یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 30 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۳۳    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی شازند برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 94 با حضور بیش از 91 درصد سهامداران برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۱    
چندی قبل مرد جوانی با تسلیم شکایت به دادسرا مدعی شد ازسوی یک تبهکار اینترنتی هدف کلاهبرداری قرارگرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۱    
پایگاه تایمز گزارش داد که از آغاز کودتای نافرجام ترکیه تاکنون بیش از 14 ناو جنگی این کشور ناپدید شده و از موقعیت آنها خبری در دست نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت عادل آذر به عنوان رئیس دیوان محاسبات و فیاض شجاعی را به عنوان دادستان دیوان محاسبات انتخاب کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۸    
نمایندگان مجلس محمد علی وکیلی را به عنوان عضو ناظر در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۸    
ماجرای فروش برنج های تاریخ مصرف گذشته شرکت بازرگانی دولتی موسوم به برنج آلوده با به میان آمدن پای پسر اسطوره فوتبال به عنوان بدهکار و تهدید بازرگانی دولتی برای به اجرا گذاشته شدن وثیقه او ابعاد جدیدی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۵    
شورای آموزش عالی ترکیه سفر پژوهشی و آموزشی استادان دانشگاه های این کشور به خارج را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۵    
در حالی که پیش از این اعلام شده بود روز چهارشنبه نتایج اولیه بررسی پرونده پزشکی کیارستمی اعلام خواهد شد، امروز دومین جلسه کمیسیون ویژه کارشناسی در اینن باره بی نتیجه پایان یافت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۵    
اگرچه هیات رئیسه فراکسیون امید فعال است اما شاید یکی از دلایلی که فراکسیون امید آنطور که انتظار می رفت با قوت ظاهر نشده تاخیر در تکمیل ساختار فراکسیون است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۲    
دو اقتصاددان و صاحب نظر حوزه مسکن، در نشستی مشترک چشم انداز میان مدت بازار ملک را از سه زاویه تحلیل و بررسی کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۹    
یک فرد سعودی تصمیم گرفت، گوشی را که موجب شکست کودتای نظامی در ترکیه شد، به مبلغ 267 هزار دلار خریداری کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس پلیس فتا شرق تهران از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین به 150 دختر در شبکه های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از مهر و موم 9 آرایشگاه، مرکز ماساژ درمانی و لاغری غیرمجاز در اراک خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
باند مخوف موسوم به ناتاشا با دستگیری زن تبهکار و 12 تن ازهمدستانش درمازندران زمینگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری نخستین نشست هیات رییسه دائم این فراکسیون، ترکیب هیات رییسه را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۳    
اصولگرایان می دانند اگر روحانی یا هر نیروی اصلاح طلب یا اعتدالگرای دیگری وارد میدان شده و اصلاح طلبان از او حمایت کنند، شکست می خورند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزییات مذاکرات خرید هواپیما از میتسوبیشی ژاپن گفت: طبق مذاکرات اولیه قرار است 25 فروند هواپیمای کوتاه برد به ارزش 500 میلیون دلار خریداری کنیم که اکثر این ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۰    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اعلام رقم های متفاوت درباره هزینه نهایی ساخت پل صدر گفت: ساخت این پل بدون مطالعه بوده و ایرادات اساسی دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۷    
خبر تغییر ریاست دانشگاه شهید بهشتی در حالی به حضور هیات بازرسی در دانشگاه و تسویه حساب شخصی گره خورد که سیل تکذیبیه ها و توالی معنی دار اخبار نشان هدفمندبودن انتشار این اخبار بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۰    
درگیری در بلداجی چهارمحال و بختیاری به دلیل یک پروژه عمرانی 30 زخمی در پی داشت همچنین 15 نفر بازداشت شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۸    
یک مرد جوان با پریدن از بالای پل طبیعت در اتوبان مدرس دست به خودکشی زد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۰    
استفاده از کفش دست دوم یا استوک سبب مرگ یک شهروند زاهدانی در سال گذشته شده که این موضوع تاکنون از سوی خانواده متوفی مخفی مانده بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۷    
بخش اطلاعات سپاه پاسداران مسائل امنیتی، نفوذ و فسادهای اقتصادی را دنبال می کند و ماجرای دستگیری اخیر نیز فقط مربوط به مسائل حقوقی نیست بلکه به فساد بزرگتری مربوط است که برخی سیاسیون نیز درگیر آن ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۴    
غلامعلی رجایی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۱    
در پی حوادث و ناامنی های اخیر در کشور ترکیه، ممنوعیت ثبت نام و فرستادن گردشگر به این کشور توسط دفاتر خدمات مسافرتی ممنوع است و هرگونه اقدام برخلاف این سیاست ابلاغی، تخلف محسوب می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۸    
سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - چهارشنبه - یک میلیون و 85 هزار تومان و دلار آمریکا با روند کاهشی نسبت به دیروز 3504 تومان عرضه می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی، دیپلماسی اقتصادی را اولویت بعدی وزارت خارجه عنوان و دهقان توان دفاعی کشور را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای از روند افزایشی دما تا اوایل هفته آینده در استان خبر داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۷    
مرد مهندس که با هک کردن اطلاعات کانال تلگرامی یک آرایشگاه زنانه با نرم افزار جاسوسی، عکس مشتریان زن را به دست آورده بود، قبل از اخاذی از زنان دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۵    
یکی از مدیران پیشین سینمایی کشور در دولت گذشته، طی یک دوره 34 ماهه دریافتی میلیاردی داشته اند که بر اساس گزارش نهادهای مسئول بیش از هفتصد میلیون از این دریافتی، حق ماموریت بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
اگر سخنان وزیر کشور به تحقق بپیوندد، خرداد دیگر خرداد انتخابات نخواهد بود. ماهی که اصلاح طلبان از آن با عنوان خرداد پر از حادثه نام می برند و به آن عادت دارند .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۷    
علی دایی ستاره سرشناس فوتبال ایران در تبلیغات یک مجتمع تجاری شرکت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۸    
برای اعلام رقم دقیق آن باید لیست های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان 7 میلیون تومان است که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده ام.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۲    
دولت ترکیه طی سالیان اخیر با سوء استفاده از وضعیت ناامنی در منطقه و وجود بحران بزرگ داعش در کشورهای عراق و سوریه با بستن سدهای متعدد روی رودخانه های مهم دجله و فرات شریان حیاتی منطقه را قطع کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۲    
ساعت 13 دیروز یک گوردسته جمعی که ظاهرا اعضای یک خانواده هستند در 20 کیلومتری آبادان کشف شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۹    
در ماجرای فیش های حقوقی، لزومی نداشت دولت مسئولیت این اتفاق را قبول کند چون واقعا این یک اشکال ساختاری بود و از قبل هم وجود داشت. اینکه دولت تحت تأثیر جو قرار گیرد و خودزنی کند، درست نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰    
پلیس لبنان، دو کشیش دزد را دستگیر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰    
عکس روحانی های جوانی که در ساحل بابلسر با کودکان بازی و با نوجوانان فوتبال بازی می کنند و با جوانان سلفی می گیرند خیلی زود در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و واکنش های مختلفی در پی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
با مسئولان که صحبت کردم، رأی من را زدند: شجریان را فراموش کن! اصرار کردم، گفتند ما با او صحبت کرده ایم و گفته است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۱    
صادق ورمزیار جانشین حسن روشن در آکادمی باشگاه استقلال شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۱    
گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد درباره اجرای برجام، هم صدای ایران و روسیه را درآورد و هم اعتراض آمریکا را به دنبال داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۸    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر گفت: 500 هکتار از 3500 هکتار دشت جنوب شهر تهران، آلوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۸    
منابع دیپلماتیک می گویند دستگاه اطلاعات ترکیه چند روز قبل از وقوع کودتا "هشدارها و اطلاعات مفیدی" را از فرانسه در این باره دریافت کرده بود و همین مسئله به ناکام گذاشتن کودتا کمک کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
چندی است که اخباری مبنی بر "پرداخت حق آرایش به پرستاران زن در بیمارستان های خصوصی" حاشیه دیگری در حوزه پرستاری رقم زده است؛ این درحالیست که سازمان نظام پرستاری ضمن اظهار بی اطلاعی از آن ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۰    
در حال حاضر 50 درصد جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و همچنین تمام زوایای زندگی حدود 5 میلیون نفر تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
شرکتی در ولز به جای استفاده از تجهیزات مختلف برای جاده سازی کامیونی طراحی کرده که برای خود جاده ساخته و از آن عبور می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، دولت واشنگتن درخواست استرداد این چهره ی اپوزیسیون ترکیه را به طور رسمی دریافت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
خودران بودن دیگر تنها مختص خودروهای کوچک نیست؛ شرکت مرسدس بنز به تازگی از نخستین اتوبوس شهری خودران رونمایی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۱    
این حرکت از آن دست اهمیت دارد که بیانگر نوعی خلق و خو و فرهنگ جامعه ایرانی است. برای تحلیل این موضوع مایلم بخشی از نظریه یکی از فیلسوفان جدید به نام میخائیل باختین را استفاده کنم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۱    
ابراهیم اصغرزاده معتقد است جلیلی و احمدی نژاد تهدیدی برای کشور هستند و تا زمانی که این تهدید وجود داشته باشد، ائتلاف اصلاح طلبان و میانه روها پابرجاست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
ربیعی هشدار داد در 10- 5 سال آینده حق نداریم حتی یک دلار از منابع را بیهوده و در امور بی فایده هزینه کنیم و او تاکید کرد که برای رشد 8 درصدی که اساس برنامه های اقتصادی ایران است نیاز به 800 هزار ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۶    
نگرانی من این بود که آیا با شخصیت مصدق می خواهد مثبت برخورد بشود یا منفی. وقتی دیدم که مثبت است، قبول کردم؛ وگرنه قبول نمی کردم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۰    
فساد موضوعی نیست که تنها با بخشنامه، موعظه و حتی قانون و تعیین مجازات، بتوان آن را به طور کامل کنترل کرد، بلکه باید در مسیر مبارزه با فساد، ریشه های اصلی آن را مورد توجه قرار داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که کشورش در جریان بررسی های در حال انجام در خصوص کودتای اخیر ترکیه هیچ کمکی را از آنکارا دریغ نمی کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶    
ترکیب هیات رییسه شورای نگهبان قانون اساسی در آغاز هفتمین دوره فعالیت این نهاد مشخص شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۹    
تمسخر آخرین پست بهنوش بختیاری توسط کاربران فضای مجازی باعث شد که این بازیگر, آخرین پست خود را حذف کند!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۶    
در معابر عمومی چین ، بیلبوردهایی با تیتر "شرم بر شما" نصب می شود که به افشای اسامی بدهکاران فراری می پردازد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۳    
ماشین لوکس مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۷    
یک پمپ بنزین در تهران با متصدی زن سال 1355 خورشیدی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین گفت: بیش از 80 تبعه کشور افغانستان در میهمانی شبانه باغی در روستاهای اطراف قزوین دستگیر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۸    
همزمان با قتل هولناک طلبه جوان که در هواخواهی از خواهرش با پسرعمویشان گلاویز شده بود، جزئیات تازه ای از ماجرا فاش شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۸    
بروید از آقای کریمی قدوسی سوال کنید. صاحبش ایشان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۵    
دولت الان میتواند ابعاد رانت خواری ، رشوه خواری و فسادهای کلان دولت قبل را برای مردم تشریح کند، در حالی که قبل از مطرح شدن فیش های حقوقی معذوریت داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۲    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با انتقاد از بی توجهی دولت به ارایه لایحه ساماندهی اتباع بیگانه، گفت: 4 میلیون شغل پردرآمد در کشور به وسیله اتباع بیگانه تصاحب شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۹    
محمدرضا تاجیک
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۳    
رییس مجلس با اشاره به گزارش بان کی مون به شورای امنیت درباره توافق هسته ای و اظهارات برخی از نمایندگان گروه 1+5 در شورای امنیت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۷    
نخست وزیر عراق استعفای شش تن از وزرای کابینه کنونی از جمله وزیر کشور را قبول کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۴    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی کشورمان در سازمان ملل متحد نسبت به رویکرد گزینشی و عملکرد غیرشفاف شورای امنیت انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۸    
دونالد ترامپ میلیاردر اهل نیویورک روز سه شنبه در جریان گردهمایی ملی حزب جمهوری خواه در شهر کلیولند ایالت اوهایو رسما نامزدی حزب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۹    
مسأله اصلی آینده جامعه ایران سیاسی نیست، بلکه ریشه حرکت آینده نارضایتی اجتماعی، اقتصادی(فقر)، شکاف طبقاتی و نابرابری فرصت ها و در پی آن تحقیر شدگی و بحران منزلتی و افول سرمایه اجتماعی خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۸    
در فهرست سه نفره مورینیو برای انتخاب بهترین های تاریخ فوتبال جهان نام مسی هست ، اما رونالدو نه. این مربی پرتغالی به شایعه جدایی خوان ماتا هم واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۵    
تحول معنی داری در بخش مسکن رخ نداده و تحرکات بیشتر مربوط به اثرات روانی برجام است. با این حال انتظار می رود بخش مسکن تا یک سال آینده از رکود خارج شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۹    
محمدجواد ظریف در توئیت اخیر خود نسیت به تحولات اخیر در بحرین هشدار داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۹    
ذوب آهن توانست با پیروزی 4 بر 2 مقابل استقلال خوزستان در وقت های اضافه، قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شود.