سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای اقتصاد 30 اسفند 1399 - donya-e-eqtesad.com

دنیای اقتصاد 28 اسفند 1393 دنیای اقتصاد 27 اسفند 1394 دنیای اقتصاد 11 اسفند 1395 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1396 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1397 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1398 دنیای اقتصاد 31 فروردین 1399 دنیای اقتصاد 31 اردیبهشت 1399 دنیای اقتصاد 31 خرداد 1399 دنیای اقتصاد 31 تیر 1399 دنیای اقتصاد 31 مرداد 1399 دنیای اقتصاد 31 شهریور 1399 دنیای اقتصاد 30 مهر 1399 دنیای اقتصاد 30 آبان 1399 دنیای اقتصاد 30 آذر 1399 دنیای اقتصاد 30 دی 1399 دنیای اقتصاد 30 بهمن 1399 دنیای اقتصاد 1 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 2 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 3 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 4 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 5 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 6 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 7 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 8 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 9 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 10 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 11 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 12 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 13 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 14 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 15 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 16 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 17 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 18 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 19 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 20 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 21 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 22 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 23 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 24 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 25 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 26 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 27 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 28 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 30 اسفند 1399 
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۸    
تسنیم : سامانه های ترددشمار و گشت های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل افزایش 12.9 درصدی را نشان می دهد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۲    
ایسنا : مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 1780 میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل 3.17 درصد کمتر شده است.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۴:۱۲    
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،امسال هم شبکه های سیما، برنامه های متنوع و متفاوتی را برای مخاطبان در نوروز 1400 نظر گرفته اند که در این مطلب به فیلم و سریال ...
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
خبر آنلاین : امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت : حضور در انتخابات یکی از تکالیف شرعی است، با بصیرت و چشم روشن در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و بدانید که یک برگ رای ما تعیین کننده و ارزشمند است.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۶    
خبر آنلاین : وزیر اطلاعات در پیامی نوروز و سال نو را تبریک گفت و تاکید کرد: یقیناً کارکنان مؤمن و فداکار وزارت اطلاعات در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد ...
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۶    
ایرنا : سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: در حال حاضر 12 شهرستان قرمز و 39 شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
ایسنا : خدیجه جنگیز نامزد جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی علیه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی شکایت و شاهزاده سعودی نامه احضار به دادگاه را دریافت کرده است.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
ایلنا : معاون رئیس جمهوری آمریکا در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، ابراز امیدواری کرد که روزهای بهتری در پیش باشد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۹    
ایسنا : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان فرا رسیدن عید نوروز را به وزیران دفاع و نیروهای مسلح کشورهای دوست و همسایه در منطقه تبریک گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
خبر آنلاین : ابراهیم شیرعلی نیا مورخ تاریخ جنگ در کانال تلگرامی خود با استناد به سخنان محمد ستاری معاون سازمان برنامه در دهه 60 نوشته است ...
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۲    
سقوط رعایت دستورالعمل ها موجب شده تعداد شهر های نارنجی و قرمز به 51 شهر برسد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
خبر آنلاین : سازمان هواپیمایی کشوری درباره تغییر ساعت رسمی کشور و تاثیر این مهم در پروازهای اول فروردین توضیحاتی را ارائه کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
ایرنا : قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهلت 72 ساعته برای خروج از شهرهای قرمز و نارنجی برای صاحبان خودروهای دارای پلاک غیر بومی خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
باشگاه خبرنگاران جوان : ساکنان اراضی اشغالی به رسم هر هفته روز شنبه برای برپایی تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
ایرنا : مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با انتشار یک توییت فرا رسیدن سال نو خورشیدی و عید نوروز را به همه کسانی که نوروز را جشن می گیرند؛ تبریک گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
تسنیم : مأمور کلانتری 36 اصفهان حین دستگیری یک متهم که قصد آتش کشیدن خود و پمپ بنزین را داشت، دچار سوختگی شد و چند ساعت مانده به تحویل سال نو به فیض شهادت نائل آمد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
خبر آنلاین : پورتو که در ترکیب از مهدی طارمی بهره می برد به لطف دو گل به خودی توانست پورتیموننزه را شکست دهد.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
مهر : شماری از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به وزیر خارجه این کشور خواستار حمایت جو بایدن از حقوق ملت فلسطین شدند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
فارس : نتایج آخرین نظرسنجی ها قبل از برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی از احتمال بروز بن بست دوباره در این انتخابات حکایت دارد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
فارس : علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری با انتشار پیامی در اینستاگرام، سال نو را تبریک گفت و همزمانی ایام آغازین سال با اعیاد شعبانیه را نوید بخش بهبود و گشایش در زندگی دانست.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
فارس : یک روز بعد از عملیات تلافی جویانه ارتش یمن علیه عربستان سعودی و هدف قرار دادن پالایشگاهی در پایتخت این کشور، تصاویر ماهواره برگرفته شده نشان می دهد، این حمله دقیق بوده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
فارس : رئیس دفتر سازمان بدر عراق گفت که طرح ها و توطئه های آمریکا علیه نیروهای الحشد الشعبی ناکام خواهد ماند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
اقتصاد نیوز : چند روز پیش خبرگزاری های رویترز و آسوشیتدپرس ادعا کردند برآورد 15 صفحه ای یک گزارش اطلاعاتی در ایالات متحده می گوید ایران با کارزارهای چندشاخه ای پنهان در طی انتخابات ریاست جمهوری اخیر ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
فارس : یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شنبه شب هدف حمله در عراق قرار گرفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
خبر آنلاین : میرسلیم نوشت: عده ای برنامه ریزی کرده اند که مردم را از اصل شرکت در انتخابات مایوس کنند
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۲    
فارس : ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرهای جدید قرمز و نارنجی را اعلام کرد که بر این اساس شهرستان بروجرد نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۲    
ایرنا : محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن روز شنبه در گفت وگو با شبکه تی آر تی ترکیه گفت: در صورتی که عربستان و متحدانش تجاوز به یمن را متوقف کنند ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۲    
خبر آنلاین : تیرانداز المپیکی ایران موفق شد در فینال تپانچه بادی جام جهانی هند مدال طلا را برگردن بیاویزد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۲    
طبق اعلام صفحه محمدعلی اسلامی ندوشن و شیرین بیانی (اسلامی ندوشن) این نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت باغ و خانه پدری خود را به موسسه مردم نهاد فرهنگی و اجتماعی اندیشه روشن اهدا کرد تا مصروف فعالیت های ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۲    
ایرنا : براساس قانونی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ابلاغ کرد مالکیت زمین برای اتباع خارجی در کریمه که هفت سال پیش به بر اساس همه پرسی تحت پوشش سرزمینی روسیه درآمد، ممنوع شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۲    
خبر آنلاین : معاون مسکن و ساختمان از الزام ثبت املاک تحت تملک سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان از 19 فروردین خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۲    
فارس : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کتابش گفته امروز برجام از جبهه های مختلف تحت فشارهای عظیم قرار گرفته است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۲    
فارس : بر اساس اسنادی که دولت نجات ملی امروز جمعه منتشر کرده، آمریکا در دوره علی عبدالله صالح ، رئیس جمهور سابق یمن توانمندی های هوایی و پدافندی این کشور را نابوده کرده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۲    
اقتصاد نیوز : سال 1399 بی گمان سال کم نظیری در تاریخ اقتصادی ایران است. سالی که به علت آثار مخرب بیماری کووید19 و تحریم های ظالمانه ایالات متحده برای مردم ایران سال سختی سپری شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۲    
ایسنا : سرهنگ جلیل موقوفه ای دراین باره گفت: حوالی ساعت 13:10 امروز و دقایقی بعد از سال تحویل، عوامل گشت کلانتری 135 آزادی حین گشت زنی در محدوده میدان آزادی به رفتار فردی مشکوک شده و آن را زیر نظر ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۲    
خبر آنلاین : رهبر انقلاب روز اول فروردین ساعت 16:30 به صورت زنده با مردم سخن خواهند گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۲    
ایرنا : برهم صالح رئیس جمهوری و فالح الفیاض رییس الحشد الشعبی سازمان بسیج مردمی عراق در محل اقامت ریاست جمهوری در سلیمانیه با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۲    
اقتصاد نیوز : محمود احمدی نژاد در پیام نوروزی خود گفت:یک بار دیگر، یک زمستان سخت و نفس گیر با نفخه حیات بخش و دل انگیز بهار محو شد و به خاطره ها پیوست و بالندگی و حیات ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۲    
تسنیم : لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که برای گفتگو با مقامات هندی به دهلی نو سفر کرده است، روز شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که واشنگتن در خصوص خرید سلاح ها و تجهیزات روسی به متحدان خود هشدار داده ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
ایسنا : رابرت مالی نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، گفت: حملاتی که مجموعه های مسلح وابسته به ایران علیه نیروهای آمریکایی در عراق انجام می دهند به تلاش های دولت آمریکا برای کاهش تنش با ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
ایرنا : رسانه انگلیسی اسکای نیوز نوشت: علم کووید-19 که در واکسن فایزر بیون تک استفاده شده است می تواند در چند سال آینده به عنوان واکسن برای بیماران سرطانی استفاده شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
فارس : سیدمحمد ذبیحین پور با اشاره به پدیده تحویل سال اظهار داشت: تحویل سال یک پدیده نجومی است و بر اساس دقیق ترین و بهترین گاه شماری در بین تقویم های موجود در جهان، یعنی تقویم ملی ایرانیان است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
خبر آنلاین : از خودروسازی به عنوان یکی از صنایع پیشران کشور یاد می شود، صنعتی که با دارا بودن سهم 3.5 تا چهار درصدی در تولید ناخالص داخلی ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
خبر آنلاین : 13 اسفند بود که شایعه درگذشت محمدعلی اسلامی ندوشن، یک باره فضای مجازی را پر کرد و برخی رسانه های رسمی هم آن را منتشر کردند؛ خبری که خوشبختانه زود تکذیب شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
خبر آنلاین : احسان علیخانی، مهمان ویژه برنامه نوروزی دورهمی، دلایل نیامدن به این برنامه را فاش کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
خبر آنلاین : توئیتر سایت رهبر انقلاب، بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای را بازنشر داده است
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
ایسنا : اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل سوریه اعلام کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
مهر : استاندار تهران گفت: از سال 96 تاکنون شاهد کاهش 29 درصدی وقوع جرم در تهران بزرگ هستیم، که این امر نشان از بهره گیری همه ظرفیت ها در حوزه مقابله با جرم و جنایت است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
ایسنا : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب، تأکید کرد که به رغم همه توطئه های دشمنان، تلاش خواهد شد که سال 1400 ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : شرکت کنندگان در یک حرکت اعتراضی پس از تجمع در منطقه هاید پارک واقع در قلب لندن به سمت میدان مشهور ترافلگار و پارلمان این کشور راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی خواستار پایان دادن به قوانین ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
ایسنا : در پیام تبریک روحانی آمده است: امیدوارم ما انسان ها نیز بتوانیم همچون طبیعت، با نو شدن فصل، بهاری تازه در دل و جانمان ایجاد کنیم و با زدودن غبار رخوت و سستی ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
جماران : سیدحسن خمینی در مراسم تحویل سال 1400 در حرم امام خمینی (س)ریشه بسیاری از مفاسد را کینه دانست.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : محمد اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به مردم ایران، گفت: سالی که گذشت، سالی پر از زحمت و در عین حال پرتلاش برای همه هموطنان عزیز بود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
ایرنا : توشیمیتسو موتِگی ، در پیام نوروزی اش نوشت: به همه کسانی که در ژاپن و سراسر جهان، نوروز را جشن می گیرند، صمیمانه تبریک می گویم.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
پایگاه اطلاع رسانی دولت : بر اساس قانون ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
ایسنا : وزیر کشور گفت: در سال جدید نیز انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و در برخی مناطق خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که امید است مردم همیشه آگاه باردیگر صحنه های ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
ایرنا : توماس باخ امروز در واکنش به تصمیم ژاپن برای حذف تماشاگران بازی های المپیگ گفت: تمامی طرفداران المپیک از سراسر جهان ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۲    
ایسنا : علی ربیعی گفت: ما بیش از هر زمانی نیاز به تولید بیشتر داریم. در مقابل دنیایی که شاهد بودیم چگونه ظالمانه جلوی کالاها و نیازهای اساسی یک جامعه مانند تولیدات سلامت را حتی در بدترین شرایط یک ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۲    
فارس : دادستان شهرستان کنگان گفت: تمام دستگاه های امنیتی، قضایی، انتظامی به شکل شبانه روز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند تا بتوانند هرچه سریع تر با دستگیری فرد مظنون ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۲    
اقتصاد نیوز : در سال 88 نیز با وجود آنکه سال انتخابات بود شعار سال مضمون انتخاباتی نداشت. در سال 1384 اما عنوان سال بر مشارکت عمومی تاکید داشت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
ایسنا : ماموران بعد از تحت نظر قرار دادن فرد مذکور متوجه شدند که با عنوان مامور قلابی قصد سرقت از شهروندان در محدوده میدان آزادی را دارد که در همین راستا نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
فارس : در دیدار بهاروند و غوندیان معاون وزیر امور خارجه ارمنستان، تقویت و توسعه روابط دو کشور از جمله در حوزه همکاری های حقوقی، پیشبرد اسناد در دست بررسی دو کشور ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
ایرنا : جهانگیری در پیام نوروزی اش نوشت: خدایا شادی این روزها را مایه ماندن امیدمان کن و امیدمان را پشتیبان تلاش مان ساز تا همه با همدلی، همگامی و همکاری ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
فارس : بایدن 78 ساله که مسن ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده است سرانجام توانست از پله ها بالا رود و پیش از عزیمت برای دیدار با سران جامعه آمریکایی های آسیایی تبار ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای کوتاه گفت: بار دیگر، با پهپاد "قاصف 2k " یک سایت نظامی را در فرودگاه بین المللی أبها هدف قرار دادیم و به لطف خدا با دقت به هدف اصابت کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : یک نماینده مجلس گفت: اگر می خواهیم در عرصه سیاست خارجی و همچنین دیگر عرصه ها توانمندی خود را افزایش دهیم و ارزش پول کشور ارتقا پیدا کند ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : رسانه های محلی گزارش دادند که یک انفجار در داخل یک انبار واقع در شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب رخ داده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : در مطالعه ای که در روز چهارشنبه 17 مارس در مجله ی ساینس ادونس (Science Advances) منتشر شد محققان توضیح دادند که چگونه یکی از ژن هایی که مسئول قد بلند زرافه هاست می تواند در حقیقت به ساخت ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : رئیس جمهور آمریکا در پیام نوروزی اش تاکید کرد: بهار نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره است و دل های مردم از آمریکا تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا آکنده از نور و امید می شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۲    
ایرنا : بر اساس یک نظرسنجی، میزان غمگینی مردم افغانستان از سال 2018 میلادی به بعد افزایش یافته و نام افغانستان از سومین کشور غمگین جهان، امسال به جایگاه نخست صعود کرده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۲    
خبر آنلاین : بازار سرمایه در نوروز امسال هم طبق روال از تعطیلات رسمی تبعیت کرده و علاوه بر اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه فعالیت نخواهد داشت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
ایسنا : در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که طی روزهای سه شنبه تا جمعه (3 تا 6 فروردین) بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش برف ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
ایسنا : وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای درباره تصمیمات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تخلیه، تخریب و مصادره سرزمین های فلسطینی تاکید کرد ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
سفیر سیاهپوست آمریکا در سازمان ملل گفت: من چهره زشت نژادپرستی را می شناسم. من با نژادپرستی زندگی کردم ، نژادپرستی را تجربه کرده ام و از نژادپرستی زنده مانده ام.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
فارس : آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان به مناسبت حلول سال 1400 پیامی صادر کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
ایرنا : وزیر آموزش و پرورش در آغاز سال 1400 از پرداخت مطالبات فرهنگیان خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
جماران : کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود، ضمن اعلام فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
ایرنا : بورل با اشاره به اهمیت برجام تصریح کرد که این توافق امروز از زوایای مختلف تحت فشار زیادی قرار دارد و من بر این باور هستم که حفظ برجام نه تنها ضروری که به دو دلیل حیاتی است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
اقتصاد نیوز: دولت در سال جاری با توجه به چشم انداز فروش نفت و تعهدات ریالی خود از شورای هماهنگی اقتصادی مجوز فروش اوراق دریافت کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۴    
جماران : یادگار امام با تأکید بر اینکه عید باید موطن رفع کینه ها و موعد زدودن دشمنی ها باشد، گفت: عید وقت شستن دل ها و عبور از گذشته ها است و این امر هم در مقیاس فردی ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۴    
خبر فوری : لحظه تحویل سال 1400 در حرم مطهر امام رضا علیه السلام را ببینید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۳    
جماران : حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در مراسم تحویل سال 1400 در حرم مطهر امام خمینی(س) با تبریک عید نوروز، گفت: یکی از سنت های مبارکی که ما در تاریخ خودمان داریم و عید را به او می شناسیم ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۷    
مهر : ملکی با اشاره به اولین حادثه سال 1400 گفت: اولین حادثه سال 1400 در ساعت 13 و 7 دقیقه و 10 ثانیه یعنی دقیقاً 3 ثانیه بعد از سال تحویل رخ داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۶    
مهر : سال نو در حالی آغاز شده که اهواز در وضعیت قرمز قرار دارد و عده ای از هموطنان ما درگیر بیماری ویروس کرونا هستند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۴    
خبر آنلاین : امیر آقایی، با حضور در برنامه نوروزی فرمول یک ، به کارشناس خانمی که در یکی از برنامه های تلویزیون، مردم را به قناعت دعوت کرده بود کنایه زد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۶    
خبر آنلاین : روحانی در هشت پیام نوروزی خود در 8 سال ریاست جمهوری هم به مسائل اقتصادی و سیاسی و ...اشاره داشته هم از وعده هایش با مردم سخن گفت. او اولین پیام نوروزی را با کنار گذاشتن کدورت ها شروع کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۶    
فارس : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کرونای انگلیسی به چهار شهر مازندران رسید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۸    
اقتصاد نیوز : عمران خان 68 ساله، روز دوشنبه اولین دوز واکسن ویروس کرونا را دریافت کرد. به گزارش رسانه های پاکستانی، وی قبل از تزریق واکسن به ویروس کرونا مبتلا شده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۵    
کانال تلگرامی ستاره ها : آوازخوانی علی نصیریان در ویژه برنامه عصر جدید به مناسبت سال نو.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۳    
فارس : نیما عالمیان با کسب سهمیه المپیک در لحظه های آخر سال 99، عیدی خوبی به مردم ایران داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۸    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری : سایت رهبر انقلاب پوستری با مضمون شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی منتشر کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی تصویری که در اولین دقایق تحویل سال 1400 پخش شد، آغاز سال نو را تبریک گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۸    
پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسب آغاز سال 1400 را مشاهده می کنید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۸    
خبر آنلاین : وزیر خارجه آمریکا نوروز را به مردم ایران و هم کسانی که از آسیا و خاورمیانه تا آمریکا این عید را جشن می گیرند، تبریک گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۰    
همشهری : تصویری از مراسم شلیک توپ در میدان آزادی تهران در لحظه تحویل سال را مشاهده می کنید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۱    
رهبر انقلاب فرمودند: شعار سال 1400، تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۹    
ایرنا : علی نصیریان گفت:مطالعه و فیلم دیدن مهم ترین کاری است که این روزها انجام می دهم و نوروز هم احتمالا به همین منوال خواهد گذشت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۳    
ایسنا : باشگاه دونالد ترامپ، در پالم بیچ در املاک مارلاگو در فلوریدا پس از ابتلای برخی از کارکنان آن به کرونا نیمه تعطیل شده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۵    
ایسنا : رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای گروه قرمز نارنجی زرد و آبی از ساعت 21 تا ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
ایسنا : رئیس کل بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد سال 1400، سال ثبات بیشتر بازار، رشد بیشتر تولید ناخالص داخلی و سال کنترل بیشتر تورم در جهت بهبود معیشت و رفاه مردم باشد.
  • ۱