پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 2 اردیبهشت 1403 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 29 اسفند 1396 ارانیکو 29 اسفند 1397 ارانیکو 29 اسفند 1398 ارانیکو 26 اسفند 1399 ارانیکو 29 اسفند 1400 ارانیکو 29 اسفند 1401 ارانیکو 29 اسفند 1402 ارانیکو 31 فروردین 1403 ارانیکو 1 اردیبهشت 1403 ارانیکو 2 اردیبهشت 1403 ارانیکو 3 اردیبهشت 1403 ارانیکو 4 اردیبهشت 1403 ارانیکو 5 اردیبهشت 1403 ارانیکو 6 اردیبهشت 1403 ارانیکو 7 اردیبهشت 1403 ارانیکو 8 اردیبهشت 1403 ارانیکو 9 اردیبهشت 1403 ارانیکو 10 اردیبهشت 1403 ارانیکو 11 اردیبهشت 1403 ارانیکو 12 اردیبهشت 1403 ارانیکو 13 اردیبهشت 1403 ارانیکو 14 اردیبهشت 1403 ارانیکو 15 اردیبهشت 1403 ارانیکو 16 اردیبهشت 1403 ارانیکو 17 اردیبهشت 1403 ارانیکو 18 اردیبهشت 1403 ارانیکو 19 اردیبهشت 1403 
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز دوم اردیبهشت به 401 هزار و 490 مجوز رسیده است. اصناف تا روز مورد گزارش 377 هزار و 984 مجوز کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
معاون سازمان مالیات گفت: با روش های داده کاوی 140 شرکت دارای رفتار مشکوک به شرکت های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
سایت خبری المیادین در تحلیلی نوشت: طبق اطلاعات رسیده از منابع آگاه خارجی، بانک مرکزی ایران در یک سال گذشته و به ویژه در سه ماه اخیر به شکل بی سابقه ای ذخایر طلا و فلزات گران بهای خود را در خزانه از ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی را موفق ارزیابی کرد و گفت: دولت با این رویکرد موفق شد خریداران جدیدی را به فهرست مشتریان نفت ایران اضافه کند و قراردادهایی ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۶    
بانک گلدمن ساکس پیش بینی کرد تقاضای جهانی نفت در بخش جاده ای تا سال 2032 با 5درصد افزایش به حداکثر 50 میلیون بشکه در روز می رسد، ضمن اینکه افزایش تعداد خودروها ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
گمرک ایران اعلام کرد: تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا که به دلیل اختلال در ارتباط فیبرنوری و دستگاه های ایکس ری گمرک جمهوری آذربایجان با کندی مواجه شده بود به حالت عادی برگشت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از روند کاهشی نرخ تورم خبر داد و گفت که تورم سالانه به کانال 30 درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز در شرف ورود به کانال 20 درصد است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، 66 فروند هواپیما در تایپ های مختلف وارد کشور شد که عمده آن ها را هواپیما های بزرگ تشکیل می دهد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۴    
کاهش قیمت دلار بعد از حمله موشکی به اسرائیل نشانه موفقیت بانک مرکزی در کنترل هیجانات سیاسی و بازگشت اعتماد به فعالان اقتصادی است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۹    
صندوق بین المللی پول انتظار دارد که کسری بودجه آمریکا برای سال های آینده افزایش یابد و یکی از پر شیب ترین منحنی های بدهی جهانی باشد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل دفتر پایش طرح های مسکن از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از 438 هزار متقاضی توسط بانک ها خبر داد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
بلبرینگ ها اجزای بسیار مهمی در دنیای صنعت محسوب می شوند که وظیفه اصلی شان کاهش اصطکاک بین قطعات متحرک است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل واردات ماشین آلات معدنی مجاز با سال ساخت حداکثر 10 سال را ابلاغ کرد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: کشورهای روسیه، گرجستان، قزاقستان،استرالیا، اروگوئه، نیوزلند، از جمله کشورهایی هستند که واردات دام و گوشت قرمز از آنها مشکلی ندارد ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۳    
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: سال گذشته 11.7 میلیون تن شیرخام تولید شد که 1.5 میلیون تن شیرخام پس از تبدیل به فرآورده های لبنی صادر شد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۲    
چین برای خرید نفت ونزوئلا، احتمالا با رقابت کمتری روبرو خواهد شد زیرا هند به دنبال تجدید تحریم های واشنگتن علیه بخش نفت و گاز ونزوئلا، از خرید نفت این کشور آمریکای جنوبی، عقب نشینی کرده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون 1200 شکایت در سامانه جامع خدمات پس از فروش ثبت شد و اکثر آنها به صلح انجامید ولی طبعاً ثبت شکایات باید بیشتر از این تعداد باشد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۵    
معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای فروردین تا کنون سه میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی، دارو و کالاهای تجاری پرداخت شده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی انجمن واردکنندگان برنج گفت: تخصیص ارز محموله های برنج که از ابتدای شهریور تاکنون به گمرکات کشور اظهار و ترخیص شده همچنان در انتظار تأیید وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
گمرک ایران با هدف تسهیل صادرات تولیدکنندگان کالاهای صادراتی بخشنامه جدیدی صادر کرد که بر اساس آن صادرات برخی کالاها در صورت تایید گمرک و بر اساس سابقه صادر کننده از ارسال مکرر کالا به آزمایشگاه ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از 20 روز دیگر خبر داد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۹    
دولت ایالات متحده آمریکا از بازگشت تحریم ها علیه صنعت نفت ونزوئلا خبر داد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
واکاوی آمارهای حمل و نقل هوایی حاکی است تعداد نشست و برخاست در پروازهای داخلی و بین المللی در 11 ماهه سال 1402 به ترتیب 239 هزار فروند و 25 هزار فروند بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۸    
پژو پارس به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت ایران خودرو طی چند ماه گذشته در گیرودار مسائل و حواشی بسیار زیادی بوده است ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بیش از 14 میلیون و 750 هزار تن کالا توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل ونقل بین المللی جاده ای از قلمرو جمهوری اسلامی ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
بر اساس داده های پلتفرم بانک جهانی، میزان 0.5 درصد کل جمعیت ایران در کاهش 37 درصدی فقر مطلق طی سال های 2021 و 2022 قرار گرفتند و فقر مطلق طی دو سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۶    
تورم دوازده ماهه شاخص بهای تولیدکننده با 50 واحد درصد کاهش از 82.6 درصد شهریور سال 1400 به 32.6 درصد در اسفند سال 1402 کاهش یافت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۶    
معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: پرونده 350 هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می شود و پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی را هم ارائه داده ایم.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
عرضه سیمانی ها در بورس کالا امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت) و فردا دوشنبه (3 اردیبهشت) انجام می شود. در عرضه های امروز 67 شرکت سیمانی یک میلیون و 215 هزار و 674 تن انواع سیمان را روی تابلو می برند ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
بازار بورس امروز ( 2اردیبهشت) در دومین روز کاری هفته خود با رشد 27 هزار واحدی به پایان رساند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: در حال حاضر قیمت یک گواهی اسقاط 35 میلیون تومان است، اما سازمان حمایت اختیار دارد که این قیمت را تغییر دهد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: تمامی نقل و انتقالات امتیاز های نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ممنوع بوده است و با متخلفان برخورد می شود.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: براساس آخرین آمار 330 هزارتن گندم با ارزش 5 همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال قبل 100 درصد رشد داشته است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: به دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال های اخیر در حال حاضر حدود 50 درصد مالیات ها توسط یک درصد افراد پردرآمد پرداخت می شود.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران گفت: قیمت برنج ایرانی که سال 1401 تا مرز 150 هزار تومان افزایش یافته بود، در سال 1402 به 80 هزار تومان کاهش یافت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۸    
چنانچه تعطیلات دو روزه شامل روزهای جمعه و شنبه شود تعداد روزهای مشترک کاری کشور عزیزمان ایران با بازارهای جهانی به جای سه روز ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: وقتی نتوانیم به درستی صادرات زعفران داشته باشیم و بازارها را تامین کنیم، قاچاقچیان بازار را تامین می کنند ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
به گفته مسئولان، فعالان اقتصادی که تا 25 اردیبهشت مجوز های قدیمی خود را به مجوز های جدید تبدیل نکنند از خدمات دولتی محروم می شوند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
براساس اصلاحیه دستورالعمل ناظر بر گواهی اعتبار مولد (گام) و ضوابط کنترل و مدیریت اوراق گام امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی توسط متقاضی دوم و بعد از آن فراهم شد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: با جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمت های تکلیفی و تمام شده برق، مطالبات شرکت های تولید برق، پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات تسویه شد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
مهم ترین سیاست هایی بانک مرکزی، تثبیت اقتصادی و کنترل مقداری ترازنامه بانک ها برای جلوگیری از خلق پول بانکی است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۳    
معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی شوند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در نظر گرفته می گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می کند ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
تازه ترین نتایج پایش بخشنامه های حوزه تجارت خارجی نشان می دهد تعداد بخشنامه های صادره 53 درصد در سال 1402 کاهش داشته است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
حسن حسینقلی /رئیس اتحادیه سرب و روی ایران: معدن در سال 1402 شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشت؛ زیرا قانون گذار هر روز قانون جدیدی برای تضعیف و کم کردن نقدینگی معدن کاران تصویب می کرد ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۶    
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی های فاقد بیمه شخص ثالث خبر داد و گفت: وانت بارهای فاقد بیمه نیز شناسایی شده و در مرحله اجرا قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
خودروساز چینی چری اعلام کرد که کارخانه تازه خریداری شده در بارسلونا یکی از اصلی ترین تاسیسات صادراتی آن در سراسر جهان خواهد بود و هدف آن تولید 150 هزار خودرو در سال تا سال 2029 به عنوان بخشی از ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
داده های رسمی نشان داد که سرمایه گذاری مستقیم خارجی در چین در سه ماهه اول نسبت به سال قبل 26.1 درصد کاهش یافته است که این امر بر چالش های پیش روی مقامات چینی برای بازگرداندن شرکت های خارجی تاکید دارد.