شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 25 مهر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 2 مهر 1397 فانوس 3 مهر 1397 فانوس 4 مهر 1397 فانوس 5 مهر 1397 فانوس 6 مهر 1397 فانوس 7 مهر 1397 فانوس 8 مهر 1397 فانوس 9 مهر 1397 فانوس 10 مهر 1397 فانوس 11 مهر 1397 فانوس 12 مهر 1397 فانوس 13 مهر 1397 فانوس 14 مهر 1397 فانوس 15 مهر 1397 فانوس 16 مهر 1397 فانوس 17 مهر 1397 فانوس 18 مهر 1397 فانوس 19 مهر 1397 فانوس 20 مهر 1397 فانوس 21 مهر 1397 فانوس 22 مهر 1397 فانوس 23 مهر 1397 فانوس 24 مهر 1397 فانوس 25 مهر 1397 فانوس 26 مهر 1397 فانوس 27 مهر 1397 فانوس 28 مهر 1397 فانوس 29 مهر 1397 فانوس 30 مهر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۵    
رب انار برای لاغری و چربی سوزی بسیار مفید است به همین دلیل بهتر است در برنامه غذایی روزانه تان باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۱    
کمیته بین المللی صلیب سرخ اطلاعاتی بدست آورده که بر اساس آن یکی از کارمندان خدمات درمانی اش به نام هاوا محمد لیمان که توسط ولایت غرب آفریقای دولت اسلامی به گروگان گرفته شده بود، اعدام شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۰    
ولی الله سیف مشاور رییس جمهور و رییس کل سابق بانک مرکزی در پاسخ به اظهارات رئیس دیوان محاسبات کشور مبنی بر صدور حکم انفصال از خدمت سیف در دی ماه سال گذشته گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۰    
دقایقی قبل زلزله ای به قدرت 4.1 ریشتر نهاوند را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۶    
رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که کانون مربیان فوتبال ایران مرکز تولید فکر است و همه اعضا برای ما قابل احترام هستند و نقد ها و نظرهای سازنده آنها را می پذیریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۵    
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: اگر بازار ارز به ثبات برسد، قیمت مسکن تا بهمن ماه 25 درصد کاهش می یابد و در غیر اینصورت به رکودی چند ساله فرو می رود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۷    
اضطراب، احساسی طبیعی است که تقریبا همگی ما آن را تجربه می کنیم و علی رغم تصور نادرستی که وجود دارد، گاهی اوقات، اندکی اضطراب واقعا لازم و ضروری است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۷    
جانشین استاندار در ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی امسال هم برای اربعین بازگشایی نخواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۷    
مردم از مرز شلمچه خیلی راحت عبور می کنند، اما به دلیل ازدحام در ورودی مرز عراق در بصره، تقریبا معطلی چهار تا پنج ساعته دارند تا مُهر ورود به کشور در ویزای شان بخورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
مرد هزار چهره در فاصله کمتر از دو سال، ده ها دختر و زن جوان را قربانی بلند پروازی های خود در سایت های همسریابی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۶    
تصاویر فوق، کار عکاسان حرفه ای حیات وحش، تحت عنوان "خواب حیوانات" عکاسی شده است. تصاویر "خواب زرافه" مورد توجه تعداد کثیری از علاقمندان حیات وحش شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۷    
برش هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار رؤسای شرکت های دانش بنیان، نخبگان بازگشته به کشور، نفرات برتر المپیادها و آزمون ها و جشنواره های علمی، پژوهشگران برگزیده ی دانشگاه ها، استعدادهای درخشان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۱۰    
محققان روشی جدید برای رشد مجدد برخی سلول های گوش انسان موسوم به سلول های حسگر مو ابداع کرده اند که با رشد آنها قدرت شنوایی به گوش بازمی گردد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۰    
در ادامه رقابتهای کاراته در سومین دوره بازی های المپیک نوجوانان با کسب دو پیروزی راهی مرحله نیمه نهای شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۷    
امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد عصر امروز با حکم محمدمهدی طهرانچی از این مسئولیت برکنار شد
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۱    
جواد نکونام با استفاده از تاکتیکی مشابه با مربی سابق خود برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۱    
مدرس حوزه علمیه قم در رابطه با اظهار نظر آقای منتظری مبنی براین که "حضور زنان در ورزشگاه گناه است" تصریح کرد: با اتکا به علوم فقهی تماشاکردن ورزش به هیچ عنوان گناه نیست ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۱    
یک دختر ملی پوش ایرانی در دام یک مرد شوم گرفتار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۵    
راننده دیوانه که در مسیر مخالف حرکت خودروها رانندگی می کرد باعث تصادف شدید و بسته شدن بزرگراهی در انگلیس شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۲    
زلزله 4.5 ریشتری دقایقی پیش پارود شهرستان سرباز در سیستان و بلوچستان را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۵    
متاسفانه امروزه تبلیغات زیادی در خصوص تشویق افراد به انجام حجامت صورت می گیرد، اما باید دانست که تمامی افراد مجاز به حجامت کردن نیستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۲    
مطالعات جدید محققان دانشگاه نبراسکا در آمریکا نشان می دهد رژیم غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 که در روغن ماهی وجود دارد، در مهار رشد و گسترش سلول های سرطان سینه نقش دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۰    
بسیاری از بانوان وقتی می خواهند زیباتر به نظر برسند یا زمانی که نمی توانند ناخن های خود را بلند کنند از ناخن مصنوعی استفاده می کنند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۷    
رییس سازمان نقشه برداری کشور طی نامه ای خطاب به شهردار تهران با اشاره به ماده 11 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۷    
بیماری ناخنک معمولا بیشترگریبان گیر ورزشکاران یا کسانی می شود که زمان زیادی را خارج از منزل می گذرانند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم والیبال سایپا تهران گفت: همیشه بازدید از هفته های ابتدایی لیگ به دلیل ناهماهنگی بازیکنان دشوار است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۰    
آنتیه لیندرتسه مدیرسیاسی وزارت خارجه آلمان در سفر به تهران با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان با سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۱    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهردار تهران گفت: قوانین مربوط به مدیریت شهری نیازمند به روزرسانی، حذف مقررات زائد، انطباق با مسائل روز و نوآوری است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۱    
سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا تهران گفت: پس از دست دادن بهترین مدافع وسط مان به دلیل آسیب دیدگی، شوک روانی منفی به تیم وارد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
معاون اورژانس کشور از زائران اربعین خواست تا به هیچ عنوان هنگام عبور از مرز عراق داروهای کدئین دار همراه نداشته باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۲    
مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور از رایزنی با طرف عراقی برای کاهش کرایه حمل و نقل مسافران ایرانی در خاک این کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که عصر امروز در تمرین باشگاه استقلال حاضر شد مذاکره با وینفرد شفر را بسیار مطلوب توصیف کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۲    
20 بازیکن پرسپولیس برای بازی فردا با نود ارومیه در جام حذفی مشخص شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بسیاری از خواسته های شورای شهر تهران در لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران محقق نشده است بر ضرورت اصلاح این لایحه تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۷    
پیشکسوت دهه های 60 و 70 فوتبال ایران، حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقات فوتبال را احیای حقوق شهروندی عنوان کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۱    
فیلم کوتاه تاریکی از ایران در جشنواره کورک ایرلند و مد فیلم ایتالیا رقابت می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه رسانه ها و خدمات دیجیتال در حوزه سلامت به استقبال مردم بستگی دارد، اما به هر حال زندگی دیجیتال و ماشینی امروز ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۰    
رئیس پیشین صدا و سیما نسبت به مواضع اخیر دادستان کل کشور درباره حضور زنان در ورزشگاه مبنی بربرخورد قضایی در صورت ادامه، واکنش نشان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
مطالعات اخیر در آمریکا نشان می دهد نیمی از والدین به اشتباه بر این باورند که تزریق واکسن آنفلوآنزا می تواند باعث ابتلا به این بیماری شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود پیگیری وضعیت مرزبانان کشورمان شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۱    
علیرغم تحریم های جدید آمریکا که روز گذشته اعلام شد، امروز بازار سهام به دلایلی از جمله عرضه اولیه ای که بعد از مدت ها صورت گرفت، توانست تا حدودی پایداری خود را حفظ کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۵    
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پایگاه مشاوره پزشکی سلامت بانوان ایرانی را در ایستگاه های منتخب برگزار می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۲    
سرمربی تیم ملی امید به همراه دستیارش در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد و دقایقی را با شفر به گفت وگو پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۲    
نشست مدیران عامل شرکت ها و سازمان های قطار شهری کلانشهرها با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری وروستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور بررسی مسائل و مشکلات ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۶    
روزنامه سبق گزارش کرد کنسول عربستان در استانبول از کار معلق شده و مورد بازجویی قرار می گیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۶    
دفعات قبل که شایعه فوت جمشید مشایخی منتشر شد، پای کانال های تلگرامی به عنوان شایعه ساز وسط کشیده شد اما این بار یک کارشناس شبکه های اجتماعی می گوید که چند سایت مطرح نخستین بار این خبر را منتشر کرده ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۰    
شهردار تهران با ابراز "انتشار خبری مبنی بر شنود مکالمه ها و معاونین توسط بنده پلشت ترین کار بود" گفت: بنده هیچ وقت این کار را نکردم و قطعاً با کسانی که این موضوع را مطرح کردند برخورد قضایی خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۱    
طرح کاهش تعرفه ارتباطی اپراتور اول موبایل برای استقبال از اربعین حسینی(ع) اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۲    
بلومبرگ با اشاره به دلایلی که دولت آمریکا را واردار می کند به صادرات محصولات کشاورزی به ایران ادامه دهد نوشت: همکاری بین المللی با تحریم های آمریکا علیه ایران متزلزل شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۲    
حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس از سه گزینه به عنوان کاندیداهای نایب رئیسی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۶    
آنتونی مارسیال در آستانه تمدید قراردادش با باشگاه منچستریونایتد قرار دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به واگذاری تسهیلات به سرمایه گذاران و متخصصان برای برندسازی پسته تهران گفت: هرگونه تسهیلاتی می دهیم تا پسته استان تهران به یک برند تبدیل شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۰    
وزیر سابق صنعت با بیان اینکه پرونده بدهی دخترم ارتباطی به دارو ندارد اما برخی با شیطنت هایی می خواهند این موضوع را سیاسی کنند، گفت: دخترم یک بدهکار است که باید بدهی خود را پرداخت کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۷    
این روزها در فضای پر ابهام و راز آلود قتل یا مفقود شدن روزنامه نگار و منتقد عربستانی، هر جا سخن از 'جمال خاشقچی' است نام 'محمد بن سلمان' ولیعهد سعودی نیز می درخشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: در ارتباط با مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره FATF معیار و ملاک شورای نگهبان شرع مقدس و قانون است و امیدواریم که نتیجه عملکرد ما به نفع اسلام و انقلاب و تضمین کننده عزت کشور باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری مدیر شرکت ایرتویا و یکی از کارمندان گمرک در رابطه با پرونده خودرو های وارداتی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۱    
مدیر یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده نانودارو، یک مشکل اساسی تولیدات دارویی در کشور را زمان بر بودن فرایند جلب اعتماد جامعه پزشکان و مردم بعنوان مصرف کنندگان محصول دانست و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۵    
مانند برخی کتاب ها، فیلم هایی هستند که باید بلعیده شوند. جدیدترین ساخته وحید جلیلوند فیلمی با نام بدون تاریخ بدون امضا است که هر چند تلخ ولی چشیدنی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۵    
حمید زرگرنژاد کارگردان فیلم سینمایی در حال اکران ماهورا از محدودیت های اکران این فیلم و از عوامل پشت پرده اکران انتقاد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۲    
شورای پروانه نمایش به تازه ترین ساخته رامبد جوان مجوز اکران داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۲    
بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بولیوی اگرچه در مسایل تاکتیکی و هماهنگی ملی پوشان تاثیرگذار بود اما انتظار از تیمی که داعیه قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد، تدارکات بهتر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۶    
کربوهیدرات های خالی می توانند به اندازه قند در افزایش وزن نقش داشته باشند. از غذاهای پردازش شده پرهیز کنید زیرا نه تنها حاوی کربوهیدرات های خالی بوده، بلکه از سطوح ناسالم قند و نمک نیز برخوردار هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۶    
مهدی مهدوی کیا بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین مدافع ادوار مختلف جام ملت های آسیا انتخاب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه عده ای گمان می کنند این تیم باید علاوه بر آسیا به قهرمانی کهکشان راه شیری هم برسد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۰    
در حادثه انفجار در ساختمان دانشکده ای در شهر "کرچ" واقع در کریمه دست کم 10 تن کشته شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۷    
دادستان کل کشور با بیان اینکه برخی عنوان می کنند که فساد سیستمی همه دستگاه های کشور را گرفتار کرده، گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۱    
مجموعه 256 اثر متعلق به جهان اسلام درحالی در حراجی ساتبی لندن به فروش خواهند رسید که شامل چندین اثر تاریخی و هنری ایرانی نیز می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
امروز پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از شروع سال 1397، سومین عرضه اولیه سال در بورس تهران صورت گرفت. در این مراسم معاون بورس تهران به مردم غیر حرفه ای توصیه کرد که به صورت غیر مستقیم در بورس سرمایه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تحریم های بی اعتبار جدید آمریکا توهین آشکار ایالات متحده به ساز و کارهای حقوقی و بین المللی و ناشی از کینه ورزی کور دولت آمریکا با ملت ایران است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
ترجمه نمایش نامه زندگی و مرگ شاه یوحنا از ویلیام شکسپیر، طنز اجتماعی ورزشی عموجان استالین نوشته ابراهیم رها ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۷    
وکیل مدافع آرش کیخسروی از تعیین وثیقه 300 میلیونی برای موکلش خبر داد و گفت: پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده و اگر بنا باشد که وثیقه ای از ما پذیرفته شود در دادگاه انقلاب پذیرفته خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۱    
دانشمندان به منظور معکوس کردن روند از دست دادن شنوایی راه هایی یافته اند که سلول های حساس موهای درون گوش را مجددا رشد می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به ماجرای مفقود شدن روزنامه نگار عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول نوشت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۶    
در طرح جدید که درروز 29 مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: افرادی که اقدام به دستکاری پلاک خود کنند، مجازاتشان 6 ماه تا یک سال حبس است، البته این علاوه بر جریمه هایی است که صورت می گیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۶    
معاون رئیس جمهور گفت: بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور در دستور کار دولت قرار دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۰    
حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران به شرایط مطلوب بدنی رسیده و تمریناتش را شروع کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۷    
در ادامه کشمکش های آمریکا و ریاض بر سر مساله ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد عربستانی، کارشناسان می گویند که تنش عربستان با آمریکا به هردوی آنها آسیب می زند اما در صورت تشدید تنش ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
فهرست کامل نامزدهای دوازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک اعلام شد و سینمای ایران در چهار بخش شامل بهترین فیلمنامه، بازیگر مرد، فیلم بلند جوانان و موسیقی متن نامزد کسب جایزه است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
رئیس باشگاه ناپولی به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و او را بهترین مربی دانست. او می خواهد با تجربه و دانش این مربی بزرگ تیمش را به جنگ تیم پرستاره پاری سن ژرمن ببرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از درخشش برابر ژرمن ها خوشحال است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
یکی از بهترین روش های درمان آلزایمر که تاکنون متوجه نبودید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت در روز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
صفحه اینستاگرام منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی فیلمی از زمان جنگ تحمیلی و جنگ در سوریه و عراق این فرمانده را به اشتراک گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵    
بر اثر خارج شدن یک قطار مسافربری از ریل در مراکش هفت تن کشته و ده ها تن دیگر مجروح شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۶    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 33 هزار دبیر تربیت بدنی و پنح میلیون مشارکت کننده در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای داریم و از این طریق استعدادیابی صورت می گیرد گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۶    
تیم ملی فوتبال ایران 2 بازی دوستانه در مقابل تیم های ترینیدادتوبگو و ونزوئلا در پیش دارد و به احتمال فراوان این دیدار ها در شهرستان برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۶    
سه بازیکن مصدوم اینتر به شرایط بازی رسیده اند و مشکلی برای حضور در داربی میلان ندارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
یک استاد دانشگاه گفت: آمریکا قدرت نظامی خود را از دست داده و با هیاهو می خواهد ادراک حاکمان جهان را بر هم زند و ترامپ با ایجاد فضای جنگی قصد فروش اسلحه بدون ورود به جنگ را دارد و اساساً توان جنگ ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از مدرس بین المللی فوتسال برای تدریس در بمبئی دعوت کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۷    
جوان ترین بازیکن استقلال، بعد از زدن نخستین گلش با پیراهن این تیم می تواند چهره شاخص آنها در دیدار برابر سایپا هم باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: آقای ظریف به من می گفت وقتی در مذاکرات هسته ای می خواستم با رئیس جمهور صحبت کنم، همه شنود می کردند و نفر دهم، یازدهم به رئیس جمهور می رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۲    
30 درصد دست فروشان دکترا دارند! / ما در شهر تهران دست فروشانی داریم که تحصیلات لیسانس، فوق لیسانس و دکترا دارند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، نام 20 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی برابر تیم نود ارومیه اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با اُفت 2312.12 واحدی به پله 180 هزار و 522 واحدی رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
بیایید به فکر عاقبت کارهای خودمون باشیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
جان بابایی گفت: زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، نقش ویژه ای در رشد و پیشرفت جامعه دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
همه ما ممکن است گاهی اوقات دچار حالت ترش کردگی معده شویم که در این وضعیت میزان اسید معده افزایش می یابد و به اصطلاح معده اسیدی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱    
گلزنی هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه برایتون در رسانه های انگلیس بازتاب داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۵    
محیط بان پارک ملی گلستان با ضرب گلوله شکارچیان به شهادت رسید.
  • ۱