چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای اقتصاد 28 اسفند 1399 - donya-e-eqtesad.com

دنیای اقتصاد 28 اسفند 1393 دنیای اقتصاد 27 اسفند 1394 دنیای اقتصاد 11 اسفند 1395 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1396 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1397 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1398 دنیای اقتصاد 31 فروردین 1399 دنیای اقتصاد 31 اردیبهشت 1399 دنیای اقتصاد 31 خرداد 1399 دنیای اقتصاد 31 تیر 1399 دنیای اقتصاد 31 مرداد 1399 دنیای اقتصاد 31 شهریور 1399 دنیای اقتصاد 30 مهر 1399 دنیای اقتصاد 30 آبان 1399 دنیای اقتصاد 30 آذر 1399 دنیای اقتصاد 30 دی 1399 دنیای اقتصاد 30 بهمن 1399 دنیای اقتصاد 1 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 2 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 3 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 4 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 5 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 6 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 7 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 8 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 9 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 10 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 11 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 12 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 13 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 14 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 15 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 16 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 17 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 18 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 19 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 20 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 21 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 22 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 23 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 24 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 25 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 26 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 27 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 28 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 29 اسفند 1399 دنیای اقتصاد 30 اسفند 1399 
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۰    
شهید مجتبی برسنجی سرخکلایی 27 ساله اهل سوادکوه مازندران بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۵    
تسنیم : اسامی شهرهای با وضعیت قرمز که تردد به آنها تا 15 فروردین 1400 با ممنوعیت همراه است و ورود پلاکهای غیربومی به این شهرها یک میلیون تومان جریمه در پی خواهد داشت اعلام شده است.
دنیای اقتصاد   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
تسنیم : استرس، تغذیه ناسالم، فست فودها، استفاده از چربی های اشباع شده، کم تحرکی و مصرف نابجای داروهای شیمیایی از جمله دلایل بروز "کبد چرب" است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۰    
ایسنا : دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 75 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 61 هزار و 724 نفر رسید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۲:۴۲    
اقتصاد نیوز: سازمان بهداشت جهانی محاسن واکسن آسترازنکا را بیش از خطراتش عنوان کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۲:۱۲    
ایرنا:جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در حال ارسال یا دریافت پیامی به ایالات متحده آمریکا نبوده و نیست ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مهر : دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: تداوم سیاست تحریم و دوستی با تروریسم نشان می دهد ویروس بدخیم ترامپیسم کاخ سفید را به شدت آلوده کرده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
باشگاه خبرنگاران جوان : سقف نقل و انتقالات بانکی در شب عید تغییر چندانی نداشته است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
نورنیوز : دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد اسناد جدید نقش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در جذب سرکردگان داعش در زندان های عراق و آزادسازی آنها از زندان ها را آشکار می کند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
فارس : رسانه سلطنتی بی بی سی فارسی در یک پست اینستاگرامی تصاویری از برخی مسئولان دولتی را ردیف و در انتها تصویری از رهبر انقلاب مقابل یک خودرو را منتشر کرد و ایشان را متهم به تجمل گرایی کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۲    
فارس : یک روزنامه آمریکایی در بخشی از گزارش خود درباره ناامیدی گروهی از تحلیلگران و سیاستمداران آمریکایی از سیاست های جو بایدن ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۲    
ایرنا : در دیدار اکبر قاسمی با مدیرکل حقوق بین الملل عمومی ورئیس آژانس توسعه خدمات دولتی گرجستان، مسائل مربوط به امور انسانی، کنسولی و حقوقی و راه های تسهیل مراودات دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۲    
ایرنا : وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد: طرفین مذاکره کننده در این نشست راه های کمک به پیشرفت مذاکرات در داخل افغانستان، کاهش خشونت ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۲    
فارس : نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت که او چهار یا پنج بار به امارات رفته است و برخی از این سفرها قبل از اعلام عادی سازی بین این رژیم و امارات متحده عربی در مرداد ماه گذشته بوده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
فارس : محمدباقر قالیباف گفت: همه مسئولان و مردم یک خواسته دارند و آن رفع تحریم است و اگر آمریکا و طرف های دیگر برجام به تعهدات خود عمل نکنند ما بند 36 برجام را که کاهش تعهدات است را اجرا می کنیم.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
ایرنا : اسحاق جهانگیری به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت در توئیتی نوشت: این میراثی پرافتخار برای ملت ما به جا ماند. از تاریخ می توان و باید درس های مهم برای امروز و آینده آموخت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
ایرنا : وزیر خارجه روسیه گفت که روسیه برای گفت و گوهای برابر، سازنده و آزاد و بدون معیارهای دوگانه با اروپا آماده است تا نقش شورای اروپا به عنوان ابزار کلیدی وحدت کشورهای اروپایی مطابق بند اول منشور ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
پایگاه اطلاع رسانی دولت : شریعتمداری گفت: به محض ابلاغ اعتبار سال 1400 مشابه این پرداخت را برای بازنشستگان تامین اجتماعی هم خواهیم داشت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
ایسنا : علیرضا معزی توئیتی درباره حواشی بارش باران در جلسه دیروز هیات دولت منتشر کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
ایرنا : باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با تصمیم کادر فنی، تمرینات این تیم پنج روز تعطیل خواهد بود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
ایرنا : محموله آفت کش، شامل 20 هزار لیتر مالاتیون 95 درصد یو ال وی تحت برنامه همکاری های دولت با دولت، در تاریخ 28 اسفند 1399 در چابهار به سازمان حفظ نباتات ایران تحویل شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
فارس : سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان پنجشنبه شب به مناسبت یوم الجریح (روز جانباز) سخنرانی کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
ایسنا : از آنجا که سفرهای نوروزی بدون رعایت دقیق محدودیت های پیش بینی شده و پروتکل های بهداشتی، به شیوع دیگرباره بیماری منجر می شود ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
خبر آنلاین : محمد اسلامی گفت: تعداد 50 هزار دستگاه باید در کارخانه های داخلی، تولید شود و در اختیار رانندگان و شرکت ها قرار گیرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
باشگاه خبرنگاران جوان : ساعت رسمی کشور در ساعت 24 یک شنبه یکم فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
خبر آنلاین : نشریه خط حزب الله متن استفتا درباره غسل و روزه عید نوروز از رهبر انقلاب را منتشر کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
فارس : گفت وگوی زنده محمدباقر قالیباف در برنامه گفت و گوی ویژه خبری آغاز شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۲    
ایسنا : پرویز اسماعیلی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل تقریبا همزمان گروه دوستی در پارلمان های دو کشور، روابط سیاسی و فرهنگی کرواسی و ایران را خوب، عمیق و دوستانه ارزیابی کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۲    
تسنیم : جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید روز پنج شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از اینکه اخیراً ولادیمر پوتین همتای روسی خود را قاتل خوانده است، پشیمان نیست.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۴    
فارس : سرتیپ یحیی سریع ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن پنجشنبه شب در حساب توییتری خود با اعلام این خبر نوشت: با عنایت الهی یگان پهپادی عملیات تهاجمی به فرودگاه بین المللی "ابها" انجام داد .
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۰    
خبر آنلاین : حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیام نوروزی خود گفت: همهٔ کنشگران سیاسی، چه آنهایی که در قدرت هستند، چه آنهایی که در قدرت نیستند ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۰    
خبر آنلاین : سعید خطیب زاده گفت: بیانیه پایانی این نشست همانند نشست های قبلی فاقد درک واقع بینانه از تحولات پیرامونی و در تداوم عناد و فشار سیاسی رژیم سعودی بر سایر کشورهای این شورا است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۰    
فارس : رئیس جمهور روسیه امروز(پنجشنبه) در پاسخ به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به او پیشنهاد داد که در آینده ای نزدیک با یکدیگر گفت وگوی اینترنتی داشته باشند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۲    
فارس : تیم والیبال بایک موتور که سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد امروز در چهارمین مسابقه خود در لیگ چین توانست حریف خود را شکست دهد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۲    
اقتصاد نیوز : شاخص کل هم وزن نیز درتمام روزهای هفته اخیر صعودی بود، شاخص هم وزن در پایان هفته نسبت به هفته پیشین 7 هزار و 972 واحد بالا تر ایستاد و به رقم 439 هزار و 795 واحد رسید و بازدهی مثبت 1 ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۲    
ایسنا : با توجه به پیش بینی این بانک از وضعیت نقدینگی در بازار بین بانکی، موضع پولی بانک مرکزی در این هفته جذب نقدینگی بود. از این رو، بانک مرکزی در روز چهارشنبه 27 اسفندماه عملیات بازار باز نداشت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۲    
فارس : شبکه تلویزیونی المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود پنجشنبه (عصر) از هدف قرار گرفتن یک کاروان دیگر در استان الدیوانیه (واقع در جنوب عراق) خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
فارس : مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در یادداشتی فرضیه دولت جو بایدن ، رئیس جمهور کشورش درباره اینکه برجام پلی برای توافق گسترده تر با ایران خواهد بود را به چالش کشیده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
ایرنا : بخش اطلاع رسانی سرکنسولگری ایران در شهر کراچی اعلام کرد: در راستای احقاق حقوق ایرانیان خارج از کشور و با پیگیری های مستمر سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد و تلاش های سرکنسولگری ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
خبر آنلاین : محمدرضا تابش با اشاره به آزادی محمدرضا جلائی پور عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت گفت: خدا را شکر بالاخره عقلانیتی کارساز شد و برادر متخصص ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
فارس : رووین ریولین ، رئیس رژیم صهیونیستی از چند روز پیش برای رایزنی درباره آنچه تهدید فزاینده برنامه هسته ای ایران خوانده شده سفرش را به پایتخت کشورهای آلمان، فرانسه و اتریش آغاز کرده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : "بنیامین نتانیاهو" روز پنجشنبه در گفت وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده ،اسرائیل در سوریه آزادی کامل دارد که بخشی از آن در نتیجه روابط با روسیه است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : پوتین روز پنجشنبه در دیدار با نمایندگان مردم کریمه و سواستوپل قول داد که در افتتاح یک مسجد جامع مسلمانان در کریمه شرکت کند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : نشریه دیلی تلگراف انگلیس روز پنجشنبه گزارش داد که دولت بوریس جانسون 6.6 میلیارد پوند برای توسعه موشک های مافوق صوت و ساخت جنگ افزارهای لیزری بودجه اختصاص داده است ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : قبل از گفت و گوی راهبردی مقامات عالی رتبه چین و آمریکا، واشنگتن از سفرهای خود به ژاپن و کره جنوبی برای فشار بر پکن استفاده کرد و از گسترش تحریم ها علیه چین در مورد مسایل هنگ کنگ خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : سرهنگ حسین میش مست گفت: طی این مدت رفت و آمد در خروجی های مشهد نیز 27 درصد و در خروجی های استان 35 درصد افزایش یافته است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
فارس : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: پس از وقوع یک مورد درگیری منجر به جرح و فوت در محله موشاخانی و اطلاع به پلیس، تیمی از ماموران کلانتری حافظیه به محل اعزام شدند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۲    
ایرنا : استاندار تهران گفت: شهر تهران با تمامی پیچیدگی هایی که دارد با جلسات مناسب هفتگی و تلاش مدیران در رعایت فاصله گذاری اجتماعی به نتایج قابل قبولی رسیدیم و این استان با جمعیت 15 میلیون نفری در ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
بحران ها، با وجود همۀ دشواری هایی که برای بشر به وجود می آورند، گاهی نقطۀ عطفی در تاریخ کشورها یا شرکت ها می شوند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
ایسنا : محمدجواد ظریف، در آستانه سال نو در پیامی ویدئویی ابتدا با شعری از استاد شفیعی کدکنی نوروز را تبریک گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
اقتصاد نیوز : اما اتفاق مهم درآمار های امروز روند افزایشی فوتی های بیماری کرونا بود. این متغیر در روز جاری نسبت به روز قبل 37 درصد افزایش پیدا کرده و به 89 نفر رسید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
ایسنا : زالی درباه وضعیت کرونای انگلیسی در تهران، گفت: متاسفانه تقریبا در همه بخش های تهران بارقه های شکل گیری خوشه های ناشی از کرونای انگلیسی را می بینیم.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۸    
ایرنا : یک گروه عراقی که نام خود را "لواء خیبر" عنوان کرده، امروز (پنجشنبه) با انتشار یک بیانیه کوتاه و فیلم حمله های خود، ضمن اعلام موجودیت ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
ایسنا : امیر حسین بانکی پور فرد با اشاره به موضع طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نسبت به موضوع غربالگری عنوان کرد ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
خبر آنلاین : فرشاد مقیمی در خصوص فرآیند قرعه کشی خودرو اظهار کرد: قرعه کشی خودرو که از ابتدای سال شروع شد، کاملا به صورت سیستمی انجام می شود و نهادهای نظارتی، نظارت کافی به انجام آن دارند ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳    
پیام ابوالفضل پایداری به مناسبت آغاز پنجاهمین سال فعالیت گروه میهن
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۰    
در روزهایی زندگی می کنیم که کرونا و تست کرونا تبدیل به یکی از دغدغه های ما شده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۵    
مهر : بیست تن از قانونگذاران مجلس سنا آمریکا خواستار هشدار جدی به هند در خصوص احتمال قرار گرفتن در فهرست تحریم های واشنگتن شدند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۵    
فارس : علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2350 دستگاه ترددشمار جاده ای کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها نسبت به روز قبل 3 ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : در بخشی از پیام وزیر آموزش و پرورش آمده: و این گونه ایرانیان دبیر و دلیر، توانستند با برخورداری از مشی صلح دوستی و منش ستم ستیزی خویش ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
ایرنا : زاخارووا روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه 1 با اشاره به فراخواندن سفیر روسیه در واشنگتن به مسکو پس از اظهرات توهین آمیز جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد ولادیمیر پوتین همتای ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
فارس : عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما، وجود هرگونه هماهنگی بین خود و محمود احمدی نژاد برای انتخابات را تکذیب کرد و گفت: در یک سال گذشته با آقای احمدی نژاد جلسه ای نداشته ام.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
ایسنا : محمودرضا طاهری گفت: انواع بستنی، مشمول استاندارد اجباری است و توصیه می شود شهروندان از مصرف بستنی های غیراستاندارد خودداری کنند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
فارس : صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در برخی مناطق فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، رشت، خراسان جنوبی ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
ایسنا : چین به سفر برنامه ریزی شده آلن ریچار، سناتور با سابقه فرانسوی و وزیر دفاع سابق این کشور که از اعضای حزب حاکم فرانسه است به تایوان انتقاد کرده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۳    
ایسنا : برهم صالح رئیس جمهور عراق در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز گفت: ایران به عنوان همسایه عراق پیوندهای تاریخی و فرهنگی و منافع مشترک امنیتی با ما دارد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۳    
شرق : 29 اسفند برای هر ایرانی نماد مشخص ملی شدن صنعت نفت بوده و تاریخ سیاسی ایران را با عملکرد دولت مصدق در راستای دفاع از منابع نفت پیوند زده است ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۳    
فارس : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: من فرستاده رهبر معظم انقلاب و سفیر ایشان به سوی این مردم عزیز هستم، دغدغه ایشان سرپناه مردم است ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۳    
ایسنا : نتانیاهو پیشتر برنامه ریزی کرده بود که قبل از برگزاری انتخابات کنست که سه شنبه آتی برگزار می شود، به امارات سفر کند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۳    
ایسنا : رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تصویر متهمان با بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار تطبیق داده شد ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۳    
جماران : پلیس راهور اعلام کرد: تردد شبانه در جاده ها ممنوع نیست.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۲    
فارس : نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان امروز (پنجشنبه) در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که انتخابات زودهنگام پارلمانی ارمنستان 20 ژوئن (31 خردادماه) برگزار می شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۶    
اقتصاد نیوز : در طول یک سال گذشته دست کم سه بسته حمایتی بزرگ به تصویب کنگره و تائید دولت در امریکا رسیده که از جهت بزرگی آن در طول تاریخ این کشور بی سابقه بوده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۳    
ایلنا : بازیکنان پرسپولیس با برتری یک نیمه ای برابر نفت مسجد سلیمان راهی رختکن شدند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۳    
فارس : نماینده آمریکا در امور ایران با تکرار ادعاهای دیگر مقام های آمریکایی از برجام به عنوان یک توافق شکننده یاد کرد و گفت که دولت بایدن به دنبال توافقی بهتر با تهران است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۶    
فارس : ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه به توهین های جو بایدن همتای آمریکایی درباره خودش، واکنش نشان داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۵    
قیمت دلار امروز در بازار آزاد روند صعودی را تجربه کرد و با افزایش 300 تومانی به 25,150 (بیست و پنج هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسید.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۳    
بازار امروز شاهد رشد قیمت طلاست و هر گرم طلا 18 عیار 1,087,100 (یک میلیون و هشتاد و هفت هزار و یکصد ) تومان ارزش گذاری شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۸    
ایلنا : نخست وزیر ارمنستان از برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
تسنیم : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در توییتر فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
قیمت دلار در بازار امروز بالا رفت و به 25,150 (بیست و پنج هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسید. طلا و سکه هم افزایش قیمت را تجربه کردند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
انتخاب : بایدن به جهان ثابت کرد آمریکا دوباره می تواند کارآمد باشد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
ایسنا : براساس شاخصه میلیاردرهای بلومبرگ، ارزش دارایی های خالص دونالد ترامپ با رسیدن به 2/3 میلیارد دلار تا اواسط مارس، 700 میلیون دلار کمتر از زمانی است که در ژانویه 2017 وارد کاخ سفید شده بود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۳    
مهر : در سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، هیئت هایی از طرف رهبر انقلاب با حضور در منازل تعدادی از جانبازان، از رشادت ها و فداکاری های آنان تجلیل کردند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
ایسنا : وزرای خارجه اوکراین و کانادا با به گزارش سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای اوکراینی واکنش نشان دادند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
ایلنا : اسامی بازیکنان تیم پرسپولیس برای مصاف با نفت مسجد سلیمان اعلام شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
مهر : رئیس سازمان بورس از واریز نصف سود سهام عدالت طی امروز خبر داد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
ایسنا : به دنبال اظهارات جنجالی بایدن در مصاحبه اخیرش و قاتل خواندن پوتین یک مقام روسی گفت: اگر آمریکا بابت این اظهارات عذرخواهی نکند، ممکن است با تلافی از سوی روسیه روبرو شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
ایسنا : سرلشکر پاسدار محمدباقری ریس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از جامعه پزشکی قدردانی کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۹    
فارس : رئیس پلیس راه مازندران از انسداد موقتی محور هراز خبر داد و گفت: این محور به مدت نیم ساعت مسدود شد که درحال حاضر بازگشایی شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
ایسنا : برهم صالح عنوان کرد: من شخصاً، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را می شناسم و او از دوستان عراق است و به مسائل عراق اهمیت می دهد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
اقتصاد نیوز : بازار سهام در یک تلاطم بی سابقه در سالیان اخیر بالاخره به روز آخر رسید و فارغ از هر گونه نتیجه یا داوری، درس های زیادی برای سرمایه گذاران داشت.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
فارس : سخنگوی سپاه پاسداران درباره داوطلبی نظامیان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هیچ کدام از کاندیداهایی که امروز از آنها به عنوان نظامی تعبیر می شود نظامی کلاسیک نبوده اند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
مهر : یک مقام وزارت خارجه آلمان که نخواست نامش فاش شود، در واکنش به گزارش آژانس انرژی اتمی در خصوص فعالیت های مربوط به غنی سازی اورانیوم ایران در بخش زیر زمینی سایت هسته ای نطنز ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
خبر آنلاین : زلزله ای به قدرت 4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین امروز خراسان شمالی - حوالی شوقان را لرزاند.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۱    
تسنیم : جانشین رئیس پلیس راهور گفت: منعی برای سفر به استان های شمالی و شهر هایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
جماران : حدادی سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: ان شاءالله شورای نگهبان اصلاحات انجام شده بر روی طرح را تایید و این قانون برای اجرا ابلاغ خواهد شد ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
ایسنا : ساعت بازدید از موزه ها و سایت های تاریخی در تعطیلات نوروز از 9 صبح تا 19 خواهد بود اما در دو روز 30 اسفندماه 99 و 13 فروردین ماه 1400 تعطیل خواهند بود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
نرخ دلار امروز در بازار متشکل 23,699 (بیست و سه هزار و ششصد و نود و نه ) تومان اعلام شد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
ایلنا : ریابکوف گفت: آمریکا باید تحریم ها را بردارد اما تا کنون فقط تحریم ها افزایش یافته است؛ به همین دلیل هم فعالیت های غنی سازی ایران افزایش می یابد.