شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۴May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 17 دی 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 دی 1395 اتحاد خبر 2 دی 1395 اتحاد خبر 3 دی 1395 اتحاد خبر 4 دی 1395 اتحاد خبر 5 دی 1395 اتحاد خبر 6 دی 1395 اتحاد خبر 7 دی 1395 اتحاد خبر 8 دی 1395 اتحاد خبر 9 دی 1395 اتحاد خبر 10 دی 1395 اتحاد خبر 11 دی 1395 اتحاد خبر 12 دی 1395 اتحاد خبر 13 دی 1395 اتحاد خبر 14 دی 1395 اتحاد خبر 15 دی 1395 اتحاد خبر 16 دی 1395 اتحاد خبر 17 دی 1395 اتحاد خبر 18 دی 1395 اتحاد خبر 19 دی 1395 اتحاد خبر 20 دی 1395 اتحاد خبر 21 دی 1395 اتحاد خبر 22 دی 1395 اتحاد خبر 23 دی 1395 اتحاد خبر 24 دی 1395 اتحاد خبر 25 دی 1395 اتحاد خبر 26 دی 1395 اتحاد خبر 27 دی 1395 اتحاد خبر 28 دی 1395 اتحاد خبر 29 دی 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
اتحاد خبر: پرسود بودن بازار فروش و استقبال از مصرف گوشت این پرندگان در مازندران این استان را به بازاری برای عرضه پرندگان شکار شده در استان های گیلان و گلستان تبدیل کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۳    
اتحاد خبر: در کوچه پس کوچه های ورامین، خانه اش را می شناسند و با احترام از او یاد می کنند و می دانند که هنرپیشه دوست داشتنی فیلم های کمدی پیش و پس از انقلاب در یک دهه گذشته رو به گوشه نشینی رفته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: تقریبا تمام مواد مغذی و اساسی موز در پوست آن نهفته شده است! پوست موز سرشار از آنتی اکسیدان ها، ضدقارچ ها، ضدباکتری ها و آنزیم های مفید برای بدن می باشد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: بسیاری از زوجین، زمانی که صحبت از بهبود رابطه عاطفی می شود، تنها به رابطه زناشویی می اندیشند، در صورتی که صمیمیت عمیق خارج از تختخواب اتفاق می افتد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: در اینجا بهترین عکس هایی را که خانواده سلطنتی از خود در سال 2016 انداخته و منتشر کرده اند را برایتان آورده ایم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: گزارشی از سفر دکتر نوبخت (معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بوجه) به استان خدمتتان ارایه می کنم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۰    
اتحادخبر: آثاری که از حضور در بخش مسابقه (سودای سیمرغ) جشنواره فیلم فجر باز ماندند، اعلام شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۷    
اتحادخبر: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: پاشنه انتخابات آینده بر اساس اعتماد مردم به کاهش نرخ بیکاری می چرخد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: بهروز افخمی، شبانگاه جمعه 17 دی با اشاره به موضوع برنامه هفت که درباره سینمای وحشت بود، تاکید کرد کودکان از تماشای این برنامه منع شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهرگفت: اعضای هیئت استانی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: بابک زنجانی، فردی است که بهانه ای شد برای اینکه مناقشات دو قوه مجریه و قضائیه بعد از موضوعاتی از قبیل لغو سخنرانی نمایندگان مردم و.... این بار رنگ و بوی دیگری به خود گیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۶    
اتحاد خبر: از دقایقی پیش همایون شجریان در دومین شب از تور کنسرت هوایه گریه خود در شهر برازجان، در میان استقبال پرشور خیل عظیم هواداران موسیقی اصیل و سنتی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۷    
اتحاد خبر:طنزی ضعیف یا بسیار خنده دار؛ این دو نظر متفاوت است که طرفداران و منتقدان اقدام بی بی سی در ترسیم چهره ای مضحک از زنان بریتانیایی پیوسته به داعش از خود نشان داده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۱    
اتحاد خبر:معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به آن مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۲    
اتحادخبر: در نخستین بازی نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در مقابل تیم نفت مسجد سلمیان با تساوی بدون گل متوقف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۶    
اتحادخبر: سرمربی تیم ایران جوان بوشهر گفت: به سبب بدهی باشگاه ایران جوان بوشهر 4 بازیکن که در کسب امتیاز این تیم در مسایقه با نفت مسجد سلیمان تاثیرگذار بودند صادر نشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۴    
اتحادخبر: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی های آینده با برنامه ریزی انجام شده شرایط تیم بهتر رقم می خورد به گونه ای که شرایط ما از پایین جدول لیگ دسته اول بهتر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
اتحادخبر: محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در شورای برنامه ریزی استان بوشهر، با اشاره به طرحهای ملی استان بوشهر گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
اتحادخبر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در سه روز اخیر، دمای هوای استان بوشهر 3تا 7 درجه کاهش یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مشکلات کشاورزان استان در سال جاری اشاره کرد وگفت: تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی استان بوشهر ضروری است و باعث جلوگیری از مشکلات می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۴    
اتحادخبر: مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: 10 سکوی فازهای پارس جنوبی در شرکت صدرای بوشهر به ارزش 2.5 میلیارد دلار دارای پیشرفت 80 درصدی است که تا سال 96 تحویل داده می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۹    
اتحادخبر: مدیرکل بحران استانداری فارس با بیان اینکه تیم های ارزیابی بنیاد مسکن مشغول ارزیابی منازل مسکونی آسیب دیده هستند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۵    
اتحاد خبر: مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر: بیایید، در این روزهای سرد زمستان و در این دنیای سراسر نامهربانی، کودکان بی سرپرست و بی بضاعت را فراموش نکنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۴    
اتحاد خبر: با توجه به اینکه اردیبهشت ماه 96 انتخابات شورای شهر است و خود نیز نیک میدانیم و تجربه نشان داده است که اولین کار عملی هر شورای جدیدی صواب یا ناصواب ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
اتحاد خبر: علی منصوریان در پاساژی رستوران زده که در نزدیکی رستورانش، چند رستوران علی دایی قرار دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۸    
اتحاد خبر: در یک نگاه کلی مسافران مشهد به دو گروه داخلی و خارجی تقسیم می شوند. بنا بر آمار رسمی گردشگری، مشهد بیشترین توریست خارجی را در کشور داشته و پس از تهران بیشترین مسافر داخلی را نیز پذیرا است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: دلش جوان بود. این را در اشعارش می شد دید. در شوری که داشت. در عشقی که در کلمات شکوفا می کرد. در فصل پاییز هم بوی بهار می داد. همان عصر پاییزی که حیاط خانه اش پر از برگ های خشک شده بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶    
اتحاد خبر-محمد شفیعی: مسابقات فوتسال یادواره ورزشکاران آبپخش با شرکت 6 تیم و در دو گروه به مدت 5 شب در سالن امام علی (ع) آبپخش برگزار شد.