پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۰۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 14 اسفند 1396 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 31 فروردین 1396 ارانیکو 31 اردیبهشت 1396 ارانیکو 31 خرداد 1396 ارانیکو 31 تیر 1396 ارانیکو 31 مرداد 1396 ارانیکو 31 شهریور 1396 ارانیکو 30 مهر 1396 ارانیکو 30 آبان 1396 ارانیکو 30 آذر 1396 ارانیکو 30 دی 1396 ارانیکو 30 بهمن 1396 ارانیکو 1 اسفند 1396 ارانیکو 2 اسفند 1396 ارانیکو 3 اسفند 1396 ارانیکو 4 اسفند 1396 ارانیکو 5 اسفند 1396 ارانیکو 6 اسفند 1396 ارانیکو 7 اسفند 1396 ارانیکو 8 اسفند 1396 ارانیکو 9 اسفند 1396 ارانیکو 10 اسفند 1396 ارانیکو 11 اسفند 1396 ارانیکو 12 اسفند 1396 ارانیکو 13 اسفند 1396 ارانیکو 14 اسفند 1396 ارانیکو 15 اسفند 1396 ارانیکو 16 اسفند 1396 ارانیکو 17 اسفند 1396 ارانیکو 18 اسفند 1396 ارانیکو 19 اسفند 1396 ارانیکو 20 اسفند 1396 ارانیکو 21 اسفند 1396 ارانیکو 22 اسفند 1396 ارانیکو 23 اسفند 1396 ارانیکو 24 اسفند 1396 ارانیکو 25 اسفند 1396 ارانیکو 26 اسفند 1396 ارانیکو 27 اسفند 1396 ارانیکو 28 اسفند 1396 ارانیکو 29 اسفند 1396 
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۵    
چکیده: رییس کل بانک مرکزی روز گذشته پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی با دستور کار تقاضای نمایندگان برای سوال از رییس جمهور گفت:
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
چکیده: در حالی صف های طولانی از صبح زود مقابل صرافی های منتخب تشکیل شده که دعواهای زرگری در این صف ها بالا گرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
چکیده: آقای روحانی اخیرا از تعداد زیاد شعب بانکی انتقاد کردند و معتقدند پول هایی که صرف ساختمان های گران قیمت برای شعب بانکی می شود بهتر است صرف کارهای تولیدی شود که با نظر ایشان کاملا موافق هستم.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۹    
چکیده: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اجرای طرح های کنونی معدنی و صنایع معدنی نزدیک به 104 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز است و باید تا پایان این طرح ها تامین سرمایه ادامه یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۹    
چکیده: رییس اتاق بازرگانی سازمان همکاری اقتصادی (اکو)* نبود روابط مستمر منطقه ای را دلیل اصلی کاهش روابط تجاری اعضای این سازمان دانست و گفت: رشد اقتصادی کشورهای عضو منوط به تعامل منطقه ای آنهاست.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۹    
چکیده: در شرایطی که رویارویی آمریکا با متحدان اروپایی خود در برجام وارد مرحله جدیدی شده است،
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۴    
چکیده: رشد اقتصادی بالا؛ رشدی که سال گذشته دو رقمی بود و امسال نیز به نزدیکی های هشت درصد می رسد. با وجود این، مردم می پرسند اثر این رشد بالا چه بوده است؟
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۴    
چکیده: پنجاه و هفتمین مجمع بانک مرکزی با حضور رئیس جمهور برگزار شد. برگزاری این مجمع یکی از مهم ترین اتفاقات پولی و مالی سال کشور است و انسال نیز به رغم تاخیر در زمان برگزاری ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
چکیده: کلید جنگ تجاری با یک توییت ترامپ آغاز شد؛ توییتی که آغاز جنگ تجاری و پیروزی در آن را با طیب خاطر از سوی آمریکا مطرح می کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
چکیده: مرکز پژوهش های مجلس تازه ترین گزارش خود را حول افزایش قیمت خودروهای وارداتی قرار داده و از دلایل سونامی افزایش قیمت نام برده و در نهایت هم با ارایه طرح جدید تعرفه ای به ارایه پیشنهادهایی ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
چکیده: مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در سال 1397 نهاده های کشاورزی با استفاده از کشتی های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حمل می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
چکیده: تئوری انتظارات سالهاست که به بخشی جدایی ناپذیر از علم اقتصاد بالاخص در مباحث مربوط به سیاست گذاری های پولی و مالی تبدیل شده است؛
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۹    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در بیست و چهارمین کمیته اجرایی و شانزدهمین نشست مجمع عمومی اتاق بازرگانی و صنعت سازمان همکاری اقتصادی (اکو)* پیشنهاد تشکیل میز حمل ونقل اکو در ایران برای ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۹    
چکیده: سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز بیش از 20 هزار و 600 سورتی پرواز برای نوروز امسال خبرداد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۹    
چکیده: به گزارش ارانیکو، هرگونه اعلام نرخ خرید و فروش ارز توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، به جز صرافی های موضوع مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها وفق ماده 14 آن ممنوع است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
چکیده: 'محمد شریعتمداری' وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در بدو ورود به عراق گسترش روابط همه جانبه با عراق را از اهداف مهم دولت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
چکیده: بازارهای آسیایی در پی تشدید نگرانی ها از اینکه اعمال تعرفه دولت ترامپ بر واردات آلومینیوم و فولاد منجر به شروع جنگ تجاری جدیدی شود، در معاملات امروز عملکردی منفی داشتند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۹    
چکیده: مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: کاهش نرخ جهانی مواد معدنی سبب شد بسیاری از بنگاه های صنعتی و اقتصادی بزرگ کشور آسیب ببینند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۴    
چکیده: دستور اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه 25 درصدی بر واردات فولاد احتمالا به نفع اوپک و همچنین روسیه به عنوان متحد آن در توافق نفتی تمام خواهد شد؛
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۴    
چکیده: رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست بررسی لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی، تصویب این لایحه را گامی در جهت ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و رشد صادرات در این مناطق برشمرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
چکیده: وزیر امور خارجه فرانسه که برای دیدار با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد، ظهر امروز با وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۴    
چکیده: قیمت پی وی سی در بازار آزاد نیز در روزهای اخیر پایین تر از نرخ بورس ارزش گذاری شده است
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۴    
چکیده: یک مقام مسئول گفت:در ده روز گذشته بدون هیچ دلیل و منطقی نرخ هر کیلو کنجاله سویا با افزایش 250 تومانی در بازار روبرو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
چکیده: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای برای شورای حکام تأیید کرد که ایران تا به امروز به اجرای تعهدات هسته ای خود مطابق برجام پایبند بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۴    
چکیده: محدودیت در فروش ارز در حالی در بازار آزاد ادامه دارد که همچنان تعدادی از دلالان که در بسیاری از موارد وابسته به صرافی ها هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۹    
چکیده: رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: همان میزان که در شب عید تقاضا زیاد می شود عرضه هم افزایش خواهد یافت اما احتمال اینکه حداکثر 10 درصد افزایش قیمت داشته باشیم دوراز ذهن نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۹    
چکیده: ژان ایو لودریان، وزیر امورخارجه فرانسه صبح امروز (دوشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و در خصوص راهکارهای گسترش مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه ای و ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۹    
چکیده: رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز گفت: 300 درخواست برای راه اندازی فروشگاه مختص عرضه کفش داخلی به اتحادیه ارسال شده که 100 واحد راه اندازی شدند و مابقی نیز در حال راه اندازی هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
چکیده: یک مقام مسئول گفت: هدف از عرضه زعفران برای اولین بار در بورس کالا، استفاده از ظرفیت ملی برای کسب موقعیت متناسب با تولید است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۴    
چکیده: دو سال پس از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک، اعضای حاضر در توافق هسته ای با هم به اختلاف خورده اند ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۴    
چکیده: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای اِی تی آر شرکت آسمان گفت: استخراج تمام اطلاعات جعبه سیاه نیازمند بررسی های فنی و تخصصی توسط بخش های مختلف متخصصان صنعت ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۴    
چکیده: در علم اقتصاد ساده ترین نظریه راجع به چگونگی تعیین نرخ ارز نظریه برابری قدرت خرید(Purchasing Power Parity) است ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۴    
چکیده: روز گذشته قیمت پایه محصولات پلیمری ازسوی دفتر پایین دست صنعت پتروشیمی به گونه ای عرضه شد که برخی از محصولات پلیمری پا در مسیری صعودی گذاشته و روندی افزایشی را دنبال کردند ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
چکیده: وزیر کار معتقد است فقر شهری بدتر از فقر روستایی و زندگی در روستا است. او می گوید همسان سازی حقوق و دستمزدها پول کلان می خواهد ولی تلاش می کند که حقوق های زیر دو میلیون تومان به شکل پلکانی ...