جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۵۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 19 تیر 1400 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 31 فروردین 1400 سیتنا 1 اردیبهشت 1400 سیتنا 31 خرداد 1400 سیتنا 31 مرداد 1400 سیتنا 31 شهریور 1400 سیتنا 30 مهر 1400 سیتنا 1 آبان 1400 سیتنا 1 آذر 1400 سیتنا 30 دی 1400 سیتنا 1 بهمن 1400 سیتنا 1 اسفند 1400 سیتنا 1 تیر 1400 سیتنا 2 تیر 1400 سیتنا 3 تیر 1400 سیتنا 4 تیر 1400 سیتنا 5 تیر 1400 سیتنا 6 تیر 1400 سیتنا 7 تیر 1400 سیتنا 8 تیر 1400 سیتنا 9 تیر 1400 سیتنا 10 تیر 1400 سیتنا 11 تیر 1400 سیتنا 12 تیر 1400 سیتنا 13 تیر 1400 سیتنا 14 تیر 1400 سیتنا 15 تیر 1400 سیتنا 16 تیر 1400 سیتنا 17 تیر 1400 سیتنا 18 تیر 1400 سیتنا 19 تیر 1400 سیتنا 20 تیر 1400 سیتنا 21 تیر 1400 سیتنا 22 تیر 1400 سیتنا 23 تیر 1400 سیتنا 24 تیر 1400 سیتنا 25 تیر 1400 سیتنا 26 تیر 1400 سیتنا 27 تیر 1400 سیتنا 28 تیر 1400 سیتنا 29 تیر 1400 سیتنا 30 تیر 1400 سیتنا 31 تیر 1400 
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۸    
قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی، شیائومی و نوکیا را در بازار امروز دوم مرداد 1400 مشاهده کنید.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۰:۲۴    
رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در یادداشتی سراسر انتقادآمیز، به سعید نمکی، وزیر بهداشت بابت عملکردش در زمینه کرونا و واکسیناسیون اعتراض کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۲۳:۵۹    
ژیلا صادقی که قرار بود بعد از مدتها دوری از اجرا، با مسابقه آشپزی با مامان به قاب تلویزیون برگردد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش انصراف خود را از اجرای این برنامه اعلام کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۴    
اپل در ماه های آینده از آیفون های جدید رونمایی می کند که همین موضوع باعث افزایش ارزش سهام این شرکت شده و ارزش سهامش به بالای 145 دلار رسیده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۹    
معاون اول رئیس جمهور سند ارتقای بهره وری بخش ارتباطات که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور به تصویب هیئت دولت رسیده بود را ابلاغ کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۴    
بر اساس معیارهای ارزیابی تعیین شده توسط کارگروه رتبه بندی مراکز داده، پس از دو سال پیگیری برخی مراحل لازم و بررسی جنبه های مختلف ارائه خدمات مرکزداده و همچنین اجرای ممیزی در سطح کشور ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۷:۰۴    
19 تیر ماه کاهش نرخ سود بین بانکی به زیر 18 درصد رسید. باید دید کاهش آن چه تبعاتی برای بازار سرمایه دارد؟
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۱:۳۴    
تسنیم با انتشار تصویری نوشته است که شرکت سایپا نه تنها به تحویل خودرو در زمان مقرر پایبند نیست بلکه مبلغ جریمه دیرکرد تحویل خودرو را هم آن طور که این شرکت بخواهد به مشتری پرداخت می کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۹    
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۱:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوچی گری فقط به معنی اعتراض نیست؛ هوچی گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی احترامی به تیم ما به دست بیاورد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۹    
فراز کمالوند سرمربی سایپا در میکسدزون ورزشگاه دستگردی به صحبت های عجیب مربی تیمش صحه گذاشت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس جمهور روسیه را تحت فشار گذاشته است تا در مقابل گروه هایی که از خاک این کشور حملات باج افزاری صورت می دهند، اقدام کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به ساماندهی خاموشی برق مشترکان خانگی و تجاری و جلوگیری از خاموشی گسترده در شبکه برق کشور را ابلاغ کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۹    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت از واردات حدود 5 تا 6 میلیون دوز واکسن از کشور های مختلف تا پایان هفته بعد خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد: از نظر جمعیتی، 98/5٪ روستاییان و 100٪ شهروندان ایرانی به اینترنت متصلند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۹    
یحیی گل محمدی از رفتارهای برخی رقیبان خود بسیارشاکی است و در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک نیز به آن اشاره کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۹    
شیخ دیاباته بعد از دعوت به کمیته انضباطی باشگاه استقلال در تمرین روز گذشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۵    
مهاجم سابق شیاطین سرخ در 35 سالگی تغییرات عجیبی در چهره اش داشته.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۵    
مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال از سوی مدیرعامل این باشگاه به عنوان معاون اجرایی انتخاب شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی صنعت برق گفت: برق مراکز یا مکان هایی که به صورت غیرمجاز به استخراج رمزارز مشغول هستند، هرجا که باشند پس از کشف و ضبط، قطع خواهد شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۰    
اختلال سایبری در سیستم های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، توسط کارشناسان فنی این وزارتخانه در حال بررسی است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۵    
با ساختار جدید احراز هویت که توسط صرافی های خارجی در حال اجراست، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵    
اداره فضای سایبری چین روز گذشته اعلام کرد 25 اپ موبایل زیرمجموعه شرکت دی دی گلوبال را از اپ استورهای حذف می کند ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۵    
برخی منابع از احتمال حمله سایبری به وبسایت برخی دستگاه های دولتی خبر می دهند. براین اساس، عصر دیروز با حمله سایبری به وب سایت ها و سامانه های وزارت راه و شهرسازی که از شرکت راه آهن شروع شد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: باید مراقب باشیم که استانداردها و مجوزها، تبدیل به ابزاری برای انحصارطلبی و استفاده از قدرت دولت برای جلوگیری از فعالیت سایرین نشود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۵    
عضو سندیکای تولیدکنندگان برق گفت: در هر هفته 125میلیون کیلووات ساعت خاموشی رقم می خورد و 250میلیون دلار خسارت این خاموشی ها به اقتصاد کشور می شود؛ اگر این خاموشی برای دوماه ادامه یابد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۰    
در پی وقوع زلزلۀ 5 ریشتری حوالی نقده در استان آذربایجان غربی، شبکه رایتل کاملا پایدار و در حال خدمت رسانی به مشترکان است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۰    
معاون سابق مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فضای مجازی وسیله آزادی است، بدین معنا که حاکمیت اعتقاد دارد که فضای مجازی باید در اختیار مردم قرار بگیرد و مردم باید از آن در ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۰    
سامسونگ مدل 2021 گلکسی M21 را معرفی خواهد کرد، دستگاهی که با اندروید 11 و One UI 3.1 عرضه می شود، اما شاید تراشه جدید نداشته باشد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۵    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: باید تلاش کنیم همه بازیگران تخصصی و فعال حوزه حمل ونقل کالا را بشناسیم و از ظرفیت های موجود کشور برای توسعه ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۰    
برای بهبود طراحی صنعتی و بسته بندی محصولات دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 50 درصد از هزینه های طراحی صنعتی و بسته بندی محصولات را به صورت بلاعوض تا سقف 150 میلیون ریال حمایت می کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه از جلب موافقت دادگاه رسیدگی کننده به شکایت برنده اصلی مزایده فرکانس 2 هزار و 300 مگاهرتز با صدور دستور موقت مبنی بر منع واگذاری این فرکانس ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از رصد تحرکات جدید توسط مهاجمان سایبری برای طراحی حملات باج افزاری خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۰    
کمیسیون ارتباطات فدرال با درخواست آمازون برای استفاده از یک حسگر رادار به منظور تشخیص حرکت و امکان رصد بدون تماس خواب موافقت کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۵    
بایدن در ژوئن با پوتین در ژنو دیدار کرد و در این دیدار به رییس جمهور روسیه برای مقابله با حملات سایبری که از خاک روسیه انجام می شوند، هشدار داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سیر صعودی فروش تبلت، شرکت سامسونگ را به ارائه سه تبلت قدرتمند در جهان وادار کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۵    
برنامه پیام رسان تلگرام تبدیل به محلی برای بحث درباره کلاهبرداری رمزنگاری شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اپل افرادی که مشخصات کالاهایش را فاش می کنند، تهدید کرده است. اکنون سامسونگ نیز از همین روند پیروی کرده و با اعتراض به حق کپی رایت، افشا کنندگان مشخصات محصولاتش را هدف گرفته است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
شرکت مایکروسافت به تمام کارمندان خود برای تلاشی که در سال همه گیری کرونا داشته اند، پاداش 1500 دلاری پرداخت کرده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۵:۴۶    
یغما گلرویی، شاعر و ترانه سرا به مناسبت تولد 38 سالگی گلشیفته فراهانی، شعر کوتاهی را به این بازیگر سرشناس تقدیم کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۵:۲۲    
دالایی لاما، رهبر دینی بودائیان تبت تعریف کرد که چند ساعت در شبانه روز می خوابد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
ستاره شناسان دانشگاه آریزونا (ایالات متحده آمریکا) و دانشگاه دانشگاه پی اس ال پاریس (فرانسه) منبع مرموز گاز متان را کشف کرده اند که احتمالاً در اقیانوس زیر پوسته یخ انسلادوس ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
افراد جوان بیشتر در معرض آسیب سویه هندی کرونا قرار دارند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۴:۲۲    
دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس می گوید به خاطر سرمربی تیمش حاضر به بازگشت شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۱:۳۸    
دقایق اولیه بامداد شنبه 19 تیرماه صدای مهیبی در محدوده غرب تهران به گوش رسید.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۱:۰۳    
نورا المطروشی مهندس مکانیک 28 ساله ی اهل شارجه، یکی از دو اماراتی است که از بین هزاران متقاضی برنامه فضانوردی ناسا برگزیده شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۰:۱۳    
بازار رمزارز سقوطی کوچک داشته که به کاهش ارزش بزرگ ترین رمزارزهای جهان منجر شده است.