سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دوات آنلاین 23 مهر 1397 - davatonline.ir

دوات آنلاین 31 مرداد 1397 دوات آنلاین 31 شهریور 1397 دوات آنلاین 30 آبان 1397 دوات آنلاین 1 آذر 1397 دوات آنلاین 1 دی 1397 دوات آنلاین 1 بهمن 1397 دوات آنلاین 1 اسفند 1397 دوات آنلاین 1 مهر 1397 دوات آنلاین 2 مهر 1397 دوات آنلاین 3 مهر 1397 دوات آنلاین 4 مهر 1397 دوات آنلاین 5 مهر 1397 دوات آنلاین 6 مهر 1397 دوات آنلاین 7 مهر 1397 دوات آنلاین 8 مهر 1397 دوات آنلاین 9 مهر 1397 دوات آنلاین 10 مهر 1397 دوات آنلاین 11 مهر 1397 دوات آنلاین 12 مهر 1397 دوات آنلاین 13 مهر 1397 دوات آنلاین 14 مهر 1397 دوات آنلاین 15 مهر 1397 دوات آنلاین 16 مهر 1397 دوات آنلاین 17 مهر 1397 دوات آنلاین 18 مهر 1397 دوات آنلاین 19 مهر 1397 دوات آنلاین 20 مهر 1397 دوات آنلاین 21 مهر 1397 دوات آنلاین 22 مهر 1397 دوات آنلاین 23 مهر 1397 دوات آنلاین 24 مهر 1397 دوات آنلاین 25 مهر 1397 دوات آنلاین 26 مهر 1397 دوات آنلاین 27 مهر 1397 دوات آنلاین 28 مهر 1397 دوات آنلاین 29 مهر 1397 دوات آنلاین 30 مهر 1397 
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۸    
تست دودکش بخاری یکی از جدی ترین و مهم ترین مسائل در هنگام نصب بخاری در فصل سرماست. برای نظارت سالم و باز بودن دودکش می توان از روش عبور شی از دودکش و یا روش گرفتن شعله در دودکش استفاده کرد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۱۳    
رطوبت کم موجب خشکی مسیرهای هوایی بینی می شود و از این رو به دام انداختن و نابودی میکروب ها دشوارتر می شود که در نهایت سرماخوردگی را به همراه دارد ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۳    
انتخاب مدل ابرو از آن کارهای سختی است که خانم ها همیشه دراره آن مردد هستند. نکته اصلی این است که مدل ابرو باید با فرم صورت شما همخوانی داشته باشد
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۶:۴۷    
اگر ایرانیان در خارج از کشور، سرمایه های خود را به سرزمین مادری بیاورند، نیازی نیست از کشور های دیگر درخواست سرمایه گذاری کنیم.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۶    
یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی عکسی از خودش و دختر 22 ماهه اش منتشر کرد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۵    
از سالامی تا هات داگ، فرآورده های گوشتی هستند که در طول چند سال گذشته مورد توجه منفی قرار گرفته و آنها را عاملی برای ابتلا به سرطان معرفی می کنند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۵    
به گفته مقامات قضائی تعداد شاکیان این پرونده همان سه نفر است و با دستگیری چهارمین متهم در مردادماه گذشته همه متهمان این پرونده هم دستگیر شده اند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۵    
در حالی که بسیاری از کادر بهداشت کشور به دلیل تاخیر در حقوق هایشان با مشکلات جدی مواجه شده اند، مدیران سازمانی که قرار بوده مطالبات آن ها را پیگیر باشند حقوق هایی نجومی دریافت می کنند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۲۵    
علائم بیماری پارکینسون به آرامی بروز می کند و زمان زیادی طول می کشد تا خود را به طور کامل نشان دهد. در واقع بین 10 تا 15 سال زمان لازم است تا فردی متوجه شود که به این بیماری دچار شده است.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۵    
او این روزها به سئول سفر کرده است البته نه تنهها بلکه دو کمک او هم همراهش هستند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۵    
مهران مدیری در حال ساخت مجموعه طنزی برای شبکه نمایش خانگی است، پیمان قاسم خانی و امیر برادران نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده دارند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۵    
آیا قاتلان هندوستان با یک رکوردشکنی تازه، لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای هند را از آن خود خواهد کرد؟ آیا با فروشی بالای 500 کرور ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۵    
کشاورز اهل دیاربکر از 4 همسر خود 56 فرزند دارد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۵    
رسانه های ترکیه ازدریافت یک پیام تهدید به حمله انتحاری در سفارت ایران در آنکارا از سوی پلیس ترکیه خبر دادند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر از مرگ فرزند یک سارق خودرو در حین فرار از دست ماموران انتظامی خبر داد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۴    
سریال عاشقانه حوالی پائیز بزودی پس از پایان پخش دلدادگان ، در 22 قسمت از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۴    
صدا و احساس حاصل از شکستن قولنج گردن ناشی از ترکیدن حباب هایی در مایع تغذیه کننده و روان کننده بین مفاصل است ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۴    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده دنیا ویسی را تشریح و تاکید کرد که آنچه که از قول پزشک پزشکی قانونی مطرح شد، به هیچ عنوان صحت ندارد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری خواستگاری کینه جوی خبر داد که بواسطه شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه اش به شیوه ای آتشین اقدام به گرفتن انتقام کرده است
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
بهتر است که یک هنرمند اصیل آثار خود را به منصه ظهور برساند به جای اینکه به شکل تاسف باری عقده گشایی و عکس هایی از خود منتشر کند که به همه نشان دهد چه کسی است و چه می کند ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۴    
پرونده باج گیری پسرجوانی که از دختری فیلم و عکس تهیه کرده بود در حالی در دادگاه کیفری استان تهران مطرح شد که یکی از متهمان این پرونده در پرونده دیگری به قتل رسید و بخشی از واقعیت این پرونده پنهان ...
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۴    
آن روز شرط کردیم چشم داشتی به اموال پیرمرد نداشته باشم اما بعد از مرگ او حقوقش را دریافت کنم همه فرزندانش با این شرط موافقت کردند و من هم عاشقانه به پرستاری از پیرمرد پرداختم
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۴    
هر گونه مزاحمت برای دیگران مطابق ماده 17 قانون جرایم رایانه ای جرم بوده و برابر قانون برای این گونه افراد مجازات هایی از قبیل جزای نقدی و حبس در نظر گرفته شده است.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۴    
عاملان این ماجرا دامادی خشمگین و دوستش بودند که در دو قتل با هم همدستی کرده و پس از حمله به خانه روستایی، زن جوان و برادرش را به قتل رساندند.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۴    
سیاوش گفت : مباد که من دینم را فدای دلم کنم و به پدرم جفا نمایم. سودابه به او آویخت که من راز دلم را به تو گفتم و تو می خواهی مرا رسوا کنی. پس جامه اش را درید و فریاد کشید .
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۴    
دختر جوان که با سوءاستفاده از اعتماد مدیر شرکت، ماه ها از حساب او دزدی می کرد، پس از به جیب زدن چندین میلیون دستش رو شد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۴۴    
چند هفته پیش بود که محصولات سلولزی در بازار نایاب شد و قیمت ها به یکباره سیر صعودی به خود گرفت. دستمال کاغذی دو هزار تومانی 4 هزار تومان شد و پوشک بچه هم از 90 هزار تومان عبور کرد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۴۴    
سارا چند ماهی است 12 ساله شده. قرار بود امسال کلاس هشتمی شود، اما شوهرش اجازه نداد مدرسه برود. همسر 25 ساله اش به او گفت شرایط مدرسه رفتن ندارد و او در جواب فقط سکوت کرد.
دوات آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۴۴    
وقتی متوجه شدم که نمی توانم ببینم با گوش هایم با اطراف ارتباط گرفتم. به همه صداها با دقت گوش می دادم و حافظه خوبی هم داشتم ...