پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 29 اردیبهشت 1403 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 13 آبان 1397 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1398 دیوان اقتصاد 5 اسفند 1399 دیوان اقتصاد 28 فروردین 1400 دیوان اقتصاد 22 بهمن 1401 دیوان اقتصاد 28 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 30 فروردین 1403 دیوان اقتصاد 1 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 2 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 3 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 4 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 5 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 6 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 7 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 8 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 9 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 10 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 11 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 12 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 13 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 14 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 15 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 16 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 17 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 18 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 19 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 20 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 21 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 22 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 23 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 24 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 25 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 26 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 27 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 28 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 29 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 30 اردیبهشت 1403 دیوان اقتصاد 31 اردیبهشت 1403 
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهور از علیرضا خلیلی نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند به علت اجرای ایده های خلاقانه برای اجرای قانون جوانی جمعیت تقدیر کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۱    
سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل فولاد سنگان اظهار کرد: استفاده از قابلیت ها و توانمندی های بانکی و مالی بانک شهر در دستور کار این شرکت قرار دارد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۲    
انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه گذاری (عام) (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 آغاز می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
بانک کارآفرین، در نظر دارد انجام تامین، نصب و راه اندازی و تحویل کامل 60 دستگاه سوییچ C9200L-24P-4GE به همراه تعداد 136 عدد هارد شش ترابایت وسترن دیجیتال بنفش را به شرکت واجد شرایط واگذار نماید.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محور “تبیین رویکردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی بانک در سال 1403 با تمرکز بر بانکداری دیجیتال” برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۲    
امکان دریافت خدمات بیمه ای به پشتوانه وام بانک قرض الحسنه مهر ایران با اقساط 60ماهه برای متقاضیان فراهم شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن دیدار با کارکنان بخش های مختلف اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۲    
هیئت مدیره بانک سامان نرخ حق الوکاله سال 1404 را حداکثر 3 درصد تعیین کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۲    
با آغاز طرح فروش خودروهای وارداتی برقی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، امکان ثبت نام در این طرح با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین فراهم شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۲    
در راستای هم افزایی بیش از پیش بازار پول و سرمایه و بهره برداری متقابل این دو بازار از ظرفیت های یکدیگر به منظور کمک به تأمین مالی بنگاه های اقتصادی و نیل به اهداف عالی اقتصاد کلان کشور ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۲    
مدیران کل بازرگانی و سیر وحرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از دیگر مدیران این سازمان از واحد بهره برداری راه آهن فولاد مبارکه بازدید کردند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
وزیر راه وشهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
نمایندگان بیمه میهن و کادر درمانی در تمامی فرودگاه های کشور در حال خدمات رسانی به حجاج بیت اله الحرام هستند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۲    
نخستین رویداد نوآورانه بانک قرض الحسنه مهر ایران بانام مهرِ نو در تاریخ 6 خرداد برگزار می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۲    
در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، طرح کارگشا بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۲    
به مناسبت میلاد امام رضا (ع) جشن کرامت در جزیره کیش برگزار می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۲    
پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی با حضور عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و رئیس کمیته، شاپور محمدی مشاور مدیر عامل، اعضای کمیته ریسک و برخی از کارشناسان اداراه کل مدیریت ریسک برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۲    
طی مراسمی از کارت نقدی جدید بانک آینده رونمایی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۲    
از اول فروردین ماه تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه 1403، 8 میلیارد و 743 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۲    
دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
آیین تجلیل از بازنشستگان سال 1402 و پیشکسوتان شرکت فولاد مبارکه شامگاه چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور خانواده های ایشان در باغ فردوس برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نمونه، گروه های نخبه کار و واحدهای نمونه استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و طی آن شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای برتر استان مورد ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
بهره وری رکن اصلی بقای فعالیت بنگاه های اقتصادی و صنعتی است و در شرایطی که تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی با محدودیت ها و محرومیت هایی در منابع ملی، مواد اولیه و انرژی مواجه اند و به طور متوسط ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
شرکت ساوانا از طرح های تامین مالی شده بانک صنعت و معدن توسط خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بازدید قرار گرفت.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
آئین پاسداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از سوی بیمه مرکزی و با حضور علی استاد هاشمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیران عامل و روسای روابط عمومی شرکت های بیمه برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
سازمان بورس و اوراق بهادار جهت اعلام نظر در خصوص دستورالعمل تأسیس و فعالیت شرکت کارگزاری ، اصلاح دستورالعمل اجرایی معاملات برخط و اصلاح دستورالعمل انضباطی کارگزاران فراخوان داد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
مشتریان بانک ملی ایران که متقاضی خرید خودروهای برقی هستند می توانند با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک از طریق سامانه فیروزه، در این طرح شرکت کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
با آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، متقاضیان می توانند به آسانی از خدمت حساب وکالتی بانک ملت به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت نام اقدام کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
سرپرست و رییس هیات مدیره بانک کشاورزی، همزمان با سفر هیات دولت به استان مازندران، از بزرگترین و مدرن ترین کشتارگاه صنعتی طیور در خاورمیانه که با مشارکت و حمایت قریب به 1000 میلیارد ریالی بانک کشاورزی ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
بانک سینا امکان وکالتی کردن حساب مشتریان خود را برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودروهای برقی وارداتی، فراهم کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بیان کرد: امروز بحث ذینفع واحد اشخاص مرتبط بانک به حدی رسیده که می تواند به پروژه های بزرگ واحد و صنایع بالا دستی ورود کند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۲    
در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب، ناشران و غرفه داران از خدمات زیرساختی و بانکداری بانک ملی ایران به عنوان حامی این نمایشگاه اعلام رضایت کردند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
با حضور بزرگان موسیقی جنوب، دومین جشنواره ملی نی انبان همزمان با بیست و هفتمین جشنواره تابستانی کیش آغاز می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۲    
رییس انجمن حمایت از بیماران سوختگی گفت: در حال حاضر پانسمان های سوختگیِ مفید که می توانند از مرگ و میر بیماران جلوگیری کنند و عوارض آن را کاهش دهند ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
در دنیای پویای امروز، شرکت ها و سازمان ها برای حرکت در مسیر رشد و تعالی نیازمند برنامه ریزی های هدفمند، سرمایه انسانی متعهد، متخصص، تلاشگر و کارآمد هستند تا بتوانند همواره در این مسیر رشد حرکت کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در خرید خودروهای برقی امکان حساب وکالتی را فراهم کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه تجارت نو در سامانه کدال منتشر شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است فردا (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) در تالار خودرو عرضه شود را ابلاغ کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
افشین خانی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران طی حکمی، هادی حیدری را به عنوان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
همزمان با اتخاذ سیاست جدید بانک مرکزی برای کنترل ترازنامه بانک ها به منظور مهار رشد نقدینگی و تورم، چهره بسیاری از بانک های کشور نیز تغییر کرده است به طوری که تعدادی ازآنها از وضعیت زیان به سوددهی ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۲    
مشتریان بانک سپه می توانند برای وکالتی نمودن حسابهای خود و شرکت در طرح ثبت نام خودروهای برقی وارداتی به صورت غیر حضوری از طریق Vbank.banksepah.ir اقدام کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
موفقیت های کچاد در سال 1402 تشریح شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
مشتریان بانک رفاه کارگران می توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی شرکت کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از به مزایده گذاشتن 50 لکوموتیو متوقف به منظور احیای آنها در خردادماه خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
امسال وزارت نیرو در تداوم اختصاص پاداش صرفه جویی برق و با هدف تشویق مشترکان به مدیریت مصرف، 80 میلیون جایزه تعیین کرده است ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
سرپرست بانک سینا اظهار کرد: توسعه بانکداری دیجیتال راهبرد بانکداری خرد بانک سیناست.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران وادارۀ کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با عنوان" نشان ولایت" در روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه جاری برگزار و همزمان رونمایی می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
اتریوم تقریبا پنج درصد و بیت کوین 1.82 درصد جهش کردند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
تالارهای بورس کالای ایران در نخستین روز هفته (شنبه 29 اردیبهشت ماه) میزبان عرضه 2 میلیون و 929 هزار و 958 تن انواع کالا و محصول هستند.