چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 24 آبان 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 آبان 1397 اقتصاد نیوز 2 آبان 1397 اقتصاد نیوز 3 آبان 1397 اقتصاد نیوز 4 آبان 1397 اقتصاد نیوز 5 آبان 1397 اقتصاد نیوز 6 آبان 1397 اقتصاد نیوز 7 آبان 1397 اقتصاد نیوز 8 آبان 1397 اقتصاد نیوز 9 آبان 1397 اقتصاد نیوز 10 آبان 1397 اقتصاد نیوز 11 آبان 1397 اقتصاد نیوز 12 آبان 1397 اقتصاد نیوز 13 آبان 1397 اقتصاد نیوز 14 آبان 1397 اقتصاد نیوز 15 آبان 1397 اقتصاد نیوز 16 آبان 1397 اقتصاد نیوز 17 آبان 1397 اقتصاد نیوز 18 آبان 1397 اقتصاد نیوز 19 آبان 1397 اقتصاد نیوز 20 آبان 1397 اقتصاد نیوز 21 آبان 1397 اقتصاد نیوز 22 آبان 1397 اقتصاد نیوز 23 آبان 1397 اقتصاد نیوز 24 آبان 1397 اقتصاد نیوز 25 آبان 1397 اقتصاد نیوز 26 آبان 1397 اقتصاد نیوز 27 آبان 1397 اقتصاد نیوز 28 آبان 1397 اقتصاد نیوز 29 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۷    
اقتصاد نیوز: مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی بازسازی تعدادی از مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه که در کمپین #مثل_اول همراه اول وعده داده شده بود برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه از دولت کشورش خواست درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی به تمامی اعضای کنگره توضیح دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
اقتصادنیوز: هلدینگ بین المللی ملاصدرا شعبه ی آرژانتین جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۹    
اقتصادنیوز: آلرژی یا حساسیت زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن به اشتباه یک ماده خاص، مانند بادام زمینی یا حلزون را به عنوان ماده مضر مورد شناسایی قرار می دهد و برای مقابله و نابودی آن اقدام می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۶    
اقتصادنیوز: مراسم رونمایی از پوستر و مواد تبلیغاتی فیلم در جستجوی فریده شب گذشته در مجموعه فرهنگی رزوود برگزار شد. همچنین در حاشیه این مراسم جشن تولدی نیز برای گلاب آدینه برگزار شد./ ایرانیان
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۴    
اقتصاد نیوز:برزیلی ها همه فوتبال جهان را تسخیر کرده اند و در همه لیگ های دنیا می شوند و یا ردپایی از بازیکنان فوتبال این کشور دیده می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: جنگ بزرگی در سالهای اخیر در کشور یمن صورت گرفته و فجایع فراوانی در این کشور به بار آمده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۳:۱۲    
اقتصادنیوز: سخنگویی دولت در میان کارگزارانی ها و اعتدال و توسعه به مساوات تقسیم شده است و محسن حاجی میرزایی و محمود واعظی این مسئولیت را به عهده می گیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۲:۳۹    
اقتصادنیوز: دو مقام سابق آمریکایی، طرح های ضدایرانی ترامپ را آرزوهای محال و دست نیافتنی ارزیابی کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۵    
آمارهای انتخابات میان دوره ای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در ماه نوامبر نشان می دهد که در شهرهای کوچک، مناطق روستایی، منطقه مید وست و جنوب آمریکا جمهوری خواهان دارای رای بیشتری بوده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۲    
اقتصادنیوز؛ دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی مشخص شد و بر این اساس بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۶    
اقتصاد نیوز:وزیر امنیتی سایبری ژاپن گفته است هرگز از رایانه استفاده نکرده است که این اعتراف باعث برخاستن موجی از اعتراضات علیه وی از سوی رسانه ها و احزاب مخالف شده و آن ها وزیر مذکور را به بی سوادی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۴    
اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: صحنه هایی در ورزشگاه ها دیده می شود که رسوایی به بار داشت؛ کنترل این شرایط به این راحتی نیست و باید بتوانیم از هر فرصتی برای تبلیغ استفاده کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۴    
اقتصاد نیوز:دیوید سیسلین، نماینده حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا از عملکرد فیس بوک به شدت انتقاد کرده و گفته که این شرکت صلاحیت تنظیم مقررات برای خودش را ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۸    
اقتصاد نیوز:غیرممکن به نظر می رسد، اما یک آسیب پذیری بحرانی در پیام رسان واتس آپ پیدا شده که می تواند به هکرها اجازه دهد از راه دور و تنها با یک تماس تصویری کنترل واتس آپ شما را در اختیار بگیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۳    
محمد باقر نوبخت با رای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه باردیگر به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی انتخاب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۳    
اقتصاد نیوز:مدیرعامل شرکت فیسبوک مارک زاکربرگ به تیم مدیریتی کمپانی تحت مدیریتش دستور داده که تنها از تلفن های اندرویدی استفاده نمایند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:طبیعی است بازیکنانی که در اروپا ناکام شده اند و در آستانه اخراج یا فسخ قرارداد قرار دارند خواهان بازگشت به پرسپولیس باشند اما آیا سرخپوشان هم آنها را خواهند پذیرفت
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز:واردات لوازم جانبی موبایل از کشور چین برای فروشندگان این اجناس آسان تر و به صرفه تر از تهیه کالاهای شرکتی و اصل است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۷    
اقتصادنیوز: نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: روند رکودی بازار مسکن تا پایان پاییز همچنان ادامه دارد و قیمت ها نیز تغییری نمی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۴    
اقتصاد نیوز:گوگل سعی دارد تا با استفاده از امکان ارسال پیام در گوگل مپس راه ارتباطی کاربران و کسب و کار ها را ساده تر از گذشته نماید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۸    
اقتصاد نیوز:ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس بصورت رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز:محققان چینی یک خورشید مصنوعی ساخته اند که دمای آن به 100 میلیون درجه سانتیگراد می رسد و می تواند هیدروژن را به انرژی تجدیدپذیر ارزان تبدیل کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز:اینستاگرام ویژگی جدیدی را در دسترس کاربرانش قرار داده که به واسطه ی آن افراد می توانند میزان زمان صرف شده خود را در این اپلیکیشن مشاهده کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۳    
اقتصاد نیوز:در ناکامی های این روزهای استقلال چه کسی بیشتر از همه مقصر است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۳    
اقتصادنیوز: شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه نمی تواند هواپیمای سوپرجت را به ایران بدهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۰    
اقتصاد نیوز:شواهد نشان می دهند که اپل و دو شرکت که روی سیستم قفل و رمزگذاری آیفون کار کرده اند، تلاش های خود را در پشت صحنه جهت ارتقای دستگاه های امنیتی این شرکت ادامه می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۴    
اقتصاد نیوز:ارزش بیت کوین به پایین ترین حد در یک سال گذشته رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۸    
اقتصاد نیوز: چند رسانه ورزشی مطرح ایتالیا درباره کودک ایرانی که هنرنمایی اش ستاره تیم فوتبال یوونتوس را مجذوب او کرد، گزارش هایی منتشر کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۲    
اقتصاد نیوز:دانشمندان بسیاری در جهان به تازگی برگ جدیدی از توسعه نسل پنجم اینترنت همراه را رو کرده اند و آن نیز خطراتی است که برای سلامتی انسان و حیوانات بوجود می آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۷:۵۹    
اقتصاد نیوز:فردی که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می کند هفته گذشته توییت کرد که آیفون 10 او پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 منفجر شده است!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۵:۴۴    
اقتصادنیوز : امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا با کاهش ارزش دلار 3.1 دلار بالاتر رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۶    
اقتصادنیوز : رئیس جمهور عراق در صدر هیاتی عالی رتبه شنبه 26 آبان به تهران سفر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۶    
اقتصادنیوز : جانشین فرمانده سپاه در واکنش به سخنان توهین آمیز وزیر آمریکایی گفت: دورریز غذای ایرانی ها 40 میلیون گرسنه را سیر می کند که اگر دولت آمریکا نمی تواند شرایط گرسنگان را مدیریت کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۶    
اقتصادنیوز :بزرگترین شرکت هوافضای روسیه گفته بعد از کاهش میزان قطعات آمریکایی به کار رفته در هواپیماهای این شرکت، تحویل هواپیماهای مسافربری سوخو100 به ایران را بررسی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۲    
اقتصادنیوز : رئیس پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم، گفت: سالانه 4 درصد از جمعیت شهر تهران، به بیماری دیابت مبتلا می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۲    
اقتصادنیوز :آخرین روز کاری هفته در حالی به پایان رسید که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت به اولین روز هفته کاهشی در حدود 700 هزار تومان را پذیرا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۲    
اقتصادنیوز : امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر خبر کاهش 1.4 میلیون بشکه ای عرضه نفت در بازار افزایش یافت و 66.55 دلار معامله شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز : دستیار کارلوس کی روش پس از دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران حمله کرد همچنین دستیار کارلوس کی روش حتی پس از سوار شدن به اتوبوس بار دیگر قصد داشته به ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز : دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: آمریکا باید دست از مداخلات و بازی کثیف تروریستی خود در سوریه دست بردارد و مردم سوریه را با سیاست های غلط خود بیش از این آزار ندهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز : عربستان که در پی مقاومت ارتش و کمیته های مردمی یمن، برای اشغال بندر الحدیده در غرب این کشور راه به جایی نبرده است، شامگاه پنجشنبه به نیروهایش دستور داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز :دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (پنج شنبه) در توئیتی نوشت تبانی واقعی عملکرد جانبدارانه فیس بوک، گوگل و توئیتر به نفع دموکرات هاست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز : سفیر ایران در لندن با اشاره به گزارشی در روزنامه گاردین گفت: جان بولتون برای شرکت در چند جلسه منافقین تاکنون بیش از 180 هزار دلار پول از آنها دریافت کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز : رییس دادگستری کل استان گلستان گفت که هنوز علت اصلی و مقصر سانحه رانندگی منجر به فوت رییس سازمان تامین اجتماعی مشخص نشده است و راننده تریلری که با خودرو مرحوم نوربخش برخورد کرد در بازداشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز : سنای آمریکا با قطعنامه پیشنهادی رند پال سناتور جمهوری خواه در خصوص توقف فروش سلاح به رژیم آل خلیفه با 77 رای، مخالفت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۷    
اقتصادنیوز : مقامات اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی در نشستی مشترک در بروکسل در بیانیه ای بر اهمیت حفظ برجام تاکید کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۷    
اقتصادنیوز : مرحله دوم طرح کاهش آلودگی هوای تهران که قرار بود از ابتدای آبان اجرا شود با اخذ مهلت پانزده روزه از سوی نیروی انتظامی برای تکمیل زیرساخت ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۷    
اقتصادنیوز :عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: طرح افزایش حداقل سن ازدواج با وجود اینکه در صحن مجلس رأی آورد اما با مخالفت هایی رو به رو شد و در این مسیر در صحبت های اولیه با شورای نگهبان هم به نتیجه نرسیده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۷    
اقتصادنیوز:مراجعه به سایت شرکت شستا نشان می دهد خبر عضویت سیدطه هاشمی در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین اجتماعی صحت ندارد و وی بعد از انتخاب به عنوان سفیر ایران در واتیکان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۴    
اقتصادنیوز : رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت خبر مربوط به آزار و اذیت کودکان از سوی نگهبان یک پارک در محدوده شوش را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۴    
وزیر دارایی فرانسه می گوید اتحادیه اروپا باید با ترامپ مقابله کند و چه روشی بهتر از این که مالیات اتحادیه اروپا را برای غولهای فناوری مانند فیس بوک و اپل رسمی تر پیگیری کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز : رییس پلیس راه شرق استان تهران از مه شدید در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک در این محورها عادی و روان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۸    
اقتصادنیوز :سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۸    
اقتصادنیوز : رئیس جمهور در پیامی درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آنان رحمت واسعه و علو درجات مسالت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۸    
اقتصادنیوز:معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: مسئولیت مستقیم اروپاست که با خروج آمریکا از این توافق بین المللی و نقض قطعنامه شورای امنیت گام های عملی برای برای حفظ برجام بردارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۸    
اقتصادنیوز:رئیس مرکز اورژانس کاشان از 27مصدوم به علت انحراف اتوبوس تهران-اصفهان به لاین مخالف خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۴    
اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت راننده کامیون حادثه امروز که باعث درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان شد، خبرداد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۹    
اقتصادنیوز" سید محمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شده بودند دقایقی قبل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۹    
اقتصادنیوز: شماری از رسانه های گروهی آمریکا از جمله شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به نبرد قضائی شبکه تلویزیونی سی ان ان علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیوستند و بدین ترتیب دامنه حمله قضائی سی ان ان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۹    
اقتصادنیوز: مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت: از نظر ما اظهارات عربستان مثبت بود، اما کافی نبود. طرف سعودی باید جزییات تحقیقات خود را با دفتر دادستانی ترکیه به اشتراک بگذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۶    
اقتصادنیوز: در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز: نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد که از هر پنج واحد مسکونی چین یکی خالی است. علت اصلی خالی ماندن خانه ها گرانی سرسام آوری است که دلال بازی هم به آن دامن می زند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز: وزیر برگزیت و دو عضو دیگر کابینه ترزا می در مخالفت با پیش نویس توافق نامه بریتانیا با اتحادیه اروپا کناره گیری کردند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه پیشین آلمان، به دعوت ظریف به ایران سفر کرده است. سفری که در رسانه های آلمان بازتاب زیادی نداشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد "رای دهندگان غیر قانونی بالقوه" مسوول شکست نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات ششم نوامبر هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۴    
اقتصادنیوز: آمار های نهایی در مورد میزان واردات نفت کره جنوبی در ماه اکتبر در اواخر این ماه توسط شرکت ملی نفت کره جنوبی منتشر می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۴    
اقتصادنیوز: عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه گفت که تهران به تعهداتش در چارچوب برجام عمل کرده و از اتحادیه اروپا انتظار داریم در کنار عمل به تعهدات سیاسی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت که با معاون رئیس جمهور آمریکا درباره ایران رایزنی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۵    
اقتصادنیوز: در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۹    
اقتصادنیوز: یک مقام وزارت امورخارجه آمریکا با اشاره به تحریم ها علیه ایران گفت: ما مجبور بودیم معافیت هایی را به چند کشور بدهیم تا از افزایش قیمت نفت جلوگیری کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به گروگانگیری مرزبانان این کشور توسط یک گروهک در شرق ایران گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شایعات مربوط به عدم تایید حکم حناچی اظهار کرد: این مسائل از دوره هابیل و قابیل مطرح بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۹    
دادستانی عربستان سعودی درباره پرونده قتل خاشقجی اذعان کرد که او در کنسولگری عربستان تکه تکه و سپس به بیرون انتقال داده شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۹    
روسیه و سنگاپور در اجلاس روسیه-آسه آن که در سنگاپور برگزار شد، به ارزش بیش از یک میلیارد دلار قراردادهای سرمایه گذاری امضا کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۹    
اقتصادنیوز: تحلیلگر موسسه پرایس فیوچرز بر این باور است که قیمت طلا در شرایط کنونی با 2 چالش بزرگ و مهم روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۰    
ترزا می پس از یک نشست پنج ساعته با اعضای کابینه اعلام کرد که دولت بریتانیا از طرح خروج از اتحادیه اروپا پشتیبانی می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۴    
اقتصادنیوز: ماجرای قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول به نوعی تمام دنیا را در شوک فرو برد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۸    
میرا ریکاردل یکی از کارمندان عالی رتبه کاخ سفید به دلیل نارضایتی ملانیا ترامپ از او برکنار شد. ریکاردل که معاون جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۶    
اقتصادنیوز: دادستانی کل عربستان روز پنجشنبه برای پنج تن از متهمان پرونده قتل جمال خاشقجی درخواست مجازات اعدام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۵    
اقتصادنیوز: با وجود اینکه برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنان برنامه ای مدون را در زمینه استفاده از خودروهای برقی در اختیار ندارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹    
اقتصادنیوز: چند وقت است بحث پیچیدگی های فنی بسته اروپایی برای حفظ ایران در برجام مطرح می شود و روز گذشته یکی از بحث های بسیار داغ این بود که اتریش از پذیرفتن میزبانی بانک میانجی اروپایی جهت تبادلات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۹    
اقتصادنیوز: قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه در حالی با تغییر چندانی روبرو نشده است که روز چهارشنبه حدود یک درصد رشد داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۸    
اقتصادنیوز: پارلمان اروپا روز چهارشنبه خواستار نظارت بیشتر بر صدور سلاح از کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۳    
اقتصادنیوز: در حالی که قیمت طلا در ماه اکتبر با افزایش روبرو شده بود ولی از ابتدای نوامبر تاکنون وارد یک فاز نزولی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد : در شرایطی که این روزها قیمت ارز و سکه روندی با ثبات و حتی نزولی به خود گرفته، بازار خودرو نیز روزهای نسبتا آرامی را پشت سر می گذارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۲    
اقتصادنیوز: امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه چهارشنبه شب در واکنش به توئیتهای انتقادآمیز دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود تاکید کرد که فرانسه کشور دست نشانده ایالات متحده نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۸    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهور با استعفای مسعود نیلی موافقت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۸    
اقتصادنیوز: هفته گذشته ارزان ترین آپارتمان های عرضه شده به بازار فروش به طور متوسط بین 250 تا 300 میلیون تومان قیمت گذاری شدند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۶    
اقتصاد نیوز: منابع اسرائیلی اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت، وزیر آموزش را جایگزین وزیر جنگ مستعفی این رژیم خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۳    
اقتصاد نیوز: با انتخاب شهردار جدید و وزیر جدید راه و شهرسازی، بازار مسکن در فاز انتظار قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۳    
اقتصاد نیوز: نهادهای مختلف اروپایی از اندیشکده ها و مؤسسات تجاری گرفته تا دولت های اروپایی و نهادهای وابسته به اروپا بعد از برجام بنا را بر گشایش سیاسی و اقتصادی با ایران گذاشتند تا به وعده های داده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۳    
اقتصاد نیوز: مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی تصریح کرد، در مرحله کنونی بر این باوریم که باید تحقیقات بین المللی در مورد کشته شدن جمال خاشقجی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۳    
اقتصاد نیوز: امیر سرلشکر موسوی با اشاره به درگیری های اخیر در نوار غزه و مجبور شدن رژیم صهیونیستی به پذیرش آتش بس گفت: این پیروزی ورقی جدید از پیروزی های مقا ومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۳    
اقتصاد نیوز: وزیر انرژی روسیه گفت، هیچ تضمینی برای اقدام فوری جهت جلوگیری از افت قیمت نفت وجود ندارد. قیمت جهانی نفت طی روزهای اخیر به شدت کاهش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد نیوز: معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت، دونالد ترامپ احتمالا در سال جدید میلادی با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد اما اشتباهات گذشته را مرتکب نمی شود که اجازه دهد وعده های تعهد به برچیدن برنامه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
اقتصاد نیوز: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت هفته آینده برای پاسخ به سوال علی ساری نماینده اهواز و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس حضور می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۸    
اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: مناطقی مختلفی از کشور شاهد بارش برف و باران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۸    
اقتصاد نیوز: رهبران اتحادیه جنوب شرق آسیا 039;آسه آن 039; در بیانیه نهایی سی و سومین اجلاس خود در سنگاپور برای کمک به میانمار در بازگشت صدها هزار نفر از آوارگان روهینگیایی از بنگلادش به این کشور ...
  • ۱