شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۵۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 29 بهمن 1395 - donyayebank.ir

دنیای بانک 31 خرداد 1395 دنیای بانک 31 تیر 1395 دنیای بانک 31 مرداد 1395 دنیای بانک 31 شهریور 1395 دنیای بانک 30 مهر 1395 دنیای بانک 30 آبان 1395 دنیای بانک 30 آذر 1395 دنیای بانک 1 دی 1395 دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 1 بهمن 1395 دنیای بانک 2 بهمن 1395 دنیای بانک 3 بهمن 1395 دنیای بانک 4 بهمن 1395 دنیای بانک 5 بهمن 1395 دنیای بانک 6 بهمن 1395 دنیای بانک 7 بهمن 1395 دنیای بانک 8 بهمن 1395 دنیای بانک 9 بهمن 1395 دنیای بانک 10 بهمن 1395 دنیای بانک 11 بهمن 1395 دنیای بانک 12 بهمن 1395 دنیای بانک 13 بهمن 1395 دنیای بانک 14 بهمن 1395 دنیای بانک 15 بهمن 1395 دنیای بانک 16 بهمن 1395 دنیای بانک 17 بهمن 1395 دنیای بانک 18 بهمن 1395 دنیای بانک 19 بهمن 1395 دنیای بانک 20 بهمن 1395 دنیای بانک 21 بهمن 1395 دنیای بانک 22 بهمن 1395 دنیای بانک 23 بهمن 1395 دنیای بانک 24 بهمن 1395 دنیای بانک 25 بهمن 1395 دنیای بانک 26 بهمن 1395 دنیای بانک 27 بهمن 1395 دنیای بانک 28 بهمن 1395 دنیای بانک 29 بهمن 1395 دنیای بانک 30 بهمن 1395 
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
دنیای بانک: از سوی معاون اول رییس جمهور، مصوبه هیات وزیران درخصوص چگونگی اجرای مسکن اجتماعی به وزارت راه و شهرسازی، وزارت رفاه، سازمان برنامه، بنیاد مسکن، وزارت کشور و بانک مرکزی ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
دنیای بانک: یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی دیدار و گفت و گو کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
دنیای بانک: بسیاری از صنایع وابسته به بخش مسکن نیز در این سالها به مانند ساخت و ساز خواب زمستانی طولانی را پشت سر می گذارند و حالا حالا نیز امیدی برای بیدار شدن و دیدن شکوفه های بهاری ندارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
دنیای بانک: در حال حاضر با توجه به شدت بارش برف و کاهش دید پروازی به کمتر از 200 متر، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نمی گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
دنیای بانک: خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور ما به ظاهر رایگان است و هزینه آن را به صورت غیرمستقیم تمام مشتریان بانک ها پرداخت می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
دنیای بانک: یارانه نقدی اسفند ماه با توجه به نزدیکی به ایام نوروز زودتر از موعد مقرر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و بسیاری از معترضین به حذف یارانه نقدی هنوز جوابی دریافت نکرده و به لیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
دنیای بانک: وزیر امور خارجه کشورمان، با وزیر خارجه انگلیس دیدار و رایزنی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
دنیای بانک: عضوکمیسیون عمران مجلس گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی موتور محرکه برای بازگشت رونق به بازار مسکن است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
دنیای بانک: عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح تفریغ بودجه 94، گفت:دولت در سال مذکورهیچ اقدامی در تامین بخشی از یارانه سود تسهیلات تامین مسکن حمایتی زوج های جوان انجام نداده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
دنیای بانک: عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صنعت بیمه در ارائه خدمات گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
دنیای بانک: نخست وزیر اسبق انگلیس در نشستی ضمن اعلام تشکیل ائتلاف علیه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از مردم این کشور خواست علیه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ( برگزیت ) به پا خیزند .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
دنیای بانک: سناتورهای آمریکا لایحه ای را به مجلس سنا ارائه کردند که تحریمهایی جدیدی را علیه خطوط هوایی ایران وضع می نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
دنیای بانک: بر اساس گزارش بانک مرکزی، بدهی دولت به بانکها در پایان آذر 95 با رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 179 هزار میلیارد تومان رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
دنیای بانک: بر اساس گزارش بانک مرکزی تا پایان آذر ماه سال جاری نقدینگی به رقم 1184 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به آذر ماه سال گذشته رشد 28.1 درصدی داشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۰    
دنیای بانک: در حالی که ارزش دلار آمریکا به نزدیکی پایین ترین رقم یک هفته گذشته رسیده، قیمت طلا امروز ثابت ماند و با توجه به عدم قطعیت های سیاسی در آمریکا و اروپا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۰    
دنیای بانک: رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر برنامه ای برای مواجهه با ایران داشته باشد، آن را علنی نمی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
دنیای بانک: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 75 درصدی افزایش سرمایه صندوق های بازنشستگی در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
دنیای بانک: آخرین روزها از دومین ماه چهارمین فصل سال بالاخره رنگ و بوی زمستان به خود گرفت و شاهد بارش برف و باران بودیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
دنیای بانک: مدتها از زمانی که داستان بورسی شدن ایرانسل مطرح شد، می گذرد اما همچنان ورود سهام این شرکت به بورس در انتظار فرصتی دیگر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
دنیای بانک: رییس اتحادیه هتل داران و هتل آپارتمان تهران گفت: در طول ایام عید نوروز هتل های تهران تخفیف 40 درصدی را در اقامت مسافران اعمال خواهند کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۵    
دنیای بانک: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران عنوان کرد که طی هفته گذشته بازار داخلی و خارجی طلا و سکه با شیبی ملایم به سمت افزایش قیمت حرکت کرده اند که دلیل اصلی آن افت ارز دلار در بازارهای بین المللی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۵    
دنیای بانک: مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از امکان برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک شهر به منظور توسعه خدمات غیرحضوری و افزایش رضایتمندی مشتریان خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۵    
دنیای بانک: هیات های تجاری و بازاریابی سه کشور ایتالیا، عمان و ترکیه به ایران خواهند آمد تا در بخش های مختلف به ویژه صنعت طلا و جواهر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۵    
دنیای بانک: هیات تجاری و بازاریابی در زمینه خدمات و تجهیزات پزشکی و گردشگری از ایران به هند سفر خواهند کرد تا در زمینه مسائل مختلف به مذاکره به منظور توسعه روابط تجاری بپردازند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۰    
دنیای بانک: بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آمریکا به تصمیم ترامپ مبنی بر عدم سفر اتباع هفت کشور مسلمان به این کشور واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
دنیای بانک: محمود احمدی نژاد با اطلاعیه انتخاباتی که این هفته منتشر کرد در صدر اخبار انتخابات قرار گرفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
دنیای بانک: تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل مغولستان به فینال جام جهانی کشتی آزاد صعود کرد و در آستانه رسیدن به هشتمین قهرمانی و ششمین قهرمانی متوالی در این رقابت ها قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۵    
دنیای بانک: آخرین هفته معاملاتی فرابورس ایران در بهمن ماه با رشد متغیرهای شاخص کل، ارزش بازار، حجم و ارزش معاملات افزایش و نماگرهای فرابورس سبزپوش شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۰    
دنیای بانک: مشاور رییس جمهوری با بیان اینکه موجی از درخواست ها برای تاسیس بانک در مناطق آزاد ایجاد شده است، افزود: اما جریان های پولی و ارزی مستقل در مناطق آزاد به دلیل سخت گیری های بانک مرکزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۵    
دنیای بانک: فرصت سازی بانک ها برای حذف جرایم بدهکاران و تغییرات در بازارهای مالی مهمترین محور تحلیل و گزارش اقتصادی مطبوعات در هفته گذشته بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۰    
دنیای بانک: همزمان با افزایش میزان صادرات نفت ایران و باز شدن بنادر جهان به روی نفتکش های کشورمان، صف مشتریان طولانی تر شده به گونه ای که به تازگی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۵    
دنیای بانک: رییس کل بانک مرکزی با تشریح مذاکرات خود با مقامات بانکی عمان در جریان سفر اخیر رییس جمهوری به آن کشور، از امضای تفاهمنامه جدید همکاریهای بانکی ایران و عمان در آینده نزدیک خبر داد.