دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 8 دی 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 بهمن 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 7 دی 1393 فردا نیوز 8 دی 1393 فردا نیوز 9 دی 1393 فردا نیوز 10 دی 1393 فردا نیوز 11 دی 1393 فردا نیوز 13 دی 1393 فردا نیوز 14 دی 1393 فردا نیوز 15 دی 1393 فردا نیوز 16 دی 1393 فردا نیوز 17 دی 1393 فردا نیوز 18 دی 1393 فردا نیوز 19 دی 1393 فردا نیوز 20 دی 1393 فردا نیوز 21 دی 1393 فردا نیوز 22 دی 1393 فردا نیوز 23 دی 1393 فردا نیوز 24 دی 1393 فردا نیوز 25 دی 1393 فردا نیوز 26 دی 1393 فردا نیوز 27 دی 1393 فردا نیوز 28 دی 1393 فردا نیوز 29 دی 1393 فردا نیوز 30 دی 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۵    
توپخانه ارتش عراق با زیر آتش گرفتن مواضع گروهک تروریستی داعش در جنوب تکریت در استان صلاح الدین، موجب هلاکت 23 عنصر این گروهک شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۵    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حالی از پرداخت وام 50 میلیون تومانی ارزان قیمت به نیازمندان خبر داد که منابع تامین این وام و همچنین تحقق این گونه وعده ها در هاله ای از ابهام قرار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۳    
نام اتومبیلی که در تصویر مشاهده می کنید Thorium میباشد و قادر است تا 100 سال بدون نیاز به سوخت رسانی همچنان به خدمت رسانی و انتقال مسافر بپردازد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۷    
متاسفانه جریان حامی لیبرال در ایران که بعضا مدعی اصلاح طلبی هستند هیچ گاه قصد نداشته اند که روند اصلاحات را از روند طبیعی خود دنبال کنند و این واقعیت زمانی قابل هضم شد که دمکراسی خود خوانده شان را از ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۷    
سفارت سوریه در کویت که به دلیل حوادث جاری در سوریه بسته شده بود، امروز پس از 20 ماه تعطیلی بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۸    
فرمانده یگان "مالک اشتر" عراق از کشف اسناد حمایت برخی از کشورهای عربی همسایه این کشور از گروهک تروریستی داعش در جنوب تکریت خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۵    
شبکه آمریکایی NBC در درج نام هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد اشتباه عجیب و فاحشی را مرتکب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۹    
چین برای پایان دادن به خطرهای ناشی از نوسان مکرر نرخ ارز، از امروز (دوشنبه) مبادله با 3 نوع ارز جدید از جمله روبل روسیه را آغاز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۳    
نمایندگان کشورهای عربی در سازمان ملل روز دوشنبه نشستی را با هدف بررسی پیش نویس قطعنامه تشکیلات خودگردان فلسطین برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۱    
سایت فدراسیون فوتبال به کناره گیری علی کریمی از تیم ملی واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۴    
بدون شرح...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۸    
بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از عزیمت به استرالیا شارژ مالی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۰    
نیروهای ارتش عراق و عشایر در ادامه پیشروی های خود در الانبار، دو منطقه آلوس و الخسفه واقع در غرب این استان را از عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۶    
وزارت امور خارجه آمریکا درباره قطعنامه فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد این اقدام به ضرر امنیت رژیم صهیونیستی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۸    
یک پایگاه وابسته به تروریست های داعش، تصاویری را منتشر کرد که در آن قطع کردن دست یک شهروند به اتهام "سرقت" نمایش داده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۲    
اسکای نیوز از شناسایی اولین مورد ابتلا به ویروس کشنده ابولا در منطقه گلاسکوی بریتانیا خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۶    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از اجرای همزمان دو پروژه برای فیلترینگ هوشمند سایتهای اینترنتی خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست بررسی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۶    
اتومبیل Cadillac CTS-V ، همواره انتخاب افرادی بوده که به دنبال اتومبیل های بزرگ و سریع می گشته اند. این اتومبیل با داشتن ظاهر مربعی و لبه دار و موتور سوپرشارژ هشت سیلندر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اتهام برداشت 4.1 میلیارد دلاری علیه دولت، گفت:عده ای در تلاش هستند با توسل به مطالب غیرواقع، در رابطه دولت و مجلس تنش ایجاد کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۱    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک شهرک نشین صهیونیست شامگاه دوشنبه در نزدیکی شهرک ریشون لتسیون در جنوب تل آویو به ضرب چاقو زخمی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۸    
شیخ مصطفی بهیگا از روحانیون سرشناس اوگاندا، امروز دوشنبه در حالی که در یک اتوبان در مرکز پایتخت این کشور سوار بر خودروی شخصی خود بود، به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اگر جامعه بین الملل طرح فلسطینیان را در نکند ما اینکار را انجام می دهیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران به دنبال سلاح اتمی است اعلام کرد که جامعه جهانی باید از تلاش ایران برای دستیابی به این سلاح جلوگیری کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۳    
منبع:جوان وتاریخ
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۰    
محمود گودرزی عصر امروز در حاشیه نشست با جمعی از ورزشکاران استان مرکزی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پیگیری سربازی فوتبالیست های متخلف، اظهار داشت: تخلفات در جایی دیگر اتفاق افتاده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
نیروهای امنیتی بحرین ده ها معترض به بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را به شدت سرکوب کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۸    
علی کفاشیان در مورد خبر خداحافظی علی کریمی از تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم و دلیل این مساله را نمی دانم و هنوز موفق نشدم با کریمی در این مورد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۹    
یک منبع وابسته به پلیس عراق اعلام کرد که در انفجار انتحاری امروز (دوشنبه) در یک مراسم عزا در شمال بغداد، 12 نفر کشته و 27 نفر زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۶    
گروهک تکفیری داعش که در عراق و سوریه دست به اقدامات تروریستی می زند، امروز (دوشنبه) مسئولیت شهادت سردار حمید تقوی مستشار نظامی سپاه پاسداران در عراق را بر عهده گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۳    
شیخ علی سلمان احمد سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در سال 1965 در یکی از روستاهای واقع در منطقه "بلاد القدیم" متولد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۸    
رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به جوان بودن جمعیت کشور گفت: البته جمعیت ایران در حال حاضر رو به میانسالی می رود؛ جمعیت کنونی بهترین حالت بوده و تعداد افراد آماده به کار فراوان هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
ارتش لبنان به منظور حفظ جان مردم این کشور در برابر گروه های تروریستی فعال در سوریه که برای نفوذ به لبنان تلاش می کنند، تدابیر امنیتی گسترده ای را به مرحله اجرا درآورده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
نتانیاهو در دیدار با یک فرماندار آمریکایی باز هم اظهاراتش درباره ایران و فلسطین را تکرار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۲    
مقامات ژاپنی درباره ناپدید شدن یک فرانسوی الجزایری تبار و همسر ژاپنی اش در سوریه تحقیق می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۰    
انتقال بابک حاتمی به باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی منتفی شد. خبرگزاری فارس: حضور بابک حاتمی در پرسپولیس منتفی شد
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۴    
در حالی که از روز گذشته محورهای عملیاتی منطقه القلمون در ریف دمشق به شدت شعله ور شده و شاهد درگیری های شدید بین ارتش سوریه و گروه های تروریستی است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۳    
علی لاریجانی با تسلیت شهادت سردار تقوی تاکید کرد: این شهید والامقام در گمنامی همت فراوانی در مبارزه با تروریست های تکفیری داشت که سرانجام در دفاع از عتبات عالیات به لقاء الهی واصل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۰    
اتوبوس حامل کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به فرودگاه امام خمینی رسید که اتفاقات عجیبی در فرودگاه رخ داد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۰    
سرمربی پرسپولیس دلایل کنار گذاشتن نیلسون کوریا از این تیم را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۰    
آمریکا، ژاپن و کره جنوبی توافقنامه تبادل اطلاعات محرمانه درباره برنامه هسته و موشکی کره شمالی را امضا کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۵    
یکی دیگر از مخزن های نفتی در بندر سدره لیبی منفجر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۱    
مربی تیم ملی با انتشار عکسی به صورت تلویحی کناره گیری اش از تیم ملی را اعلام کرد. علی کریمی که امروز در تمرین تیم ملی غایب بود و به نظر می رسد قصد حضور در تیم ملی را ندارد و در نهایت امروز با انتشار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
حسن محتشم رییس انجمن صنفی انبوه سازان استان تهران درباره نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر بازار مسکن اظهار کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
شرکت هواپیمایی عربستان ضمن تحقیق درباره علت نشت آب سرویس بهداشتی هواپیمای واشنگتن به ریاض، به تمامی مسافران پرواز غرامت می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
داستان از این قرار است که چندی پیش این زوج به مغازه طلا فروشی می روند و درخواست یک حلقه الماس با قیمت مناسب را می کنند سپس حلقه را امتحان کرده و مرد با دسته ای از پول های کهنه پول آن را پرداخت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
یک پایگاه خبری از طرح آمریکا برای بازگشت بعثی ها به قدرت در عراق پرده برداشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز دوشنبه در (8 دی) در کنفرانس خبری با همتای قزاقستانی خود مدعی شد که ائتلاف معارضان سوریه تنها نماینده قانونی مردم سوریه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۰    
مجموعه تلویزیونی آن شرلی با کارگردانی و تهیه کنندگی کوین مک سولیوان از هشتم دی در چهار قسمت 40 دقیقه ای روی آنتن شبکه دو می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۰    
علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی را از نظر تجربی و جوانی خوب و امیدوار کننده دیدم. البته از صبح تا الان با کی روش بودم و متوجه شدم که تمرکز فنی کی روش را گرفته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان از تدوین آیین نامه های جدید برای فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی تدوین می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۵    
نیروهای امنیتی عراق، 10 تروریست داعشی را که لباس زنانه پوشیده بودند، دستگیر کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۵    
فرماندهان داعش برای نیروهای این گروه، دوره های آموزش بریدن سر انسان برگزار می کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۵    
علی ربیعی با اعلام اینکه برنامه امنیت غذایی در سال آینده نیز دنبال می شود گفت: طی 15 ماه گذشته دولت تدبیر و امید 10 میلیون نفر را تحت پوشش امنیت غذایی قرار داد و 176 هزار کودک بازمانده از تحصیل را ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ورود به مرحله اجرایی ساخت دو واحد نیروگاه اتمی جدید در کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۵    
تیم ملی فوتبال ایران بدون حضور علی کریمی عازم فرودگاه امام خمینی (ره) شد تا راهی استرالیا شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
دروازه بان پیشین تیم فوتبال پیکان با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
نصب پرچم عراق بر فراز ساختمان شهرداری و فرمانداری الضلوعیه در استان صلاح الدین و رایزنی وزیر کشور و معاون رئیس جمهوری برای آزادسازی موصل از مهمترین اخبار این کشور است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
حزب الله لبنان در بیانیه ای، اقدام رژیم آل خلیفه در بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین را محکوم کرده و خواستار آزادی بی قید و شرط وی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۰    
"پان پینا" نانوایی سنتی است در دل روستای "آلگاتوسین" که حالا تولید کننده یکی از گران قیمت ترین نان های دنیاست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۵    
غیبت علی کریمی در اردوی امروز تیم ملی شایعات زیادی را به همراه داشت و حتی شنیده می شود دستیار کی روش حاضر نیست با کاروان ملی پوشان راهی سیدنی شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۰    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به استرالیا در غیاب علی کریمی برگزار شد. همچنین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم با لباس ورزشی در این تمرین حضور یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش هتل محل اقامت خود را برای انجام آخرین تمرین در آکادمی ملی ترک کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای عربستان، مجریان زن شبکه های تلویزیونی خصوصی این کشور را به پوشیدن لباس متحدالشکل ملزم خواهد کرد، اما مجریان تلویزیون ملی از این قانون مستثنی خواهند بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
احد وظیفه بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی، روز دوشنبه بارش های پراکنده و خفیف در نواحی شمال شرق، شرق و شرق دریای خزر پیش بینی می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
حضور هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در تیم فوتبال استقلال منتفی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
رئیس فدراسیون فوتبال از انجام بازی تدارکاتی با تیم های ملی سوئد و ایتالیا در سال آینده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
جنایتکاران داعش در پی تحمل شکست های سنگین در دور جدید پیشروی نیروهای ارتش عراق به ضلوعیه به جنایت های وحشیانه روی آورده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که میثم حسینی و محمد عباس زاده به تمرینات برگشتند و هادی نوروزی و حمید علی عسگری هم تمرین نکردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت شکایت این باشگاه از فولاد خوزستان توضیحاتی ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
روزنامه سعودی الحیات، عربستانی ها را رکورد دار استفاده از پایگاه های اجتماعی و همچنین رکورد دار سربازگیری از طریق این پایگاه ها برای اجرای عملیات تروریستی و انتحاری در سرتاسر مناطق پرتنش از سوریه و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
دکتر خسرو صادق نیت ضمن اعلام این خبر گفت: براساس بحث و بررسی انجام شده در جلسه امروز کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران و نظر به نتایج بررسی میزان آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
وزیر دفاع با ابراز خرسندی از سفر وزیر دفاع عراق به ایران، آمادگی کشورمان را برای گسترش همکاری های دفاعی نظامی و کمک به تقویت بنیه دفاعی و تقویت ارتش این کشور اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
حسن سرخوش گفت: براساس آمار دریافت شده تا صبح امروز دوشنبه 8 دی ماه، 68 هزار و 160 نفر به سرزمین وحی مشرف شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
جهانگیری تصریح کرد: متأسفانه عده ای با انگیزه های سیاسی و جناحی و با اتهام ناروای اظهار خلاف واقع به دولت در عمل به انهدام سرمایه های اجتماعی و اعتماد متقابل مردم و دولت که سرمایه مهم کشور است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
اعضای تیم فوتبال رئال مادرید وارد دبی شدند.اعضای تیم فوتبال رئال مادرید پس از پروازی 7 ساعته وارد دبی شدند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که مدافع ملی پوش این تیم در جمع آبی پوشان ماندنی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
آتش نشانان سوئدی امروز برای دومین بار شعله های حریق در یکی از مساجد این کشور را خاموش کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در شهر نابلس واقع در کرانه باختری به شهادت رساندند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
ترید عربیا گزارش داد: قیمت نفت دریای برنت با افزایش 37 سنتی به 59.82 دلار در هر بشکه رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
اختلافات بین القاعده و داعش گسترش یافته و جبهه النصره شاخه القاعده در درعای سوریه علیه "خوارج" اعلام جنگ کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی با حضور در منطقه عمومی رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش، پیام فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را به رزمندگان این رزمایش ابلاغ کرد
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
علی اصغر افتاده مشاور رسانه ای فرماندار ویژه چابهار اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی فردا به منظور بازدید از طرح های پتروشیمی، راه آهن ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
طی حکمی از سوی علی کفاشیان، دکتر پرهام خانلری به عنوان سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال منصوب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۴    
غیبت علی کریمی در تمرین تیم ملی سوال برانگیز بود اما مشخص شد که وی به دلیل پرداختن به امور شخصی غایب داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: اگر مربیان تیم ملی صلاح بدانند در خدمت تیم ملی خواهم بود چرا که هر روز تمرین می کنم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
معاون پژوهشگاه زلزله شناسی گفت: تا به این لحظه هیچ نشانه علمی در مورد رخ دادن زمین لرزه در تهران نیست چراکه گسلی در داخل تهران وجود ندارد اما نمی توان اثرات خفیف زمین لرزه برای تهران را نادیده گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: طی جلسه ای که با سرلشکر فیروزآبادی داشته ایم مشکل چهار نفر از اعضا تیم ملی حل شده و این بازیکنان می توانند تیم ملی را در مسابقات همراهی کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
سید محمد هادی آیت اللهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با انتشار نامه ای از سمت خود رسما کناره گیری کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
حمید چیت چیان با اشاره به اینکه در بخش آب و فاضلاب ارزش تأسیسات و دارایی ها به 48 هزار میلیارد تومان می رسد گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
سید حسین هاشمی در خصوص تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: تشکیل جلسات این کمیته منوط به درخواست وزارت بهداشت و درمان است که امسال چنین درخواستی تا به حال دریافت نکرده ایم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
میلگرد به طول حدود یک متر از پیشانی بیمار در سمت راست وارد و از استخوان پشت سری در سمت چپ خارج شده بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
محمد علی پورمختار در رابطه با جزئیات جلسه کمیسیون اصل 90 با رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی در خصوص بررسی ایرادات اساسنامه بانک های خصوصی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به آبرسانی به هزاران روستا با تانکر گفت: انتقال آب از خلیج فارس، دریای عمان و خزر به داخل کشور نیازمند بررسی همه جانبه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
این روزها از اردوگاه دولت خبر می رسد که گروهی از روحانیون وابسته و حامی دولت دست به کار شده و فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
حمید درخشان افزود: باشگاه پرسپولیس و بخش حقوقی از روزهای قبل با ارسال شکایت و اسناد و مدارک مربوط به یکی از بازیکنان فولاد و حضور وی در بازی با ما که غیر مجاز بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
گروهک تروریستی داعش پس از ربودن هزاران زن اقلیت ایزدی و فروش برخی از آنان، در اقدامی جدید 30 زن ایزدی را به فرماندهان خود بخشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
علی کفاشیان می گوید پاداش های عقب افتاده به ملی پوشان پرداخت شده و آنها در کنار کی روش باید خوشحال باشند.