دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 24 دی 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 بهمن 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 7 دی 1393 فردا نیوز 8 دی 1393 فردا نیوز 9 دی 1393 فردا نیوز 10 دی 1393 فردا نیوز 11 دی 1393 فردا نیوز 13 دی 1393 فردا نیوز 14 دی 1393 فردا نیوز 15 دی 1393 فردا نیوز 16 دی 1393 فردا نیوز 17 دی 1393 فردا نیوز 18 دی 1393 فردا نیوز 19 دی 1393 فردا نیوز 20 دی 1393 فردا نیوز 21 دی 1393 فردا نیوز 22 دی 1393 فردا نیوز 23 دی 1393 فردا نیوز 24 دی 1393 فردا نیوز 25 دی 1393 فردا نیوز 26 دی 1393 فردا نیوز 27 دی 1393 فردا نیوز 28 دی 1393 فردا نیوز 29 دی 1393 فردا نیوز 30 دی 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۶    
نوز مشخص نیست که چه افرادی در این همایش حضور می یابند و ممکن است این همایش خود به نمایشی از انشقاق سیاسی این جریان تبدیل شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۷    
دادگاهی در ترکیه عصر چهارشنبه حکم به مسدود کردن صفحه های چهار پایگاه اینترنتی داد که کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی 'شارلی ابدو' را منتشر کرده بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۴    
تیم ملی ایران فردا در ورزشگاه استرالیای سیدنی به مصاف قطر می رود تا صعود خود را به مرحله بعدی جام ملتها را نهایی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی وزارت کشور عراق از کشته شدن 231 عنصر تکفیری داعش در عملیات مشترک ارتش و نیروهای مردمی در چهار استان مختلف این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۶    
رفتار و حرکات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راهپیمایی پاریس، باعث تمسخر وی در سرزمین های اشغالی شده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
وزرای خارجه ایران و آمریکا امروز برای بار سوم، دوجانبه در ژنو دیدار کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۲    
یک کشاورز اوگاندایی ساکن روستایی موسوم به کیبویه، تمساح عظیم الجثه ای که همسر باردارش را خورده بود، پس از گذشت یک ماه به قتل رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۴    
به دنبال اقدام روزنامه چپ گرای ترکیه ای جمهوریت در بازنشر کاریکاتورهای موهن مجله فرانسوی شارلی ابدو و اعتراض مردم این کشور در نزدیکی دفتر این روزنامه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۱    
اقدام روز چهارشنبه شارلی ابدو و رضایت مندی سران استکبار از این اقدام ننگین در حقیقت روی دیگر سکه ای است که گروه های تروریستی داعش، جبهة النصرة و .. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر اروپایی اش، جمعه به پاریس می رود و با همتای فرانسوی خود درباره مناسبات دوجانبه و روند مذاکرات هسته ای به گفت وگو می نشیند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
پایگاه خبری المانیتور گزارش داده است که علاوه بر سنا، مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حال کار بر روی بسته تحریمی جدید علیه ایران است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۵    
آلبرت اینشتین سال 1921
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۹    
وی خواستار توضیح دولت لبنان در این باره و اعلام موضع آن شده است و مدعی شد سخنان نصرالله متعارض با روابط برادرانه و تاریخی شورای همکاری با لبنان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۴    
شهردار تهران با اشاره به توسعه اماکن ورزشی در پایتخت ابراز داشت: تلاش ما در شهر بزرگی مثل تهران این است که ورزش را جز سبک زندگی قرار دهیم؛ از این رو همه شهروندان وقتی که برای ورزش کردن اراده کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
شهردار تهران تاکید کرد: تلاش برای توسعه ورزش همگانی و گسترش فرهنگ ورزش، پویایی و نشاط از اهداف جدی مدیریت شهری در جامعه است و تلاش می کنیم تا در این مسیر گام برداریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۹    
یک مقام آمریکایی روز چهارشنبه گفت جان کری وزیر خارجه این کشور مذاکره ای محتوایی با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود در ژنو سوئیس داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۷    
حزب الله لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد که اهانت مجدد مجله شارلی ابدو به پیامبر، حمایت مستقیم از تروریسم و افراطی گری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
دور دوم رایزنی های محمدجواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا در شهر ژنو درباره توافقنامه جامع هسته ای به منظور اقامه نماز هیأت ایرانی متوقف شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۵۸    
گروه تکفیری جبهه النصره که از زمان حضور خود در سوریه جنایات بی شماری علیه مردم مرتکب شده است، یک زن را اعدام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۷    
غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: به هر حال دولت ها سعی می کنند تعهد کمتری برای خود ایجاد کنند، بنابراین درآمد قابل کسب حداکثری را اعلام نمی کنند بلکه درآمد حداقلی را می گویند تا اگر درآمد بیشتری کسب کردند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
تیم سنگاپوری جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای ایرباس 'ایر آسیا' پس از 18 روز تلاش محل بدنه این هواپیما را که با 162 سرنشین در آب های دریای جاوا سقوط کرده بود، شناسایی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۵    
طبق نظرسنجی موسسه گالوپ ، تنها 16 درصد از مردم آمریکا از عملکرد کنگره جدید کشورشان که تحت کنترل جمهوری خواهان است، راضی هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۲    
رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم نگاه بلند و نگاه شجاعانه مدیران کشور تاکید کرد و گفت: درست است که منابع مالی کشور در داخل و خارج به خاطر تحریم ها محدود شده است ولی نباید نا امید شد و باید از منابع ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۹    
منابع سوری اعلام کردند: تروریستهای وابسته به داعش به طور غیر منتظره ای از میدان نفتی التیم در حومه شرقی دیرالزور عقب نشینی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۶    
سنا آمریکا در جلسه ای اهمیت راهبردی تحریم های ایرانی را بررسی خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه گفت ناو شارل دوگل که به زودی راهی خلیج فارس می شود، ممکن است در عملیات علیه گروه تروریستی داعش به کار گرفته شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی اداره مرکزی مسلمانان روسیه اعلام کرد متخصصان قبل از ساختن چنین گوشی انتظارات و نیازهای مسلمان را مورد مطالعه قرار داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه شهید ستاری از جمله شخصیت های کم نظیر در کل نیروهای مسلح بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی امارات به برتری پرگل رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۸    
رهبر یکی از گروه های تروریستی فعال در سوریه از اردوغان به خاطر کمک هایش به تروریست های سوری تشکر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۲    
"عبد علی محمد حسن" گفت: صدور قرارهای بازداشت به افزایش تنش در کشور می انجامد و هرگاه ملت بحرین می خواست از بحران رهایی یابد، نهادهای حکومتی با صدور احکامی کشور را به آشوب کشیده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۶    
قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه این متهمان 3 برادر بودند، افزود: 2 تن از متهمان این حادثه در درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی کشته شدند و یکی از آنها دستگیر شده که در حال تحقیق از وی صورت می گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال ذوب آهن قصد جذب یک بازیکن برزیلی را دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۷    
تهران اعلام کرد پرونده جیسون رضائیان و بخشی از پرونده گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص سازمان تامین اجتماعی جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۴    
سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش معاونین عملیات فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور در حضور خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۸    
منابع آگاه عبری زبان صهیونیست فاش کردند، اسرائیل طرح هایی را در دست اقدام قرار داده است که براساس این طرح ها می خواهد تمام شهرک های صهیونیست نشین خود را در کرانه باختری توسعه بخشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۳    
وزارت دفاع عراق در بیانیه ای از کشته شدن 16 نفر از عناصر تروریستی داعش در جنوب تکریت استان صلاح الدین خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۵    
شبکه سه سیما دیدار تیم های فوتبال ایران و قطر را زنده پخش می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۶    
وزیران خارجه ایران و آمریکا که برای دیدار در مورد مذاکرات هسته ای در شهر ژنو سوئیس به سر می برند، امروز دقایقی را با هم در خیابان های این شهر قدم زدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری، در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۷    
زینی وند در همین رابطه با تاکید بر صراحت قانون در حکایت از مدارس غیردولتی، خاطرنشان کرد: ماده 19 قانون تاسیس مدارس غیردولتی به صراحت تاکید دارد که مدارس غیردولتی در برخورداری از تخفیفات ترجیحات و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۴    
تیم فوتبال ملوان انزلی امروز در تالش تمرین کرد و هواداران فوتبال استقبال گرمی از سرمربی این تیم انجام دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۱    
محمود واعظی، نماینده ویژه ریاست جمهوری ایران در امور ترکیه در دیدار با جودت ییلماز، نماینده ویژه ترکیه در امور ایران ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران اعلام کرده که همواره آمادگی دارد، از طرف مقابل خواست تصمیم گیری جدی کند و خط قرمز های بی مورد مخصوصا از سوی کشورهای غربی مطرح نشود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۸    
پس از پایان بازبینی آثار و اعلام فیلم های بخش مسابقه توسط هیات انتخاب، حبیب احمدزاده، مهرداد اسکویی، محمدرضا اصلانی، محمدعلی فارسی و مانی میرصادقی به عنوان داوران بخش مستند انتخاب شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۵    
سید حسن هاشمی در اولین کنگره ملی تروما ضمن بیان این مطلب گفت: قطعاً برگزاری این گونه جلسات با هدف تغییر روند کاهش میزان مرگ و میر به علت تصادفات و سوانح، موثر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۲    
بعد از اینکه وزیر خارجه بحرین بر روی صفحه شخصی خود نوشت امروز من فرانسوی هستم ، کاربران این شبکه اجتماعی با حمله شدید به وی تاکید کردند شما از پیش از این اسرائیلی بودید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۶    
دکتر وحید حسینی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میزان غلظت تمام آلاینده هابه جز ازن و منواکسید کربن نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۳    
امیدعلی سبزی با اشاره به زلزله بعد از ظهر امروز در شهرپهله زرین آباد گفت: تاکنون خسارات جانی از این زمین لرزه گزارش نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۰    
صف دانشجویان چینی برای وارد شدن به کتابخانه برای درس خواندن در ایام امتحانات
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
مشاور وزیر دفاع عراق به پایگاه خبری الوقت گفت: نیروهای ارتش اطلاعات لازم را برای عملیات آزادسازی رمادی و فلوجه به دست آورده و با استفاده از تاکتیک های عملیاتی که در مناطق بلد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۹    
ولید المعلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه از وجود "نشانه های مثبت" سخن گفت که منعکس کننده وجود تغییراتی در افکار عمومی جهان درخصوص اهمیت همکاری با سوریه در مبارزه با تروریسم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۰    
مقامات فرانسه امروز از بازداشت 54 نفر در این کشور به اتهام حمایت از تروریسم از زمان آغاز حملات اخیر پاریس خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۷    
حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات روز گذشته در جمع مردم شهرستان جم از توابع استان بوشهر، گفت: دولت یازدهم معتقد است که با حضور تمام جریانات و احزاب می توان در عین تضارب افکار زیر یک پرچم به نام ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا در آستانه آغاز دور تازه مذاکرات هسته ای ایران و گروه موسوم به 1+5، گفت این گفت وگوها در فضایی جدی و دارای حسن نیت، برگزار می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۸    
لیونل مسی برای دومین سال پیاپی پشت سر رونالدو ایستاد و دومین بازیکن برتر جهان لقب گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور رایزنی و گفت وگوی دوجانبه با جان کری همتای آمریکایی خود در خصوص راه جل جامع هسته ای در ژنو به سر می برد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:فردا آسمان تهران قسمتی ابری در پاره ای نقاط غبار آلود به تدیرج همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت ابری با احتمال بارش است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۰    
قیمت انواع سکه و ارز امروز در بازار با کاهش همراه بود و دلار به3450 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۷    
مراسم قرعه کشی جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در لوزان سوئیس، برگزار شد و 8 تیم حاضر در این مسابقات با قرار گرفتن در 2 گروه 4 تیمی حریفان خود را شناختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۱    
وزیر کار کشورمان با رئیس سازمان عمومی نیروی کار دولت کویت دیدار و درباره گسترش همکاری ها در زمینه بازار کار و اعزام نیروی متقاضی شغل به آن کشور، گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی مدیریت مرکز امنیتی گارد مرزی عربستان اعلام کرد که بعد از حادثه حمله به مرزبان های سعودی در مرزهای شمالی این کشور، نیروهای امنیتی عربستان در مرز شمالی با عراق در آماده باش کامل به سر می برند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
روزنامه دست چپی 'جمهوریت' ترکیه از مدافعان رژیم لائیک و در صف مخالفان دولت آنکارا قرار دارد، اقدام به نشر کاریکاتورهای مجله فکاهی 'شارلی ابدو' کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۲    
کارلوس کی روش مربی محبوبی در ایران است و اکثریت مردم فوتبال دوست ایران بر حسب آرا، خواستار تمدید قرارداد دوباره با وی برای حضور تیم ملی در جام ملتهای آسیا بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: من به این خاطر بازداشت شدم که به همراه ملتم خواستار پارلمان دارای اختیارات قانونگذاری و دارای نقش نظارتی و انتخاب حکومتی براساس خواسته های ملت شدم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۱    
سید حسن نصرالله در مصاحبه خود با شبکه المیادین که بخشی از آن صبح و عصر امروز منتشر شده است، تاکید کرد که سلاح های کافی برای پیروزی بر دشمن اسرائیلی در هر جنگی را در اختیار داریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۸    
شبکه الحدث گزارش داد دولت فرانسه دستور ممنوعیت سخنرانی هایی با مضمون ضد صهیونیستی و تمجید از تروریسم را ممنوع صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۲    
ساعاتی پیش دفتر پدیده در تهران پلمب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۶    
نشست دو جانبه وزرای امور خارجه ایران و آمریکا امروز چهارشنبه ساعت 11 صبح به وقت ژنو (13:30 به وقت تهران) برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰    
توئیتر "مجتهد"، فعال عربستانی در خبری اعلام کرد که به احمد بن عبدالعزیز وزیر کشور سابق عربستان اجازه دیدار از پادشاه داده نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد دیدار وی با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، دیداری مهم است چون درآن تلاش شده مشخص شود که آیا امکان کم کردن فاصله ها میان ایران و گروه 1+5 وجود دارد یا خیر.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۲    
مقامات امنیتی بحرین جمیل کاظم رئیس شورای جمعیت معارض الوفاق بحرین را هنگام خروج از مقر این جمعیت بازداشت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۷    
تا زمانی که موضوعی، هرچقدر مهم و بحرانی، تبدیل به سوژه عمومی رسانه ها نشود، برخی مسئولان هرگز قدمی در راستای مسئولیت و وظیفه شان برنمی دارند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۷    
صهیونیست ها امروز (چهارشنبه) با همراهی خاخام های مدافع ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های مسجد الاقصی، به این مسجد مقدس یورش بردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۵    
تغییر مداوم تصمیمات و صدور دستورالعمل ها برای تولید و واردات، بالا بودن نرخ بهره بانکی، افزایش روز افزون هزینه های تولید از چالش های جدی اقتصاد ایران است که همواره تولید کننگان و سرمایه گذاران ایرانی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۹    
کمپانی نایک به مناسبت دریافت توپ طلا از سوی کریستیانو رونالدو که یکی از چهره های تبلیغاتی این کمپانی است دست به کار جالبی زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۳    
پلیس شانگهای در حالی از بازداشت 10 تبعه ترک تبار به خاطر عرضه پاسپورت های جعلی به اویغورها در منطقه سین کیانگ خبر داده است که رسانه های خبری چین ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۰    
80 نفر از نمایندگان مجلس به صورت کتبی به وزیر ارشاد در مورد رفتار تبعیض آمیز با رسانه ها تذکر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۷    
در این حادثه تمام انگشتان یک کارگر چینی زن در کارخانه کاغذسازی قطع شد. اما بعداز یک عمل معجزه آسای 13 ساعته جراحان تواستند انگشتان او را به هم وصل کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۷    
"عزم دولت در اجرای برنامه های کاهش آلودگی هوا بسیار جدی است و فعالیت یکپارچه ای را با هماهنگی کلیه ارگان ها مرتبط آغاز کرده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۴    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) گفت، سکوت اروپا در مقابل "اظهارات خصمانه و نیشدار رئیس جمهوری ترکیه علیه اسرائیل" یکی از دلایل موج یهودی ستیزی در اروپاست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۴    
تنها 11 دقیقه از بازی سپری شده بود که کره شمالی به گل رسید. دفع ناقص ولید، دروازه بان عربستان، روی شوت محکم بازیکن کره، مقابل یونگ گی قرار گرفت و او دروازه خالی را به راحتی باز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۴    
تیم های ملی فوتبال چین و ازبکستان از ساعت 12:30 امروز چهارشنبه در چارچوب رقابتهای گروه B جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان چین با حساب 2 بر یک از سد ازبکستان گذشت و صدرنشین این گروه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۱    
افخم درباره اقدام آمریکا در تحریم احتمالی ایران تصریح کرد: هرگونه تحریم جدید به منزله توقف روند جاری خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۲    
بلومبرگ تصریح کرد که کاهش قیمت نفت نمی تواند ایران را به تسلیم در خصوص برنامه هسته ای این کشور وادارد. این نظر را بلومبرگ از جانب برخی کارشناسان مسائل ایران مطرح کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۲    
تصاویر جدیدی که به شکل آماتوری در زمان حمله به دفتر مجله فکاهی "شارلی ابدو" در پاریس گرفته شده، منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۳    
فیلم شیفت شب به تهیه کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ جشنواره ی فیلم فجر حضور دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بخش زرین آباد به مرکزیت شهر پهله از توابع شهرستان دهلران استان ایلام را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۰    
منابع سوری تاکید کردند که عملکرد دی مستورا نشان می دهد که وی قصد دارد با ارائه طرحی مبهم در خصوص متوقف کردن درگیری ها در حلب دمشق را فریب دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۴    
در میان زیبایی کوه های "آنهوی" در چین که منطقه ای بسیار آرام و تمیز است، مدرسه ای بنا شده است که به آن پادگان دانش آموزان گفته می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۴    
شبکه بی بی سی در گزارشی از محل برگزاری دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه موسوم به 1+5، جو حاکم را مثبت ارزیابی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۱    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر احداث پایگاه خدمات اجتماعی در محلات تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۱    
جورجیو ناپولیتانو، 89 ساله رئیس جمهوری مستعفی ایتالیا در دسامبر 2014 اعلام کرد که می خواهد از سمتش پیش از پایان مدت فعالیتش در 2020 کناره گیری کند چون سنش زیاد داست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی به موضوع امنیت مرزهای غربی کشور و فاصله داعش با این مناطق پرداخت و اظهار داشت: در گذشته گروه های تروریستی و داعش در سعدیه و جلولا حضور داشتند که تا قصرشیرین به 40 کیلومتر مرز ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
کریستیانو رونالدو برای سومین بار بعنوان بهترین بازیکن جهان درسال 2014 توپ طلای فیفا را آن خود کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۷    
ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما در رابطه با تبدیل بنزین 400 تومانی به 700 تومانی از ابتدای بهمن گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۲    
عبدی درباره حساسیت های موجود روی خریدهای خارجی پرسپولیس و بویژه تادئو، ادامه داد: هر اتفاقی در پرسپولیس با بیشترین حساسیت دنبال می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۲    
کدام کشور می تواند ادعا کند با دنیا و کشورهای دیگرهیچ نوع ارتباطی ندارد و چطور ممکن است در حوزه زنان تعاملات با دنیا و مجامع بین الملل صورت نگیرد؟