چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 2 بهمن 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 بهمن 1397 انتخاب 2 بهمن 1397 انتخاب 3 بهمن 1397 انتخاب 4 بهمن 1397 انتخاب 5 بهمن 1397 انتخاب 6 بهمن 1397 انتخاب 7 بهمن 1397 انتخاب 8 بهمن 1397 انتخاب 9 بهمن 1397 انتخاب 10 بهمن 1397 انتخاب 11 بهمن 1397 انتخاب 12 بهمن 1397 انتخاب 13 بهمن 1397 انتخاب 14 بهمن 1397 انتخاب 15 بهمن 1397 انتخاب 16 بهمن 1397 انتخاب 17 بهمن 1397 انتخاب 18 بهمن 1397 انتخاب 19 بهمن 1397 انتخاب 20 بهمن 1397 انتخاب 21 بهمن 1397 انتخاب 22 بهمن 1397 انتخاب 23 بهمن 1397 انتخاب 24 بهمن 1397 انتخاب 25 بهمن 1397 انتخاب 26 بهمن 1397 انتخاب 27 بهمن 1397 انتخاب 28 بهمن 1397 انتخاب 29 بهمن 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
جبار کوچکی نژاد درباره یافته های کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص محمد امامی (سرمایه گذار و تهیه کننده سریال شهرزاد) گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
در بازار امروز پژو 206 صندوق دار با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 61 میلیون و 500 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۰    
فیلم مستند زنانی با گوشواره های باروتی ساخته رضا فرهمند، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم های ایرانی پراگ شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۰    
منصور ضابطیان که پیش از این نیز در برنامه های مختلف سینمایی به عنوان مجری حضور داشته است، مجری مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۵    
یک مقام دولت آمریکا می گوید که رئیس جمهوری این کشور با وجود مخالفتها مصرانه بر ایراد سخنرانی سالانه خود در روز 29 ژانویه پافشاری می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۰    
عبارت رزمایش قطع اینترنت یکی از فجیع ترین عباراتی بود که برای ضایع کردن یک موضوع بسیار مهم مثل بررسی تاب آوری زیرساختهای حیاتی کشور، بکار برده شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۰    
وزیر امور خارجه لهستان مدعی شد حضور تهران در نشست ضد ایرانی ورشو، مانع از برگزاری مذاکرات می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
دولت سوریه از ابتدای سال جاری میلادی مجوز تردد چند باره دیپلمات های اروپایی برای ورود به این کشور را لغو کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۵    
مقام های لهستان از برخورد یک خودرو با یک افسر پلیس و سپس با مانع ورودی کاخ ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۰    
سفیر لهستان در سازمان ملل متحد اظهارات برخی مقامات آمریکا درباره نشست ورشو مبنی بر ائتلاف سازی علیه ایران را رد کرد و گفت: این نشست بر هیچ کشور خاصی تمرکز ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۵    
سفیر روسیه نزد سازمان ملل تصریح کرد که تلاش های آمریکا برای ایجاد یک ائتلاف نظامی ضد ایران از طریق برگزاری نشستی در لهستان، اقدامی غیرسازنده برای امنیت منطقه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
دولت چین در راستای بخشی از برنامه اعتبار اجتماعی خود سیستمی را طراحی کرده است که به کاربران اطلاع می دهد که آیا در شعاع 500 متری آنها فردی با بدهی بالا ایستاده است یا خیر.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از واردات 200 هزار راس دام زنده از کشور رومانی به تهران در هفته آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۵    
سازمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از کشته شدن یک نظامی آمریکایی در افعانستان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۵    
یکی از مسائلی که همیشه مورد توجه افراد مختلف است، کاهش وزن به مناسبت های مهم و مختلف است. یکی از مهمترین مراسم برای ما ایرانی ها عید نوروز است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
همتی با اعلام اینکه مشکلی برای ارز نداریم، گفت: افرادی که می گویند وضع ما خوب نیست، اصلاً اطلاعی از وضعیت ندارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
وزارت دادگستری آمریکا می گوید به تلاش هایش برای پیگیری استرداد معاون شرکت هوآوی به ایالات متحده ادامه می دهد؛ معاون شرکت هوآوی به اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران از سوی مقامات کانادا بازداشت شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
روزنامه کومرسانت به نقل از منابع آگاه نوشت که ارتش سوریه از ابتدای ماه مارس، سامانه پدافند موشکی اس 300 را به خدمت می گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
وزیر خارجه پیشین آمریکا در سخنانی گفت که دونالد ترامپ وظایفش را جدی نمی گیرد و باید استعفاءدهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۵    
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و عراق در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های 2019 آسیا در حال برگزاری است اما هوداران قطری حاضر در ورزشگاه اجازه به اهتزاز در آوردن پرچم کشور خود را ندارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه فردا چهارشنبه به استان خوزستان سفر خواهد کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور سودان امروز برای دیدار با امیر قطر وارد دوحه شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۵    
شرکت تام به عنوان یکی از پنج شرکت زنجیره ارزش ایران خودرو، علاوه بر صنعت خودرو، توانسته در کسب و کارهای غیرخودرویی خود از جمله در زمینه صنایع فولادسازی به موفقیت های بزرگی دست یابد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۰    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دیرکرد بانک ها ربا محسوب می شود، گفت:هم اکنون استفتائات رسیده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملکرد بانک ها در زمینه تسهیلات بانکی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۵    
معاون رئیس جمهوری آمریکا ضمن دخالت دوباره در امور داخلی ونزوئلا ادعا کرد: قدرت رئیس جمهوری وئزوئلا مشروعیت ندارد و ما از خوان گوایدو حمایت می کنیم!
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتبال قطر موفق شد در دیدار مقابل عراق به پیروزی برسد و به عنوان آخرین تیم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا را بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر علت برگزار نشدن کنفرانس های خبری کاخ سفید را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۵    
وکیل پل ویلان ، شهروند آمریکایی که به اتهام جاسوسی در بازداشت دولت روسیه به سر می برد، اعلام کرده که علت بازداشت موکل او به دلیل در اختیار داشتن یک فلش درایو حاوی اطلاعات سری است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۵    
منابع آمریکایی اعلام کردند که آمریکا و کره شمالی طی 10 سال گذشته مذاکرات محرمانه ای را دنبال کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۵    
رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: صبح امروز رییس دادگاه عمومی بخش جلگه اصفهان مورد شلیک گلوله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۰    
نیروهای پهپادی یمن پس از رصد دقیق پادگان نظامیان ارتش سعودی در منطقه علب واقع در منطقه عسیر، آن را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۰    
وکیل مدافع رضا خندان و فرهاد میثمی از ابلاغ حکم موکلانش خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۰    
ماهی ها هم با کمک آبشش های خود تنفس می کنند. اما به نظر می رسد همه ماهی ها به این شکل نیستند و برخی ماهی ها هم بی نیاز از آبشش های خود نفس می کشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98 از پیشنهاد خود برای اختصاص ماهانه 24 لیتر بنزین به هر ایرانی دارای کد ملی در سال آینده خبر داد و گفت که براساس این طرح افراد در صورت عدم مصرف سهمیه سوخت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
شرکت کیا برای خودروهای خود فراخوان داد، به نظر می رسد این فراخوان با هدف کاهش تلفات و اتفاقاتی است که ممکن است در برخی مدل های این خودرو رخ دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با دانه درشت ها قاطعانه برخورد شود و نگذاشت که آنها جولان دهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
وزارت دفاع روسیه از سقوط یک فروند جنگنده اتمی توپولوف 22M3 در شمال این کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
همام طارق در اواسط نیمه نخست بازی با قطر مصدوم و زمین را ترک کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در سه سال اخیر با اینکه گاز هم به سانتریفوژ IR8 تزریق کردیم ولی هر روز مشکلاتی را در آن می بینیم؛ همین الان توان تولید انبوه آن را داریم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۰    
مقامات دولت اردن با تعیین کارداری در سفارت خود در دمشق، سطح روابط دیپلماتیک اردن و سوریه را ارتقا دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۵    
هواپیمای حامل بازیکن 28 ساله ای که تیم نانت را به مقصد ولز برای عقد قرارداد با تیم کاردیف سیتی ترک کرده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۰    
به گزارش آناتولی؛ کمیته تحقیقات روسیه طی اطلاعیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند عامل حادثه اقدام به هواپیماربایی را دستگیر کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :با درک صحیحی که از رفتار نادرست کارکنان با ارباب رجوع داشتیم به همراه مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی به این جمع بندی رسیدیم که اصلاح رفتار در این ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بار دیگر ایران را یک تهدید توصیف کرد و گفت: واشنگتن در تلاش است تا یک ائتلاف منطقه ای علیه ایران ایجاد کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از بی توجهی نسبت به اصلاح سیستم بانکی و حذف پدیده تأسف ربا گفت: پدیده زشت ربا سبب شده تا مردم چند برابر وامی که دریافت می کنند بازپرداخت به بانک ها تحویل بدهند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۰    
عصر امروز در یکهزار و دویست و شصت و پنجمین جلسه شواری پول و اعتبار، روسای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون ایران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالان اقتصادی در حوزه های مرتبط و ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۵    
دیپلمات های لیبی در سفارت کشورشان در کویت با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند.اختلاف بر سر اعطای یک پست بلندپایه به یکی از دیپلمات های کم سن و سال سفارت باعث درگیری بین دیپلمات های این سفارت و استفاده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۰    
غول خرده فروشی چین و رقیب سرسخت آمازون نخستین پروازهای آزمایشی پهبادها را آغاز کرده و تصمیم دارد ارسال کالاها را از طریق پهبادها انجام دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۶    
محسن مسلمان که نیم فصل اول در تیم ذوب آهن حضور داشت پس از فسخ قراردادش با این باشگاه، به دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان پیوست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: راه هایی برای ترغیب فلسطینی ها و اسرائیلی ها به ازسرگیری گفتگو وجود دارد. تلاش هایی نیز برای ازسرگیری این مذاکرات انجام می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۵    
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، تیم های ملی کره جنوبی و بحرین از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک در زمان های معمول بازی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۰    
آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان گفت: بانک ها وام قرض الحسنه ای که می دهند قطعاً خلاف شرع است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۰    
حسن نوروزی سخنگو کمیسیون حقوقی و قضایی به بار روانی عبارت کودک همسری اشاره کرد و گفت دختر 15 ساله کودک نیست و آمادگی پذیرش مسئولیت زندگی را دارد و ما باید برای دختران طالب شوهر یک فکری بکنیم نه اینکه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۵    
سید رضا صالحی امیری، رئیس فعلی کمیته ملی المپیک که از دولت اول حسن روحانی در زمره نزدیک ترین مشاوران او به شمار می رفت، در گفت و گو با انتخاب از احتمال بازسازی سرمایه اجتماعی دولت روحانی گفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
روث پورات مدیر امور مالی گوگل درست یک روز پس از اعمال جریم 57 میلیون دلاری فرانسه علیه گوگل به این موضوع واکنش نشان داده و می گوید برخلاف نظر منتقدان، داده ها بیشتر شبیه نور خورشیدند تا نفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور از شهید باهنر و آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان چهره های اثرگذار و محبوب در استان کرمان یاد کرد و گفت: هاشمی برای کشور زحمات زیادی کشید، مظلوم رفت و همچنان مظلوم است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۰    
برخی از افراد هنگام غذا پختن چاق می شوند. این در حالی است که اغلب ما تصور می کنیم فقط حین غذا خوردن چاق می شویم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۵    
فرمانده ناجا در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس توجه ویژه مجلس برای افزایش بودجه نیروی انتظامی هنگام بررسی لایحه بودجه 98 را خواستار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم ختم سردار احمد فضائلی/ مهر دیدار خانواده شهید علیرضا زیبرم با پیکر وی پس از 30 سال/ تسنیم صحن علنی مجلس/ باشگاه خبرنگاران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۰    
بنا به دلایل مختلف طی سال های اخیر شاهد افزایش آمار مجردان مطلق در کشور هستیم که این خود می تواند زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی و فردی بسیاری شود
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۰    
ایجاد و ارتقای آمادگی در جامعه برای رویارویی با حوادث و سوانح باعث می شود علاوه بر کاهش خسارات جانی و مالی هنگام وقوع حادثه، شرایط هر چه سریع تر به حالت عادی بازگردد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۰    
سفیر سوئیس در تهران در اعتراض به بازداشت خبرنگار پرس تی وی به وزارت امور خارجه احضار و یادداشت رسمی اعتراض در این زمینه به وی تحویل و بر آزادی فوری و بدون قید و شرط مرضیه هاشمی تأکید شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از کشف تخلف 22 میلیارد ریالی یک بیمارستان خصوصی به وسیله ارائه خدمات اضافه بر نیاز بیماران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۰    
نامزدهای نهایی نود و یکمین دوره جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در شاخه های مختلف اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
سفیر کانادا در واشنگتن در اقدامی کم سابقه به صورت آشکار از سیاستهای آمریکا انتقاد کرد. او با اشاره به بازداشت مدیراجرایی شرکت هواوی چین که به درخواست واشنگتن توسط اُتاوا بازداشت شده است تاکید کرد که ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
فواد صادقی گفت: ما نه تنها اسم و مشخصات، بلکه عکس بابک زنجانی را برای نخستین بار در رسانه های ایران منتشر کردیم.بابک زنجانی در دبی بود که اینترپل به خاطر پولشویی حکم دستگیری او را صادر کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
یک ماه پس از آنکه وزیر تجارت سوئیس اعلام کرد این کشور به دنبال ایجاد یک کانال مالی مستقل برای ادامه تجارت با ایران است، اکنون رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس از آماده شدن این سازوکار خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بنده فرصت نکرده ام موضوع ممنوع الخروجی پوری حسینی را بررسی کنم، گفت: رییس سازمان خصوصی سازی برکنار نشده و استعفا نداده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۰    
دادستان تهران با اشاره به اظهارات یک مقام دولتی مبنی بر این که از حصر پوسته ای باقی نمانده است ، از مسئولان خواست که متناسب با جایگاه و مسئولیت خود اظهار نظر کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۰    
در بازار امروز پژو 206 صندوق دار با قیمت 72 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان، پژوپارس TU5 با قیمت 78 میلیون و 500 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۰    
انتظار می رود اولین خطوط تجاری هایپرلوپ تا سال 2022 به بهره برداری عمومی برسد.مدیرعامل شرکتHTT به عنوان یک بازیکن بزرگ صنعت هایپرلوپ در جهان می گوید تا سال 2022 شاهد تردد گسترده مردم با استفاده از ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۵    
عبدالله عبدالله، رئیس اجرای دولت افغانستان گفت: مسئله اول این است که توافقی بین افغانستان و آمریکا در مورد مسئله پایگاه های نظامی دائمی وجود ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۵    
مصرف قهوه یکی از تفریحات لذت بخش برای بسیاری از افراد است. جالب است بدانید که این تفریح می تواند خواصی بی نظیر برای سالمندان داشته باشد البته مشروط بر آن که فشار خون نداشته باشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۵    
عیسی کلانتری گفت: من به عنوان رئیس سازمان محیط زیست نمی توانم امروز بگویم که دستاورد چهل سال حفظ محیط زیست در کشور چه بوده است؟ فرسایش خاک را بگویم یا وضعیت آب را؟ وضعیت پوشش جنگلی و پوشش سبز را ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۵    
حضور سیدمیثم و سیدمجتبی خامنه ای فرزندان رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم سردار احمد فضائلی معاون پژوهشی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسجد نور تهران.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
نایب رئیس مجلس گفت: تعیین تکلیف دو لایحه CFT و پالرمو قبل از اتمام مهلت FATF مورد نظر و توجه وزرا بوده است از این رو از مقام معظم رهبری برای تسریع در تعیین این تکلیف درخواست شده تا از این مهلت عبور ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در سفر به روسیه در مسکو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۵    
زمانی که از این نوشیدنی ها از مواد سالم و تازه تهیه شده باشند می توانند به تقویت سوخت و ساز و چربی سوزی بیشتر کمک کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۵    
وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، مسکو در کنفرانس ضدایرانی که قرار است در ورشو برگزار شود، شرکت نخواهد کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
روزنامه روسی کامرسانت به نقل از منابع آگاه نوشت: ارتش سوریه هنوز آماده راه اندازی و کاربرد موشک های اس 300 نشده است که دولت روسیه آن ها را اخیرا به دمشق تحویل داد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
نویسندگی سریال مانکن را بابک و میثم کایدان برعهده دارند و قرار است تا اسفندماه نگارش این سریال را به پایان برسانند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
کامران تفتی شب گذشته در برنامه شب گشت از حضور خود در سریال برادرجان به نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، بمب افکن Tu-22M3 ارتش این کشور هنگام فرود در منطقه مورمانسک ، دچار سانحه شده و سقوط کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
هواپیمای مسافربری روسیه که از سورگوت عازم مسکو بود به دلیل تهدید یک مرد مسلح برای تغییر مسیر به سوی افغانستان مجبور به نشستن در یکی دیگر از شهرهای سیبری شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
بنا به اظهارنظر جامعه شناسان عوامل متعدد باعث افزایش آمار مجردان قطعی در کشور شده است که یکی از مهم ترین این دلایل مدرنیته شدن جامعه است، چرا که باید در نظر داشت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
براساس اخبار منتشر شده، جف بزوس با سانچز که یک مجری تلویزیون است، رابطه داشته و این افشاگری منجر به پایان 25 سال زندگی مشترک مکنزی با بزوس شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
سنگ مثانه توده ای سخت است که در مثانه تشکیل شده و باعث بروز مشکلاتی در بدن و عملکرد دستگاه ادراری می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۵    
محققان دانشگاه پنسیلوانیا راهکار جدیدی را برای تقویت ماکروفاژها و تامین انرژی لازم برای حمله به سلول های سرطانی و بلعیدن آن ها شناسایی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق در 4 دستگاه خودروی اتوبوس و سواری به ارزش 5 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس کلانتری 209 پایانه جنوب گفت: مردی که از یکی از تعاونی های ترمینال جنوب گوشی سرقت کرده بود با تلاش های پلیسی بازداشت شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس کلانتری 119 مهرآباد از دستگیری راننده تاکسی سارق که در یکی از شرکت های معروف تاکسی اینترنتی کار می کرد، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تریلر در محور تایباد- مشهد با یک کشته و 4 مصدوم خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
هواپیمای مسافربری روسیه که از سورگوت عازم مسکو بود به دلیل تهدید یک مرد مسلح برای تغییر مسیر به سوی افغانستان مجبور به نشستن در یکی دیگر از شهرهای سیبری شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک نیروی امنیتی با لباس استتار برای تامین اجلاس سالانه داووس در سوئیس یک شهروند آمریکایی در هوای سرد نیویورک جشنواره ای سنتی در اسپانیا ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احتمال ریاست رئیسی بر قوه قضائیه را قوی دانست و در مورد فضای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
مدیر اداره کل حقوقی میراث فرهنگی گفت: همچنان در حال پیگیری بازگشت الواح به ایران هستیم، وکلای ما نیز پیگیر این اتفاق هستند تا کارها جلو برود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
در ابتدای جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز سه شنبه مجلس که با حضور 195 نماینده آغاز شد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت که طرح اصلاح بند ح تبصره 11 قانون بودجه سال 1397 و گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تصویب ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقدیم نامه برخی از وزیران به رهبر معظم انقلاب درباره لوایح مرتبط با FATF را تایید کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی طالبان از آغاز مذاکرات این گروه با آمریکا در قطر خبر داد و گفت: طالبان اعلام کرد بعد از اینکه آمریکا پذیرفته سربازان این کشور را از افغانستان خارج می کند ...
  • ۱