بولتن نیوز 12 آبان 1395 بولتن نیوز 13 آبان 1395 بولتن نیوز 14 آبان 1395 بولتن نیوز 15 آبان 1395 بولتن نیوز 16 آبان 1395 بولتن نیوز 17 آبان 1395 بولتن نیوز 18 آبان 1395 بولتن نیوز 19 آبان 1395 بولتن نیوز 20 آبان 1395 بولتن نیوز 21 آبان 1395 بولتن نیوز 22 آبان 1395 بولتن نیوز 23 آبان 1395 بولتن نیوز 24 آبان 1395 بولتن نیوز 25 آبان 1395 بولتن نیوز 26 آبان 1395 بولتن نیوز 27 آبان 1395 بولتن نیوز 28 آبان 1395 بولتن نیوز 29 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۵۴    
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۸    
بچه ها مغزهای شگفت انگیزی دارند. آنها می توانند در اوایل کودکی دو زبان را به همان راحتی که یک زبان را یاد می گیرند، فرا گیرند. به نظر می رسد که اوایل کودکی، دورۀ زمانی کلیدی باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۶    
Nebo به شما اجازه می دهد به صورت دست نویس یادداشت برداری و طراحی کنید و سپس آن ها را به سادگی و سرعت، ویرایش کرده و قالب بندی کنید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۶    
برای بیشتر از نصف جمعیت کره زمین، برنج غذای اصلی محسوب می شود، ولی رشد این محصولات در شالی زار ها 17 درصد متان موجود در جو که از گازهای گلخانه ای محسوب میشود را تشکیل می هد که حدود 100 میلیون تن در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۴    
همانطور که گفته بودیم، بازی جذاب Call of Duty: Infinite Warfare بر روی استور دیده شده بود و اکنون این بازی برای علاقه مندان به آن بر روی استور ویندوز 10 قرار گرفته است تا خبر بسیار خوبی برای هواداران ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۹    
معمولا در بررسی دستگاه ها، طوری عمل می شود که دستگاه زیاد در معرض خطر و خرابی قرار نگیرد. به نظر می رسد وب سایت Windowsteca این رویه را دنبال نمی کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۱    
بیوۀ خلبان جنگندۀ "سو-24" روس که در نوامبر سال 2015 توسط نیروی هوایی ترکیه در آسمان سوریه سرنگون شد، به درخواست وزیر خارجه ترکیه برای عذرخواهی حضوری، واکنش نشان داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۰    
دریاچه شیطان یکی از دورترین دریاچه های سوات است که برای رسیدن با آن باید 3 روز پیاده روی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۹    
ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به رهبری آمریکا، تأکید کرد که ابوبکر بغدادی سرکردۀ این گروه تروریستی به طور پیوسته کنترل خود بر اغلب عناصر تحت امرش را از دست می دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۸    
نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا گفت:انقلاب برگشت ناپذیر است، مخالفان نه با رای نه با گلوله،نه با بورژوازی برای حکومت وارد کاخ ریاست جمهوری نخواهند شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۶    
شیرها علاقه دارند تا برتری خود بر دیگر گربه سانانی چون یوزپلنگ و پلنگ را با روش هایی چون ربودن شکارشان و کشتن فرزندان و خودشان (در صورتی که به دستشان افتند)، حفظ کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۰    
یک هیات بلندپایه اقتصادی و تجاری ترکیه به سرپرستی نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد این کشور جمعه شب عازم تهران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۷    
مقام های دولت آمریکا درباره احتمال حمله گروه تروریستی القاعده در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه شنبه هفته آینده هشدار داده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امکان رام شدن تروریست های سوریه به وسیله آمریکا را توهم دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۶    
یک ژنرال ارشد مصری در نزدیک منزل خود در شمال شبه جزیره سینا ترور شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۶    
بچه باهوش اولین کلمه خود را در سن هشت هفتگی خود گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۰    
اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال به جمع شاگردان کارلوس کی روش اضافه شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۶    
برند کیت کت سال 1935 در انگلستان راه اندازی شده و در طول عمر چند ده ساله خود، توانسته به عنوان یکی از شکلات های ویفری محبوب جهان شناخته شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه انگلیس تأکید کرد که سازمان اطلاعات این کشور معتقد است که ابوبکر بغدادی، موصل را ترک کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا به رغم توافقنامه هسته ای، وضع فوق العاده در ارتباط با ایران را تمدید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۷    
یک گروه نظارت بر اینترنت در ترکیه اعلام کرد که پس از بازداشت 11 نفر از نمایندگان حزب دموکراتیک خلق توسط ماموران امنیتی، آنکارا دسترسی به توییتر و واتس آپ را قطع کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۴    
مدیر مجتمع معدنی و صنعتی سنگان گفت: توسعه بلند مدت مجتمع معدنی و صنعتی سنگان و انجام تکالیف طرح جامع فولاد، نیازمند تامین همزمان زیرساخت ها در بخش ریلی و آب است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۳    
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: هیچ استادی حق ندارد دانشجو را ملزم به حضور در کلاس درس کند، البته به جز دروس عملی، در دروس عملی دانشجو ملزم به حضور در کلاس است .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای تلاش های خود برای اعمال سلطه خود بر رسانه های گروهی در این رژیم، تهدید کرد که در صورت عدم تحقق این خواسته خود، دولتش را منحل خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۰    
جولیان آسانژ در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی راشاتودی گفت: حامیان مالی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و گروه تکفیری صهیونیستی داعش یکی هستند و هرگز اجازه داده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۶    
عضو هیئت مدیره بانک سپه از برنامه ریزی برای ایجاد شعب در چین و کره جنوبی خبرداد و گفت: راه اندازی این شعب منتظر اعلام نظر نهایی بانک مرکزی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۳    
دو شهروند مالزی که قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه را داشتند پس از بازگردانده شدن از ترکیه توسط بخش ویژه مبارزه با تروریسم پلیس مالزی در فرودگاه بین المللی شهر کوالالامپور بازداشت شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۲    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش توفان میزان غلظت ذرات معلق در هوای شمال استان (زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون) را در شبانه روز گذشته به پنج برابر حد مجاز و حدود 2 برابر حد بحرانی رساند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۱    
زمین لرزه ای به قدرت 6.4 ریشتر مرکز شیلی را لرزاند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که 2 نظامی آمریکایی بر اثر تیراندازی در پایگاه نظامی الجفر اردن در جنوب امان پایتخت این کشور، کشته شده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۸    
اولین قسمت "دورهمی" بعد از محرم با حضور علی ضیا و مجید واشقانی میهمان خانه های مردم شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که وزیر خارجه به منظور دیدار با مقامات عالی رتبه و شخصیت های سیاسی برجسته لبنان و رایزنی های دوجانبه احتمالا هفته آینده به بیروت سفر می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۶    
تردد در جاده چالوس از کرج به مرزن آباد ممنوع شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۶    
موسسه وود مکنزی اعلام کرد، شرکت های نفتی بین المللی احتمالا امسال و سال آینده حدود370 میلیارد دلار از حجم سرمایه گذاری خود خواهند کاست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۵    
گزارش ها از وقوع انفجاری در محله باغلار شهر دیاربکر ترکیه حکایت دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۲    
معاون وزیر نفت گفت: برای میادین با ریسک بالا به ویژه در دریا از سوی شرکت های خارجی معتبر پیشنهاداتی در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی ارائه شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۵۹    
روز اول برگزاری نمایشگاه مطبوعات در حالی آعاز بکار کرد که با حواشی زیادی همراه بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۵۸    
رئیس شورای عالی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می گوید علی رغم اینکه بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بخشنامه ای دارند که باید کلیه طرح ها به مشاوران مستقل داده شود ولی بسیاری از بانک ها این ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۵۴    
شعب بانک ملت در نیمه اول امسال بیش از 5555 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۵    
بر اساس قانون تأمین اجتماعی، هر نوع بیماری منجر به کاهش قدرت کار در حد از کارافتادگی نمی شود، بلکه این کاهش باید پایدار باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۵    
به دنبال سوء استفاده یکی از دوستان نزدیک رئیس جمهور کره جنوبی و اعمال نفوذ وی در انتصابات دولتی و درز اطلاعات محرمانه دولتی، پارک گئون هه با چشمانی اشکبار از مردم این کشور عذرخواهی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۳    
دقایقی پس از نیمه شب پنج شنبه افراد ناشناس با حمله به درمانگاه خیریه شهید موسوی (مسجدالاقصی) تهران پارس با ضرب و شتم بیماران و کارکنان آن موجب رعب و وحشت شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۲    
هماهنگ کننده آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که گزارش چهارم این سازمان درباره برجام به زودی منتشر می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۱    
با اعلام آخرین رقم فروش فیلم های روی پرده از سوی پخش کنندگان، فروشنده در یک قدمی شکستن رکورد من سالوادور نیستم و تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم سال قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۸    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان خود بیش از همه به موضوع انتخاب رئیس جمهور و تشکیل دولت پرداخت و تأکید کرد که لبنان وارد مرحله جدیدی شده و باید همه برای پیش برد امور کمک کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۳    
موسیو نوز بلژیکی(مدیر کل گمرکات ایران) و همکارش پریم با عبا و عمامه در میهمانی بالماسکه خارجیهای مقیم ایران
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی فوت منصور پورحیدری را تسلیت گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۳    
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۸    
دردهای ناشی از گزش گیاه کشنده معروف به جیمبی جیمبی به حدی غیرقابل تحمل و شدید است که فرد گزیده شده را به خودکشی می کشاند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۸    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه 8-6 توانست تاهیتی را شکست دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۱:۰۰    
محسن ربیع خواه در این فصل توانسته بدون سر و صدا به ترکیب اصلی پرسپولیس راه یابد و تا اینجای فصل نیز عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۰:۵۹    
قاسم شامخه، هافبک تیم نادی العهد الریاضی در حلب سوریه به شهادت رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل استقلال می گوید با دستور وزیر ورزش قرار است برنامه ریزی دقیقی درباره مراسم درگذشت منصور پورحیدری صورت بگیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب توجه و ستایش برانگیز چند بازیکن جوان را به لیست خود اضافه کرده است که در صورت قرار گرفتن در مسیر درست حرفه ای می توانند آینده سازان این باشگاه و فوتبال ایران شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۰    
سال ها پیش در اسفندماه 1375، یک هفته نامه استقلالی ویژه نامه ای را با حضور پررنگ منصور پورحیدری منتشر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۷    
وکسانی که کفر ورزیدند و آیات ما را تکذیب کردند، آنها همنشینان آتش اند، به طوری که ایشان جاودانه در آن خواهند بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۵    
بر خلاف آنچه در رسانه های اسپانیا و کلمبیا مطرح شده، خامس رودریگس دچار مصدومیت نشده و می تواند رئال و تیم ملی کلمبیا را در دیدارهای آینده همراهی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم پارس جنوبی در پایان دیدار با سپاهان به مربیان لیگ یک توصیه کرد که به جای وقت تلف کردن به فوتبال بپردازند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۸    
برای منِ پزشک که سالهای سال است در محیط آکادمیک فعالیت می کنم، هیچ اظهار نظری درباره ی امور پزشکی بدون ذکر منبع مستند پذیرفته نیست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۵    
درگیری فیزیکی شب گذشته زلاتان با سیمون کیائر، مدافع فنرباغچه، واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با ادعای این که شعار "مرگ بر آمریکا" تنها اظهارات سیاسی و احساسی است تاکید کرد که این گونه شعارها مانع همکاری ایران و آمریکا نخواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۶    
مؤسس وب سایت افشاگر ویکی لیکس درباره اینکه دموکرات ها و دولت آمریکا ویکی لیکس و دولت روسیه را متهم می کنند که قصد دارد به نفع ترامپ بر روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأثیر گذارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۶    
ترافیک نیمه سنگین در محور رشت-قزوین گزارش شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۴    
در پی بازداشت رهبران و نمایندگان حزب اصلی طرفدار کردها در ترکیه، برلین کاردار این کشور را احضار کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور دینی تونس، که پیشتر از حمایت سعودی ها از تروریسم انتقاد کرده بود، از سوی نخست وزیر این کشور برکنار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۲    
در حالی که چند ساعتی است خبر فوت اسطوره باشگاه استقلال رسانه ای شده است، هنوز هیچ کدام از بازیکنان این تیم در مراسم وی شرکت نکرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۸    
کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل اعلام کرد این سازمان با تخلیه غیرنظامیان از شرق حلب تا زمانی که به صورت داوطلبانه نباشد، مخالف است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر تخریب یکباره چاه فاضلاب دو کارگر جان خود را از دست دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۸    
در اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی اردن، دو نظامی آمریکایی کشته شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۷    
در ادامه عملیات پاکسازی حومه دمشق، ارتش سوریه تونلی 150 متری را در شمال این شهر کشف و منهدم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۷    
پلیس وقتی یک زن جوان را از خودکشی منصرف کرد متوجه جنایتی هولناک در منزل مسکونی وی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۵    
نخست وزیر انگلیس در واکنش به رای دادگاه عالی انگلیس اظهار کرد برنامه زمانی آغاز روند برکسیت تغییر نخواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۵    
مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی به طور کامل برگزار شد و در جمع 16 تیم صعود کنند فقط 10 تیم لیگ برتری حضور دارند و سایر تیم ها حذف شده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۰    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با رئیس فدراسیون فوتبال امارات دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۳    
بخشی از طرحهای عمرانی نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی است. این طرح ها باید به شیوه هایی که برای بخش خصوصی توجیه اقتصادی داشته باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۵    
نشست تخصصی بررسی قرابت های فرهنگی میان مردم ایران و عراق با سخنرانی آقای محمد باقر حکیم، کارشناس مسائل عراق، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۱    
منزل اسطوره باشگاه استقلال آماده برگزاری مراسم ختم شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۷    
تصمیم برای فروش بلیت بازی تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در چارچوب مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که قرار است 25 آبان در ورزشگاه تانکو عبدالرحمان ایالت نگری سمبیلان مالزی برگزار شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۶    
سرمربی سابق تیم ملی و فعلی پرسپولیس مرحوم منصور پورحیدری را جنتلمن بزرگ فوتبال ایران دانست و فقدان او را غم بزرگی برای جامعه ورزش ایران اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۲    
لوئیس فیگو هنوز در نزد هواداران بارسا شخصیتی منفور است با این حال دو دختر از سه دختر او هوادار بارسلونا هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۸    
شهردار منطقه 2 از بهره برداری از پل معلق بوستان نهج البلاغه در آینده ای نزدیک خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۸    
سایت فدراسیون جهانی فوتبال یک جلسه محرومیت مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان را اصلاح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۷    
پیشکسوت کشتی و عضو شورای شهر تهران درگذشت پورحیدری را تسلیت گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه هفته جاری خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۷    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مجتمع فرهنگی تربیتی اهل البیت بیروت آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۶    
در دیدارهای عصر امروز (جمعه) لیگ بسکتبال چین، تیم های هر 3 لژیونر ایرانی با شکست مواجه شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۳    
دهها نفر از مسلمانان اندونزی در پی اهانت فرماندار جاکارتا به قرآن در برابر کاخ ریاست جمهوری این کشور در جاکارتا تجمع کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۹    
نخست وزیر ترکیه در اظهارات اخیر خود در خصوص دستگیری دو نماینده پارلمان طرفدار پ ک ک در این کشور، گفت: همه در برابر قانون یکی هستند و هیچ استثنایی وجود ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۸    
مدیرفنی پیشین تیم فرمول یک فراری از پیشرفت فرایند ریکاوری مایکل شوماخر خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالیم که در یک بازی سخت با حمایت تماشاگران بردیم، اصفهان و سپاهان لیاقت این ورزشگاه مدرن را دارند.
  • ۱