پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۵May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 29 مهر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 2 مهر 1397 فانوس 3 مهر 1397 فانوس 4 مهر 1397 فانوس 5 مهر 1397 فانوس 6 مهر 1397 فانوس 7 مهر 1397 فانوس 8 مهر 1397 فانوس 9 مهر 1397 فانوس 10 مهر 1397 فانوس 11 مهر 1397 فانوس 12 مهر 1397 فانوس 13 مهر 1397 فانوس 14 مهر 1397 فانوس 15 مهر 1397 فانوس 16 مهر 1397 فانوس 17 مهر 1397 فانوس 18 مهر 1397 فانوس 19 مهر 1397 فانوس 20 مهر 1397 فانوس 21 مهر 1397 فانوس 22 مهر 1397 فانوس 23 مهر 1397 فانوس 24 مهر 1397 فانوس 25 مهر 1397 فانوس 26 مهر 1397 فانوس 27 مهر 1397 فانوس 28 مهر 1397 فانوس 29 مهر 1397 فانوس 30 مهر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۲    
عروس خانم های محجبه ایرانی امروزه دیگر نیازی به چادر یا پوشش اضافی دیگری ندارند و سراغ لباس عروس های پوشیده میروند و با کلاه یا شال حجاب شان را تکمیل میکنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۶    
فرماندار ویژه شهرستان ری از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم راهپیمایی جاماندگان در مسیرهای چهارگانه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۱    
تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا 2018، تیم ازبکستان را در دومین گام مغلوب کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۱    
با ایجاد امکانات جدید در سامانه جامع رسانه های کشور، امکان دریافت پروانه انتشار به صورت پستی برای صاحبان امتیاز رسانه ها در سامانه جامع رسانه های کشور ایجاد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۶    
مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: نقاط قوت و مجاهدت های قوه قضائیه خصوصا در پرونده های بزرگ اطلاع رسانی نشده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۰    
اهمیت مصرف میوه ها و سبزی ها برای همه ما روشن است، اما آنچه اکثر ما نمی دانیم این است که میوه ها و سبزی ها را چطور مصرف کنیم تا بیشترین فایده را از خواص آنها ببریم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۲    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۲    
استندآپ کمدی علی صبوری مقابل رئیس سازمان صداوسیما و حکایت وابستگی برخی مسئولان به صندلی ها.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
رییس کمیته مسکن کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تا ماه های آینده شاهد کاهش چشمگیر قیمت مسکن خواهیم بود، گفت: پیشنهادات جدیدی به منظور ساماندهی بازار مسکن در دست تدوین است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۷    
بزرگترین نمایشگاه شهر هوشمند کشور با مشارکت شهرداری ها، سازمان ها، نهادها و وزارتخانه های مختلف در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین:زائران در مسیر راهپیمایی اقلامی چون کوله پشتی، بار اندک، کفش راحت، لباس مناسب برای گرما و سرما و دفترچه بیمه همراه داشته باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت: آب معدنی یخ زده را به هیچ وجه نباید نوشید چرا که برای انسان ضرر دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۷    
اژه ای، معاون اول قوه قضاییه: حکم اعدام وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی در دیوان عالی کشور تایید شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که مسکن مهر را مزخرف خواند و در عین حال یک آجر هم روی پروژه مسکن اجتماعی نگذاشت، از سمت خود استعفا کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
علی دایی درباره این عکس گفت: نمی دانم کجاست فکر کنم آمریکا باشد. این عکس ما را یاد جوانی های مان می اندازد. نگاه کن چه لاغر بودیم و چه سبیلی داشتیم. من و محمد و کریم با هم جوانی کردیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا در دقیقه 16 بازی این تیم با سویا از ناحیه بازو دچار آسیب دیدگی شد و با تشخیص پزشکان حداقل 3 هفته از میادین دور خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل پست بانک ایران از امضای تفاهم نامه با سندیکای صنعت مخابرات ایران با هدف ارائه خدمات مالی و بانکی به شرکت های عضو این سندیکا خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۶    
در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی، پرچم مزین به عبارت یا زینب کبری توسط بانوان هنرمند رشته رودوزی های سنتی مرکز آموزش صنایع دستی شهرستان آبیک دوخته شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
پوکی استخوان معمولا فعالیت روزانه افراد را محدود و در شرایط حاد، بسیاری از افراد را خانه نشین می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۱    
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از شغل خود و ضعف سیستم های امنیتی بانک ها، اقدام به اختلاس چند میلیاردی در استان کردستان کرده بود، خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۱    
اولین تصویر از 12 مرزبان ایرانی که در تاریخ 23مهر97 در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان ربوده شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۶    
روز ملی صادرات از عوامل موثر در توسعه اقتصادی کشورها محسوب می شود که می تواند علاوه بر رشد اقتصادی، موجب افزایش توان رقابت پذیری کشورها در عرصه های بین المللی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۶    
در حاشیه مراسم گرامیداشت بیست و دومین سالروز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه سال97.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۶    
سه پیرزن روستای شماریه از توابع شهر بستان استان خوزستان با برپایی موکب کوچکی که از تنه و برگ درختان تشکیل شده به پذیرایی از زوار کربلا می پردازند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: مردم کشور به دلیل ریزگردها و وضعیت خشکسالی و کم آبی در آینده به مازندران مهاجرت می کنند که منجر به تراکم بیش از این جمعیت می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز پایتخت شهردار دارد و اصلا نیازی نیست که به فکر فرد دیگری باشیم. آقای محمدعلی افشانی شهردار تهران هستند و همچنان به وظایف خود در این حوزه عمل می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۶    
عده ای دارند پیاده برای کربلا می آیند،کوچک بود، نمی دانست که اصل پیاده روی خودش فضیلت دارد و گفت، اگر این ها ندارند ماشین کرایه کنند، چرا خودشان را اذیت می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۰    
باشگاه نساجی نسبت به صحبت های امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان رسما واکنش نشان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۶    
هورمون رشد انسانی یا (HGH) یکی از هورمون های بسیار مهمی است که توسط غده هیپوفیز ترشح و تولید می شود و به تعبیری همان اکسیر جوانی است که می تواند سن شما را معکوس کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۰    
تا صحبت از کالری سوزی و لاغر شدن به میان می آید، همه به فکر دویدن و روی تردمیل رفتن می افتند. تصورشان این است که هیچ ورزشی بیش از دویدن کالری سوزی نداشته و با دویدن سریعتر از هر ورزش دیگری به آرزوی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۰    
آب و هوای سرد رگ های خونی که نزدیک به سطح بدن قرار دارند و به نام رگ های خونی سطحی شناخته می شوند را منقبض می کند که این شرایط فشار خون را افزایش می دهد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۷    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به تجمع امروز (یکشنبه) برخی رانندگان در مقابل شورای شهر اعلام کرد: این افراد بدون شارژ حساب شهروندی وارد محدوده طرح ترافیک شده بودند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۷    
همچنان که زمین ها می سوزند، دریا بالا می آید. حتی با خوش بینانه ترین محاسبه، هشتاد درصد یخ های قطب شمال آب می شوند، نیویورک زیر آب فرو می رود و دریای شمالی نقشه ی هلند را تکه پاره می کند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۱    
نوسان بهای میوه های وارداتی با وجود کاهش نرخ ارز در چند هفته اخیر ادامه دارد؛ تا جایی که قیمت هر کارتن 6 تا 8 تایی آناناس به 320 هزار تومان رسیده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت کشاورزی و توسعه روستایی ویتنام به طور رسمی اعلام کرد درخواست جمهوری اسلامی ایران برای ثبت در فهرست کشورهای مجاز به صادرات ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۵    
وزیر امور خارجه آلمان از آمریکا خواسته است که عواقب خروج از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد را مدنظر قرار دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۲    
مسئول مرکز فوریت های پزشکی ایذه گفت: بر اثر برخورد صاعقه دو دانش آموز اهل روستای سراک شهرستان ایذه راهی بیمارستان شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۰    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: امروز در جلسه کمیسیون آموزش یک نفر از وزارت آموزش و پرورش مسئول شد تا با هیئت هفت نفره وزارت علوم به منظور برگشتن از نظر خود در زمینه تاثیر قطعی معدل در کنکور ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۷    
رئیس اورژانس تهران از فوت 5 عضو یک خانواده در اثر گازگرفتگی در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: متاسفانه 2 نفر از فوتی ها دوقلوهای حدود یک ساله بودند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۱    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون صدور چک در کمیسیون متبوع خود گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۷    
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران با قرعه سختی در مسابقات جهانی مواجه شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان تمرین رامین رضاییان با بازیکنان این تیم را رد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۷    
مدیر کل مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام ظرفیت ها برای حمل مسافرین و زائرین اربعین به کار گرفته شده و هیچ واگن بلا استفاده ای در ایستگاه های سطح کشور وجود ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۱    
معاون اول قوه قضاییه آخرین وضعیت احکام صادره برای مفسدان اقتصادی را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از گازگرفتگی دو نفر در خانه باغی در بهار خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۲    
طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی، پس از حک و اصلاحات لازم در صحن شورای شهر تهران تصویب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از مصدومیت 3 نفر از پرسنل پلیس راهور میانه حین انجام وظیفه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۶    
عضو شورای شهر تهران گفت: دولت تا حدی در همه امور ورود کرده که سهمی برای ورود و تصمیم گیری من به عنوان یک شهروند باقی نگذاشته که من خودم انجام دهم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۷    
معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه رئیس شورای عالی استان ها با اعلام این که انتخاب افراد بازنشسته یا بازخرید شده به عنوان شهردار ممنوع است تاکید کرد که شهردار فعلی تهران باید استعفا دهد .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ کارگری بر اثر سقوط از ساختمان نیمه کاره در میدان بعثت شهر همدان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۱    
مقامات نیکاراگوئه اعلام کردند: رانش زمین در پی چندین روز بارش شدید باران، جان چهار عضو یک خانواده را در شمال این کشور گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۱    
مقامات اورژانس روسیه از کشته شدن دست کم یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی وقوع آتش سوزی در کارخانه "الکتروزینک" در شهر "ولادی قفقاز" روسیه خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۵    
برخورد یک خودروی ون با درخت و آتش گرفتن آن در مرکز تایلند منجر به کشته شدن 9 کارگر میانماری و زخمی شدن هفت نفر دیگر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۵    
هافبک مهاجم استقلال در بازگشت به فوتبال می گوید که روزهای دور بودن از فوتبال برای او به سختی گذشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۲    
مسئول روابط عمومی اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری گفت: دختر 20 ساله ای در شهرکرد خود را از روی پل هوایی پرتاب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۶    
جسد سوخته مردی معمای پیچیده ای را برای تیم جنایی پایتخت رقم زد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۶    
وزیر خزانه داری آمریکا، در توییتی اعلام کرد که با نتانیاهو بر سر مسئله ایران صحبت کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۷    
با وجود اعلام رسمی سایت باشگاه پرسپولیس مبنی بر نبودن نام عالیشاه در فهرست بازی با السد، اما سرمربی پرسپولیس می گوید نام این بازیکن در فهرست پرسپولیس قرار دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عراق خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۱    
فیلم مستند جهان پهلوان تختی ساخته علی شاه محمدی، یکی از آثار مستند بلند متقاضی شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تعویض تحقیق و تفحص در دانشگاه آزاد به مدت یک ماه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۵    
وزیر برگزیت انگلیس در اظهاراتی اعلام کرد: روایت سعودی از قتل خاشقجی معتبر نیست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
کادرفنی پرسپولیس 20 بازیکن این تیم را برای دیدار برگشت مقابل السد قطر اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۱    
وزیر علوم گفت: دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی، صنایع دفاعی و برخی دیگر از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی برای انجام امور تحقیقاتی شان به سراغ محققان و استادان دانشگاه آمده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکلاتی که امروز به ویژه در حوزه اقتصادی با آن روبرو هستیم، عمدتا محصول ضعف مدیریت کسانی است که با یک ائتلاف نیم بند دولت را اداره می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرده : طی دو روز آینده در استان های شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران و در برخی مناطق آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۱    
برنامه تلویزیونی راه نما با موضوع بررسی آثار مستندسازان جوان سینمای انقلاب به تهیه کنندگی محمدحسین بزرگی به زودی از تلویزیون پخش می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
مراسم افتتاح نگاه خانه زیرگذر متروی تئاتر شهر تهران امروز 29 مهرماه برگزار و تابلوی توبه حر اثر کاظم چلیپا نیز در آنجا بازنمایی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان امروز مدعی شد تیمش پنجمین تیم از نظر هزینه در لیگ برتر است که بررسی این ادعا پای تیم های پرطرفدار لیگ از نظر هزینه را به ماجرا باز می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۰    
سریلانکا تلاش می کند برای دریافت معافیت از تحریم های آمریکا ضد ایران، از روش هند پیروی کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۷    
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه تسهیل در امور تردد زائران اربعین انجام شده و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اندازه بخش مالی و واقعی اقتصاد متناسب باشد، گفت: وضع فعلی بخش مالی کشور نه تنها تناسبی با بخش مولد ندارد، بلکه سبب فربه شدن بخش های غیرمولد می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۱    
بنابر اعلام کانال اطلاع رسانی مجله همشهری جوان، آخرین شماره این مجله دیگر به صورت چاپی منتشر نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۱    
برخی افراد با اعلام اخبار نادرست درباره تیم ملی و سرمربی آن در حال ایجاد فضایی نامناسب برای تیم ملی بوده و رقم قرارداد دریافتی سرمربی تیم ملی را به صورت غیر واقعی اعلام می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۶    
در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها، محمدعلی صبور از ریاست فدراسیون ورزش های سه گانه کناره گیری کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۰    
می گویند مطالبات رسانه های جهان، عربستان را مجبور به اعتراف قتل جمال خاشقجی کرد؛ راست می گویند، اما نمی دانند که اگر تصمیم نهادهای امنیتی ذی نفع نبود، داستان تلخ قتل این روزنامه نگار ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۷    
فیلم حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان آرا پروانه نمایش گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۵    
دبیرکانون انبوه سازان با بیان این که منابع بخش مسکن به جای صندوق پس انداز مسکن یکم، باید به دو حوزه تولید و بازآفرینی اختصاص یابد گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۲    
علی اصغر مونسان- رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حالی با همراهان خود با ده ها خودرو به میدان نقش جهان وارد شد که ورود خودرو به این میراث جهانی ممنوع است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۲    
چهار نقاش زن آثار نقاشی خود را از پنجم آبان ماه در نمایشگاه گروهی دلواره رنگ ها به نمایش می گذارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۶    
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با اعلام AFC زمان تعطیلات نیم فصل لیگ های کشورهای آسیایی به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا طولانی مدت است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۰    
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۷    
دادگاه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی استان فارس، ایمان کیوانی متهم 28 ساله پرونده اخلال در بازار ارز را به تحمل 15 سال حبس و جزای نقدی محکوم کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۲    
نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران با کسب دومین پیروزی در گروه بازنده ها، راهی دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان شد و برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۲    
ارزانی قیمت، کیفیت پایین خودروها و نبود زیرساخت های حمل ونقل عمومی از جمله دلایل بالابودن مصرف بنزین در کشور است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از ادامه آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۱    
ایده حذف کنکور سالهاست که مطرح شده ، اما همچنان موضوعی بلاتکلیف است. این بحث در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز بازخوردهای زیادی را در پی داشته که در این گزارش به برخی از نظرات توییتری مخالفان و ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به انتخابی بودن شهرداران، قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل آنها نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۷    
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن می گوید که امید نمازی به او و سایر مدیران ذوب آهن قول داده تا این تیم در پایان نیم فصل اول در جمع چهار تیم بالای جدولی باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
در این مدت 366 نفر بستری شده اند که پنج نفر به نابینایی کامل دچارشدند و تعداد زیادی از آنها در آینده به بیماری های کلیوی دچار خواهند شد و به پیوند کلیه و دیالیز نیاز خواهند داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل زندان های استان البرز از تهیه برنامه ای برای انتقال زندانیان رجایی شهر و قزل حصار به تهران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۲    
دوربین مخفی و عابرانی که به شما لطف می کنند...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از احتمال فعال شدن سامانه هوشمند کارت سوخت تا دو هفته آینده خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان توسعه تجارت از رشد 10 هزار درصدی صادرات در چهار دهه اخیر بعد از انقلاب اسلامی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۷    
فرهاد دژپسند که سال ها مدیریت بخش های اقتصادی کشور در سطح میانی و عالی را بر عهده داشته، گزینه اصلی حسن روحانی برای تصدی پست وزارت اقتصاد است و انتظار می رود امروز(یکشنبه) به مجلس معرفی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۲    
پخت غذاهای خوشمزه یک بانوی هنرمند، گردشگران بسیاری را به نوشهر می کشاند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهانی یک شنبه ( 29 مهر ) و دوشنبه (30 مهر) به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۰    
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات سامرا با اشاره به بیتوته نخستین گروه از زائران اربعین در حرم مطهر امامین عسکریین (ع) از آغاز فعالیت موکب های ایرانی و اهل تسنن در این شهر مقدس خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۰    
68 سال قبل ماده واحده ملی شدن صنعت نفت ظرف 13 روز به قانون بدل شد و حالا... .
  • ۱