سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 27 دی 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 تیر 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 مهر 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 دی 1397 اعتدال 2 دی 1397 اعتدال 3 دی 1397 اعتدال 4 دی 1397 اعتدال 5 دی 1397 اعتدال 6 دی 1397 اعتدال 7 دی 1397 اعتدال 8 دی 1397 اعتدال 9 دی 1397 اعتدال 10 دی 1397 اعتدال 11 دی 1397 اعتدال 12 دی 1397 اعتدال 13 دی 1397 اعتدال 14 دی 1397 اعتدال 15 دی 1397 اعتدال 16 دی 1397 اعتدال 17 دی 1397 اعتدال 18 دی 1397 اعتدال 19 دی 1397 اعتدال 20 دی 1397 اعتدال 21 دی 1397 اعتدال 22 دی 1397 اعتدال 23 دی 1397 اعتدال 24 دی 1397 اعتدال 25 دی 1397 اعتدال 26 دی 1397 اعتدال 27 دی 1397 اعتدال 28 دی 1397 اعتدال 29 دی 1397 اعتدال 30 دی 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۲    
هر چند محدودیت های ارزی بازار خرید ملک در خارج از کشور را برای ایرانیان اندکی کساد کرده اما بررسی ها نشان می دهد همچنان تقاضا برای خرید ملک در دیگر کشورها از سوی ایرانیان بالاست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
برف و باران در حال باریدن است. تا همین چند هفته قبل نگران نیامدنش بودیم، ولی حالا چند هفته ای می شود که برخی روزها و شب ها، خداوند رحمتش را بدون هیچ مضایقه ای بر سرمان فرو می فرستد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
"بزرگ ترین دغدغه نگهداری از این کودکان سن آنهاست. آنها نه آنقدر کودک هستند که بی گناه و معصوم تلقی شوند و نه آنقدر بزرگ که مجرمی باشند که آگاهانه راهش را انتخاب کرده است."
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
نخستین گزارش فردوسی پور در جام ملت های آسیا بدون طعنه به پایان نرسید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۷    
"از هر 100 جوان ایرانی 4 نفر در صف مهاجرت به کانادا و استرالیا ایستاده و پرونده باز مهاجرت به این دو کشور را دارد . "
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۷    
یکی از اماکن ناشناخته و مهم پایتخت، باغ یا باغچه انتخابیه بود که امروز احتمالاً هیچ اثری از آن باقی نمانده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: سال 76 در زبان مردم این طور رایج شده بود که می نویسیم خاتمی، می خوانند ناطق عکس این موضوع که شایعه نشده بود که بگوییم خطبه های آقای هاشمی در حمایت از آرای آقای ناطق ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۷    
بیشتر افراد در دوره ای از زندگی شان با عارضه درد کمر روبرو بوده اند که تاثیرات آن بر کیفیت زندگی بسیار وسیع است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۲    
معاون گردشگری کشور از بسته جدید سفر برای ایرانیان خبر می دهد که در آن آژانس ها و بخش خصوصی با کمک هتل ها برای شهروندان ایرانی تور تعریف می کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۶    
لارنس نورمن خبرنگار نشریه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه جزئیاتی در این مورد منتشر کرده و نوشته است که انتظار می رود که این کانال ظرف 2 تا 3 هفته آینده ثبت شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا آمریکا با اشاره به برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت ایالات متحده باید در دفاع موشکی از دشمنان خود چند گام جلوتر باشید تا نگذارد آنها به ایالات متحده آسیبی بزنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۶    
باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات کارلوس کی روش، اطلاعیه ای شش بندی منتشر کرد و حق پیگیری صحبت های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را حق خود دانست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۱    
تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام مسابقه های مرحله گروهی جام ملت های آسیا پاداش قابل توجهی از سوی وزارت ورزش وجوانان دریافت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۰    
تیم های ملی قطر و لبنان در آخرین بازی مرحله گروهی به ترتیب از سد عربستان و کره شمالی گذشتند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با اشاره به زمان پایان قراردادش با تیم ملی، وزارت ورزش را به باد انتقاد گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: من آینده روابط اقتصادی و سیاسی ایران و عراق را بسیار درخشان می بینم و امیدوارم که هر روز رابطه مان بهتر از روز قبل شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در 29 استان کشورمان بارش "برف و باران" پیش بینی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۹    
عارف، خواننده قدیمی ایرانی دقایقی از بازی ایران و عراق را در کنار مدیران فدراسیون فوتبال تماشا کرد
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۴    
علیرضا زاکانی، فعال سیاسی اصولگرا هر از چند گاهی با ادعاهای شبهه دار پیرامون افراد، شخصیت ها و جریان های سیاسی بر سر زبان ها می افتد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۹    
معاون وزیر امور خارجه در دوره وزارت علی اکبر ولایتی و عضو تیم مذاکره کننده قطعنامه 598 معتقد است که اگر نظام جمهوری اسلامی مجوز مذاکره با آمریکا را بدهد یکی از مناسب ترین اوقات همین الان است .
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۴    
ایران در تلاش است با ایجاد شکاف میان اروپا و آمریکا، اروپایی ها را وادار کند که از امتیازات اقتصادی ایران علیه تحریم های آمریکا محافظت کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۹    
پیکر حسین محب اهری در صبح یک روز بارانی از مقابل تالار وحدت تهران به سمت آرامگاه ابدی اش بدرقه شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۹    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درخصوص موافقت دولت با اصلاحات مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی اظهارنظر کرده و معتقد است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۹    
مالکوم، ستاره جوان بارسلونا پس از تنها 6 ماه حضور در بارسلونا به دنبال جدایی از این باشگاه است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۹    
آمار رئال مادرید در این فصل بسیار دورتر از انتظارات است و شب گذشته، دهمین شکست تیم در این فصل رقم خورد، اتفاقی که پس از فصل 99-1998 دیگر اتفاق نیفتاده بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۹    
وکیل رئیس جمهور آمریکا تلویحاً تبانی نزدیکان دونالد ترامپ با روسیه در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 را تأیید کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۴    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا اعلام کرد که کانال ویژه مالی اروپا موسوم به اس. پی. وی در آستانه راه اندازی است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۹    
رییس مجلس خبرگان گفت: شرایط اقتصادی کنونی نباید در جامعه ما ایجاد نا امیدی کند. اگر مردم نا امید شوند، دیگر در صحنه حضور پیدا نمی کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۴    
بولتون سالهاست که معتقد است رویارویی نظامی امریکا با ایران غیرقابل اجتناب است و از این موضوع استقبال می کند. او در یادداشتی خواستار متوقف کردن برنامه هسته ای ایران از طریق بمباران شده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۹    
پیام این بود: فرود اضطراری ، بعضی از پیام ها لرزه بر اندام هرکسی می اندازد، چه افراد معمولی و چه شخصی که سالهاست زندگی و جانش با آسمان و زمین پیوند خورده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۹    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند و مینی بوس هیوندا در مسیر مسجدسلیمان - بتوند 7 نفر مصدوم شدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بارش برف و باران در کشور تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: دمای اکثر مناطق طی دو روز آینده کاهش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۴    
رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، در خانه لگانس با نتیجه 1-0 شکست خورد اما به مرحله بعد صعود کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
گل دقایق 84 آنتوان گریزمان هم نتوانست اتلتیکو مادرید را از حذف شدن در کوپا دل ری نجات دهد تا خیرونا در مجموع با تساوی 4-4 و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعدی شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۹    
دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران با وجود این که گل نداشت اما تصاویر خاص و زییایی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۴    
مدافع سابق تیم ملی پیش بینی کرد که اگر بازی ایران و عراق تا دقیقه 95 ادامه داشت، عراقی ها به گل می رسیدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۹    
الهلال عربستان برای جذب مدافع سابق بارسلونا حاضر است که چهار میلیون یورو پرداخت کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
ستاره برزیلی بارسلونا توانست در مسابقه شتر سواری در قطر جایگاه نخست را بدست آورد و جایزه 25 هزار دلاری را از آن خود کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۴    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سومین سالگرد توافق هسته ای ایران اقدام ترامپ در خروج از برجام را برای یک رییس جمهور شرم آور توصیف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۴    
وزیر خارجه ایالات متحده در پایتخت قطر در مورد نقشه خود برای تشکیل ائتلاف استراتژیک در خاورمیانه برای مقابله با ایران و حل بحران قطر صحبت می کند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۹    
پیشکسوت داوری معتقد است روشن ایرماتوف قضاوت خوبی را در دیدار ایران و عراق داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۹    
هافبک دفاعی سابق تیم ملی ایران گفت: ایران مقابل عراق غیرتی دفاع کرد ولی در بخش هجومی موفق نبود.