چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 15 اسفند 1400 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 31 فروردین 1400 سیتنا 1 اردیبهشت 1400 سیتنا 31 خرداد 1400 سیتنا 31 تیر 1400 سیتنا 31 مرداد 1400 سیتنا 31 شهریور 1400 سیتنا 30 مهر 1400 سیتنا 1 آبان 1400 سیتنا 1 آذر 1400 سیتنا 30 دی 1400 سیتنا 1 بهمن 1400 سیتنا 1 اسفند 1400 سیتنا 2 اسفند 1400 سیتنا 3 اسفند 1400 سیتنا 4 اسفند 1400 سیتنا 5 اسفند 1400 سیتنا 6 اسفند 1400 سیتنا 7 اسفند 1400 سیتنا 8 اسفند 1400 سیتنا 9 اسفند 1400 سیتنا 10 اسفند 1400 سیتنا 11 اسفند 1400 سیتنا 12 اسفند 1400 سیتنا 13 اسفند 1400 سیتنا 14 اسفند 1400 سیتنا 15 اسفند 1400 سیتنا 16 اسفند 1400 سیتنا 17 اسفند 1400 سیتنا 18 اسفند 1400 سیتنا 19 اسفند 1400 سیتنا 20 اسفند 1400 سیتنا 21 اسفند 1400 سیتنا 22 اسفند 1400 سیتنا 23 اسفند 1400 سیتنا 24 اسفند 1400 سیتنا 25 اسفند 1400 سیتنا 26 اسفند 1400 سیتنا 27 اسفند 1400 سیتنا 28 اسفند 1400 سیتنا 29 اسفند 1400 
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۰    
در طی دو روز نخست پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب 60 و 68 میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اعلام کرد: با تلاش و پیگیری همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت ، 400 گیگ ظرفیت به پهنای باند اینترنت کشور اضافه شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۵    
متناسب با تازه ترین جریان های جهانی و همزمان با نوسازی برند گروه ارتباطی MTN، ایرانسل نیز از نسخه ای ساده و مینیمال از لوگوی خود رونمایی کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: حوزه نفت و گاز به عنوان یکی از مزیت های توسعه کشور است و جوانان نخبه، خلاق و هوشمند مزیتی ارزشمند برای توسعه کشور هستند که اگر زنجیره توسعه صنعت نفت و گاز کشور با این حلقه ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس با تامین منابع در راستای تکمیل شبکه ملی اطلاعات، ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای مناطق کم برخوردار و مسیر بزرگراه ها و جاده های اصلی موافقت خود را اعلام کردند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۰    
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مقرر کردند تا کل منابع حاصل از واردات تلفن همراه به ساخت و تولید گوشی های هوشمند داخلی و صنعت میکرو الکترونیک اختصاص یابد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع پیوست رسانه ای برای ایجاد جریان سازی به ویژه در موضوع کرونا ضروری است و نظام رسانه ای کشور باید ضمن تبیین دستاوردهای دولت مردمی ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دوره جدید فهمیدیم 350 شغل از میان 550 شغلی که چندین ماه صدور مجوز آنها طول می کشید اصلا اعلان محور هستند و نیازی به صدور مجوز ندارند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۵    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در حال حاضر امنیت فضای سایبری و حوزه ارتباطات با تضمین منافع ملی ارتباطی تنگاتنگ دارد که برای تحقق آن ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۰    
حمید فرخ نژاد، بازیگر سینمای کشورمان، در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، جایزه جشنواره فیلم مسکو را پس داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۰    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، گفت: وضعیت نامطلوب اینترنت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت به صورت سوال از وزیر ارتباطات در دستور کار قرار داده شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۴    
در پی تعلیق فعالیت های ویزا و مسترکارت در روسیه به دلیل حمله نظامی مسکو به اوکراین، بانک های روسی اعلام کردند که با استفاده از سیستم یونیون پی چین، مبادلات خود را انجام خواهند داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مکلف کردند تا مرحله اول پنجره ملی خدمات هوشمند دولت را تا پایان دی ماه سال 1401 راه اندازی کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم که بازی را ببریم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
کارشناس داوری کشورمان معتقد است داور باید مهاجم پرسپولیس را در نیمه اول اخراج می کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
مدافع استقلال معتقد است که رفتار خوبی با دو هم تیمی اش که سرباز شدند انجام نگرفت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
سعید الهویی مربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی مدعی شد که تیم او توانسته است استقلال را شکست دهد!
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۴    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مدافعان فعلی ما چیزی از مرادمند و یزدانی کم ندارند و جای خالی آنها را پر می کنند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
کارشناس داوری فوتبال کشور به بررسی صحنه جنجالی دیدار استقلال مقابل گل گهر پرداخت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۹    
سال 95 دختر جوانی که وضعیت بسیار آشفته ای داشت، به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مورد تعرض قرار گرفته است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
درصورتی که میلاد سرلک قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند، سعید آقایی مدافع چپ سرخپوشان نیز قراردادش را تمدید خواهد کرد!
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحۀ اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
غول های پرداختی ویزا، مسترکارت و پی پل اعلام کردند به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، تمامی فعالیت های خود را در این کشور متوقف و از ارائه خدمات خودداری خواهند کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
یک کارشناس سرمایه گذاری گفت: می توانیم انتظار داشته باشیم که بیت کوین تا پایان ماه مارس (اسفند) به 50 هزار دلار برسد اما برای پیش بینی اینکه می تواند با عبور از 50 هزار دلار ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان تهران گفت: اگر دسترسی به شبکه های اجتماعی پرکاربر محدود شود ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تامین منافع ملی در فضای سایبر مهم ترین نکته در فعالیت های کنونی حوزه پدافند غیرعامل است ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۹    
ویژه برنامه روشنا به مناسبت اعیاد شعبانیه از کربلا در بستر روبیکا، آیگپ و ذره بین پخش و هر شب میزبان چهره های شناخته شده عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۴    
وبگاه تعرفه خدمات فناوری اطلاعات با هدف پیاده سازی یک محاسبه گر برای تسهیل در محاسبه نرخ پایه نفر-ساعت نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و تسهیل و گسترش استفاده از تعرفه های تدوین ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: انحصارگرایان برای حفظ انحصار خود و مامورانی برای حفظ قدرت امضای طلایی خود، نمی خواهند فرآیند صدور مجوز شفاف شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بحث اختصاص یارانه به کالاهای اساسی را نه تنها حذف نکرده، بلکه تاکید کرده که باید ثبات در قیمت کالاهای اساسی به صورت کالابرگ باشد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۹    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: وجود یک زیست بوم برای توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق است ضروری است و باید ظرفیتی ایجاد شود تا زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود در همین راستا ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۴    
چنانچه دولت قصد دارد کالایی را از سبد ارز ترجیحی حذف نماید، باید قبلا ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف کننده برای کالاهای اساسی را از طریق کالا برگ الکترونیکی و در امور پزشکی از طریق بیمه ها و یا ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قطعی 400 گیگ از ظرفیت اینترنت بین المللی کشور در پی جنگ اوکراین گفت ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۹    
اصحاب رسانه همانند سال های گذشته می توانند با مراجعه به سامانه تهران من نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۴    
معاون سیاست گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات گفت: اصلاح نحوه احصاء نفرات بیمه شده توسط کارگروه های استانی از مهم ترین موارد دریافت وام اشتغالزایی است ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۴    
یافته های یک نظرسنجی در اسفند امسال نشان داده است که 50.1 درصد افراد در ایران، اخبار روز را از صدا و سیما، 36.7 از فضای مجازی (شبکه های اجتماعی و سایت های خبری) و 0.7 درصد از روزنامه ها کسب می کنند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۹    
فردی چندی قبل با مراجعه به پلیس فتا شکایتی را درباره کلاهبرداری مجازی مطرح کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۴    
در هفته بیست ویکم لیگ برتر، یکی از حساس ترین مسابقات فصل بین استقلال و گل گهر سیرجان برگزار خواهد شد؛ مسابقه ای که می تواند نقش مهمی در معادلات قهرمانی داشته باشد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۹    
نادر سلیمانی که مدتی است در سریال های تلویزیون ایفای نقش ندارد، می گوید: یکی از شیطنت هایی که من این روزها از برخی دوستان می بینم و ناراحتم، این است که جوکر را یک برنامه لوده بازی معرفی کرده اند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۴    
"سرخوشی" اکنون با بیش از 30 میلیون توییت در طول پخش فصل دوم این سریال به پرتوییت ترین برنامه تلویزیونی ایالات متحده تبدیل شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۴    
شایع ترین علائم بلندمدت گزارش شده تغییر حس بویایی و چشایی و همچنین خستگی است.